Реформа НУШ у 5 класі

Про матеріал
Реформа НУШ у 5 класі: інновації та особливості Основними формами організації освітнього процесу є різні типи уроку
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Реформа НУШ у 5 класі: інновації та особливості Підготувала вчитель англійської мовивищої категорії, старший вчитель. Красноградського ліцею №4 Гулая Є. В.

Номер слайду 2

Нормативно - правове забезпечення Закон України «Про освіту» Закон України «Про повну загальну середню освіту»Державний стандарт базової середньої освіти Типова освітня програма для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти

Номер слайду 3

Ідея Нової української школи – виховання, що ґрунтується на цінностях«Виховуй у собі Людину – ось що найголовніше, інженером можна стати за п'ять років, учитись на людину треба все життя». Василь Сухомлинський

Номер слайду 4

Визначено цикли здобуття базової середньої освіти:адаптаційний цикл – 5-6 класи;цикл базового предметного навчання – 7-9 класи

Номер слайду 5

Метою нової школи є різнобічний розвиток особистості, яка прагне до самовдосконалення та навчання впродовж життя. Наскрізні вміння та ключові компетентності: вільне володіння державною мовою;спілкування рідною (в разі відмінності від державної) та іноземними мовами;математична компетентність;компетентність в галузі природничих наук, техніки і технологій;інноваційність;екологічна компетентність;інформаційно-комунікаційна компетентність;навчання впродовж життя;громадянські та соціальні компетентності;культурна компетентність;підприємливість і фінансова грамотність. 

Номер слайду 6

Основними формами організації освітнього процесу є різні типи уроку:формування компетентностей; розвитку компетентностей;перевірки та/або оцінювання досягнення компетентностей;корекції основних компетентностей;комбінований урок.визначені педагогічною радою та відображені в освітній програмі.  

Номер слайду 7

Новий Типовий навчальний план не містить поділу на предмети, натомість є 9 освітніх галузей: мовно-літературна; математична; природнича; технологічна; інформатична; соціальна і здоров’язбережувальна; громадянська та історична;мистецька;фізична культура. 

Номер слайду 8

Оцінювання учнів МОН рекомендує :І семестр - залишити формувальне оцінювання. На кінець семестру – рівневе (початковий, середній, достатній, високий)ІІ семестр - пропонують перейти до бальної системи».

Номер слайду 9

Що таке формувальне оцінювання?Це оцінювання, яке допомагає учню "навчитися вчитися". Це коли учень має навчитися ставити конкретні цілі свого навчання, планувати, як їх досягти, вчитися самостійно знаходити та виправляти свої помилки, оцінювати свої успіхи та невдачі, планувати шлях від неуспіху до успіху.

Номер слайду 10

Мета формувального оцінювання - не перевірка і контроль, а встановлення зворотного зв'язку вчителя з учнями. Воно передбачає надання учням підтримки, допомоги, відзначення їх успіхів, аналізу помилок, планування подальшої роботи.

Номер слайду 11

Традиційне поточне оцінювання. Ціль: досягнути успіху. Критерії відомі вчителю. Оцінюється правильність виконання завдання та кількість помилок. Оцінка як вердикт. Порівняння з іншими Рейтингування учнів. Мотивація: «Не відставай від інших!»Формувальне оцінювання Ціль: досягнути майстерності Критерії зрозумілі учням Оцінюється уміння учня Оцінка як точка зростання Порівняння із собою вчора Індивідуальне зростання Мотивація: «Подолай нову вершину!»

Номер слайду 12

Шляхи реалізації формувального оцінювання

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Вибір підручників і програм Модельні програми 5–9 класів НУШ«Друга іноземна мова. 5–9 класи. (Редько В. Г., Шаленко О. П. та ін.)»Чинна модельна навчальна програма з другої іноземної мови для 5–9 класів авторів Редько В. Г., Шаленко О. П. та ін.«Іноземна мова. 5–9 класи. (Зимомря І. М., Мойсюк В. А. та ін.)»Чинна модельна навчальна програма з іноземної мови для 5–9 класів авторів Зимомря І. М., Мойсюк В. А. та ін.«Іноземна мова. 5–9 класи. (Редько В. Г., Шаленко О. П. та ін.)» Чинна модельна навчальна програма з іноземної мови для 5–9 класів авторів Редько В. Г., Шаленко О. П. та ін.

Номер слайду 15

«Друга іноземна мова. 5–9 класи». (Редько В. Г., Шаленко О. П. та ін.). “Французька мова (1-й рік навчання)” (підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом), (авт. Чумак Н., Кривошеєва Т.) - “Німецька мова (1-й рік навчання)”(підручникдля 5 класу закладів загальної середньої освіти (за удіосупроводом), (авт. Н. П. Басай)- «Англійська мова (1-й рік навчання)» підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) (авт. Пахомова Т. Г.)

Номер слайду 16

Іноземна мова. 5–9 класи. (Зимомря І. М., Мойсюк В. А. та ін.)«Англійська мова (5-й рік навчання)» підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) (авт. Амелія Уолкер, Ненсі Левіс, Маргарет Робінсон, Любченко О. С.)«Hip-Hip Hello»«Англійська мова (5-й рік навчання)» підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) (авт. Джоанна Коста, Мелані Вільямс) «Prepare»

Номер слайду 17

«Іноземна мова. 5–9 класи. (Редько В. Г., Шаленко О. П. та ін.)»«Німецька мова (5-й рік навчання)» підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) (авт. Сотникова С. І., Гоголєва Г. В.)«Англійська мова (5-й рік навчання)» підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) (авт. Карпюк О. Д., Карпюк К. Т.)«Англійська мова (5-й рік навчання)» підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) (авт. Задорожна І. П., Будна Т. Б., Дацків О. П.)

Номер слайду 18

«Англійська мова (5-й рік навчання)» підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) (авт. Лаура Бродбент)« English with Bloggers»«Англійська мова (5-й рік навчання)» підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) (авт. Нерсисян М. А., Піроженко А. О.)«Англійська мова (5-й рік навчання)» підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) (авт. Мітчелл Г. К., Марілені Малкогіанні) «Full Blast»