1
РІЧНИЙ ПЛАН
методичної роботи
закладу позашкільної освіти
Методист закладу
ПІБ
2022
С Е Р П Е Н Ь |
|||
1. |
Опрацювання методичної літератури |
|
серпень-вересень |
2. |
Опрацювання листів МОН України щодо впровадження освітніх програм у позашкільному закладі, навчальних програм |
|
серпень |
3. |
Проведення інструктивних нарад та індивідуальних консультацій для керівників гуртків |
|
впродовж року |
4. |
Планування роботи методичних об’єднань |
|
серпень |
5. |
Методичний супровід підготовки публікацій методичних розробок педагогів у фахових виданнях та на інтернет-ресурсах |
|
впродовж року |
6. |
Підготовка до педагогічних рад |
|
впродовж року |
7. |
Робота з google-диском |
|
впродовж року |
8. |
Участь у щорічній серпневій конференції від Управління освіти ЧМР |
|
30 серпня |
9. |
Участь у семінарах, вебінарах, майстер-класах тощо |
|
впродовж року |
10. |
Курси по інклюзії |
|
впродовж року |
11. |
Перевірка журналів гурткової роботи. Опис журналів. |
|
до кінця місяця |
В Е Р Е С Е Н Ь |
|||
1. |
Підготовка до педагогічної ради № 1«Перспективи діяльності МЦЕНТУМ у 2022-2023 н. р.» |
|
до 7 вересня |
2. |
Методичне об’єднання № 1 «Імідж керівника гуртка» (за окремим планом) |
|
28 вересня |
3. |
Забезпечити підготовку та проведення методичної роботи із педагогічними працівниками МЦЕНТУМ через методичні дні та інформаційні наради |
|
впродовж року |
4. |
Аналіз забезпечення навчальними програмами гуртків закладу |
|
серпень-вересень |
5. |
Ознайомлення педагогів з новинками педагогічної літератури та фаховими виданнями |
|
серпень-вересень |
6. |
Забезпечення методичного супроводу атестації педагогічних працівників. Опрацювання Типового положення |
|
до 15 вересня |
7. |
Підготовка до атестації (створення АК, наказ, графік засідань АК, план роботи АК) |
|
до 20 вересня |
8. |
Засідання атестаційної комісії № 1 |
|
20 вересня |
9. |
Індивідуальні консультації з педагогами з питання планування роботи гуртків |
|
початок місяця |
10. |
Складання та затвердження розкладу занять гуртків на І семестр 2022-2023 н.р. |
|
вересень |
11. |
Методичний супровід заходу, присвяченого святкуванню Дня позашкільника |
|
до 25 вересня |
12. |
Методичний супровід педагогів у підвищенні кваліфікації |
|
впродовж року |
13. |
Індивідуальні консультації по заповненню журналів гурткової роботи |
|
до 15 вересня |
Ж О В Т Е Н Ь |
|||
1. |
Проведення індивідуальних бесід з керівниками гуртків з питань самоосвіти |
|
впродовж року |
2. |
Подати список педагогічних працівників, що підлягають атестації |
|
до 10 жовтня |
3. |
Затвердити: - список педагогічних працівників, що підлягають атестації, - графік роботи АК |
|
до 20 жовтня |
4. |
Засідання атестаційної комісії № 2 |
|
18 жовтня |
5. |
Організація методичної роботи з молодими керівниками гуртків |
|
впродовж року |
6. |
Перевірка журналів гурткової роботи |
|
жовтень |
7. |
Підготовка до Всеукраїнського конкурсу майстерності педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів «Джерело творчості» |
|
жовтень-грудень |
8. |
Методична рада «Новітні підходи до підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів позашкільної освіти. Наголос на профільність» |
|
жовтень |
Л И С Т О П А Д |
|||
1. |
Методичне об’єднання № 2 «Компетентнісний підхід у навчанні позашкільного закладу: компетентність педагога – компетентність вихованця» |
|
23 листопада |
2. |
Розробка та друк гурткових занять, навчально-методичних матеріалів педагогів на інтернет-ресурсах |
|
протягом місяця |
3. |
Відвідування гурткових занять керівників гуртків з метою моніторингу оцінювання вихованців за ВСЗЯО (за окремим планом) |
|
листопад |
4. |
Організація курсової перепідготовки педагогічних працівників (списки-подання) |
|
протягом місяця |
5. |
Підготовка до Всеукраїнського конкурсу науково-методичних розробок та віртуальних ресурсів з еколого-натуралістичного напряму позашкільної освіти |
|
початок місяця |
6. |
Участь у радіодиктанті національної єдності до Дня української мови та писемності |
|
9 листопада |
Г Р У Д Е Н Ь |
|||
1. |
Підготовка матеріалів для написання методичних розробок, програм педагогами закладу |
|
грудень-лютий |
2. |
Вивчити, узагальнити досвід роботи керівників гуртків, які атестуються |
|
грудень-січень |
3. |
Оформлення звіту роботи закладу за поточний 2022 календарний рік |
|
до 20 грудня |
4. |
Складання орієнтовного плану підвищення кваліфікації педагогів МЦЕНТУМ на 2023 рік |
|
грудень |
5. |
Підготовка до педагогічної ради № 2 «Про затвердження орієнтовного плану підвищення кваліфікації педагогів МЦЕНТУМ на 2023 рік» |
|
до 22 грудня |
6. |
«Краща STEM-публікація 2022» (ІМЗО) |
|
|
7. |
Анкетування вихованців з метою моніторингу системи оцінювання за ВСЗЯО |
|
протягом місяця |
2023
С І Ч Е Н Ь |
|||
1. |
Уточнення та затвердження розкладу занять гуртків на ІІ семестр 2022-2023 н.р. |
|
початок місяця |
2. |
Відвідування занять педагогів, що атестуються |
|
протягом місяця |
3. |
Перевірка журналів гурткової роботи |
|
січень |
4. |
Анкетування педагогів з метою моніторингу педагогічної діяльності педагогів МЦЕНТУМ, а також управлінської діяльності закладу за ВСЗЯО |
|
протягом місяця |
5. |
Складання річного плану підвищення кваліфікації педагогів МЦЕНТУМ на 2023 рік |
|
січень |
6. |
Підготовка до педагогічної ради № 3 «Педрада – захист портфоліо педагога» |
|
до 17 січня |
Л Ю Т И Й |
|||
1. |
Участь у науково-практичній конференції «Освіта. Досвід. Інновації» |
|
протягом місяця |
2. |
Методичне об’єднання № 3 «Проектна діяльність у навчанні еколого-натуралістичного напряму позашкільного закладу» |
|
22 лютого |
3. |
Написання характеристики діяльності педпрацівників у міжатестаційний період |
|
до 1 березня |
Б Е Р Е З Е Н Ь |
|||
1. |
Завершення вивчення системи роботи керівників гуртків, які атестуються |
|
до 15 березня |
2. |
Засідання атестаційної комісії № 3 |
|
14 березня |
3. |
Підготовка необхідних документів стосовно атестуючих педагогів та завершення атестації |
|
до 1 квітня |
4. |
Відвідування гурткових занять керівників гуртків з метою моніторингу педагогічної діяльності педагогів МЦЕНТУМ за ВСЗЯО (за окремим планом) |
|
протягом місяця |
5. |
Підготовка до міської відкритої методичної виставки матеріалів педагогів позашкільної освіти |
|
до квітня |
К В І Т Е Н Ь |
|||
1. |
Розробка та друк гурткових занять, навчально-методичних матеріалів педагогів на інтернет-ресурсах |
|
протягом місяця |
2. |
Всеукраїнський конкурс рукописів навчальної л-ри для позашкільних навчальних закладів системи освіти у 2023 році |
|
|
3. |
Методичний супровід педагогів у підготовці до STEM-тижня |
|
протягом місяця |
4. |
Перевірка журналів гурткової роботи |
|
квітень |
Т Р А В Е Н Ь |
|||
1. |
Перевірка звітів керівників гуртків за 2021-2022 н.р. |
|
протягом місяця |
2. |
Аналіз виконання навчальних програм за 2021-2022 н.р. |
|
протягом місяця |
3. |
Перевірка стану ведення журналів обліку та планування роботи гуртків |
|
протягом місяця |
4. |
Вивчення документації педагогічних працівників МЦЕНТУМ за ВСЗЯО (за останні 3 роки). Вивчення документації з метою моніторингу управлінської діяльності МЦЕНТУМ за ВСЗЯО |
|
протягом місяця |
5. |
Підготовка до педагогічної ради № 4 «Про підсумки роботи МЦЕНТУМ у 2022-2023 н.р.» |
|
до 30 травня |
Ч Е Р В Е Н Ь |
|||
1. |
Методичне об’єднання № 4 «Інноваційні підходи до написання навчальних програм та посібників – вимога сьогодення» |
|
червень |
2. |
Перевірка журналів гурткової роботи |
|
червень |
3. |
Підготовка звітів керівників гуртків з а2022-2023 н.р. |
|
початок місяця |
4. |
Підготовка звіту проведеної методичної роботи за 2022-2023 н.р. |
|
початок місяця |
5. |
Завершення оцінювання МЦЕНТУМ за ВСЗЯО. Результати оцінювання і висновок. Оприлюднення на сайті. |
|
протягом місяця |