“Реалізація проєктних технологій при вивченні історії”
Номер слайду 2
Робота над навчально-дослідницьким проєктом: етапи діяльності учителя і учня Підготовка проєкту. визначення теми та мети Планування проєкту Збір інформації Аналіз інформації, формування висновків Презентація і оцінка результатів
Номер слайду 3
Етап 1. Підготовка до проєкту. Визначення теми та мети Учні: обговорення проблеми, зацікавлення темою, визначення проблемних питань Вчитель: тема проєкту, мотивація, допомога у визначенні проблеми
Номер слайду 4
Визначаємо тему проєкту разом Життєвий та творчий шлях Вікторії Гаврилівни Пустовіт
Номер слайду 5
Об’єкт дослідження Життєвий і творчий шлях Вікторії Пустовіт в контексті розвитку мистецтва на Київщині
Номер слайду 6
Предмет дослідження Просвітницька та творча діяльність В.Пустовіт та її цінність для молодого покоління
Номер слайду 7
Етап 2. Планування Учні: формують завдання, виробляють план дій, визначають форму презентації проєкту Вчитель: спостерігає, непрямо керує
Номер слайду 8
Визначення теми та проблемних питань досліджень (для груп) Опрацювати писемні джерела (документи, літературні видання, збірки та поетичні нотатки, матеріали зібрані Богуславською районною бібліотекою, Богуславським гуманітарним коледжем ім. І.С. Нечуя-Левицького, музейним та бібліотечним архівом. З’ясувати внесок В.Пустовіт у розвиток поетичного та художнього мистецтва на Київщині в ІІ половині ХХ століття початку ХХІ ст. Визначити проблемні питання, які має намір оцінити група. Робота в групах “Міні-проєкти”
Номер слайду 9
Вікторія Пустовіт Що дізналися? “Ярмарка історичних фактів” : історичні факти для дослідження Що хочемо дізнатися? (проблемні теми для дослідження) Факт 1 Факт 2 Факт 3 Факт 4
Номер слайду 10
Зміст роботи у групах Група 1. Вікторія Пустовіт– народна майстриня Київщини Група 2. Вікторія Пустовіт – майстер художнього слова Група 3. Відгуки про творчість Вікторії Пустовіт
Номер слайду 11
Паспорт проєкту Назва “Майстриня із духом легенди”. Тип проєкту: дослідницький, творчий. Термін реалізації: короткотривалий (два тижні) Учасники проєкту: викладач історії, учні І курсу. Головний інформаційний ресурс: довідкова література, документальні довідки з інформаційними публікаціями в періодичних виданнях.
Номер слайду 12
Вибираємо форму презентації проєкту Історична газета, плакат Радіо-передача Творча презентація в Power Point чи відео-презентація Буклет Стаття у газеті, на сайті училища Коллаж з коментарями Свій варіант
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Вікторія Гаврилівна Пустовіт
Номер слайду 20
Проєкт дозволить…… Навчитися пізнавати, навчитися робити, навчитися жити разом, навчитися жити. Жак Делора