"Річний план практичного психолога"

Про матеріал
Річний план роботи практичного психолога Хлібодарівського НВКПанасюк Марії Вікторівни на 2019-2020 навчальний рік.
Перегляд файлу

ВЕРЕСЕНЬ

з/п

Напрями діяльності з учасниками освітнього

процесу закладу освіти

    Види та форми роботи

   Термін проведення

Цільова  аудиторія/   група

 Виконавці

Відмітка про виконання

(дата виконання або перенесення)

 1

Організаційно-методична робота

1.1

Складання:

-плану роботи на рік;

-плану роботи на місяць.

Робота з нормативно-правовими документами

I тиждень

 

Практичний

психолог

 

1.2

Самоосвіта:

- робота в бібліотеці;

- робота в інтернеті;

- обмін матеріалами з працівниками ПС

Робота з літературою

II тиждень

 

Практичний

психолог

 

1.3

Участь у методичних об’єднаннях та семінарах для практичних психологів району.

РМО

Протягом місяця

Практичні

психологи, соц. педагоги

Практичний

психолог

 

1.4

Підготовка до проведення запланованих заходів.

Робота з літературою

III тиждень

 

Практичний

психолог

 

2

Психологічна просвіта

2.1

«Психологічна та функціональна готовність дитини до школи. Компоненти шкільної готовності»;

«Типові проблеми, з якими можуть зустрітися першокласники»

«Вікові особливості дітей 6 років».

Інформування,

надання порад

II тиждень

Батьки учнів 1класу

Учитель 1 класу

Практичний

психолог

 

2.2

«Психологічна та функціональна готовність дитини до навчання в середній школі»;

«Типові проблеми, з якими можуть зустрітися п’ятикласники».

«Вікові особливості дітей 10-11 років».

Інформування,

надання рекомендацій

III тиждень

Батьки учнів 5 класу

Учитель 5 класу

Практичний

психолог

 

2.3

 «Невпевненість у собі»

(попередження суїцидальної поведінки)

бесіда

I тиждень

Учні 7-10 класів

Практичний

психолог

 

2.4

Інформаційний буклет щодо роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.

Інформаційний буклет

II тиждень

Вчителі школи

Практичний

психолог

 

 3

Психодіагностична робота

3.1

Діагностика готовності учнів 1 класу до навчання в школі.

Методика «Графічний диктант» Д.Б. Ельконіна;Методика «Діагностика рівня функціональної готовності дитини до школи » Керна-Йірасика.

діагностика

IV тиждень

Учні 1 класу

Практичний

психолог

 

3.2

Контроль за процесом адаптації учнів 5 класу до навчання в середній школі.

- Спостереження;

- Анкетування батьків учнів;

- Опитувальник для учителя «Визначення типу шкільної дезадаптації» Л.М.Ковальової.

Спостереження

анкетування

IV тиждень

Учні 5 класу,

Батьки учнів

Вчитель

Практичний

психолог

 

3.3

Діагностика обізнаності учнів з проблеми торгівлі людьми.

Тест на перевірку обізнаності учнів з проблеми торгівлі людьми.

діагностика

III тиждень

Учні 9-11 класів

Практичний

психолог

 

3.4

Виявлення учнів 1 класу, які виявили ознаки шкільної дезадаптації.

спостереження

IV тиждень

Учні 1 класу

Практичний

психолог

 

 4

Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота

4.1

Проведення розвивальних занять з учнями 1 класу, які виявили ознаки шкільної дезадаптації.

заняття

IV тиждень

Учні 1 класу

Практичний

психолог

 

4.2

Профорієнтаційне заняття «Я та мій вибір»

заняття

II тиждень

Учні 9 класу

Практичний

психолог

 

4.3

Проведення групових та індивідуальних занять для профілактики правопорушень серед неповнолітніх.

заняття

III тиждень

Учні 9 класу

Практичний

психолог

 

4.4

Корекційна програма «Розвиток мовлення».

заняття

III тиждень

Учні з ООП

Практичний

психолог

 

 5

Консультаційна робота

5.1

 «Попередження насильства в сімї»

консультація

II тиждень

Педколектив

Практичний

психолог

 

5.2

Позитивний образ «Я».

бесіда

 III тиждень

ВПО

Практичний

психолог

 

6

Зв’язки з громадськістю

6.1

Співпраця з сільською бібліотекою з питань підбору літератури  психологічного напрямку

Робота з літературою

Протягом місяця

Бібліотекар

Практичний

психолог

 

 

ЖОВТЕНЬ

 

з/п

Напрями діяльності з учасниками освітнього

         процесу закладу освіти

    Види та форми роботи

    Термін виконання

Цільова  аудиторія/   група

Виконавці

Відмітка про

виконання

(дата

виконання або перенесення)

 1

Організаційно-методична робота

1.1

Складання плану роботи на місяць.

Робота з нормативно-правовими документами

I тиждень

 

Практичний

психолог

 

1.2

Забезпеченнякабінетупсихолога

необхідними матеріалами.

Робота в інтернеті

IIтиждень

 

Практичний

психолог

 

1.3

Обробкадіагностичного

матеріалу.

Робота з діагностичним матеріалом

III тиждень

 

Практичний

психолог

 

1.4

Підготовка та оновлення куточка шкільної психологічної служби

Робота з літературою

IV тиждень

 

Практичний

психолог

 

2

Психологічна просвіта

2.1

 «Причини безпритульності та бездоглядності».

бесіда

I тиждень

Учні 5-8 класів

Практичний

психолог

 

2.2

Перевірка дезадаптованих  дітей.

 

бесіда

I тиждень

Учні 1,5 класів

Практичний

психолог

 

2.3

Правила, обов’язкові для всіх»

бесіда

IIтиждень

Учні 5-11 класів

Практичний

Психолог

 

2.4

«Чи є застосування сили засобом самоствердження?»

дебати

III тиждень

Учні 7-8 класів

Практичний

Психолог

 

 3

Психодіагностична робота

3.1

Проведення анкетування з метою виявлення суїцидальної поведінки.

анкетування

IV тиждень

Учні 5-11 класів

Практичний

психолог

 

3.2

Соціометрія Д. Морено

Методика «Незакінчені речення»

Вивчення рівня шкільної тривожності за тестом Філіпса.

діагностика

IIтиждень

Учні 5 класу

Практичний

психолог

 

3.3

Виявлення комунікативних та організаторських здібностей учнів за методикою «КОС-2»

анкетування

IIтиждень

Учні 7-9 класів

Практичний

психолог

 

 4

Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота

4.1

Корекційні заняття для профілактики суїцидальної поведінки

заняття

IV тиждень

Учні школи

Практичний

психолог

 

4.2

 «Спілкування – це так легко!»

заняття

I тиждень

Учні «групи ризику»

Практичний

психолог

 

4.3

 «Калейдоскоп професій»

гра

IV тиждень

Учні 2-4 класів

Практичний

психолог

 

4.4

«Пізнай себе і ти пізнаєш світ»

заняття

Протягом місяця

Учні «групи ризику»

Практичний

психолог

 

 5

Консультаційна робота

5.1

Консультування батьків з питань:

-жорстокість та насильство в сімейному та дитячому середовищі;

-професійний вибір.

консультація

II тиждень

Батьки учнів школи

Практичний

психолог

 

5.2

Консультування адміністрації школи «Профілактика конфліктних ситуацій».

консультація

III тиждень

Адміністрація школи

Практичний

психолог

 

 

 

 

 

 

 ЛИСТОПАД

 

з/п

Напрями діяльності з учасниками освітнього

         процесу закладу освіти

    Види та форми роботи

Термін виконання

Цільова  аудиторія/   група

Виконавці

Відмітка про

виконання

(дата

виконання або перенесення)

 1

Організаційно-методична робота

1.1

Складання плану роботи на місяць.

Робота з нормативно-правовими документами

I тиждень

 

Практичний

психолог

 

1.2

Підготовка до лекції бесіди, тренінгу, занять.

Робота з літературою

IIтиждень

 

Практичний

психолог

 

1.3

Ведення відповідної документації.

Робота з документами

III тиждень

 

Практичний

психолог

 

1.4

Обробка діагностичного

матеріалу

Робота з діагностичним матеріалом

IV тиждень

 

Практичний

психолог

 

2

Психологічна просвіта

2.1

 «Незнайомі люди. Правила поведінки»

бесіда

Iтиждень

Учні 1-4 класів

Практичний

психолог

 

2.2

Інформаційна година для класних керівників «Суїцид-це?»

Інформаційна година

IIтиждень

Класні керівники

Практичний

психолог

 

2.3

Тиждень толерантності.

Тематичний тиждень

III тиждень

Учні школи

Психолог, соц.. педагог

 

2.4

Акція «16 днів проти насилля»

акція

IV тиждень

Вчителі, учні, батьки

Психолог, соц.. педагог

 

 3

Психодіагностична робота

3.1

Вивчення рівня пізнавальної активності (Б.К.Пашнєв). Опитувальник  «Почуття в школі»

анкетування

III тиждень

Учні 5 класу

Практичний

психолог

 

3.2

Проведення анкетування з метою виявлення насилля.

анкетування

I тиждень

Учні 5-11 класів

Практичний

психолог

 

3.3

 «Професійні нахили»

 

тестування

II тиждень

Учні 8 класу

Практичний

психолог

 

3.4

Спостереження за учнем задля вивчення її індивідуальних особливостей,схильностей,інтересів та потреб.

спостереження

протягом місяця

Дитина з ООП

Практичний

психолог

 

3.5

«Сімейна розмова»

анкетування

протягом місяця

Учні 7-9 класів

Практичний

психолог

 

 4

Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота

4.1

 «Молодь проти насильства»

заняття з елементами тренінгу

I тиждень

Учні 5-11 класів

Практичний

психолог

 

4.2

Профорієнтаційне заняття «Я та мій вибір»

заняття

II тиждень

Учні 8 класу

Практичний

психолог

 

 5

Консультаційна робота

5.1

 «Профілактика шкідливих звичок серед  учасників навчально-виховного процесу».

консультація

протягом місяця

Учні, вчителі, батьки.

. Практичний

психолог

 

 

   ГРУДЕНЬ

 

з/п

Напрями діяльності з учасниками освітнього

         процесу закладу освіти

    Види та форми роботи

   Термін виконання

Цільова  аудиторія/   група

Виконавці

Відмітка про

виконання

(дата

виконання або перенесення)

 1

Організаційно-методична робота

1.1

Складання плану роботи на місяць.

Робота з нормативно-правовими документами

I тиждень

 

Практичний

психолог

 

1.2

Оновлення банку даних талановитих і обдарованих дітей.

Робота з документами

IIтиждень

 

Практичний

психолог

 

1.3

Підготовка до проведення діагностичної, корекційно-розвивальної,  просвітницької роботи

Робота з літературою

III тиждень

 

Практичний

психолог

 

2

Психологічна просвіта

2.1

 «Причини безпритульності та бездоглядності».

бесіда

IV тиждень

Учні 9-11 класів

Практичний

психолог

 

2.2

Виступ перед дітьми: «Торгівля людьми-це може трапитися з кожним»

лекція

I тиждень

Учні 5-11 класів

Практичний

психолог

 

2.3

«Ми за життя, ми проти СНІДУ».

Інформаційна година

I тиждень

Учні 5-11 класів

Практичний

психолог

 

2.4

Година спілкування: «Як виникає залежність  до шкідливих звичок?

година спілкування

I тиждень

Учні 6-9 класів

Практичний

психолог

 

 3

Психодіагностична робота

3.1

Вивчення особистісних рис за методикою «12 тварин»

діагностика

Протягом місяця

Учні 1-4 класів

Практичний

психолог

 

3.2

Вивчення агресивності учнів за методикою Басса-Даркі

діагностика

II тиждень

ВПО

Практичний

психолог

 

3.3

Вивчення  інтересів, нахилів та здібностей учнів за картою інтересів А.Е.Голомштока

анкетування

Протягом місяця

Учні 9-11 класів

Практичний

психолог

 

 4

Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота

4.1

 «Культура спілкування в конфліктній ситуації»

Круглий стіл

II тиждень

Батьки 8-9 класів

Практичний

психолог

 

4.2

 «Справжній друг»

Заняття з елементами тренінгу

III тиждень

ВПО ,

Учні 1- 4 класів

Практичний

психолог

 

4.3

«Гендер – це цікаво!»

заняття

II тиждень

Учні 6-7 класів

Практичний

психолог

 

 5

Консультаційна робота

5.1

Психологічна допомога учням у професійному самовизначенні.

надання порад

протягом місяця

Учні 9,11 класів

Практичний

психолог

 

5.2

Групова консультація «Навчись відповідати за свої вчинки!»

консультація

IV тиждень

Учні 7-9 класів

Практичний

психолог

 

 

 

 СІЧЕНЬ

 

з/п

Напрями діяльності з учасниками освітнього

         процесу закладу освіти

    Види та форми роботи

   Термін виконання

Цільова  аудиторія/   група

Виконавці

Відмітка про

виконання

(дата

виконання або перенесення)

 1

Організаційно-методична робота

1.1

Складання плану роботи на місяць.

Робота з нормативно-правовими документами

I тиждень

 

Практичний

психолог

 

1.2

Підготовка діагностичного інструментарію

Робота з літературою

II тиждень

 

Практичний

психолог

 

1.3

Підготовка до виступів на педрадах, батьківських

зборах, семінарах.

Робота з літературою

III тиждень

 

Практичний

психолог

 

2

Психологічна просвіта

2.1

Виставка плакатів «Торгівля людьми-як цьому запобігти»

виставка плакатів

IIтиждень

Учні 5-7 класів

Практичний

психолог

Кл.керівники

 

2.2

 «Допомога дітям у підготовці до ЗНО».

лекція

II тиждень

Вчителі школи

Практичний

психолог

 

2.3

Лекція для батьків  спрямована  на профілактику насильницьких проявів виховання в сім’ї.

лекція

Протягом місяця

Батьки учнів 1-11 класів

Практичний

психолог

 

 3

Психодіагностична робота

3.1

Тест Векслера – визначення загального рівня розвитку дитини.

діагностика

III тиждень

Дитина з ООП

Практичний

психолог

 

3.2

 "Логічні задачі" (О. Зак)

 

діагностика

IIIтиждень

Обдаровані учні

Практичний

психолог

 

3.3

Дослідження рівня уваги за методикою Тулуз-П’єрона.

діагностика

IVтиждень

Учні 3-4 класів

Практичний

психолог

 

 4

Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота

4.1

 « Як уникнути стресу»

заняття

III тиждень

Учні 4,9,11 класів

Практичний

психолог

 

4.2

« Намалюй свій настрій»

« Автобус з почуттями»

ігри

IV тиждень

Дитина з ООП

Практичний

психолог

 

 5

Консультаційна робота

5.1

Консультація «ЗНО – реальний шанс для втілення мрій»

консультація

IV тиждень

Учні 11 класу

Практичний

психолог

 

6

Зв’язки з громадськістю

 

6.1

Зустрічі з психологами району, обмін досвідом.

обмін досвідом

за потреби

Психологи району

Практичний

психолог

 

6.2

Зустріч з працівниками служби у справах сім’ї, молоді та спорту

 

Протягом року

 

Практичний

психолог

 

 

 

 

 

 

ЛЮТИЙ

 

з/п

Напрями діяльності з учасниками освітнього

         процесу закладу освіти

    Види та форми роботи

   Термін виконання

Цільова  аудиторія/   група

Виконавці

Відмітка про

виконання

(дата

виконання або перенесення)

 1

Організаційно-методична робота

1.1

Складання плану роботи на місяць.

Робота з нормативно-правовими документами

I тиждень

 

Практичний

психолог

 

1.2

Обробкадіагностичного

матеріалу.

Робота з діагностичним матеріалом

Протягом місяця

 

Практичний

психолог

 

1.3

Забезпечення кабінету психолога

необхідними матеріалами

 

II тиждень

 

Практичний

психолог

 

1.4

Підготовка психологічних куточків з проблемних питань

Робота з літературою

IV тиждень

 

Практичний

психолог

 

2

Психологічна просвіта

2.1

 «Знати, діяти, жити (ВІЛ/СНІД)».

Круглий стіл

I тиждень

Учні 7-11 класів

Практичний

психолог

 

2.2

 «Як захищені права дітей в Україні?»

Інформаційні буклети

III тиждень

Батьки учнів 1-11 класів

Практичний

психолог

 

2.3

Тиждень «За здоровий спосіб життя»

Тематичний тиждень

II тиждень

Учні школи

Психолог, соц.. педагог

 

 3

Психодіагностична робота

3.1

Проведення анкетування з метою виявлення  суїцидальної  поведінки

анкетування

I тиждень

Учні 5-11 класів

Практичний

психолог

 

3.2

Анкетування батьків майбутніх першокласників.

анкетування

IV тиждень

Батьки майбутніх першокласників

Практичний

психолог

 

 4

Корекційно -відновлювальна та розвивальна робота

4.1

 «Запобігання та  обмеження проявів агресивної поведінки молодших школярів».

заняття

II тиждень

Учні 1-4 класів

Практичний

психолог

 

4.2

Проведення групових та індивідуальних занять для профілактики правопорушень серед неповнолітніх.

заняття

III тиждень

Учні 5-9 класи

Практичний

психолог

 

4.3

 «Найбільше щастя – це здоров’я»

заняття

IV тиждень

Учні 1-11 класів

Практичний

психолог

 

 5

Консультаційна робота

5.1

Консультація «Суїцид: причини, мотиви та фактори ризику»

Консультація

III тиждень

Педпрацівники

Практичний

психолог

 

 

 

 БЕРЕЗЕНЬ

 

з/п

Напрями діяльності з учасниками освітнього

         процесу закладу освіти

    Види та форми роботи

   Термін виконання

Цільова  аудиторія/   група

Виконавці

Відмітка про

виконання

(дата

виконання або перенесення)

 1

Організаційно-методична робота

1.1

Складання плану роботи на місяць.

Робота з нормативно-правовими документами

I тиждень

 

Практичний

психолог

 

1.2

Ведення документації. Заповнення журналів, протоколів

Робота з документами

протягом місяця

 

Практичний

психолог

 

1.3

Обробкадіагностичного

матеріалу.

Робота з діагностичним матеріалом

II тиждень

 

Практичний

психолог

 

1.4

Підготовка до лекції бесіди, тренінгу, занять.

Робота з літературою

III тиждень

 

Практичний

психолог

 

2

Психологічна просвіта

2.1

 «Захисти життя-зупини насильство»

Інформаційний стенд

I тиждень

Учні школи

Практичний

психолог

 

2.2

Перегляд відеоролику «Обережно кібербулінг»

Перегляд відеоролику

I тиждень

Учні 7-9 класів

Практичний

психолог

 

 3

Психодіагностична робота

3.1

Вивчення рівня тривожності підлітків (методика Кондаша)

діагностика

II тиждень

ВПО

Практичний

психолог

 

3.2

Вивчення особливостей сімейного виховання «Малюнок сім’ї».

діагностика 

II тиждень

Учні 1 класу

Практичний

психолог

 

3.3

Виявлення комунікативних та організаторських здібностей учнів за методикою «КОС-2»

анкетування

III тиждень

Учні школи

Практичний

психолог

 

 4

Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота

4.1

Батьківський всеобуч «Запобігання насильству в сім’ї»

Батьківський всеобуч

III тиждень

Батьки учнів школи

Практичний

психолог

 

4.2

 «Цінність життя».

бесіда

II тиждень

ВПО

Практичний

психолог

 

 5

Консультаційна робота

5.1

Консультація «Дитяча праця – основні законодавчі акти».

Консультація

I тиждень

Учні 7-11 класи

Практичний

психолог

 

 

 

 

 

КВІТЕНЬ

 

з/п

Напрями діяльності з учасниками освітнього

         процесу закладу освіти

    Види та форми роботи

   Термін виконання

Цільова  аудиторія/   група

Виконавці

Відмітка про

виконання

(дата

виконання або перенесення)

 1

Організаційно-методична робота

1.1

Складання плану роботи на місяць.

Робота з нормативно-правовими документами

I тиждень

 

Практичний

психолог

 

1.2

Обробка діагностичного

матеріалу.

Робота з діагностичним матеріалом

протягом місяця

 

Практичний

психолог

 

1.3

Ведення документації. Заповнення журналів, протоколів

Робота з документами

протягом місяця

 

Практичний

психолог

 

1.4

Підготовка до виступів на педрадах, батьківських

зборах, семінарах.

Робота з літературою

I тиждень

 

Практичний

психолог

 

2

Психологічна просвіта

2.1

 «Моя доля. В чиїх вона руках»

Інформаційне повідомлення «Підготовка до ЗНО та ДПА»

бесіда

I тиждень

Учні 9,11 класів

Практичний

психолог

 

2.2

 «Міфи про хлопчиків та дівчаток» (основи гендерного виховання)

бесіда

II тиждень

Учні 1-4 класів

Практичний

психолог

 

2.3

 «Безпечний інтернет:правила поведінки»

бесіда

IIIтиждень

Учні 5-11 класів

Практичний

психолог

 

 3

Психодіагностична робота

3.1

Діагностика інтелектуального рівня дитини(«Логічні задачі» А.Зака)

діагностика

II тиждень

Учні 2-3 класів

Практичний

психолог

 

3.2

Анкетування вчителів(за потреби)

анкетування

 

Вчителі школи

Практичний

психолог

 

 4

Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота

4.1

«Острів творчих скарбів»

заняття з елементами тренінгу

III тиждень

Учні 2-4 класів

Практичний

психолог

 

4.2

 «Цінність в житті молодої людини»

заняття з елементами тренінгу

IV тиждень

Учні 7-8 класів

Практичний

психолог

 

4.3

 «Хочу вже у 5 клас»

заняття з елементами тренінгу

IV тиждень

Учні 4 класу

Практичний

психолог

 

 5

Консультаційна робота

5.1

Консультування вчителів випускних класів.

консультація

II тиждень

вчителі

Практичний

психолог

 

 

 

 ТРАВЕНЬ

 

з/п

Напрями діяльності з учасниками освітнього

         процесу закладу освіти

    Види та форми роботи

   Термін виконання

Цільова  аудиторія/   група

Виконавці

Відмітка про

виконання

(дата

виконання або перенесення)

 1

Організаційно-методична робота

1.1

Складання плану роботи на місяць.

Робота з нормативно-правовими документами

I тиждень

 

Практичний

психолог

 

1.2

Складання аналітичного та статистичного звітів за навчальний рік.

Робота з нормативно-правовими документами

до10.05.19

 

Практичний

психолог

 

1.3

Ведення документації. Заповнення журналів, протоколів

Робота з документами

протягом місяця

 

Практичний

психолог

 

2

Психологічна просвіта

2.1

 «Наслідки вживання легких наркотиків»

бесіда

I тиждень

Учні 5-11 класів

Практичний

психолог

 

2.2

Виступ на батьківських зборах «Інтернет і мобільний телефон: як не заплутатися у всесвітній павутині»

виступ

II тиждень

Батьки.

педколектив

Практичний

психолог

 

 3

Психодіагностична робота

3.1

Вправа – проективний малюнок «Що мене обурює»

вправа

II тиждень

Учні 9,11 класів

Практичний

психолог

 

3.2

Діагностика готовності до переходу в середню ланку за методиками:Тест шкільної тривожності Філіпса, Анкета для оцінювання рівня шкільної мотивації й адаптації Н.Г. Лусканової

діагностика

II тиждень

Учні 4 класу

Практичний

психолог

 

3.3

Анкетування батьків(за потреби)

 

анкетування

За запитом

батьки

Практичний

психолог

 

3.4

«Сімейна розмова»

анкетування

За запитом

Учні 7-8 класів

Практичний

психолог

 

 4

Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота

4.1

«Насилля: попередити та зупинити».

заняття з елементами тренінгу

I тиждень

Учні 5-7 класів

Практичний

психолог

 

4.2

Корекційно – відновлювальні вправи (рятування від емоційного потрясіння, способи розрядки)

вправи

II тиждень

ВПО

Практичний

психолог

 

 5

Консультаційна робота

5.1

Психологічна допомога учням у професійному самовизначенні.

надання рекомендацій

III тиждень

Учні 9,11 класів

Практичний

психолог

 

 

ЧЕРВЕНЬ

 

з/п

Напрями діяльності з учасниками освітнього

         процесу закладу освіти

    Види та форми роботи

   Термін виконання

Цільова  аудиторія/   група

Виконавці

Відмітка про

виконання

(дата

виконання або перенесення)

 1

Організаційно-методична робота

1.1

Складання плану роботи на місяць.

Робота з нормативно-правовими документами

I тиждень

 

Практичний

психолог

 

1.2

Ведення документації. Заповнення журналів, протоколів

Робота з документами

протягом місяця

 

Практичний

психолог

 

2

Психологічна просвіта

2.1

 «Сучасне рабство»

 

Інформаційна година

I тиждень

Учні 5-11 класів

Практичний

психолог

 

2.2

«Торгівля людьми в Україні та світі».

Виступ

I тиждень

Педколектив

Практичний

психолог

 

 3

Психодіагностична робота

3.1

Методика вивчення схильності до суїцидальної поведінки.(М. Горська).

діагностика

I тиждень

Учні 9-11 класів

Практичний

психолог

 

 4

Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота

4.1

«Цінність в житті молодої людини»

заняття

I тиждень

ВПО

Практичний

психолог

 

 

 

СЕРПЕНЬ

 

з/п

Напрями діяльності з учасниками освітнього

         процесу закладу освіти

    Види та форми роботи

   Термін виконання

Цільова  аудиторія/   група

Виконавці

Відмітка про

виконання

(дата

виконання або перенесення)

 1

Організаційно-методична робота

1.1

Складання плану на рік. Заповнення відповідної документації.

Робота з документами

протягом місяця

 

Практичний

психолог

 

2

Психологічна просвіта

2.1

 «Суїцид-це?»

Інформаційна година

I тиждень

Педколектив

Практичний

психолог

 

2.2

«Інтернет і мобільний телефон: як не заплутатися у всесвітній павутині»

Виступ

I тиждень

Педколектив

Практичний

психолог

 

 3

Психодіагностична робота

3.1

«Булінг в учнівському середовищі»

анкетування

I тиждень

Педколектив

Практичний

психолог

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Панасюк Марія
Пов’язані теми
Психологія, Планування
Додано
2 жовтня 2019
Переглядів
963
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку