Матеріал можна використовувати до Новорічних та РІздвяних свят. Інсценіровка казки "Рукавичка" на новий лад.
ІНСЦЕНУВАННЯ КАЗКИ
ПІДГОТУВАЛА:
вчитель поч. класів
Доборович В.В.
Мета: вчити дітей виступати на сцені, вміння виконувати
ролі, передавати інтонацію, настрій героїв.
Прививати любов до природи. Виховувати дружбу.
Обладнання: костюми до казки, декорації.
ЗМІСТ УРОКУ
В. Жили – були дід та баба. Пішов якось дід хмизу у ліс назби-
рати. Йшов старий , збираючи гілочки , та й загубив рукавичку.
Ось біжить мишка.
Мишка: Хто, хто в рукавичці живе?
Хто, хто в тепленькій є?
Може господар на колядку вийде?
(Співає колядку)
Тут я буду жити.
В. Коли стрибає жабка.
Жабка: Ква-ква-ква!
Хто, хто тут є?
Хто, хто в рукавичці є?
Мишка: Мишка-шкряботушка. А ти хто?
Жабка: Жабка-скрекотушка. Пусти й мене.
Мишка: Е-е-е, а що ти вмієш робити?
Жабка: Вірші читати, загадки розгадувати.
Мишка: Іди. Будем разом жити.
В. От їх уже двоє. Біжить по стежинки зайчик.
Зайчик: Хто-хто тут є?
Хто, хто в рукавичці живе?
(Звірі відповідають по черзі)
Зайчик: Я зайчик-побігайчик .Пустіть і мене.
Звірі: Що ти вмієш робити?
Зайчик: Вмію прудко бігати, міняти шубку на зиму, швидко
гризти моркву. Ще я –
Вухастенький зайчисько,
Я веселий стрибунець.
На галявині лісовій
Поведем таночок мій.
(Хорвод “Пісня про ялинку” на слова І. Негоди)
В. От уже їх троє. Коли це спішить по стежинці лис і бурчить.
Лис: В мене хвіст, немов той віник,
Ну й роботу має!
Всі слідочки, всі стежинки
Хвіст той замітає.
Хто, хто тут є?
Хто, хто в рукавичці є?
(Звірі по черзі відповідають)
Звірі: Що ти вмієш робити?
Лисиця: Я вмію танцювати, а ще я хочу вам загадки
запропанувати, пісню заспівати.
( Загадує загадки, пісня «Я лисичка,я сестричка»)
(Звірі забирають з собою лиса)
В. Вже їх четверо. Аж тут скаче козел-дерезел.
Козел: Хто, хто тут є?
Хто, хто в рукавичці живе?
(Діти відповідають по черзі)
Козел: Я козел – дере зел. Пустіть і мене жити.
Звірі: А що ти вмієш робити?
Козел: Я вмію голосно мекати. Ме-ме-ме.
Звірі: Мало.
Козел: Подивіться як я стрибаю, бігаю.
Звірі: Мало.
Козел: Я вам буду з магазину молоко, сметану носити.
Я такий козел, що можу перевернутися у веселого гусака.
(Пісня “Веселі гуси”)
В. От їх уже п’теро. Уже стало тісно. Коли кущі тріщать.
Вилазить ведмідь-набридь, да й до рукавички.
Ведмідь: Хто, хто в рукавичці живе?
(Звірі відповідають)
Ведмідь: Пустіть і мене до себе жити.
Звірі: У нас уже тісно.
Ведмідь: В тісноті та не в обіді.
Звірі: Залазь.
В. Вліз ведмідь. Так тісно стало, що рукавичка ось-ось розірветься.
Злякалися звірі. Що робити?
Дід: Бачу, що моя рукавичка подружила багато звірят.
А що як на цьому місці збудуємо дім, дім доброти
і дружби.
Звірі: Згодні.
В. Збудували вони дім і стали жити- поживати та добро по
всьому світу розносити.
(Пісня “Дружба”)