Реалізація компетентнісного підходу
до вивчення англійської мови
на заняттях гуртка
“English Puppet Theatre”
Компетентнісний підхід до вивчення англійської мови передбачає не засвоєння учнем окремих один від одного знань, а оволодіння ними в комплексі. У з’язку з цим змінюється, а точніше, по іншому визначається система методів навчання.
Оскільки іноземна мова має безпосереднє відношення до сучасного життя, то моє завдання як учителя іноземної мови полягає в тому, щоб дати учням не тільки мовну підготовку, але і зорієнтувати їх на практичне використання іноземної мови. Опанувати комунікативною компетенцією англійською мовою, не перебуваючи в країні досліджуваної мови, завдання досить важке. Тому важливим завданням учителів є створення реальних й уявлюваних ситуацій спілкування англійською мовою, використовуючи для цього різні методи й прийоми роботи не тільки на уроках, а і в позаурочній діяльності. Одним з найкращих методів вивчення англійської мови в позаурочній діяльності є робота гуртка “English Puppet Theatre”. На заняттях керівник гуртка має можливість реалізувати компетентнісний підхід до вивчення англійської мови, а саме сформувати такі ключові компетенції:
Театралізовані ігри, драматизація невеликих п'єс, казок вирішують як комунікативні завдання, так і завдання гармонічного розвитку особистості. Рольовий діалог у процесі театралізованої діяльності робить мовну взаємодію особистісно орієнтованою, адресованою, стимулює активність кожного партнера, що сприяє розвитку в дитини вмінь говоріння й слухання.
Казка іноземною мовою має величезні виховні можливості. У кращих своїх образах вона відкриває дитині світ, суть людських відносин, людських почуттів - доброти, поваги, співчуття, товариства, справедливості, чуйності, взаєморозуміння, і тим самим несе в собі багатий моральний потенціал. Позитивні емоційні дії, що відбуваються в казці, дозволяють запобігти виникненню почуття недовіри, і навіть ворожості.
Отже, ляльковий театр англійською мовою є прекрасним засобом компетентнісного підходу до навчання іншомовному спілкуванню.