РАНКОВІ ЗУСТРІЧІ. ПЕРШИЙ ТЕМАТИЧНИЙ ТИЖДЕНЬ У 1 КЛАСІ НУШ.

Про матеріал
виховувати в дітях допитливість, ініціативність, розвивати уяву і почуття прекрасного, вчити довіряти один одному, товаришувати.
Перегляд файлу

РАНКОВІ ЗУСТРІЧІ. ПЕРШИЙ ТЕМАТИЧНИЙ ТИЖДЕНЬ У 1 КЛАСІ НУШ.

 

                   

 

 

C:\Users\Home\Desktop\9.jpg

 

 

Ранкова зустріч «Вчитися-цікаво! »

 

Мета: виховувати в дітях  допитливість, ініціативність, розвивати уяву і почуття прекрасного, вчити довіряти один одному, товаришувати,

   Діти збираються в коло разом. Учитель пропонує привітатися. Усі звертаються один до одного на ім'я, що допомагає створити атмосферу дружби та приналежності до одної спільноти. Вітання створює спокійний і розважливий настрій.

-Гра з м'ячем «Доброго ранку, Сергію!»                                                                Ведучий кидає м'яч будь-кому і вітає, називаючи його ім'я. Учасник кидає м'яч іншому і т. д.

- Розвиваємо спостережливість.

Учитель пропонує розповісти про те, що цікавого трапилося з кожним, одним реченням ( Я бачила великого метелика. У мене на підвіконні цвірінькали горобці. Я чув, як гуде вітер.)

- Моделюємо ситуацію.

Учитель пропонує одну із ситуацій на уроці. ( Тобі треба попити водички) Пропонує дітям відповісти : Як треба вчинити? Діти пропонують свої варіанти. Учитель підводить до висновку, що треба тихенько, не заважаючи нікому працювати на уроці, дістати пляшечку з водичкою, попити та продовжити роботу на уроці.                                                                                                      

   РУТИНА І

·        Хочеш попити водички – дістань та попий тихенько.

-Гра-розминка « Перетворення»

Учитель пропонує дітям утворити пари (або групи по 3-5 учнів) та продемонструвати – зіграти : « Клумба з квітами»,  «Метелики літають», «Хвилі на морі», «Повітряні кульки летять», тощо

-         Моделюємо ситуацію.                                                                           

Учитель пропонує одну із ситуацій на уроці. (Усі учні малюють під час уроку. Твій олівець зламався. Що робити?)  Учитель пропонує дітям відповісти : Як треба вчинити? Діти пропонують свої варіанти. Учитель підводить до висновку, що питати дозволу не потрібно. Треба тихенько підійти до полички, де знаходиться усе необхідне для того, щоб поточити олівець.

РУТИНА ІІ                                                                                             

·        Якщо треба поточити олівець - зроби це тихенько у визначеному місці.

Примітка: Рутини важливі, бо їх дотримання створює робочу атмосферу, не відволікає на дрібниці. Треба періодично повторювати, нагадувати першокласникам про ту чи іншу дію в певній ситуації. Згодом діти виконуватимуть ці дії автоматично.

 

 

ІV Ранкова зустріч «Давайте вчитися старанно »

Мета: формувати розуміння важливості старання, уваги під час навчання, виховувати повагу до усіх присутніх у класі, відповідальність за свої вчинки.

   Діти збираються в коло разом. Учитель пропонує привітатися не вимовляючи слова, без звуків. Спочатку з’ясовує: «А як можна привітатися без слів?» (посміхнися, помахай рукою, кивни головою, тощо) Вітання без звуків створює спокійний і розважливий настрій.

-Гра з м'ячем «Доброго ранку, Аню!»                                                           Вибираємо ведучого. Ведучий кидає м'яч будь-кому і вітає, називаючи його ім'я. Далі ведучий змінюється.

- Аналізуємо.

Давайте пригадаємо ті правила, що ми вже написали для нашого класу.

У кого не вийшло учора їх виконувати весь навчальний день?

 А у кого вийшло?

 

- Моделюємо ситуацію.

Учитель пропонує під час того, як він буде читати загадку, уважно слухати, мовчати.

                    Біла овечка по небу гуляла.

                    Сонце зустріла — в кишеньку сховала! (Хмара)

Наступний раз учитель пропонує потанцювати та поплескати у долоні. У цей час він промовляє наступну загадку:

                    У віконце задивився, по підлозі покотився, потім стрибнув у   

                    водичку — і зігрів дитячі личка. (Промінець)

Усі почули та зрозуміли загадку? Чому ні? Як треба слухати, щоби зрозуміти, про що говорить учитель?

Учитель пропонує записати ще два правила до тих, що вже записані.

·        Я маю ходити в класі спокійно.

·        Я уважно слухаю учителя, коли він говорить.

-Гра « Чарівні окуляри»

Учитель пропонує надіти окуляри, підійти до будь-кого з учнів та сказати йому чарівне слово. Розпочинає учитель. Він підходить до дитини та вимовляє ( « Ти добре себе поводиш.»  «У тебе чудова посмішка», тощо)

-Фантазуємо, пригадуємо

 Яка пора року за вікном? Яка пора року наступна? Які фарби треба взяти, щоби намалювати осінь? А зиму? А які пори року ти знаєш? Скільки їх всього?

 

Примітка: Під час обговорення або гри учитель нагадує  учням про те, що будь-яка діяльність тоді цікава, коли усі поводяться чемно, спокійно, зацікавлено.

 

V Ранкова зустріч «Ми - одна сім’я »

Мета: виховувати розуміння колективу, де усі разом навчаються; розвивати почуття відповідальності за свої дії, розуміння важливості особистості у колективі, вчити поводити себе чемно та відповідально.  

    Учитель пропонує  створити коло, узявшись за руки. « Привітайтеся, нахиливши голову направо, наліво, вперед.»  

Далі учитель пропонує йти по колу, тримаючись за руки та промовляючи:

          Доброго ранку, ліси і поля,                                                                            Доброго ранку, Україно моя!                                                                      Доброго ранку, рідний мій клас!                                                         Доброго ранку, радіймо за нас!                                                             Доброго ранку, земле моя!                                                                    Доброго ранку! Всім миру й тепла!                                                     

- Розвиваємо відповідальність.

Учитель пропонує розповісти про свою сім’ю.(Пропонуючи розв’язати ребус «7Я»). Скільки вас у сім’ї?

 У якій країні ми живемо? А у якому місті? Наша країна – прекрасна та квітуча, у ній живуть працелюбні, талановиті та добрі люди. Наша країна - то велика сім’я!

 Ми – теж сім’я! Довгий час ми усі будемо разом!

Давайте будемо поважати та допомагати один одному!

 Які вже правила ми написали? А яке вже точно навчилися виконувати?

- Моделюємо ситуацію.

Учитель пропонує одну із ситуацій на уроці: «Під час уроку тобі треба про щось спитати учителя. Як вчинити?»

Учні пропонують відповіді. Учитель підводить до висновку:            

РУТИНА ІІІ

·        Хочеш спитати учителя - підніми руку.

-Гра-розминка « Перетворення»

Учитель пропонує дітям одночасно  продемонструвати – зіграти : « Ми-зайчата», «Каченята-братики пливуть», «Ми-листячка падаємо з дерева»

-Моделюємо ситуацію.                                                                                   

         Учитель пропонує одну із ситуацій. Запитує:«Закінчився урок. Що перше треба зробити на перерві?» (Треба зібрати речі у портфель та дістати те, що потрібно на урок наступний.)

РУТИНА ІV                                                                                           

·        Гарненько складай речі на парті для наступного уроку.

Примітка: Рутини додаються щотижня. Їх можна не записувати, але повторювати щоразу, як виникає ситуація.                   

 

 

Додатки :

1.

C:\Users\Home\Desktop\hello_html_7fc94967.jpg

2. C:\Users\Home\Desktop\images.jpg

docx
Додано
8 грудня 2019
Переглядів
78
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку