1 липня о 18:00Вебінар: Шкільна дошка – ігрове поле вчителя

Ранкові зустрічі.Тиждень 5. Осінь. День 4. Пташок проводжаєм до теплого краю.

Про матеріал
Ранкові зустрічі.Тиждень 5. Осінь. День 4. Пташок проводжаєм до теплого краю. Мета: Ознайомити учнів із життям птахів восени, зі змінами, що відбуваються в їхньому житті, причинами відльоту птахів у вирій. Розвивати спостережливість, уміння порівнювати, узагальнювати; Виховувати інтерес до птахів, бажання доглядати за ними.
Перегляд файлу

Тиждень 5.  Осінь

День 4. Пташок проводжаєм до теплого краю

Мета:  Ознайомити учнів із життям птахів восени, зі змінами, що відбуваються в їхньому житті, причинами відльоту птахів у вирій.

Розвивати спостережливість, уміння порівнювати, узагальнювати;

Виховувати інтерес до птахів, бажання доглядати за ними.

 

  1.                    Вітання

Діти утворюють коло

Ви сьогодні вже проснулись?

Мамі зранку посміхнулись?

Клас наш радо вас вітає!

Настрій кожен гарний має?

 

– Привітайтеся, називаючи замість свого імені лагідне слово, яким вас називають удома. Наприклад: «Привіт! Я Мамина квіточка».

 

  1.   Обмін інформацією

– Діти, що ви помітили йдучи до школи?

– А чи чули ви спів птахів?

– Де ж поділися наші пернаті друзі?

– Послухайте легенду.

 

Легенда про вирій

Колись давно, коли птахи ще вміли говорити, трапилася ця іс­торія.

Одного разу, коли в ліс прийшов Холод і став лякати мешканців, що заморозить їх, зібрались птахи на раду. Сіли вони на кремезному дубі, що ріс над берегом, і заговорили. В озері плавали Лебеді. А вода була така холодна, що вони аж похворіли. Стали птахи скаржитись на Холод, що весь час дошкуляє їм, і на Голод, який сказав, що поморить їх незабаром.

— Що його робити? — запитав Соловейко. — Я боюся, що помру.

— Я вже хриплю, горло в мене болить, — підтримав його Жайво­ронок, — а без пісні я жити не можу.

Сумно стало птахам, страшно. Лебідь аж заплакав:

— Ой, мені теж страшно!

Треба вміти жити. Вчіться в мене. Я за себе не боюсь, — мовила Сорока.

— Головне — ближче до людей перебратися, а там уже не пропаду: десь вкраду кусок хліба, десь біля курей пшеницею поласую. Не біда!

Подивились на Сороку здивовані пташки.

— Як це «вкрасти»? Як це «ближче до людей»? Ми любимо ліс і житимемо тільки тут.

Та ось підлетіла до них Зозуля і сміливо заявила:

— Я чула, що є така країна пташина — Вирій. Там тепло, тож, хто хоче, летімо! Ми, Зозулі, летимо першими.

Страшно пташкам залишати рідні місця, та робити нічого. Стали вони збиратись зграйками і готуватись до подорожі. Але не всі птахи повірили Зозулі. Вони придбали собі теплі шубки і полетіли за Соро­кою.

Відтоді кожної осені птахи відлітають у Вирій, а найсміливіші залишаються зимувати в наших краях.

  • Чого злякалися птахи?
  • Чи всі птахи злякалися голоду і холоду?
  • Які птахи відлетіли у вирій?
  • Які залишилися зимувати?
  • Чим живляться ці птахи?

 

Гра «Який птах»

Учитель називає птаха. Якщо він перелітний, діти махають руками, зимуючий – присідають, якщо не птах – стоять нерухомо.

Зозуля, горобець, муха, жайворонок, бджола, снігур, ворона, лелека, дятел, шпак, метелик, синиця, соловейко, сорока.

 

 

  1.   Групове заняття

Гра «Оживи пташку»

Учні об’єднуються  в  кілька груп.

Кожна група отримує пазли із зображенням птаха. Діти повинні зібрати їх, назвати птаха і розповісти все про нього.

 

Гра «Готуємо обід для птахів»

На столі стоять макети годівничок та упереміш лежать картинки із зображенням різних харчових продуктів серед яких зображення різного насіння (гарбузове, соняшникове, пшоняне та інше). Учні відбирають потрібні картинки і кладуть до годівничок, аргументуючи свій вибір.

 

4. Щоденні новини

Заповнення календаря природи

Знайомство з планом на день

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Список використаних джерел

 

1.   Про затвердження Державного стандарту початкової освіти: постанова Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 № 87.

2.   Савченко Н.О. Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти. 2018. – 114 с.

3. Бібік Н.М. Нова українська школа: порадник для вчителя / Під. аг. ред. Бібік Н.М. – К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди»», 2017. – 206 с.

4.  Бутрім В. Інтерактивні дидактичні ігри в початковій школі. – К.: «Шкільний світ», 2007.

5. Гайова Л. Буду я навчатись мови золотої… Українська мова. Післябукварний період // Початкова школа. – 2008. №1. – С. 17-18.

6. Коршунова О.В., Гущина Н.І. Я досліджую світ: підручник інтегрованого курсу для 1 кл. закладів загальної середньої освіти (у 2 частинах). Ч.1 – К.: Видавничий дім «Освіта», 2018. – 112 с.

7. Красоткіна Н. «Ми діти твої, Україно»: Посібник для вчителів початкової школи. – К.: Початкова школа, 2001. – 160 с.

8. Савченко О.Я.Сучасний урок в початкових класах :посібник для вчителя. – К.: Магістр – S, 1997.

9. Сухомлинський В.О. Квітка сонця. Притчі, казки,оповідання. – К.: Видавничий дім «Школа», 2011. – 160 с.

10. Фопель К. Як навчити дітей співпрацювати? Психологічні ігри і вправи: Практичний посібник. – М.: Генезис, 2003. – 160с.

 

docx
Додано
11 березня
Переглядів
107
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку