Реалізація STEM-освіти через проектну діяльність на уроках технологій

Про матеріал
Висвітлення практичних питань реалізації STEM-проектів у роботі зі здобувачами освіти старшої ланки. Методичні рекомендації будуть корисними вчителям технології, які працюють в Новій Українській Школі та намагаються сприяти розвитку в учнів умінь адаптувати знання до дінамічної життєвої ситуації.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

з досвіду роботи вчителя технології Дудник Л. А. Реалізація STEM-освіти через проектну діяльність на уроках технологій Херсонська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 28 ім. О. С. Пушкіна Херсонської міської ради.м. Херсон

Номер слайду 2

В. О. Сухомлинський Дитина від своєї природи - допитливий дослідник, відкривач світу. Слід дитину спонукати до самостійної пізнавальної діяльності, формуючи з малих літ допитливість, прагнення до навчання, яке має бути радісною працею.

Номер слайду 3

Сутність проектної технологіїОсобистісно-орієнтоване навчання. Робота в групахІнтегрування знань з різних галузей. Використання різних засобів на основі вільного вибору

Номер слайду 4

Реалізація методу проектів змінює роль вчителя. Вчитель - носій знань. Організатор пізнавальної діяльності

Номер слайду 5

Творчій проект “Чарівний ліхтарик”Змішаний клас:хлопці та дівчата. Застосування особистого досвіду в предметно-перетворюючій діяльностіРобота в групах: учні поділилися на 3 групи

Номер слайду 6

1. формування предметних компетентностей: проєктно-технологiчних: забезпечити здобуття знань про технологiю виготовлення швейних виробів, виробів в'язаних в техніці макраме, виробів з елементами електротехніки; формувати вміння та навички здобувачів освіти виготовляти ліхтарик з джерелом електроживлення, використовуючи різні технiки; застосовувати особистий досвiд у предметно-перетворювальній діяльності; інформацiйної: розширити та доповнити знання школярів за допомогою застосування друкованих джерел інформацiї, ІКТ для ознайомлення з iсторією новорічних іграшок та гірлянд, технологією виготовлення світильника з світлодіодними елементами; - міжпредметної естетичної: розвивати – інтелект, креативність, обдарованість, логічне мислення, творчу уяву, художній та естетичний смак, почуття прекрасного; - комунікативної: формувати навички роботи в групі;Мета уроку:

Номер слайду 7

- уміння вчитися: розвинути здатність до пошуку, поглиблення і вдосконалення знань, умінь та навичок роботи у різних техніках, логiчного обґрунтування своєї думки щодо вибору виробу;- загальнокультурної: розвивати в учнiв мистецькі смаки;- умiння спiлкуватися державною мовою;- соцiальної: удосконалювати вміння працювати в групі для досягнення мети, виховувати працелюбність та повагу до праці дорослих, потребу проявити себе в різноманітних видах діяльності;- здоров'язберігаючої: забезпечити свідоме дотримання правил безпечної праці під час роботи з колючим, ріжучим інструментом, електроприладами, розвивати моторику пальців рук.2. Формування загальних ключових компетентностей:

Номер слайду 8

Обладнання. Комп’ютер, телевізор, гаджети школярів, дошка, інструменти і матеріали: пістолет клейовий, ножиці, лінійка, сантиметрова стрічка, голка, клей силіконовий, клей ПВА, нитки, пряжа білого кольору з вовни, фетр білий, тканина оксамитова, синтепон або вата, диск DVD, 2 пластикові пляшки 2л, гірлянди 3-4 шт, серветки білі, дрібні декоративні прикраси.

Номер слайду 9

«Вигадуй, пробуй, твори! Фантазію прояви!» Девіз нашого уроку:

Номер слайду 10

Software. На дошці знаходиться малюнок ялинки та кошика. Дітям пропонується написати на стікерах, вирізаних у вигляді ялинкових прикрас, чого вони чекають від цього уроку. Після заповнення діти прикріплюють свої відповіді на малюнок кошика. Вправа очікування

Номер слайду 11

Доповіді учнів про історію виникнення ялинкових прикрас: Верхівку ялинки вінчає «Вифлеємська зірка». За легендою, перша скляна ялинкова кулька була видута в Тюрингії (Саксонія) в XVI столітті через неврожай яблук, які тоді були головною прикрасою ялинок. За часів Київської Русі перші новорічні прикраси робили із соломи, дерева, тканини, кольорових стрічок, згодом із паперу, текстури та фольги. Перевернутий клас

Номер слайду 12

Доповіді учнів про історію виникнення новорічних гірлянд: Римляни під час святкування сатурналій прикріплювали до гілок запалені свічки. Згадки освітленого дерева зустрічаються в легендах про короля Артура. В Англії різдвяне дерево вперше поставили в 1841 році, коли королева Вікторія вийшла заміж за Альберта Саксен-Кобургского.

Номер слайду 13

Тема. Мета. Творчій проєкт “Чарівний ліхтарик”. Діти об'єднуються в групи ( з учнями, які сидять поруч за одним рядочком)Застосування знаннь, вміннь та навичок, отриманих на попередніх уроках. Оголошення теми та мети уроку. Об’єднання в групи

Номер слайду 14

Кожна група обирає капітана, який отримує загадку. Влізла на стіл вона з-під лави,Озирнулася на підставці,Гнучким хвостиком вильнула,Складки з краватки злизнула. На галявині вовняний. Скаче тонконіжка. З-під туфельки сталевоїВиповзає стібка. Він швидше за людину. Перемножить два числа,У ньому сто разів бібліотека. Поміститися б змогла. Гра-квест213

Номер слайду 15

Правильні відповіді на загадки дадуть дітям можливість знайти місце, де заховані підказки (технологічні картки виготовлення ліхтарика)Праска. Швейна машина. Комп’ютер

Номер слайду 16

Кожен учасник групи обирає технологічну операцію, яку буде виконувати. Виготовлення основи “Чарівного ліхтарика”Плетення бороди в техниці макраме2 Пошив та набиття синтепоном рук та ніг ліхтарика. Пошив капелюха для ліхтарика341 РОЛЕЙВ КОМАНДІРОЗПОДІЛКомплектування та декорування“Чарівного ліхтарика”5

Номер слайду 17

Відсканувавши QR код на технологічній карті діти мають можливість переглянути на власних гаджетах відео майстерклас виготовлення ліхтарика на You. Tube. Вступний інструктаж

Номер слайду 18

Пам’ятка безпечної праціДо початку роботи необхідно одягнути спецодяг, прибрати волосся. Прибрати зайві речі з робочого місця. Перевірити стан робочого інструменту. Пам'ятайте: несправний інструмент, використання інструментів не за призначенням призводить до нещасних випадків. Виконуйте лише ту роботу, яка передбачена завданням, або доручену вчителем. Будьте обережні при роботі з голкою, не беріть голки до рота, якщо голка зламалась, загорніть її у папірець та віддайте вчителю. Зберігайте голки в гольнику. Перераховуйте кількість голок на початку та по завершенню роботи. Ножиці передавати кільцями вперед, класти зімкнутими лезами, направленими від працюючого. Під час роботи слідкувати за пальцями лівої руки. Під час роботи з клейовим пістолетом не торкатися гарячого сопла, щоб не обпалити руку. Не залишайте термопістолет увімкненим. Не розбирайте пістолет. Не можна працювати мокрим, несправним термопістолетом. По закінченню роботи перевірити стан інструменту, у випадку несправності повідомити вчителю. Скласти інструменти у відведене для цього місце.

Номер слайду 19

Our Team. Практична робота. Учні відсканувавши QR код, переглянувши відео та ознайомившись з технологічними картками виготовлення виробу виготовляють новорічний ліхтарик. ВГРУПАХРОБОТА

Номер слайду 20

Звернення уваги!Від швидкого та якісного виконання завдання кожним учасником групи буде залежати результат творчого проєкту!

Номер слайду 21

Внесок кожного з вас буде оцінено згідно критеріїв оцінювання. Нагадування!

Номер слайду 22

Групова робота на ІІІ технологічному етапі творчого проектуодна з форм діяльності інтерактивних технологій навчання

Номер слайду 23

Групова робота забезпечує взаємодію між учнями і робить непрямим керування вчителя.унікальна організація уроку

Номер слайду 24

Для підвищення загальної працездатності, поліпшення здоров'я дітей дуже корисно проводити під час уроку фізкультхвилинки. Фізкультхвилинка для очейhttps://www.youtube.com/watch?v=T9-Cnfd. D340

Номер слайду 25

Presentation Resources. Презентація результатів роботи груп

Номер слайду 26

Рефлексія. Психологічний механізм організації самоаналізу

Номер слайду 27

Підсумок уроку. Сьогодні на уроці кожен з вас створив власними руками креативний декор, яким можна прикрасити кабінет, оселю, подарувати рідним, друзям. Цей чудовий ліхтарик буде зберігати тепло ваших рук, щирість ваших думок, любов ваших сердець та випромінювати позитивну енергетику.

Номер слайду 28

20/12 Домашнє завдання: розробити рекламу-презентацію творчого проєкту “Чарівний ліхтарик”розрахувати собівартість творчого проєкту “Чарівний ліхтарик”скласти казку, де головним героєм буде чарівний ліхтарик1 група2 група3 група

Номер слайду 29

Функціональність

Номер слайду 30

Кейс методичних розробок. Додатки до уроку. План конспект. Відеоматеріали

Номер слайду 31

Творчих успіхів на педагогічній ниві!Дякую за увагу!

pptx
Додано
19 березня 2023
Переглядів
567
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку