Ресурсне заняття "Лайфхаки - вчителю інноватору"

Про матеріал
Чи можливий лафхак у школі? Звичайно! А якщо спробувати зацікавити наших школярів??? Пропоную до уваги декілька практичних вправ для осучаснення процесу уроку.
Перегляд файлу

РЕСУРСНЕ ЗАНЯТТЯ "ЛАЙФХАКИ ВЧИТЕЛЮ - ІННОВАТОРУ"

  • Сьогодні інноваційні технології пропонують освіті цілий спектр цікавих програм, додатків та методів, які збільшують інтерес та мотивацію учнів, а також підвищують ефективність навчального процесу. Проте далеко не кожна українська школа може похизуватися відповідним технічним обладнанням. Що робити в такому разі вчителям?

Виявити кмітливість, придумати нестандартний підхід до звичайних речей у житті - це одна з рис українців  .

Зараз з'явилося модне слово ЛАЙФХАК.

*лайфхак – сленґовий термін, що означає маленьку хитрість або корисну пораду, яка допомагає вирішувати побутові проблеми, тим самим заощаджуючи час.

Чи можливий лафхак у школі? Звичайно!

А якщо спробувати зацікавити наших школярів???

Пропоную до уваги декілька практичних вправ для осучаснення процесу уроку.

Кожен присутній знає правила роботи в групі, ми їх використовуємо систематично в своїй роботі, єдине прохання – притримуємося регламенту.

Вправа 1. «Фоторобот»

Учасникам пропонується скласти збірний фотопортрет групи. Зображення будується виходячи з кількості учасників групи зверху вниз. У зображення входять: голова, очі, ніс, рот і т.д. Ведучий зачитує назви складових частин тіла, а потім запитує, яка у фоторобота буде голова? Починається обговорення, яке триває не більше 1мінути. Група приймає рішення делегувати в фоторобот чиюсь голову і аргументувати свій вибір. Потім вибираються риси обличчя, руки, тулуб і т.д. У висновку вправи учасники дають ім'я складеним фотороботом.

Ця вправа готує групу до заняття і створює позитивний емоційний фон.

Вправа 2 «Угадай, хто я?» ( учень, директор, тьютор, педагог – організатор)

Учитель може адаптувати гру з фільму Квентіна Тарантіно «Безславні виродки» та за її допомогою закріпити знання художнього тексту або теоретичного матеріалу вивченої теми. Принцип гри такий: один учень одягає на голову паперовий обруч, на якому написано ім’я персонажа, мовознавче поняття (наприклад, «іменник»,  «Матс Мюрстен», «Учень» «Вчитель», «Батьки»,, «Директор»)

Завдання учня — вгадати це слово за допомогою класу. Дитина ставить запитання, відповідь на які може бути лише «так» чи «ні». Наприклад, на обручі написано «Лисичка -сестричка». Учень намагається вгадати, підбираючи характеристики героїв: «Я жінка?» — «Ні». — «Я молодий чоловік?» — «Ні». — Якщо учень називає персонажа неправильно, він програє.

Вправа 3 «Спина до спини»

( Пара сидить спиною один до одного)  Скласти по малюнку фігуру за вказівками сусіда з фігурок танграмм

  • Чи складно було виконати завдання? Що треба було зробити для вдалого виконання?

Вправа 4 «Конверт проблем»

Робота в групах

- Сформулюйте на аркуші найбільші проблеми чи страх у роботі в НУШ.  Обміняйтесь. Дайте поради, як краще вирішити це питання. Вони повинні бути конкретними і дієвими. ( конверт іде по коло в групі, поки не повернеться до власника)

Вправа 5 «Рука дружби»

Обведіть на своєму аркуші праву руку, підпишіть своє прізвище і передайте по колу своєму сусідові, де кожен напише свої побажання. Вправа продовжується до тих пір поки «своя» рука не повернеться до свого власника.

  • Отже , використовувати нові методи  викладення матеріалу чи ні, залежить від Вас, шановні колеги, але достовірно вже відомо, що застарілі методи подання матеріалу не ефективні в роботі з сучасними дітьми, бо  освіта – це велика система, якісне функціонування якої неможливе без використання сучасних засобів зберігання, опрацювання, передавання, подання інформації.

 

docx
Додано
17 лютого 2020
Переглядів
771
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку