Реалізація компетентнісного підходу до вивчення англійської мови на заняттях гуртка “English Puppet Theatre”

Про матеріал
Доповідь про реалізацію компетентнісного підходу до вивчення англійської мови на заняттях гуртка “English Puppet Theatre”
Перегляд файлу

Реалізація компетентнісного підходу

до вивчення англійської мови

на заняттях гуртка

English Puppet Theatre

 

Компетентнісний підхід до вивчення англійської мови передбачає не засвоєння учнем окремих один від одного знань, а оволодіння ними в комплексі. У зязку з цим змінюється, а точніше, по іншому визначається система методів навчання.

Оскільки іноземна мова має безпосереднє відношення до сучасного життя, то моє завдання як учителя іноземної мови полягає в тому, щоб дати учням не тільки мовну підготовку, але і зорієнтувати їх на практичне використання іноземної мови. Опанувати комунікативною компетенцією англійською мовою, не перебуваючи в країні досліджуваної мови, завдання досить важке. Тому важливим завданням учителів є створення реальних й уявлюваних ситуацій спілкування англійською мовою, використовуючи для цього різні методи й прийоми роботи не тільки на уроках, а і в позаурочній діяльності. Одним з найкращих методів вивчення англійської мови в позаурочній діяльності є робота гуртка English Puppet Theatre. На заняттях керівник гуртка має можливість реалізувати компетентнісний підхід до вивчення англійської мови, а саме сформувати такі ключові компетенції:

  1. Ціннісно-смислова компетенція – учні опановують дану компетенцію, беручи участь у обговоренні моральних вчинків героїв казок.  Заняття гуртка – благодатний грунт для формування цієї компетенції, оскільки, використовуючи мову як засіб, ми вивчаємо оточуючий світ у всіх його проявах.
  2. Загальнокультурна компетенція дозволяє членам гуртка долучитися до діалогу культур, необхідність якого зростає з кожним днем. Працюючи з текстами п’єс, учні переконуються, що різні народи різними словесними формами висловлюють одні і ті ж ідеї.
  3. Навчально-пізнавальна компетенція передбачає спільне визначення цілей заняття, а також, обговорення сфери застосування та практичного використання набутих знань та вмінь.
  4. Інформаційна компетенція – використання новітніх інформаційних технологій під час проведення занять (аудіо- та відеозаписи, Інтернет).
  5. Комунікативна компетенція – опанування мовою та способами взаємодії з людьми, удосконалення навичок роботи в групі через рольову гру.
  6. Соціально-трудова компетенція - опанування знань і досвіду у суспільній діяльності.
  7. Компетенція особистісного самовдосконалення спрямована на засвоєння способів фізичного, духовного та інтелектуального саморозвитку, емоційну саморегуляцію.

 Театралізовані ігри, драматизація невеликих п'єс, казок вирішують як комунікативні завдання, так і завдання гармонічного розвитку особистості. Рольовий діалог у процесі театралізованої діяльності робить мовну взаємодію особистісно орієнтованою, адресованою, стимулює активність кожного партнера, що сприяє розвитку в дитини вмінь говоріння й слухання.

Казка іноземною мовою має величезні виховні можливості. У кращих своїх образах вона відкриває дитині світ, суть людських відносин, людських почуттів - доброти, поваги, співчуття, товариства, справедливості, чуйності, взаєморозуміння, і тим самим несе в собі багатий моральний потенціал. Позитивні емоційні дії, що відбуваються в казці, дозволяють запобігти виникненню почуття недовіри, і навіть ворожості.

Отже, ляльковий театр англійською мовою є прекрасним засобом компетентнісного підходу до навчання іншомовному спілкуванню.
 

docx
Додано
31 січня 2019
Переглядів
523
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку