Рекомендації педагогам для роботи з обдарованими дітьми

Про матеріал

Учитель не повинен повсякчас розхвалювати кращого учня. Не слід виділяти обдаровану дитину за індивідуальні успіхи, краще заохотити спільні заняття з іншими дітьми.

Учителеві не варто приділяти багато уваги навчанню з елементами змагання. Обдарована дитина буде частіше від інших переможцем, що може викликати неприязнь до неї.

Учитель не повинен робити з обдарованої дитини "вундеркінда". Недоречне випинання винятковості породжує найчастіше роздратованість, ревнощі друзів, однокласників. Інша крайність - навмисне прилюдне приниження унікальних

і навіть сарказм з боку вчителя - звичайно недопустимі.

Перегляд файлу

.

Рекомендації педагогам для роботи з обдарованими учнями

ХАРАКТЕРНІ РИСИ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ

 

  •       мають добру пам'ять, добре розвинене абстрактне мислення;
  •       як правило дуже активні і завжди чимось зайняті;
  •       ставлять високі вимоги до себе, боляче сприймають суспільну несправедливість, в них гостро розвинуте почуття справедливості;

настирливі в досягненні результату в сфері, яка їх цікавить, для них характерний творчий пошук;

завдяки численним вмінням (класифікувати, характеризувати, встановлювати причинно-наслідкові зв'язки, планувати і прогнозувати, робити висновки), здатні краще за інших займатися самостійною діяльністю, особливо в галузі літератури, математики, проведенні дослідів;

вміють критично оцінювати навколишню дійсність і прагнуть проникнути до суті речей і явищ, фантазувати;

  •       ставлять багато запитань і зацікавлені в позитивних відповідях на них;
  •       заняття для них особливо цікаве тоді, коли використовується дослідницький метод;
  •       проявляють інтерес до читання, мають великий словниковий запас;
  •       із задоволенням виконують складні і довготривалі завдання;

вміють швидко виділяти найбільш значимі відомості, самостійно знайти важливі джерела інформації;

  •       краще вміють розкривати взаємозв'язки між явищами і сутністю, індуктивно і дедуктивно мислити, здійснювати логічні операції;

для них характерне почуття гумору, вони мають добре здоров'я (іноді зустрічаються зі слабким здоров'ям);

у них перебільшене почуття страху, емоційна залежність, емоційна незбалансованість порівняно з їх однолітками.

ЯКОСТІ, ЯКИМИ ПОВИНЕН ВОЛОДІТИ ВЧИТЕЛЬ ДЛЯ РОБОТИ з ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ

  •       Бути доброзичливим і чуйним.
  •       Розбиратися в особливостях психології обдарованих дітей, відчувати їхні потреби та інтереси.
  •       Мати високий рівень інтелектуального розвитку.
  •       Мати широке коло інтересів.
  •       Бути готовими до виконання різноманітних обов'язків, пов'язаних з навчанням обдарованих дітей.
  •       Мати педагогічну і спеціальну освіту.
  •       Мати живий та активний характер.
  •       Володіти почуттям гумору.
  •       Виявляти гнучкість, бути готовим до перегляду своїх поглядів і до постійного самовдосконалення.
  •       Мати творчий, можливо, нетрадиційний особистісний світогляд.
  •       Бути цілеспрямованим і наполегливим.
  •       Володіти емоційною стабільністю.
  •       Уміти переконувати.
  •       Мати схильність до самоаналізу.
  •        

РЕКОМЕНДАЦІЇ ПЕДАГОГАМ У РОБОТІ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ

 

Учитель не повинен повсякчас розхвалювати кращого учня. Не слід виділяти обдаровану дитину за індивідуальні успіхи, краще заохотити спільні заняття з іншими дітьми.

Учителеві не варто приділяти багато уваги навчанню з елементами змагання. Обдарована дитина буде частіше від інших переможцем, що може викликати неприязнь до неї.

Учитель не повинен робити з обдарованої дитини "вундеркінда". Недоречне випинання винятковості породжує найчастіше роздратованість, ревнощі друзів, однокласників. Інша крайність - навмисне прилюдне приниження унікальних

і навіть сарказм з боку вчителя - звичайно недопустимі.

Учителеві треба пам'ятати, що в більшості випадків обдаровані діти погано сприймають суворо рекламовані заняття, що повторюються.

doc
Пов’язані теми
Психологія, Методичні рекомендації
Інкл
Додано
19 грудня 2018
Переглядів
777
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку