20 вересня о 18:00Вебінар: Numicon (Нумікон): проста математика для всіх

: Ранкові і вечірні гігієнічні процедури. Практична робота: «Як правильно доглядати за порожниною рота»

Про матеріал
Обладнання і матеріали: підручник, робочий зошит, предмети особистої гігієни: щітка для одягу, зубна щітка, зубна паста, склянка, мило, рушник, жуйка, хустинка. Тип уроку: комбінований. 1. Організаційний момент 2. Перевірка виконання домашнього завдання Інтерактивна гра «Мозковий штурм».
Перегляд файлу

 

Основи здоров’я

Урок 8

Тема: Ранкові і вечірні гігієнічні процедури. Практична робота:
«Як правильно доглядати за порожниною рота»

Мета: формувати в учнів практичні навички догляду за своїм тілом; допомогти учням засвоїти алгоритм правильного чищення зубів; розвивати навички щоденно дотримуватися правил особистої гігієни; виховувати прагнення бути чистими та охайними, мати здорові зуби.

Очікувані результати: учні повинні знати основні правила особистої гігієни; учні повинні вміти правильно доглядати за порожниною рота.

Обладнання і матеріали: підручник, робочий зошит, предмети особистої гігієни: щітка для одягу, зубна щітка, зубна паста, склянка, мило, рушник, жуйка, хустинка.

Тип уроку: комбінований.

1. Організаційний момент

2. Перевірка виконання домашнього завдання

Інтерактивна гра «Мозковий штурм».

Мета: узагальнити знання дітей про особисту гігієну.

 Чому потрібно бути чистим і охайним?

 Назвіть предмети особистої гігієни.

 Коли і як треба мити руки?

 Що слід робити, щоб завжди гарно виглядати?

Висновок: Чистота – важлива умова здоров’я.

3. Актуалізація опорних знань учнів

3.1. Бесіда.

 Які речі є індивідуальними для кожної людини? Чому?

 Які ранкові процедури треба виконувати? А ввечері?

 Як треба доглядати за шкірою рук?

3.2. Робота з прислів’ям.

— Розташуйте слова так, щоб можна було прочитати прислів’я. Поясніть його зміст. (Слова записані на дошці.)

здоров’я, міцнішає, в чистоті

(Здоров’я в чистоті міцнішає.)

4. Мотивація навчання та повідомлення теми уроку

Мотиваційна бесіда.

 Для чого потрібні зуби?

 Що потрібно робити, щоб зуби були здоровими та міцними?

 Як ви доглядаєте за зубами?

5. Сприйняття й осмислення нового матеріалу

5.1. Робота з підручником.

а) Розгляд і аналіз малюнків.

б) Читання та обговорення тексту підручника.

в) Відповіді на запитання.

5.2. Робота в зошиті.

5.3 Ознайомлення з правилами догляду за зубами.

Правила догляду за зубами

а) Сполосни щітку теплою водою.

б) Витисни на неї стільки зубної пасти, щоб вона покрила усю щетину щітки.

в) Зовнішню і внутрішню поверхню зубів чисть у напрямку від ясен до лінії змикання зубів по 5 разів.

г) Переміщуй щітку від кутніх зубів до центральних.

д) Поверхні змикання зубів очищуй горизонтальними рухами.

е) Ретельно почисть поверхню язика.

ж) Прополощи рот теплою водою. Помий щітку водою з милом. Постав її щетиною догори.

з) Чисть зуби двічі на день: після сніданку і перед сном. Протягом дня після кожного прийому їжі прополіскуй рот теплою водою.

и) Міняй щітку через кожні 3 місяці.

5.4. Оздоровча хвилинка.

6. Узагальнення та закріплення нових знань

6.1. Практична робота.

Мета: удосконалити навички догляду за ротовою порожниною.

На столі розкладені різні предмети: щітка для одягу, зубна щітка, зубна паста, склянка, мило, рушник, жуйка, хустинка.

 Оберіть предмети, які потрібні, щоб почистити зуби.

 Розкажіть, як треба чистити зуби.

 Скільки разів на день треба чистити зуби?

Висновок: Дуже важливо для здоров’я дбати про свої зуби.

6.2. Групова робота. Складання пам’ятки догляду за зубами.

 Як доглядати за зубами?

 Чому слід правильно чистити зуби?

6.3. Гра «Так чи ні».

Мета: перевірити знання правил догляду за порожниною рота.

 Прослухайте висловлювання і оберіть правильний варіант продовження.

Зуби слід чистити:

а) раз на тиждень;

б) раз на день;

в) вранці та ввечері.

г) зубною щіткою;

д) жуйкою;

е) зубною щіткою та пастою.

Перевіряти зуби у стоматолога слід:

а) щотижня;

в) кожні півроку;

б) щомісяця;

г) коли заболять зуби.

Висновок: Чистити зуби слід вранці та ввечері зубною щіткою із зубною пастою. Перевіряти стан зубів у стоматолога потрібно кожні півроку.

6.4 Відгадування загадок.

Ти нас, мабуть, знаєш, друже.

Ми тобі потрібні дуже!

З нами вірно ти дружи,

Свої зуби бережи.

(Зубна паста і щітка.)

Мию чисто — не лінюся.

Вам я завжди знадоблюся.

 (Мило.)

Маю я зубців багато,

Зачешу вас, як на свято.

 (Гребінець.)

Я — м’якенький і завзятий,

Люблю діток витирати.

 (Рушничок.)

Як голівку будеш мити —

Не забудь мене налити.

 (Шампунь.)

— Для чого потрібні ці речі?

6.4  Літературна хвилинка.

Завдання: прочитати й обговорити зміст віршів.

Вася йшов до школи

 

Вранці Вася йшов до школи

Із портфелем у руці.

А під вухом біле коло,

Білі плями на щоці.

— Васю,— приснули хлоп’ята,—

Ти що, хату десь білив,

А чи борошно із татом

У млині всю ніч носив?

— Ні,— малий пригладив чуба

І протяг легким баском:

— Це я довго чистив зуби

Білосніжним порошком.

(Б. Шрубенко)

— Чому Вася був у білих плямах?

— Яким виявився Вася?

— Що ви можете порадити хлопчику?

Кури насміхаються

Наш малий Іванко

Вранці не вмивається.

З нього біля ґанку

Кури насміхаються.

А чому з Іванка

Кури насміхаються?

Бо вони щоранку

У піску купаються.

 (А. Качан)

— Чому кури насміхаються з Іванка?

— Якого правила гігієни не дотримується Іванко?

7. Підбиття підсумків уроку

Інтерактивна гра «Мікрофон».

Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про догляд за зубами.

 Які ранкові і вечірні процедури треба виконувати щодня?

 Які правила догляду за зубами ви виконуєте?

 Яка тривалість чищення зубів?

 Що ви знаєте про зубну щітку та зубну пасту?

 Які шкідливі звички негативно впливають на стан зубів?

 Надмірне вживання яких продуктів негативно впливає на здоров’я зубів?

Висновок: Щоб зуби були здоровими, їм потрібний правильний догляд.

8. Домашнє завдання

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
12 березня
Переглядів
124
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку