«Практичні прийоми створення ситуації успіху на уроках англійської мови – шлях до формування життєвих компетентностей учнів»Підготувала вчитель англійської мови вищої категоріїКрасноградського ліцею №4 Гулая Євгенія Вікторівна
Номер слайду 2
В. О. Сухомлинський: Від нас, від нашого вміння, від нашої майстерності, від нашого мистецтва, мудрості залежить життя, здоров'я, розум, характер, воля, інтелектуальне обличчя, місце та роль у житті, щастя підростаючого покоління
Номер слайду 3
Успіх – це удача в діяльності, досягнення певних результатів, суспільне визнання особистості. Ситуація – поєднання зовнішніх та внутрішніх умов, які спонукають учня до будь-яких дій. Ситуація успіху – цілеспрямована, організована вчителем діяльність учнів, що допомагає досягти значних результатів
Номер слайду 4
Головною метою навчання англійської мови в школі є навчити користуватися нею в різних життєвих ситуаціях через створення на уроках комунікативних ситуацій, наближених до життєвих. Ситуація успіху – дуже важливий фактор стимуляції спілкування на уроці. Суть ситуації успіху в тому, щоб втілювати віру в можливість вирішення тих завдань, які ставляться на уроці.
Номер слайду 5
Мета і завдання вчителя: Створення ситуації успіху для розвитку особистості дитини, надання кожному вихованцю можливості відчути радість досягнення успіху. Усвідомлення своїх здібностей, віри у власні сили.
Номер слайду 6
Алгоритм створення ситуації успіху
Номер слайду 7
Прийоми створення ситуації успіху
Номер слайду 8
Учитель. Комунікативний підхід. Орієнтація на особистістьІнтерактивні технологіїЗаохочення
Номер слайду 9
Проектна технологія“Teenager’s Life”
Номер слайду 10
“Healthy Food”
Номер слайду 11
Метод проектів. Учні вчаться вибирати інформацію, самостійно опановувати знання і отримують досвід пізнавальної й навчальної діяльності;Учні колективно розв'язують проблемні питання і набувають навичок роботи в групі;Він є дуже цінним для вміння формулювати думки, а це необхідно для формування комунікативної компетенції;Забезпечує активну мовну практику для кожного учня групи;Дає відчуття досягнення мети
Номер слайду 12
Рольова гра. Основні переваги використання рольових ігор:учні повинні будуть використовувати мовний матеріал в ситуаціях, близьких до реального життя;такий вид ігор дозволяє оволодіти навчальним матеріалом та, закріплюючи його, усвідомлено засвоїти специфіку його використання у мовленні;
Номер слайду 13
рольові ігри максимально стимулюють активність учнів, що є необхідним для досягнення мети гри;рольові ігри є одним з елементів інноваційного підходу до навчання учнів;Рольові ігри розвивають та удосконалюють мовленнєво- розумову діяльність та створюють умови психологічної готовності до спілкування;
Номер слайду 14
Інтерактивні технології
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Висновок Роблячи висновок, можна сказати, що діяльність учня на уроці повинна бути спрямована на досягнення високих результатів пізнання згідно з віковими можливостями та програмними вимогами. Методи, якими я користуюсь на уроках англійської мови, сприяють підвищенню рівня мотивації учнів. Але не варто зупинятися на досягнутому, необхідно весь час працювати над питанням створення таких умов, щоб процес здобуття знань був для кожного учня цікавим, потрібним, комфортним. Таким чином, уроки англійської мови мають велику можливість для реалізації компетентністного підходу, а саме для формування життєвих компетенцій учнів.