Під час планування своєї роботи можна спиратись на такі моменти:
Мета: 1. Становлення особистості у відкритому соціальному середовищі, інтеграція
дітей в суспільстві.
2. Соціально-психологічний супровід навчально-виховного процесу, резуль-
татом якого є створення сприятливого соціально-психологічного клімату як
основної умови розвитку, саморозвитку, соціалізації особистості.
3. Досягнення такого рівня мотивації соціально корисної діяльності, при
якому практично виключені будь-які правопорушення або злочини з боку
учнів.
Рекомендації щодо річного планування роботи
соціального педагога
В плануванні роботи на рік соціальний педагог користується такою формою:
„ЗАТВЕРДЖЕНО” „ПОГОДЖЕНО”
Директор ____________ Методист, який відповідає
_____________________ за психологічну службу
_______ _____________ _______ _____________
(підпис) (П.І.Б.) (підпис) (П.І.Б.)
План
роботи соціального педагога
______________________________________
(назва навчального закладу)
______________________________________
(прізвище, ім’я, по-батькові)
на 200_ - 200_ навчальний рік
№ п/п |
Зміст роботи |
Термін проведення |
Де і з ким проводиться |
1. |
Соціальні дослідження. |
|
|
2. |
Робота з охорони дитинства і соціальний патронаж сім’ї. |
|
|
3. |
Профілактична робота. |
|
|
4. |
Консультаційно-просвітницька робота. |
|
|
5. |
Організаційно-методична робота. |
|
|
6. |
Зв’язки з громадськістю. |
|
|
Соціальний педагог ___________________ _________________________
(підпис) (П.І.Б.)
Під час планування своєї роботи можна спиратись на такі моменти:
Мета: 1. Становлення особистості у відкритому соціальному середовищі, інтеграція
дітей в суспільстві.
2. Соціально-психологічний супровід навчально-виховного процесу, резуль-
татом якого є створення сприятливого соціально-психологічного клімату як
основної умови розвитку, саморозвитку, соціалізації особистості.
3. Досягнення такого рівня мотивації соціально корисної діяльності, при
якому практично виключені будь-які правопорушення або злочини з боку
учнів.
Завдання:
1. Соціальні дослідження:
2. Робота з охорони дитинства і соціальний патронаж сім’ї:
(наприклад: вивчення соціально-побутових умов дітей-сиріт. Відвідування
вдома – жовтень)
3. Профілактична робота:
а) бесіди з батьками;
б) бесіди з педпрацівниками.
4. Консультаційно-просвітницька робота:
5. Організаційно-методична робота:
6. Зв’язки з громадськістю: