20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Ранкові зустрічі.Тиждень 5. Осінь. День 3. Щедра осінь

Про матеріал
Ранкові зустрічі. Тиждень 5. Осінь День 3. Щедра осінь Мета: Розширити уявлення дітей про овочі і фрукти, які з’являються в кінці літа й восени. Вчити описувати овочі та фрукти, упізнавати за описом предмети. Розвивати увагу, кмітливість, пізнавальні навички, уяву. Виховувати естетичні почуття, любов до природи.
Перегляд файлу

Тиждень 5.  Осінь

День 3. Щедра осінь

 

Мета:  Розширити уявлення дітей про овочі і фрукти, які з’являються в кінці літа й восени. Вчити описувати овочі та фрукти, упізнавати за описом предмети.

Розвивати увагу, кмітливість, пізнавальні навички, уяву.

Виховувати естетичні почуття, любов до природи.

 

  1.   Вітання

Діти утворюють коло

Сонечко встало,

Іде новий день.

Любі малята

Усім: «Добрий день!»

 

  1.   Обмін інформацією

Легенда про осінь

За народним переказом осінь – старша дочка Сонця. Вона останньою залишала батьківський дім і стала четвертою порою року. Посилаючи свою доньку на Землю, Сонце сказало їй: «Забирай усе моє багатство. Я віддаю все своє золото, будь щедрою і люди полюблять тебе»

 І Осінь виконує наказ Сонця, кожного року дарує нам щедрий врожай овочів та фруктів, чарує нас своєю красою.

– Чому осінь називають щедрою?

– Щедра осінь завітала до нас в клас і лишила свої дарунки.  А от, що лежить у кошику ви дізнаєтесь відгадавши загадки. (Учитель зачитує загадку, після того, як діти відгадують її, вчитель виймає з кошика овоч чи фрукт і показує дітям).

 

Лампочка вгорі висіла, 

Стала смачна, пожовтіла. 

Діти лампочку зірвали,

З апетитом скуштували.  (Груша)

 

Чи то жовта, чи то синя 

Соковита господиня. 

Чи то сонце, чи то злива —

Пригостить нас влітку...  (Слива)

Мовби на одній нозі.

Він зростає на лозі. 

Подивись скоріш в віконце — 

Грона сповнені всі сонця!

Кожен скуштувати рад 

Соковитий...   (Виноград)

 

Я жовтенька, я маленька,

Мов медочок солоденька.

На баштані достигаю,

Тепле сонечко вітаю.   (Диня)

 

Під землею народилась

і для борщику згодилась.

Мене чистять, ріжуть, труть,

смажать, варять і печуть.  (Картопля)

 

Ріс на грядці молодець.

Хап за чуба, – та й кінець,

бо без нього, кажуть люди,

борщику у нас не буде. (Буряк)

 

Сидить дівчина в коморі,

А коса її надворі.  (Морква)

 

У темниці виростає

та біленькі зубки має.

Хоч гіркий він і пекучий,

та корисний і цілющий. (Часник)

 

З мене листя обдирають, 
Мене квасять, в борщ кидають, 
Пироги зі мной печуть
І в салат мене січуть! (Капуста) 

 

Сидить бабуся

Не в одному кожусі,

Хто її роздягає,

Той сльози проливає. (Цибуля)

  • Назвіть дарунки осені, які ми збираємо на городі?
  • Яке слово об’єднує їх?
  • А які в садку?
  • Яке слово об’єднує їх?
  • Чому корисно вживати овочі та фрукти?


3. Групове заняття

Гра «Борщ чи компот

Учні об’єднуються  в 2 групи, вимовляючи по черзі слова овочі, фрукти.

Поруч із кожною групою знаходяться каструлі для борщу (група «Овочі») і компоту (група «Фрукти»). На партах знаходяться овочі та фрукти (або картки з їх зображенням). Група «Овочі» описує для групи «Фрукти» один фрукт, не називаючи його. Група «Фрукти» повинна відгадати, який саме фрукт описується, назвати його, знайти серед інших і покласти до своєї каструлі. Після цього група «Фрукти» описує один овоч для групи «Овочі». Група «Овочі» повинна відгадати, який овоч описується, назвати його, знайти і покласти до каструлі для борщу. Так само описуються і відгадуються всі фрукти й овочі.

4. Щоденні новини

Заповнення календаря природи

Знайомство з планом на день

Сьогодні ми дізнаємося про користь овочів і фруктів у нашому харчуванні.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Список використаних джерел

 

1.   Про затвердження Державного стандарту початкової освіти: постанова Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 № 87.

2.   Савченко Н.О. Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти. 2018. – 114 с.

3. Бібік Н.М. Нова українська школа: порадник для вчителя / Під. аг. ред. Бібік Н.М. – К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди»», 2017. – 206 с.

4.  Бутрім В. Інтерактивні дидактичні ігри в початковій школі. – К.: «Шкільний світ», 2007.

5. Гайова Л. Буду я навчатись мови золотої… Українська мова. Післябукварний період // Початкова школа. – 2008. №1. – С. 17-18.

6. Коршунова О.В., Гущина Н.І. Я досліджую світ: підручник інтегрованого курсу для 1 кл. закладів загальної середньої освіти (у 2 частинах). Ч.1 – К.: Видавничий дім «Освіта», 2018. – 112 с.

7. Красоткіна Н. «Ми діти твої, Україно»: Посібник для вчителів початкової школи. – К.: Початкова школа, 2001. – 160 с.

8. Савченко О.Я.Сучасний урок в початкових класах :посібник для вчителя. – К.: Магістр – S, 1997.

9. Сухомлинський В.О. Квітка сонця. Притчі, казки,оповідання. – К.: Видавничий дім «Школа», 2011. – 160 с.

10. Фопель К. Як навчити дітей співпрацювати? Психологічні ігри і вправи: Практичний посібник. – М.: Генезис, 2003. – 160с.

 

docx
Додано
11 березня
Переглядів
85
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку