Речення. 1 варіант, 2 клас

Про матеріал
Закріплення знань і вмінь з теми "Речення", перевірити учнів вміння добирати спільнокориневі слова, визначати вних закінчення, основу і корінь слова.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота по темі «Речення»

Варіант 1

1. Речення виражає:

А)настрій людини

Б)звертання

В) закінчену думку

2. Яке речення за метою висловлювання?

Діти, поважайте  дорослих!

А)розповідне

Б) спонукальне

В)питальне

3. Доповни речення, записавши потрібні слова  з довідки.

Дерева цвіли (як?) ________________________

Діти назбирали грибів (де?) _______________________________

Пташки щебечуть (як?)________________________________

Слова для довідки: рясно, у лісі, весело.

4. З поданого речення утвори питальне і спонукальне.

Діти уважно читають.

________________________________________________________________

________________________________________________________________

 5. Постав в кінці речення потрібний розділовий знак.

Діти, бережіть хліб_____

Лариса читає цікаву книжку_____

Про що шепоче нам весняний ліс_____

6. Склади і запиши речення.

пташок, Не чути, спів, веселий.

___________________________________________________________________

Над, білокорі, ростуть, ставком, берези.

___________________________________________________________________

7. Підкресли головні слова у реченні.

Прийшла квітуча весна. На деревах і кущах з’явилися бруньки. З теплих країв повернулися птахи. На лісовій галявині зацвіли підсніжники.

8. Встанови зв’язок слів у реченні.

У лісі з’явились перші проліски.

Проліски (що зробили?)_________________________

проліски (які?) ___________________________

з’явились (де?) ________________________

По небу пливуть сині хмари.

Хмари (що роблять?) ___________________

хмари (які?) ___________________

пливуть (по чому?) _________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
26 березня
Переглядів
1314
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку