•Створювати гарний настрій, позитивну емоційну атмосферу.
•Зміцнювати відчуття згуртованості колективу.
•Розвивати вміння доброзичливо та з повагою ставитися до друзів, поважати думки інших.
•Створювати ситуацію успіху, радість кожної дитини, колективну радість.
•Розвивати мовлення дітей, мислення, пам'ять.
•Розвивати пізнавальну активність.
•Розвивати вміння працювати в парах, групах.
•Виховувати любов до себе, до інших людей, до навколишнього світу.
•Виховувати бажання творити добро.
•Виховувати бажання дарувати й отримувати подарунки.
Ранкові зустрічі
Загальнопізнавальні цілі:
Заняття «Ось і літо промайнуло»
План
I. Привітання.
Діти сидять у колі, взявшись за руки так, щоб утворилося «віконечко». Помічник дня розпочинає привітання через «віконечко», промовляючи слова: «Привіт, Оленко, я дуже скучила за тобою» та ін.
II. Обмін інформацією.
«Фото - факти», розповіді про літні канікули. Діти демонструють принесені фотографії і розповідають про найцікавіші події, які відбулися з ними влітку.
III. Групова робота.
Гра «Продовж речення».
Діти об'єднуються в 3 групи відповідно до улюблених кольорів: червоний, синій, зелений. Хто об'єднався в групу червоних, продовжіть речення: «Мені весело, коли...», синіх - «Я люблю...», зелених - «Я хочу...».
IV. Щоденні новини.
1. Помічник дня проводить фенологічні спостереження.
Який сьогодні день тижня?
Яка сьогодні дата?
Який стан неба?
Яка температура повітря?
Які інші явища природи ви спостерігали?
Діти по черзі передають свою принесену річ і кажуть, кому і за що дарують її.
4. Покажіть свій настрій усмішкою.
Заняття «Сторінки книги природи. Осінь»
План
I. Привітання «Передай тепло сердечок».
Помічник дня розпочинає привітання.
Покласти долоню однієї дитини на долоню іншої й передати тепло свого сердечка. Одна дитина говорить слова: «Візьми тепло мого сердечка», друга - «Дякую» тощо.
II. Обмін інформацією.
Діти принесли до класу осінні листочки, з якими вони «спілкувалися», йдучи до школи. Скласти розповідь «Про що мені розповів листочок?» Умова - не більше 5 речень.
III. Групова робота.
Скласти розповідь «Пригоди каштанчика». Діти по черзі беруть в руки каштан і розповідають про його пригоди. (Не більше одного речення). Наступне речення повинно бути пов'язано з попереднім за змістом.
IV. Щоденні новини.
1. Фенологічні спостереження.
Який сьогодні день тижня?
Яка сьогодні дата?
Який стан неба?
Яка температура повітря?
Які інші явища природи ви спостерігали?
Які зміни відбулися в природі?
2. Поповнення скарбнички «У світі природи».
3. Хто з вас прийшов вранці до школи сумний? Що сталося з вашим настроєм? Чому?
Заняття «Міста України. Походження назв міст»
План
I. Привітання.
Діти сидять у колі, взявшись за руки, називають ім'я товариша з прикметником. Помічник дня починає привітання: «Доброго ранку, розумна Наталю!» тощо.
II. Обмін інформацією.
Хто з дітей підготував цікаву інформацію, той тримає в руці зелений кружечок. Помічник дня надає слово бажаючим повідомити інформацію. Діти розповідають легенди про походження назв міст, цікаві, факти про міста України, загадки, ребуси, кросворди, фотознімки.
III. Групова робота.
1. Уявна подорож у місто, в якому збуваються всі мрії.
Помічник дня розпочинає розповідь словами :
«За глибокими морями, за високими горами розкинулося чарівне місто...».
Умова — кожен учень говорить не більше одного речення, наступний учень пов'язує його за змістом з попереднім.
2. Робота в групах.
Діти об'єднуються в групи за допомогою лічилки і виконують малюнок з теми «Яким я хочу бачити своє село».
3. Гра «Казкові назви вулиць нашого міста».
Як би ви назвали вулиці нашого села? (Цукеркова, Пухнаста, Кремова, Лялькова, Засніжена...)
IV. Щоденні новини.
1. Фенологічні спостереження.
Помічник дня ставить питання і вказує на того, хто відповідатиме.
Сьогодні третій день тижня? А який?
Сьогодні …?
Сьогодні тепло?
Сьогодні хмарно?
Сьогодні йде дощ?
Сьогодні дме північний вітер? А який?
Сьогодні падає листя?
4. Вам сподобалася наша зустріч?Давайте поплещемо в долоньки.