УрокЗакріплення й узагальнення вивченого про частини мови (іменник, прикметник, дієслово, числівник, службові слова).

Про матеріал
Підсумковий урок з української мови по темі "Розпізнаю частини мови" 2 клас.
Перегляд файлу

Тема. Закріплення й узагальнення вивченого про частини мови (іменник, прикметник, дієслово, числівник, службові слова).

Мета: закріпити в учнів поняття про частини мови, про їх роль у мовленні;

вчити використовувати набуті вміння, знаходити вивчені частини мови в тексті,    правильно вживати їх  у мовленні; розвивати мовлення учнів, вміння послідовно висловлювати свої думки; виховувати любов та бережне ставлення  до природи, охайність, культуру письма.

Обладнання: куб, картки із завданнями, малюнки, казковий герой Колобок.

Тип уроку: Урок-мандрівка, узагальнення знань.

Хід уроку

І. Організація учнів до уроку.

1. 1, 2, 3, 4, 5-прошу всіх рівненько встать!

 Продзвенів уже дзвінок—починається урок!

- Який у нас урок?

2.  Очікування від уроку.

- Що ви очікуєте від уроку?

( урок буде цікавим, багато встигнемо, буде робота в групах, в парах та інш.)

- Якими ви повинні бути, щоб збулися ваші очікування?

( уважними, старанними, швидко працювати, активними, дружними).

ІІ. Вивчення нового матеріалу.

1. Повідомлення теми і мети уроку.

(Тема уроку записана на дошці).

- Діти, сьогодні ми помандруємо ту казкову подорож країною «Частини мови», де пригадаємо все, що вчили про частини мови, навчимося розпізнавати їх і правильно записувати. А допомагати нам буде добрий і веселий герой. Відгадайте загадку і дізнаєтесь хто він.

 Я—клубочок не простий.

 Я—клубочок чарівний.

 Я тобі допоможу

 І дорогу покажу.

 Я від діда утікав,

 І від баби утікав.

 Ти за мною тепер йди

 І знання собі знайди. (Колобок)

- Мандрувати ми будемо за таким маршрутом:

1. Зупинка «Каліграфічна розминка»

2. Зупинка «Кубування».

3. Зупинка «Знайти іменник»

4. Зупинка «Хвилинка фантазії»

5. Зупинка «Знайди  слово»

6. Зупинка Гра «Плесни в долоні»

7. Зупинка «Встав пропущені слова»

8. Зупинка «Сенкан»

- За кожне правильно виконане завдання учні отримують від Колобка маленькі колобочки.

2. Зупинка «Каліграфічна розминка»

    - Прочитати: бе ер ре ез зе ен нь  Березень

Списати по пам’яті: Березень-перший місяць весни.

 

3. Зупинка «Кубування»

(Завдання записані на кожній грані куба).

- Які частини мови ми знаємо?

- Що називає іменник? На які питання відповідає?

- Що називає прикметник? На які питання відповідає?

- Що називає дієслово? На які питання відповідає?

- Що називає числівник? На які питання відповідає?

- Що ви знаєте про службові слова?

4. Зупинка «Знайти іменник».

(Показати цеглинку певного кольору-індивідуальне завдання)

5. Зупинка «Хвилинка фантазії»

(Поширити речення прикметниками-робота в групах).

6. Зупинка «Знайди слово»

(Знайти дієслова у вірші-робота в парах)

7. Зупинка Гра «Плесни в долоні»

Знайти числівники у віршах і виписати їх—індивідуальне завдання.

8. Зупинка «Встав пропущені слова»

(Вставити службові слова-робота в групі)

9. Зупинка «Сенкан»

Сенкан. Творча робота.

      Діти вибирають слова: сонце, вітер, травичка, весна , квіти.

ІІІ. Підведення підсумків уроку.

Кожна дитина підраховує скільки колобочків вона отримала від Колобка.

Рефлексія.

      «Незакінчене речення…»

 

docx
Додано
31 березня
Переглядів
125
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку