20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Ранкові зустрічі, 1-4 клас, за програмою на основі нового Держстандарту початкової школи

Про матеріал
Даний матеріал містить фрагменти уроків в 1-4 класах за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ, а саме Ранкові зустрічі, які складаються з вітання, обміну інформацією, групової роботи, обговорення щоденних новин, додаткового матеріалу
Перегляд файлу

4 клас

Ранкова зустріч на тему: «Австралія»

І. Вітання

Вправа «Сонячний настрій»

Мета: визначити настрій учнів, створити позитивний емоційний настрій, згуртувати дітей.

Обладнання: зображення сонця з різним настроєм.

Хід проведення

Всі сідають у коло.

  • Діти, перед вами знаходяться сонечка(додаток 3). Розгляньте їх. Що ви помітили на цих малюнках? Так, всі сонечка мають різне обличчя, різний настрій. Підберіть сонечко, яке відповідає вашому настрою і покажіть його усім зі словами: «Зараз у мене ось такий настрій».

Після демонстрації настрою всі виконують руханку під музичний супровід

  • Ну як ваш настрій? Чи всі хочуть дізнатися, що ми сьогодні будемо вивчати?

ІІ. Ознайомлення з новинами

  • Чи знаєте ви,який материк найсухіший?

Сьогодні ми з вами будемо вивчати тему «Австралія». Ми дізнаємося багато цікавої інформації про цей материк.

ІІІ. Обговорення інформації

  • Що ви знаєте про Австралію?
  • Пригадайте дитячі книжки чи мультфільми, де згадується цей материк.
  • Які там живуть тварини?(додаток 2)
  • Які там ростуть рослини?
  • Що б ви хотіли дізнатися сьогодні?

ІV. Групове заняття

Дидактична гра-пазл «Австралія»(додаток 1)

Мета: скласти материк Австралію з пазлів-частин; розвивати уважність, логічно-асоціативне мислення.

На нашій карті ще нічого немає, але протягом нашого заняття ми запишемо та наклеємо інформацію, яку дізнаємося.

 

ДОДАТКИ

https://img3.stockfresh.com/files/c/clairev/m/69/4230837_stock-vector-australian-map-theme-image-1.jpghttps://static6.depositphotos.com/1005091/542/v/450/depositphotos_5424013-stock-illustration-set-of-cute-african-animals.jpghttps://img3.stockfresh.com/files/v/voysla/m/90/5969479_stock-vector-cartoon-sun-character-emoticons-set.jpg

               1                                         2                                           3

4 клас

Ранкова зустріч на тему: « Океани»

І. Вітання

Вправа «Пароплав»

Мета: визначити настрій учнів, створити позитивний емоційний настрій, згуртувати дітей.

Обладнання: зображення пароплаву(кожній групі, їх 5),  кольорові олівці та фломастери.

Хід проведення

Вчитель демонструє учням зображення пароплаву

В океанах часто можна побачити пароплави. Давайте уявимо себе пасажирами одного такого пароплаву. Намалюйте своїй каюті обличчя з таким же настроєм як у вас. (додаток 1)

 II. Групова робота

Творче завдання «Акваріум»

Мета: оцінити рівень знань учнів з теми «Океани», розвивати логічні та художньо-естетичні вміння.

Хід проведення

Ось перед вами шаблони акваріумів (додаток 3) намалюйте в них все те, що ви можете побачити в океані.

 

ІІI. Щоденні новини

Сьогодні ми відправляємося подорожувати у цікавий світ світового океану. Нам знадобиться сміливість, допитливість, уважність, активність та взаємодопомога. В умовах такої подорожі треба триматись лише гуртом, тому не соромтесь запитувати та просити про допомогу.

ІV. Обмін інформацією

  • Що ми знаємо про океани  (Маша)
  • Мешканці океанів   (Андрій) (додаток 2)
  • Які існують океани?  (Софія)
  • Які материки вони омивають? (Петрик)

ДОДАТКИ

https://previews.123rf.com/images/virinka/virinka1407/virinka140700009/29856973-Vector-cartoon-ship-Stock-Photo.jpg https://papuas.ua/media/product/004/pazl-vkladish-koralovij-rif-35-elementiv-larsen-fh29-eb8.jpg https://thumbs.dreamstime.com/b/%D0%B0%D0%BA%D0%B2%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%83%D0%BC-%D0%BF%D1%83%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%B9-20257458.jpg

 

                           1                                                        2                             3

 

 

 

2 клас

 

Ранкова зустріч на тему: «Весна»

І. Вітання

Вправа «Привітання»

Мета: створити позитивний емоційний настрій; згуртувати дітей.

Обладнання: вербова гілочка або штучні квіти, які нагадують гілку, що цвіте.

Хід проведення

  • Весна прийшла, сонце нам принесла, а ще квіточки, травичку і у струмочках водичку. Ми давайте привітаємось і з весною пострічаємось.

Діти стають у коло. Одна дитина бере гілочку (додаток 1)і вітається з присутніми, але кожне привітання обов’язково повинно мати слово «весна». Наприклад, «Доброго дня, друзі! Вітаю вас з весною!», «Привіт шлю всім від себе і від весни» і т.п.

 ІI. Групове заняття

Творча хвилинка

Домалюйте весняні квіти (додаток 2)

ІІI. Ознайомлення з новинами

Сьогодні - 1 березня, перший день весни. Як ви вже зрозуміли наше заняття буде присвячене весні.

В обміні інформацією беруть участь Оля, Світлана і Олексій

ІV. Обмін інформацією

  • Що ви знаєте про весну?(додаток 3)
  • Чим важлива ця пора року для людей? тварин? рослин?
  • Що б ви сьогодні хотіли дізнатися про весну?

ДОДАТКИ

http://www.playcast.ru/uploads/2017/04/08/22260065.png https://thumbs.dreamstime.com/z/branch-flowers-6722891.jpg http://uslide.ru/images/11/17718/960/img7.jpg

                      1                                         2                                                      3

 

 

 

 

 

 

 

1 клас

Ранкова зустріч на тему: «Перші дні у школі»

 

I.Вітання

Привітання – знайомство

Мета: познайомити дітей один з одним, створити гарний настрій для навчання, виховувати дружні стосунки

Обладнання: картки з іменами всіх учнів класу, капелюшок

Хід проведення

Кожна дитина дістає з капелюшка картку з іменем і вітає того, чиє імя на ній записане

II.Групова робота

Мій образ

На аркуші паперу намалювати предмет, з яким ти себе асоціюєш (із квіткою, твариною, погодою, казковою істотою, фруктом, овочем, предметом побуту, музичним інструментом.) У цій грі важливо не тільки «З чим ти себе асоціюєш?», а ще й аргументація – «Чому?».

 

III.Щоденні новини

(Діти принесли на сьогодні штучну квіточку, де замість серединки фото обличчя дитини)

  • Діти, візьміть у руки квіточку. Кожну квітку легко переламати і викинути, а якщо я візьмуі спробую переламати всі разом, то мені це не вдасться. Ось так і в житті. Кожного з вас окремо легко скривдити, образити, а якщо ви будете разом , у гурті, то ніхто вас не здолає. Ми з вами зберемо всі квіти у букет, і це буде наш букет єдності.

IV.Обмін інформацією

ДИТЯЧІ МИРИЛКИ

 Подивися просто в очі;
Я сваритися не хочу.
Я образить не хотів,
Ненароком зачепив.
Просто в очі подивись
І зі мною подружись.

 

* * *

Мир-миром!
Пироги з сиром,
Варенички в маслі,
Ми дружечки красні —
Помирімося!

 

 

 

3 клас

Ранкова зустріч на тему : «Брати наші менші»

I. Вітання

Вправа «Знайомимося по-новому»

Мета: розвивати вміння співпрацювати, дружні відносини

Хід проведення

Вчитель роздає картки з зображенням тварин (половина картки). Завдання кожного учасника – знайти пару, зібрати картинку. Потім учасники працюють в парі. Кожен має сказати кілька слів про свого напарника.

 

II.Групова робота

Виконання поробок у вигляді тварин в техніці оригамі.(додатки1,2,3)

 

ДОДАТКИ

 https://i.pinimg.com/736x/00/58/dd/0058ddf0199b598612435e9172f4ab4c.jpghttps://vavav.ru/assets/5988475.gifhttp://www.maam.ru/upload/blogs/15c604e85cf5cf901a43e59108bee501.jpg.jpg

                            1                                              2                                                 3

 

III.Щоденні новини

- Доброго ранку! Сьогодні з прогнозом погоди ознайомлю вас я – головний синоптик Наталка. Зараз пора року – зима. Другий зимовий місяць – січень.Сьогодні середа – третій день тижня. На вулиці морозно, ясно, вітер слабкий. Вранці ми спостерігали іній.

 

IV.Обмін інформацією

Життя звірів та птахів взимку.

Наша допомога братам нашим меншим.

Що класти в годівнички для підгодовування пташок.

Які тварини живуть у тебе вдома?

Як ти за ними доглядаєш?

Чи можна домашнього улюбленця назвати другом?

 

 

 

 

 

 

 

 

Ранкові зустрічі

 

Підготувала:  Агеєва Олена Анатоліївна

 

Комунальний заклад освіти

«Середня загальноосвітня школа № 52» ДМР

docx
Додав(-ла)
Агеєва Олена
Додано
11 березня
Переглядів
144
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку