ПРИРОДОЗНАВСТВО
2 семестр
(2 години на тиждень)
№ | Тема уроку | Дата | Повторення | Прим | |
32 | Тварини. | 1 | Для чого вивчаємо природознавство. | ||
33 | Комахи. | 1 | Чому ми любимо і бережемо природу? | ||
34 | Навчальний проект. Як живуть мурахи? | 1 | Природні та штучні тіла. | ||
35 | Риби. | 1 | Жива і нежива природа. | ||
36 | Птахи. | 1 | Жива і нежива природа. | ||
37 | Звірі. | 1 | Природні тіла. | ||
38 | Тварини живого куточка. | 1 | Тіла неживої природи. | ||
39 | Домашні улюбленці. Навчальний проект. Хто живе в моїй оселі? | 1 | Організми та їхні ознаки. | ||
40 | Екскурсія у природничий музей. | 1 | Умови, необхідні для життя. | ||
41 | Природа твого рідного краю. Місце, де я живу. Природа в місті та його околицях. | 1 | Як людина пізнає світ. | ||
42 | Узагальнюючий урок за темою «Жива природа» | 1 | Методи вивчення природи. | ||
43 | Місце, де я живу. Природа в місті та його околицях. | 1 | Значення природи для життя людини. | ||
44 | Водойми рідного краю. Охорона водойм. | 1 | Значення природи для життя людини. | ||
45 | Дикорослі рослини рідного краю. | 1 | Бережне ставлення до природи. | ||
46 | Лікарські та червонокнижні рослини рідного краю. | 1 | Правила поведінки в природі. | ||
47 | Культурні рослини рідного краю. Практична робота №8 Добування олії із насіння соняшника. | 1 | Різноманітність рослин. | ||
48 | Тварини рідного краю. Чому потрібно охороняти тварин. | 1 | Будова рослин. | ||
49 | Свійські тварини рідного краю. Праця людей у місті (селі). | 1 | Різноманітність тварин. | ||
50 | Охорона тварин. Тварини, занесені до Червоної книги України. | 1 | Із чого людина виготовляє предмети вжитку. | ||
51 | Навчальний проект «Добра справа для природи». | 1 | Сонце та його значення для життя на Землі. | ||
52 | Узагальнюючий урок за темою «Рідний край» | 1 | Бережне ставлення до природи. | ||
Тема 5. Моя країна — Україна (9 годин) | |||||
53 | Україна — моя Батьківщина. | 1 | Повітря та його властивості. | ||
54 | Карта України. Умовні позначення на карті | 1 | Значення повітря для живої природи. | ||
55 | Водойми України. Найбільші річки України, їх значення для людини. Сом – найбільша прісноводна риба. | 1 | Властивості води. | ||
56 | Найбільші озера України. | 1 | Вода в природі та в житті людини. | ||
57 | Навчальний проект «Дніпро – найбільша річка України» | 1 | Ґрунт. | ||
58 | Чорне та Азовське моря. Значення морів. | 1 | Гірські породи. | ||
59 | Гори України. Природа Українських Карпат. | 1 | Тварини. Дикі та свійські тварини | ||
60 | Природа Кримських гір. | 1 | Комахи. | ||
61 | Україна – і для себе, і для світу. | 1 | Риби. | ||
62 | Урок – екскурсія. Спостереження за змінами в живій та неживій природі навесні. | 1 | Птахи. | ||
63 | Екскурсія у парк. Упізнавання дерев, кущів та трав. | 1 | Звірі. | ||
64 | Дослідницький практикум. «Мандрівка Україною, про яку ти мрієш». | 1 | Будова рослини. | ||
65 | Робота над проектом «Моє улюблене місце відпочинку на природі в місті». | 1 | |||
66 | Узагальнюючий урок за темою «Моя країна — Україна». | 1 | |||
67 68 | Повторення і узагальнення вивченого матеріалу. | 2 | |||
ПРИРОДОЗНАВСТВО
2 семестр
(2 години на тиждень)
№ |
Тема уроку
|
|
Дата |
Повторення |
Прим |
32 |
Тварини. |
1 |
11.01 |
Для чого вивчаємо природознавство. |
|
33 |
Комахи.
|
1 |
12.01 |
Чому ми любимо і бережемо природу? |
|
34 |
Навчальний проект. Як живуть мурахи? |
1 |
18.01 |
Природні та штучні тіла. |
|
35 |
Риби. |
1 |
19.01 |
Жива і нежива природа. |
|
36 |
Птахи. |
1 |
25.01 |
Жива і нежива природа. |
|
37 |
Звірі. |
1 |
26.01 |
Природні тіла. |
|
38 |
Тварини живого куточка. |
1 |
01.02 |
Тіла неживої природи. |
|
39 |
Домашні улюбленці. Навчальний проект. Хто живе в моїй оселі? |
1 |
02.02 |
Організми та їхні ознаки. |
|
40 |
Екскурсія у природничий музей. |
1 |
08.02 |
Умови, необхідні для життя. |
|
41 |
Природа твого рідного краю. Місце, де я живу. Природа в місті та його околицях. |
1 |
09.02 |
Як людина пізнає світ. |
|
42 |
Узагальнюючий урок за темою «Жива природа» |
1 |
15.02 |
Методи вивчення природи. |
|
43 |
Місце, де я живу. Природа в місті та його околицях. |
1 |
16.02
|
Значення природи для життя людини. |
|
44 |
Водойми рідного краю. Охорона водойм. |
1 |
22.02
|
Значення природи для життя людини. |
|
45 |
Дикорослі рослини рідного краю. |
1 |
23.02
|
Бережне ставлення до природи. |
|
46 |
Лікарські та червонокнижні рослини рідного краю. |
1 |
01.03
|
Правила поведінки в природі. |
|
47 |
Культурні рослини рідного краю. Практична робота №8 Добування олії із насіння соняшника. |
1 |
02.03
|
Різноманітність рослин.
|
|
48
|
Тварини рідного краю. Чому потрібно охороняти тварин. |
1 |
09.03
|
Будова рослин. |
|
49 |
Свійські тварини рідного краю. Праця людей у місті (селі). |
1 |
15.03
|
Різноманітність тварин. |
|
50 |
Охорона тварин. Тварини, занесені до Червоної книги України. |
1 |
16.03
|
Із чого людина виготовляє предмети вжитку. |
|
51 |
Навчальний проект «Добра справа для природи». |
1 |
22.03 |
Сонце та його значення для життя на Землі. |
|
52 |
Узагальнюючий урок за темою «Рідний край» |
1 |
23.03 |
Бережне ставлення до природи. |
|
Тема 5. Моя країна — Україна (9 годин) |
|||||
53 |
Україна — моя Батьківщина. |
1 |
05.04 |
Повітря та його властивості. |
|
54 |
Карта України. Умовні позначення на карті |
1 |
06.04 |
Значення повітря для живої природи. |
|
55 |
Водойми України. Найбільші річки України, їх значення для людини. Сом – найбільша прісноводна риба. |
1 |
12.04 |
Властивості води.
|
|
56 |
Найбільші озера України. |
1 |
13.04 |
Вода в природі та в житті людини. |
|
57 |
Навчальний проект «Дніпро – найбільша річка України» |
1 |
19.04 |
Ґрунт. |
|
58
|
Чорне та Азовське моря. Значення морів. |
1 |
20.04 |
Гірські породи. |
|
59 |
Гори України. Природа Українських Карпат. |
1 |
26.04 |
Тварини. Дикі та свійські тварини |
|
60 |
Природа Кримських гір.
|
1 |
27.04 |
Комахи. |
|
61 |
Україна – і для себе, і для світу.
|
1 |
03.05 |
Риби.
|
|
62 |
Урок – екскурсія. Спостереження за змінами в живій та неживій природі навесні. |
1 |
04.05 |
Птахи.
|
|
63 |
Екскурсія у парк. Упізнавання дерев, кущів та трав. |
1 |
10.05 |
Звірі.
|
|
64 |
Дослідницький практикум. «Мандрівка Україною, про яку ти мрієш». |
1 |
11.05 |
Будова рослини. |
|
65 |
Робота над проектом «Моє улюблене місце відпочинку на природі в місті». |
1 |
17.05 |
|
|
66 |
Узагальнюючий урок за темою «Моя країна — Україна». |
1 |
18.05 |
|
|
67 68 |
Повторення і узагальнення вивченого матеріалу. |
2 |
24.05 25.05 |
|
|
|
|
|
|
|
|