Реалізація проєктної діяльності на уроках початкових класів

Про матеріал
Проєкт — це обмежена в часі, ресурсах та вимогах якості унікальна сукупність процесів, направлена на створення нової цінності. У зв'язку з широким використанням технологій управління проєктами у різних галузях знань, існує багато визначень терміна «проєкт».
Зміст слайдів
Номер слайду 1

вчителя початкових класів. Сарненської гімназії №3 Сарненської міської ради. Портфоліо. Бовкун Олени Володимирівни

Номер слайду 2

Курси підвищення кваліфікації

Номер слайду 3

Сертифікати

Номер слайду 4

Визнання праці

Номер слайду 5

Проєктна діяльністьучнів в початковій школі

Номер слайду 6

Проєкт (від лат. кинутий вперед) – це задум, план; сукупність документів і розрахунків, необхідних для його створення; результативна дія. Проєктування – це технологія створення і виконання певних проєктів

Номер слайду 7

Метод проєктів – один з найперспективніших методів навчання. Мета застосування методу проєктів:підвищення мотивації навчання;розвиток в учнів комунікативних навичок, умінь працювати в різноманітних групах, виконувати соціальні ролі; розвиток критичного мислення;вміння орієнтуватись в інформаційному просторі;застосування знань на практиці;створення позитивної атмосфери пізнання нового.

Номер слайду 8

Добровільність вибору виду діяльності кожним школярем. Врахування інтересів та психологічних особливостей певної вікової групи. Посильність роботи, доведення її до логічного кінця. Формування основ культури праці, якісне виготовлення та естетичне оформлення проектів. Корисна значимість виконаних проектів. Дотримання правил ТБ праціОсновні принципи проєктної діяльності:

Номер слайду 9

{08 FB837 D-C827-4 EFA-A057-4 D05807 E0 F7 C}Ознака Типи проєктів. За методом чи видом діяльностіДослідницький, творчий, пригодницький, ігровий, практико – орієнтовний, інформаційний. За характером контактів. Внутрішній (локальний) , регіональний, міжнародний. За кількістю учасниківІндивідуальний, груповий , колективний. За часом проведення. Короткостроковий, середньостроковий, довгостроковий, епізодичний. За змістовним аспектом проєкту. Літературний, природничо – науковий, екологічний, мовний,культурологічний, спортивний, історичний, музичний. Класифікація проєктів:

Номер слайду 10

Основні напрямки роботи. Здійснювати диференційненавчання. Впроваджувати інноваційні методинавчання і виховання. Створити умови для всебічногорозвитку дитини. Сприяти самоактуалізаціїтворчого потенціалуучня. Приділяти увагусамоосвіті вчителя і учня. Розвивати творчі здібностіучнів

Номер слайду 11

Основні педагогічні технології моєї роботи Педагогічні технологіїІнтерактивніПроєктніТренінговіДіловіІгровіКомп'ютерні

Номер слайду 12

Участь у міжнародному проєкті «Супергерої Fast»

Номер слайду 13

Участь у всеукраїнському конкурсі проєктів «Квітуча Україна»

Номер слайду 14

Участь у благодійному освітньому проєкті від Flowers4school

Номер слайду 15

Звіт за міжатестаційний перід 2018-2022р. Пройдені курси 2018-2022рр. Сертифікат професійного зростання для вчителів початкової школи , які навчатимуть учнів перших класів у 2018-2019рр. (РОІППО). Онлайн – курс для вчителів початкової школи.( Ed. Era)Права людини в освітньому просторі. (Ed. Era)Робота вчителів початкових класів з дітьми із особливими освітніми потребами. (Ed. Era)Онлайн-курс для вчителів та керівників шкіл про дистанційне навчання. (Ed. Era)Домедична допомога. (Ed. Era)Освітні інструменти критичного мислення. (Prometheus)Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти. (Prometheus)Дизайн-мислення в школі. (Prometheus)Українська за 27 уроків. (Prometheus)Критичне мислення для освітян. (Prometheus)Ігрові та діяльнісні методи навчання за методикою the Lego Foundation. (РОІППО,2019). Cвідоцтво про підвищення кваліфікації вчителів початкових класів «Розвиток професійних компетентностей» ( РОІППО,2020)Cвідоцтво про підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти «Використання інформаційно-комунікативних і цифрових технологій в освітньому процесі» (РОІППО,2021)Cвідоцтво про підвищення кваліфікації вчителів початкових класів «Розвиток професійних компетентностей» ( РОІППО,2022)

Номер слайду 16

Звіт за міжатестаційний перід 2018-2022р. Вебінари 2018-2022рр.(Перегляд вебінарів «НА УРОК», «ВСЕОСВІТА») Віртуальна екскурсія як форма організації інтерактивного навчання Підвищення кваліфікації та самоосвіта педагога: огляд можливостей і важливих документів Формувальне оцінювання на уроках фізичної культури: теорія і практика Прості та цікаві ідеї для покращення навчальної атмосфери в дружньому класі НУШ Сила голосу: майстерка з ораторства для учнів і вчителів Ігри для розвитку мовленнєвого дихання: теорія і практика Використання вчителем Instagram і Facebook для налагодження якісного освітнього процесу Ще раз про Learning. Apps та Google Forms. Створюємо квести Як атестувати й атестуватися без примусових відкритих уроків, «творчих» звітів, непотрібних блогів і публікацій Інтеграція форм і методів виховання в роботі класного керівника Сучасні практичні інструменти навчання грамоти та української мови. Як створити екологічне розвивальне середовище для гри та творчості у ЗДО Онлайн-олімпіада як інструмент перевірки засвоєних знань. «Сучасні підходи організації інклюзивного освітнього процесу у ЗДО» «Instagram, Tik. Tok, Youtube. Що дивляться підлітки та як використати це на користь навчанню» «PRO-акаунт на «Всеосвіті» як інструмент саморозвитку та професійної самореалізації» «Формування психологічної готовності працівників закладів освіти до конструктивної поведінки в умовах надзвичайних ситуацій» «Створюємо квести та вебквести для роботи у класі та дистанційно» Підвищення кваліфікації та атестація педагогічних працівників ЗДО і ЗЗСО за новим профстандартом. Інлюзивне навчання дітей з ООП: організація освітнього процесу та його компоненти.

Номер слайду 17

Звіт за міжатестаційний перід 2018-2022р. Робота з дітьми 2018-2022рр. Олімпіади та конкурси 2019-2022 «НА УРОК»{10 A1 B5 D5-9 B99-4 C35-A422-299274 C87663}ОЛІМПІАДИКОНКУРСИПредмети початкової школи. Весна 2022 Предмети початкової школи. Зима 2022 Математика. Осінь 2021 Українська мова та література. Осінь 2021 Мистецтво. Зима 2021 . Я досліджую світ. Зима 2021 Українська мова та література. Зима 2021 Предмети початкової школи. Зима 2021 Математика. Зима 2021. Мистецтво. Осінь 2020 Українська мова та література. Осінь 2020 Я досліджую світ. Осінь 2020 Математика. Осінь 2020. Математика. Весна 2020 Українська мова та література. Зима 2020 Математика. Зима 2020 Предмети початкової школи. Зима 2020 Я досліджую світ. Зима 2020. Я досліджую світ. Осінь 2019 Українська мова та література. Осінь 2019 Математика. Осінь 2019 Трудове навчання (хлопці). Зима 2019 Трудове навчання (дівчата). Зима 2019 Основи здоров'я. Зима 2019 Українська мова та література. Зима 2019 Математика. Зима 2019. Інформатика. Зима 2019 Предмети початкової школи. Зима 2019 Конкурс «Школа рятівника: перша допомога» Конкурс «Stand with Ukraine» Конкурс «Ми з України» Конкурс «Слово до слова» Конкурс «Мир — мова щастя» Конкурс «Зимові свята в традиціях нашого народу» Конкурс «Від бандури до цимбал» Конкурс «Захисники України» Конкурс «Стоп COVID-19» Конкурс до Дня Гідності та Свободи Конкурс «Безпечний Інтернет» Конкурс «Зимові свята в традиціях нашого народу» Конкурс «Слово до слова» 

Номер слайду 18

Звіт за міжатестаційний перід 2018-2022р. Нагороди обдарованих дітей у конкурсах (керівник Бовкун О. В.)2019р. Всеукраїнський конкурс «Український сувенір» - Криницька Марта (2 місце,НЕНЦ м. Київ). Всеукраїнський конкурс «Новорічна Композиція» - Руднік Софія (3 місце, НЕНЦ м. Київ).2021р. Всеукраїнський конкурс малюнка «Україна без корупції» - Комар Софія, Ониськевич Вероніка (2,3 місце, м. Сарни). Всеукраїнський конкурс «Стилізована ялинка» - Юрко Максим (призер, м. Сарни). Всеукраїнський конкурс «Український сувенір» - Ониськевич Маргарита (2 місце, НЕНЦ м. Київ). Всеукраїнський конкур «Супер герої FAST» ввесь клас 2022р. Всеукраїнський конкурс «Український сувенір» - Міркевич Ірина (2 місце, НЕНЦ м. Київ). Всеукраїнський конкурс «Новорічний віночок» - Крупич Іванна (2 місце, НЕНЦ м. Київ). Всеукраїнський конкурс «Квітуча Україна» з проектом «Наші діти – наші квіти» - Комар Софія, Жук Тимофій, Руднік Софія, Шепель Артем (призери, м. Рівне, 3 місце, НЕНЦ м. Київ). Всеукраїнський конкурс малюнка « Україна без корупції»- Круглик Нікіта, Зубчинська Катерина (2,3 місце, І етапу обласного конкурсу дитячого малюнку Сарненської територіальної громади). Всеукраїнський конкурс «Florens4school» - ще проходить.

Номер слайду 19

Дякую за увагу!

pptx
Додано
24 лютого 2023
Переглядів
222
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку