Річна підсумкова контрольна робота - 6 клас

Про матеріал
Методична розробка допоможе вам перевірити знання своїх учнів з історії, оцінити їх вміння та навички аналізувати історичні події. Містить завдання, спрямовані на перевірку фактичних знань, уміння працювати з історичними джерелами, зіставляти і оцінювати події та явища, діяльність історичних осіб, застосовувати і пояснювати історичні поняття, формулювати власну позицію та обгрунтовувати свою точку зору.
Перегляд файлу

Річна підсумкова контрольна робота з історії  (6 клас)

I рівень (по 0,5 б.)

  1. Віра в походження від спільного тваринного предка – це

А тотемізм В магія

Б фетишизм Г анімізм

 

  1. Знак найдавнішого письма в Стародавньому Єгипті у вигляді спрощеного малюнка – це

А папірус В ієрогліф

Б клинець Г Сфінкс

 

  1. Вирізьблена із цільної скелі велетенська статуя лева з головою людини – це

А піраміда Джосера В Великий Сфінкс

Б саркофаг Тутанхамона Г Статуя Рамзеса II

 

  1. Писемність Стародавнього Дворіччя називають

А клинописом В алфавітом

Б ієрогліфом Г скорописом

 

  1. Автором поеми «Іліада» й «Одіссея» вважають

А Геродота В Міноса

Б Гомера Г Ахілла

 

  1. Хто з перелічених діячів НЕ входив до Першого тріумвірату?

А Марк Красс  В Юлій Цезар

Б Гней Помпей  Г Гай Марій

II рівень (по 1 балу)

  1. Установіть відповідність між іменами грецьких богів та їхніми характеристиками

А Зевс

Б Посейдон

В Гермес

Г Аїд

 

1 могутній морський цар, покровитель мореплавства

2 повелитель царства мертвих

3 наймогутніший із олімпійських богів

  1. вісник богів
  1. Установіть відповідність між поняттями та їх визначеннями

А легіон

Б тріумф

В провінція

Г гладіатор

 

1 урочистий вступ у столицю полководця та його армії після переможного завершення війни

2 спеціально навчений боєць у Давньому Римі, який виступав на видовищах у двобої з іншими бійцями або з тваринами

3 основна військова одиниця армії Стародавнього Риму

4 підвладна римлянам територія поза Апеннінським півостровом, що керувалася римським намісником

 

  1. Установіть послідовність життя та діяльності історичних діячів

А Перикл В Тутмос III

Б Юлій Цезар Г Александр Великий

 

III рівень (по 1 балу)

  1. Охарактеризуйте діяльність   Похожее изображение 

Наведіть 2-3 приклади з його життя, які вам запам’яталися найбільше.

 

  1.  Це відомі пам’ятки доби…

Картинки по запросу лаокоон ы його синиКартинки по запросу венера милосскаяКартинки по запросу ника самофракийская

А античності В римської імперії

Б еллінізму Г скіфської культури

 

  1. Хто з історичних діячів запропонував описаний у тексті закон?

«Він запропонував прийняти земельний закон, за яким римська сімя могла користуватися не більш як 250 гектарами державної землі»

 

А Тиберій Гракх В Гай Марій

Б Юлій Цезар                               Г Корнелій Сулла

IV рівень (по 1,5 бали)

  1. Складіть історичний портрет Цезаря.

 

  1. Уявіть, що ви потрапили до поселення трипільців. Складіть розповідь про особливості трипільських поселень і жител
docx
До підручника
Всесвітня історія. Історія України 6 клас (Пометун О.І., Мороз П.В., Малієнко Ю.Б.)
Додано
23 липня 2019
Переглядів
5671
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку