Тема: Фізичні вправи і здоров’я

Про матеріал
Мета: поглиблювати знання учнів про здоровий спосіб життя, про необхідність виконання ранкової зарядки, активного відпочинку; продовжувати формувати в учнів уявлення про взаємозв'язок фізичних вправ і здоров'я; формувати прагнення займатися спортом, щоденно виконувати комплекс ранкової гімнастики; виховувати старанність, наполегливість, бажання систематично виконувати фізичні вправи, прагнення бути активною та здоровою людиною. Очікувані результати
Перегляд файлу

Основи здоров’я

Урок 11

Тема: Фізичні вправи і здоров’я.

Мета: поглиблювати знання учнів про здоровий спосіб життя, про необхідність виконання ранкової зарядки, активного відпочинку; продовжувати формувати в учнів уявлення про взаємозв'язок фізичних вправ і здоров'я; формувати прагнення займатися спортом, щоденно виконувати комплекс ранкової гімнастики; виховувати старанність, наполегливість, бажання систематично виконувати фізичні вправи, прагнення бути активною та здоровою людиною.

Очікувані результати: учні повинні знати і розуміти позитивний вплив на здоров'я фізичних вправ; учні повинні вміти виконувати ранкову зарядку.

Обладнання і матеріали: підручник, робочий зошит.

Тип уроку: комбінований.

                                            Хід уроку

1.Організаційний момент

2.Перевірка виконання домашнього завдання

Відгадування загадок.

  • Я гірка і завжди свіжа.

Всім подобаюсь. Одначе

Хто мене ножем уріже,

Неодмінно сам заплаче.

 (Цибуля.)

  • Сидить баба, одягнулась,

В сто сорочок загорнулась.

Ціле літо достигає,

До нас в борщик поспішає.

 (Капуста.)

  • Зверху кіска, знизу спис.

Що за овоч в мене ріс?

 (Морква.)

- Що об'єднує відгадки? (Це - овочі.)

- Чим корисні овочі?

- Що дають організму фрукти?

3.Актуалізація опорних знань учнів

Інтерактивна гра "Мікрофон".

Мета: узагальнити знання учнів про корисну їжу.

- Що таке вітаміни?

- Яке значення вони мають для організму людини?

- Назвіть корисні продукти харчування.

- Яке харчування вважається повноцінним?

Висновок: Вживати потрібно тільки корисні для організму продукти.

4.Мотивація навчання та повідомлення теми уроку

4.1.Постановка проблемного запитання.

Запропонувати учням по черзі висловити свою думку.

- Що слід робити, щоб мати міцне здоров'я?

4.2. Гра "Збери та поясни".

Мета: пояснити важливість для організму фізичної активності.

- Розставте слова так, щоб вийшло висловлювання. Як ви його розумієте?

(На дошці записані слова.)

більше, ходи, довше, проживеш

Висновок: Для здоров'я корисні фізичні навантаження.

5.Сприйняття й осмислення нового матеріалу

5.1.Робота в групах.

- Що треба робити, щоб бути здоровим, спритним, фізично вправним?

5.2. Розповідь учителя.

1)Наслідки недостатньої фізичної активності.

2)Необхідність ранкової зарядки.

3)Дорога до школи - прогулянка пішки.

4)Рухливі ігри.

5)Спортивні секції.

6)Фізична праця вдома.

Висновок: Достатня кількість рухів можлива, якщо діти виконують ранкову зарядку, фізкультхвилинки, відвідують уроки фізкультури, грають у різноманітні рухливі ігри, гуляють на свіжому повітрі.

5.3. Робота з підручником.

а) Розгляд та аналіз малюнків.

б) Читання та обговорення тексту підручника.

в) Відповіді на запитання.

5.4. Оздоровча хвилинка.

5.5. Практична робота. Добір вправ для ранкової гімнастики.

а) Поетапне читання вправ у підручнику.

б) Заучування вправ.

6. Узагальнення та систематизація нових знань

Оздоровча хвилинка.

Фізкультвправи у пошані, їх ми дуже любимо,

Свого стану молодого таки не загубимо.

Раз, два - руки вище, вище голова.

Три, чотири - руки тихо опустили.

П'ять, шість, сім - сісти треба тихо всім.

6.1. Робота в зошиті.

6.2. Гра "Закінчи речення".

Мета: дати учням поняття, що без фізичної активності неможливий загальний розвиток людини.

Не дивись на вік, … (…бігай.)

Якщо хочеш бути розумним, … (…бігай.)

Якщо хочеш бути сильним, … (…дивись на здоров'я.)

Якщо хочеш бути красивим, … (…бігай.)

Висновок: Заняття фізичними вправами позитивно впливає на розвиток людини.

Літературна хвилинка.

Завдання: прочитати й обговорити зміст вірша.

            Павлусева фіззарядка

- Коли ж я звикну до порядку?

Коли ж за розум я візьмусь?

Почати треба фіззарядку.

І завтра ж! - вирішив Павлусь.

Хлопчина чітко уявляє:

Зіскочив з ліжка спритно він,

Мов крила, руки розправляє

І пружно тулуб нахиляє,

Підлоги пальцями сягає,

Не нагинаючи колін.

О, вже Павлусь набрав розгін,

Все тіло млосно знемагає.

Ось - бокс, а ось він скік та скік

То в лівий, а то в правий бік.

Наплинули на хлопця мрії,

А сон стулив тим часом вії.

Дрімає солодко Павлусь

І посміхається чомусь.

Будильник задзвонив раптово.

"Встаю! Як спалося чудово!"

Хлопчина в ліжку позіхнув,

Перевернувся й знов заснув.

Торкає мати тут Павлуся:

"Вставай скоріш, бо я боюся,

Що спізнишся до школи ти -

За п'ять хвилин вже треба йти".

Хлопчина мляво тупу-тупу...

Умився, з'їв швиденько супу

Й побіг, забувши бутерброд,

Турбот же в нього повен рот.

Як повернувся він зі школи,

Сумні думки його збороли.

- Жаль, слово я не підкріпив

І фіззарядку не зробив.

Та завтра будь-що-будь візьмуся,

Почати варто тут лишень.

Так само вийшло у Павлуся

І завтра, і в наступний день.

Минув і місяць, і півроку,

Та не зробив Павлусь і кроку,

Щоб слово виконать своє -

Запізно, хоч ти плач, встає.

А в вас такі Павлусі є?

(Д. Солодкий)

- Чи зробив Павлусь зарядку?

- Що йому заважає це зробити?

- Чи робите ви зарядку?

- Чому важливо робити вранці зарядку?

7. Підбиття підсумків уроку

Фронтальне опитування.

Рух - це життя.

Він зміцнює здоров'я.

Клітинку кожну

Він зігріває кров'ю.

Без руху швидко

Стане кволим тіло.

Тож, склавши руки,

Не сиди без діла!

О спорт! О спорт!

Це просто клас!

Дружіть із ним завжди,

Здоров'я, юність, силу дасть

І творчої снаги!

Бережіть здоров'я власне,

Поки є на це ще час,

Бо життя таке прекрасне,

І воно одне у нас.

(Т. Орихівська)

- Що зміцнює здоров'я?

Висновок: Заняття фізичними вправами позитивно впливають на здоров'я і розвиток людини.

- Без чого неможливо бути здоровим?

- Яким видом спорту ви займаєтесь?

- Які ще види спорту вам відомі?

Гра "Хто більше?"

Мета: повторити назви видів спорту та рухливих ігор; навчитися їх розрізняти.

- Назвіть якомога більше рухливих ігор; видів спорту.

Висновок: Щоб зберегти здоров'я, треба займатися спортом, грати у рухливі ігри.

- Які спортивні секції ви відвідуєте?

- Чи корисний спорт для організму?

Робота в парах. Пояснення прислів'їв.

o Якщо дитина бігає й грається, то їй здоров'я усміхається.

o Без уроків фізкультури не зміцниш мускулатури.

- Чому небезпечно не займатися фізичними вправами?

8. Домашнє завдання

До уроку"Фізичні вправи і здоров'я"

1

 

docx
Додано
12 березня
Переглядів
171
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку