Річна Контрольна робота з історії України за курс 10-го класу
_____________________________________________
ПІБ
Варіант ІV
Початковий рівень (3 бали)
1.Про початок якої події йдеться у наведеному джерелі?
А. Друга світова війна Б. напад Німеччини на Радянський Союз
В. Радянсько-фінська війна Г. радянізація західноукраїнських земель
2.Окупаційна зона, до складу якої належали території Львівської, Дрогобицької, Станіславської та Тернопільської областей, називалася
А. Трансністрія Б. Рейхскомісаріат «Україна»
В. Дистрикт «Галичина» Г. прифронтова зона
3.Датою створення Української Повстанської Армії (УПА) є
А. 22 червня 1941 р. Б. 30 червня 1941 р.
В. 14 жовтня 1942 р. Г. 28 жовтня 1944 р.
4.Укажіть, коли святкують День Перемоги Радянського Союзу над фашистською Німеччиною.
А. 23 серпня 1943 р. Б. 28 жовтня 1944 р.
В. 9 травня 1945 р. Г. 2 вересня 1945 р.
5.Західноукраїнські землі в міжвоєнний період перебували у складі
А. Польщі, Румунії, Болгарії Б. Угорщини, Чехословаччини, Австрії
В. Чехословаччини, Румунії, Польщі Г. СРСР, Болгарії, Румунії
6. «Розстріляне відродження» — умовна назва:
А. літературно-мистецьких генерацій України 20—30 рр. XX ст., репресованих сталінськими режимом
Б. груп українських спеціалістів вугільної промисловості, розстріляних за вироком сфабрикованої «шахтинської справи»
В. ініціаторів запровадження політики «коренізації»
Г. покоління українських політичних військових діячів, розстріляних за доби «великого терору» в 30-х рр. XX ст.
Середній рівень (3 бали )
7. Поясніть терміни:
Українізація -________________________________________
П'ятирічка -__________________________________________
Остарбайтери -________________________________________
8.Установіть хронологічну послідовність подій
А. Проголошення незалежності УНР
Б. Бій під Крутами
В. Другий зимовий похід Армії УНР
Г.«Листопадовий зрив»
Достатній рівень (3 бали)
9. Серед прізвищ відомих політиків знайдіть зайве: Грушевський,
Високий рівень (3 бали)
11. Охарактеризуйте державне планування радянської економіки 192030-х рр. (промисловість, с/г). Чому влада надавала йому перевагу, а не ринковим відносинам?
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________ __________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________