Тиждень 1. Я - ШКОЛЯР
Мета: формувати уявлення учнів про школу як Країну знань; ознайомити дітей із призначенням шкільних приміщень, правилами поведінки в них; обговорити з дітьми, як вибрати безпечну дорогу до (зі) школи; розвивати спостережливість, бережливе й уважне ставлення до свого здоров'я, уміння робити правильний вибір; виховувати звичку дотримувати правил безпечного руху дорогою до (зі) школи; учити учнів поважати вчителів та одне одного; розвивати віру у свої здібності; виховувати дружні стосунки й повагу до старших.
ДЕНЬ 1. ЩО Я ОЧІКУЮ ВІД ШКІЛЬНОГО ЖИТТЯ?
1.Знайомство
Розкажу я вам малята
Про своє велике свято Чарівниця завітала Паличкою помахала
Й ось таке мені сказала
Що прийдуть до мене діти
Всі гарненькі, наче квіти.
Будуть старанно навчатись
Й школярами називатись.
Думаєте сон приснився?
Та навколо подивіться
Скільки в класі діточок
Як на небі зірочок.
Щоб дружити й спілкуватись
Треба нам не розслаблятись
А швиденько привітатись
Та знайомство розпочати.
Чарівниця, гарна пані,
У кораловім жупані
Пензлика подарувала,
А сама – помандрувала.
Пензлик, діти, не простий,
А чудовий, чарівний
Ваші імена вгадає
І усіх вас привітає.
(Діти по черзі виходять до дошки і зафарбовують чарівним пензликом аркуш паперу. Їхні імена написані парафіном, тому вони не зафарбовуються. І так на папері з’являються написи).
2. Обмін інформацією. Тема дня «Що я очікую від шкільного життя?»
Школа двері відчинила
І дітей всіх запросила
Адже тут навчать читати,
Малювати, рахувати,
Майструвати й вирізати
Букви гарненько писати.
А тепер скажіть мені
Мої славні дітлахи
Чого хотіли б ви навчитись,
Щоб справжнім учнем залишитись?
(Діти за малюнками розповідають, чого вони хотіли б навчитися в школі).
3. Групове заняття
(з використанням LEGO)
Шість цеглинок кольорових
Шість цеглинок пречудових
Кожен має з дітлахів
Славних, милих шклярів.
Беремо ми всі цеглину
І кидаємо сусіду.
(Діти по колу передають цеглинку).
А тепер берись до дій
Будувати школу мрій.
Шість цеглинок не простих
Шість цеглинок чарівних
Кожна дію свою має
Зводити школу мрій допомагає.
(Кожна цеглинка означає дію, яку діти будуть виконувати у школі. Наприклад: рахувати, читати, спілкуватися, фантазувати, дружити, писати і т. д. Діти обґрунтовують кожну цеглинку).
Ми прийшли у школу вчитись,
А не бігати й лінитись.
4. Теми для щоденника вражень
Фізкультхвилинка
Ми всі прийшли в Країну знань
Ми твердо йшли і без вагань
Знайомство вправно провели
І настрій цим ми підняли.
Крокуємо по школі в клас,
Який давно чекає нас.
Наліво й вправо подивись
Навколо себе покрутись
Тут будуть старанно навчати,
Дружити, мислити, читати.
Радіти сонцю і дощу,
Ліпити бабу снігову, Фантазувати і співати
І всім на світі помагати.