Діагностувальна робота по темі «Речення»
Варіант 1
1. Речення виражає:
А)настрій людини
Б)звертання
В) закінчену думку
2. Яке речення за метою висловлювання?
Діти, поважайте дорослих!
А)розповідне
Б) спонукальне
В)питальне
3. Доповни речення, записавши потрібні слова з довідки.
Дерева цвіли (як?) ________________________
Діти назбирали грибів (де?) _______________________________
Пташки щебечуть (як?)________________________________
Слова для довідки: рясно, у лісі, весело.
4. З поданого речення утвори питальне і спонукальне.
Діти уважно читають.
________________________________________________________________
________________________________________________________________
5. Постав в кінці речення потрібний розділовий знак.
Діти, бережіть хліб_____
Лариса читає цікаву книжку_____
Про що шепоче нам весняний ліс_____
6. Склади і запиши речення.
пташок, Не чути, спів, веселий.
___________________________________________________________________
Над, білокорі, ростуть, ставком, берези.
___________________________________________________________________
7. Підкресли головні слова у реченні.
Прийшла квітуча весна. На деревах і кущах з’явилися бруньки. З теплих країв повернулися птахи. На лісовій галявині зацвіли підсніжники.
8. Встанови зв’язок слів у реченні.
У лісі з’явились перші проліски.
Проліски (що зробили?)_________________________
проліски (які?) ___________________________
з’явились (де?) ________________________
По небу пливуть сині хмари.
Хмари (що роблять?) ___________________
хмари (які?) ___________________
пливуть (по чому?) _________________________