4 клас
Ранкова зустріч на тему: «Австралія»
І. Вітання
Вправа «Сонячний настрій»
Мета: визначити настрій учнів, створити позитивний емоційний настрій, згуртувати дітей.
Обладнання: зображення сонця з різним настроєм.
Хід проведення
Всі сідають у коло.
Після демонстрації настрою всі виконують руханку під музичний супровід
ІІ. Ознайомлення з новинами
Сьогодні ми з вами будемо вивчати тему «Австралія». Ми дізнаємося багато цікавої інформації про цей материк.
ІІІ. Обговорення інформації
ІV. Групове заняття
Дидактична гра-пазл «Австралія»(додаток 1)
Мета: скласти материк Австралію з пазлів-частин; розвивати уважність, логічно-асоціативне мислення.
На нашій карті ще нічого немає, але протягом нашого заняття ми запишемо та наклеємо інформацію, яку дізнаємося.
ДОДАТКИ
1 2 3
4 клас
Ранкова зустріч на тему: « Океани»
І. Вітання
Вправа «Пароплав»
Мета: визначити настрій учнів, створити позитивний емоційний настрій, згуртувати дітей.
Обладнання: зображення пароплаву(кожній групі, їх 5), кольорові олівці та фломастери.
Хід проведення
Вчитель демонструє учням зображення пароплаву
В океанах часто можна побачити пароплави. Давайте уявимо себе пасажирами одного такого пароплаву. Намалюйте своїй каюті обличчя з таким же настроєм як у вас. (додаток 1)
II. Групова робота
Творче завдання «Акваріум»
Мета: оцінити рівень знань учнів з теми «Океани», розвивати логічні та художньо-естетичні вміння.
Хід проведення
Ось перед вами шаблони акваріумів (додаток 3) намалюйте в них все те, що ви можете побачити в океані.
ІІI. Щоденні новини
Сьогодні ми відправляємося подорожувати у цікавий світ світового океану. Нам знадобиться сміливість, допитливість, уважність, активність та взаємодопомога. В умовах такої подорожі треба триматись лише гуртом, тому не соромтесь запитувати та просити про допомогу.
ІV. Обмін інформацією
ДОДАТКИ
1 2 3
2 клас
Ранкова зустріч на тему: «Весна»
І. Вітання
Вправа «Привітання»
Мета: створити позитивний емоційний настрій; згуртувати дітей.
Обладнання: вербова гілочка або штучні квіти, які нагадують гілку, що цвіте.
Хід проведення
Діти стають у коло. Одна дитина бере гілочку (додаток 1)і вітається з присутніми, але кожне привітання обов’язково повинно мати слово «весна». Наприклад, «Доброго дня, друзі! Вітаю вас з весною!», «Привіт шлю всім від себе і від весни» і т.п.
ІI. Групове заняття
Творча хвилинка
Домалюйте весняні квіти (додаток 2)
ІІI. Ознайомлення з новинами
Сьогодні - 1 березня, перший день весни. Як ви вже зрозуміли наше заняття буде присвячене весні.
В обміні інформацією беруть участь Оля, Світлана і Олексій
ІV. Обмін інформацією
ДОДАТКИ
1 2 3
1 клас
Ранкова зустріч на тему: «Перші дні у школі»
I.Вітання
Привітання – знайомство
Мета: познайомити дітей один з одним, створити гарний настрій для навчання, виховувати дружні стосунки
Обладнання: картки з іменами всіх учнів класу, капелюшок
Хід проведення
Кожна дитина дістає з капелюшка картку з іменем і вітає того, чиє ім’я на ній записане
II.Групова робота
Мій образ
На аркуші паперу намалювати предмет, з яким ти себе асоціюєш (із квіткою, твариною, погодою, казковою істотою, фруктом, овочем, предметом побуту, музичним інструментом.) У цій грі важливо не тільки «З чим ти себе асоціюєш?», а ще й аргументація – «Чому?».
III.Щоденні новини
(Діти принесли на сьогодні штучну квіточку, де замість серединки фото обличчя дитини)
IV.Обмін інформацією
ДИТЯЧІ МИРИЛКИ
Подивися просто в очі;
Я сваритися не хочу.
Я образить не хотів,
Ненароком зачепив.
Просто в очі подивись
І зі мною подружись.
* * *
Мир-миром!
Пироги з сиром,
Варенички в маслі,
Ми дружечки красні —
Помирімося!
3 клас
Ранкова зустріч на тему : «Брати наші менші»
I. Вітання
Вправа «Знайомимося по-новому»
Мета: розвивати вміння співпрацювати, дружні відносини
Хід проведення
Вчитель роздає картки з зображенням тварин (половина картки). Завдання кожного учасника – знайти пару, зібрати картинку. Потім учасники працюють в парі. Кожен має сказати кілька слів про свого напарника.
II.Групова робота
Виконання поробок у вигляді тварин в техніці оригамі.(додатки1,2,3)
ДОДАТКИ
1 2 3
III.Щоденні новини
- Доброго ранку! Сьогодні з прогнозом погоди ознайомлю вас я – головний синоптик Наталка. Зараз пора року – зима. Другий зимовий місяць – січень.Сьогодні середа – третій день тижня. На вулиці морозно, ясно, вітер слабкий. Вранці ми спостерігали іній.
IV.Обмін інформацією
Життя звірів та птахів взимку.
Наша допомога братам нашим меншим.
Що класти в годівнички для підгодовування пташок.
Які тварини живуть у тебе вдома?
Як ти за ними доглядаєш?
Чи можна домашнього улюбленця назвати другом?
Ранкові зустрічі
Підготувала: Агеєва Олена Анатоліївна
Комунальний заклад освіти
«Середня загальноосвітня школа № 52» ДМР