Рекомендації щодо річного планування роботи соціального педагога

Про матеріал

Під час планування своєї роботи можна спиратись на такі моменти:

Мета: 1. Становлення особистості у відкритому соціальному середовищі, інтеграція

дітей в суспільстві.

2. Соціально-психологічний супровід навчально-виховного процесу, резуль-

татом якого є створення сприятливого соціально-психологічного клімату як

основної умови розвитку, саморозвитку, соціалізації особистості.

3. Досягнення такого рівня мотивації соціально корисної діяльності, при

якому практично виключені будь-які правопорушення або злочини з боку

учнів.

Перегляд файлу

Рекомендації щодо річного планування роботи

соціального педагога

 

В плануванні роботи на рік соціальний педагог користується такою формою:

 

      ЗАТВЕРДЖЕНО”                                                                     „ПОГОДЖЕНО”

Директор ____________                                                          Методист, який відповідає

_____________________                                                          за   психологічну   службу

_______   _____________                                                          _______   _____________               

   (підпис)                        (П.І.Б.)                                                                                                             (підпис)                     (П.І.Б.)

 

 

 

 

План

роботи соціального педагога

______________________________________

(назва навчального закладу)

______________________________________

(прізвище, імя, по-батькові)

на 200_ - 200_ навчальний рік

 

 

 

№ п/п

Зміст роботи

Термін проведення

Де і з ким проводиться

1.

Соціальні дослідження.

 

 

 

 

2.

Робота з охорони дитинства і соціальний патронаж сімї.

 

 

3.

Профілактична робота.

 

 

4.

Консультаційно-просвітницька робота.

 

 

5.

Організаційно-методична робота.

 

 

6.

Звязки з громадськістю.

 

 

 

 

 

   Соціальний педагог ___________________   _________________________

 (підпис)                                                                  (П.І.Б.) 

 

 

 

Під час планування своєї роботи можна спиратись на такі моменти:

 

Мета: 1. Становлення особистості у відкритому соціальному середовищі, інтеграція  

               дітей в суспільстві.

           2. Соціально-психологічний супровід навчально-виховного процесу, резуль-

               татом якого є створення сприятливого соціально-психологічного клімату як  

               основної умови розвитку, саморозвитку, соціалізації особистості.

           3. Досягнення такого рівня мотивації соціально корисної діяльності, при 

               якому практично виключені будь-які правопорушення або злочини з боку 

               учнів.

 

Завдання:

  • здійснення соціального піклування і захисту прав учнів, особливо тих, які знаходяться в скрутному життєвому становищі;
  • забезпечення соціальних умов для успішного навчання та розвитку особистості, її соціалізації та професійного становлення;
  • розвиток індивідуальних інтересів і потреб учнів, які сприяють їх становленню як соціально значущої особистості;
  • проведення консультативно-просвітницької роботи серед учнів, педпрацівників, батьків;
  • залучення усіх вихованців до соціально корисної діяльності відповідно до їх потреб, інтересів та можливостей;
  • проведення профілактичної роботи і пропаганда здорового способу життя серед учнів, педагогів, батьків;
  • координація зусиль педколективі для відновлення соціального статусу дітей, подолання комплексу неповноцінності;
  • захист та охорона прав дітей у взаємодії з представниками інших соціальних інститутів;
  • формування поваги до закону, норм колективного життя;
  • соціально-психологічна допомога, спрямована на створення сприятливого мікроклімату в родині, мікросоціумі, в яких розвиваються діти, дослідження труднощів у взаємовідносинах з навколишніми та власному самовизначенні;
  • попередження конфліктних ситуацій, що викликають дитячу жорстокість;
  • соціально-побутова допомога, спрямована на сприяння в покращенні побутових умов дітей, що проживають в сім’ях групи ризику;
  • соціально-інформаційна допомога, спрямована на забезпечення дітей інформацією з питань соціального захисту;
  • забезпечення індивідуального підходу до кожної дитини.

 

 

 

 

 

1. Соціальні дослідження:

 

  • вивчення особистих справ учнів;
  • складання соціального паспорту класу/ класів/ школи;
  • коректування списків дітей за соціальним статусом;
  • контроль за відвідуванням учнів;
  • складання банку даних на учнів .......  категорії.

 

2. Робота з охорони дитинства і соціальний патронаж сім’ї:

 

  • обстеження житлово-побутових умов учнів і складання актів

(наприклад: вивчення  соціально-побутових умов дітей-сиріт. Відвідування                    

 вдома – жовтень)

  • відновлення життєво важливих документів дитини;
  • визначення статусу дитини на основі рішення про позбавлення батьківських прав;
  • участь в судовому процесі в ролі захисника прав дитини;
  • надання допомоги у вирішенні побутових проблем;
  • сприяння у наданні матеріальної допомоги малозабезпеченим дітям;
  • сприяння в організації літнього оздоровчого відпочинку дітям з багатодітних, малозабезпечених і неблагополучних сімей.

 

3. Профілактична робота:

 

  • проведення класних годин на правову тематику;
  • бесіди з циклу "Підліток і Закон";
  • організація бесід за участю працівників медичної служби, правоохоронних органів, служби у справах неповнолітніх, центру соціальних служб для молоді;
  • бесіди з метою формування відповідальності за можливі наслідки протиправних дій;
  • профілактика бродяжництва:

а) бесіди з батьками;

б) бесіди з педпрацівниками.

 

4. Консультаційно-просвітницька робота:

 

  • консультаційна допомога батькам;
  • консультування педагогів;
  • консультування дітей в кризових ситуаціях;
  • просвітницька робота з учителями та адміністрацією школи;
  • консультування учнів з метою попередження правопорушень і нещасних випадків;
  • просвіта учнів про найгостріші соціальні проблеми;
  • виступ на батьківських зборах "Психологічні аспекти роботи з дітьми-сиротами".

 

5. Організаційно-методична робота:

 

  • складання плану на навчальний рік;
  • збір даних щодо літнього оздоровлення учнів;
  • оновлення соціального паспорту класів та школи;
  • складання списків на отримання різних видів матеріальної та гуманітарної допомоги;
  • виявлення дітей, які не приступили до занять і які пропускають навчання без поважних причин;
  • опрацювання нормативних документів з питань охорони дитинства, захисту інтересів неповнолітніх;
  • аналіз літератури з соціальної педагогіки;
  • підготовка до виступів на батьківських зборах, педрадах;
  • ознайомлення з періодичним друком;
  • участь в семінарах, нарадах, методобєднаннях соціальних педагогів;
  • підвищення професійної компетентності;
  • складання бази даних ......;
  • оформлення документації;
  • складання і оформлення тематичних папок.

 

6. Зв’язки з громадськістю:

 

  • участь в роботі координаційної Ради у справах неповнолітніх;
  • зв’язки з громадськими організаціями: медичними, правовими, державними установами соціального захисту населення;
  • організація співпраці з громадськими та благодійними організаціями, що надають допомогу дітям та родині у різних напрямках;
  • взаємодія з Центром зайнятості.
doc
Додано
15 серпня 2018
Переглядів
845
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку