РЕКОМЕНДАЦІЇ з розвитку інтелектуально – пізнавальних та творчих здібностей учнів на уроках іноземної мови

Про матеріал
Рекомендації містять поради для вчителів з розвитку інтелектуально- пізнавальних та творчих здібностей на уроках іноземних мов.
Перегляд файлу

МАСЛОВСЬКА НАТАЛЯ АНАТОЛІЇВНА- вчитель іноземних мов Булахівської гімназії

РЕКОМЕНДАЦІЇ

з розвитку інтелектуально – пізнавальних та творчих здібностей учнів на уроках іноземної мови

      Розвиток системи освіти вимагає від педагогічної науки й практики вивчення і впровадження нових методів навчання і виховання дітей.

      Сучасна школа недостатньо розвиває здібності, необхідні її випускникам для того, щоб самостійно самовизначитись у світі, приймати обґрунтовані рішення щодо свого майбутнього, бути активними і мобільними суб’єктами на ринку праці. Головними недоліками традиційної системи освіти є породжені нею невміння і небажання дітей вчитись.

    З метою розвитку творчих здібностей учнів поступового й систематичного прилучення їх до самостійної пізнавальної діяльності, забезпечення співпраці між учнями та вчителем недостатньо використовували лише традиційний урок. Тому варто кожному вчителеві подумати над зміною форми уроку в окремих випадках. Особливо це стосується уроків іноземної мови, де більша частина уроку йде на формування в учнів умінь і навичок, застосування набутих теоретичних знань. На жаль, на уроках іноземної мови вчителі використовують лише базовий підручник чи робочий зошит для вивчення і закріплення нового матеріалу, що робить навчальний процес одноманітним і нецікавим для  школярів. Тому не слід зводити уроки лише до механічного відтворення, закріплення навичок. Нетрадиційний урок дає змогу учням побачити можливості застосування своїх знань, виявити свій рівень, порівняти себе з іншими учнями, розкритись. У зв’язку зі збільшенням розумового навантаження на уроках практикуються такі прийоми і методи, що підтримують у школярів інтерес до навчання, бажання, стимулюють їхню активність протягом року.

        Щоб навчити дитину вчитися та з метою розвитку інтелектуально – пізнавальних та творчих здібностей учнів на уроках іноземної мови, пропоную застосовувати в своїй роботі таку рекомендації:

 

 

 

  1. Визначення показників, що характеризують інтелектуально – пізнавальний та творчий потенціал особистості.
  2. Розробка пакету діагностичних матеріалів для дослідження рівня розвитку творчого мислення учнів різних вікових груп.
  3. Моніторинг якості навчання та творчої компетентності  школярів.
  4. Запровадження гнучких моделей організації освітнього процесу, відповідно до здібностей та нахилів учнів.
  5. Використання технологій продуктивного навчання з метою стимулювання креативності учнів.
  6. Впровадження інформаційних технологій, активізація самостійної роботи школярів.
  7. Формування позитивної мотивації навчання та вибору майбутньої професії.
  8. Допомога учням в оволодінні стратегією життєвого проектування та самореалізації особистості.
  9. Зміцнення фізичного, психічного та психологічного здоров’я молоді,  запровадження  здоров’єзберігаючих  технологій освітнього процесу.
  10.  Підготовка педагогічних кадрів до використання інноваційних технологій та реалізації завдань креативної освіти.

       Нова українська школа докорінно  змінює роль вчителя та учня на уроці іноземної мови, передбачає інший характер їх взаємовідносин і розподіл відповідальності за результат навчання.
          Вчитель виступає тепер не стільки в ролі того, хто подає інформацію і дає інструкції учням, а більше як повноважний учасник комунікативного процесу, партнер у спілкуванні, радник, щодо володіння мовленнєвими і невербальними засобами комунікації та мотиватор до оволодіння нових знань.

 

docx
Додано
2 лютого 2023
Переглядів
200
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку