Успіх – це удача в діяльності, досягнення певних результатів, суспільне визнання особистості. Ситуація – поєднання зовнішніх та внутрішніх умов, які спонукають учня до будь-яких дій. Ситуація успіху – цілеспрямована, організована вчителем діяльність учнів, що допомагає досягти значних результатів
Головною метою навчання англійської мови в школі є навчити користуватися нею в різних життєвих ситуаціях через створення на уроках комунікативних ситуацій, наближених до життєвих. Ситуація успіху – дуже важливий фактор стимуляції спілкування на уроці. Суть ситуації успіху в тому, щоб втілювати віру в можливість вирішення тих завдань, які ставляться на уроці.
Метод проектів. Учні вчаться вибирати інформацію, самостійно опановувати знання і отримують досвід пізнавальної й навчальної діяльності;Учні колективно розв'язують проблемні питання і набувають навичок роботи в групі;Він є дуже цінним для вміння формулювати думки, а це необхідно для формування комунікативної компетенції;Забезпечує активну мовну практику для кожного учня групи;Дає відчуття досягнення мети
Рольова гра. Основні переваги використання рольових ігор:учні повинні будуть використовувати мовний матеріал в ситуаціях, близьких до реального життя;такий вид ігор дозволяє оволодіти навчальним матеріалом та, закріплюючи його, усвідомлено засвоїти специфіку його використання у мовленні;
рольові ігри максимально стимулюють активність учнів, що є необхідним для досягнення мети гри;рольові ігри є одним з елементів інноваційного підходу до навчання учнів;Рольові ігри розвивають та удосконалюють мовленнєво- розумову діяльність та створюють умови психологічної готовності до спілкування;
Висновок Роблячи висновок, можна сказати, що діяльність учня на уроці повинна бути спрямована на досягнення високих результатів пізнання згідно з віковими можливостями та програмними вимогами. Методи, якими я користуюсь на уроках англійської мови, сприяють підвищенню рівня мотивації учнів. Але не варто зупинятися на досягнутому, необхідно весь час працювати над питанням створення таких умов, щоб процес здобуття знань був для кожного учня цікавим, потрібним, комфортним. Таким чином, уроки англійської мови мають велику можливість для реалізації компетентністного підходу, а саме для формування життєвих компетенцій учнів.