Речення. 2 варіант, 2 клас

Про матеріал
Закріплення знань і вмінь з теми "Речення", перевірити учнів вміння добирати спільнокориневі слова, визначати вних закінчення, основу і корінь слова.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота по темі «Речення»

Варіант 2

1. Перше слово в реченні потрібно писати

А)з великої букви

Б)з малої букви

В) з нового рядка

2. Яке речення за метою висловлювання?

Де зимують ластівки?

А)розповідне

Б) спонукальне

В)питальне

3. Доповни речення, записавши потрібні слова  з довідки.

________________ навчає дітей у школі.

________________  шиє одяг.

_______________ робить вікна і двері.

Слова для довідки: учитель, швачка, столяр.

4. З поданого речення утвори питальне і спонукальне.

Діти голосно співають.

________________________________________________________________

________________________________________________________________

 5. Постав в кінці речення потрібний розділовий знак.

Любіть Україну, як сонце, любіть_____

А ти вивчив вірш_____

У лісі зацвіли підсніжники_____

6. Склади і запиши речення.

джмелі, гудуть, бджоли, та.

___________________________________________________________________

кульбабки, біля, бджілка, кружляє.

___________________________________________________________________

7. Підкресли головні слова у реченні.

Лелеки на своїх крилах принесли весну. На осонні зацвіли кульбабки. У поле вийшли трактори. Земля прокинулася від зимового сну.

8. Встанови зв’язок слів у реченні.

Соловейко співав радісну пісню.

Соловейко (що робив?)_________________________

співав (що?) ___________________________

пісню (яку?) ___________________

Білочка ласує смачними грибочками

Білочка (що робить?) ______________

ласує (чим?) ___________________

грибочками (якими?) _________________

docx
Додано
26 березня
Переглядів
671
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку