ВЕРЕСЕНЬ
№ з/п |
Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти |
Види та форми роботи |
Термін проведення |
Цільова аудиторія/ група |
Виконавці |
Відмітка про виконання (дата виконання або перенесення) |
1 |
Організаційно-методична робота |
|||||
1.1 |
Складання: -плану роботи на рік; -плану роботи на місяць. |
Робота з нормативно-правовими документами |
I тиждень |
|
Практичний психолог |
|
1.2 |
Самоосвіта: - робота в бібліотеці; - робота в інтернеті; - обмін матеріалами з працівниками ПС |
Робота з літературою |
II тиждень |
|
Практичний психолог |
|
1.3 |
Участь у методичних об’єднаннях та семінарах для практичних психологів району. |
РМО |
Протягом місяця |
Практичні психологи, соц. педагоги |
Практичний психолог |
|
1.4 |
Підготовка до проведення запланованих заходів. |
Робота з літературою |
III тиждень |
|
Практичний психолог |
|
2 |
Психологічна просвіта |
|||||
2.1 |
«Психологічна та функціональна готовність дитини до школи. Компоненти шкільної готовності»; «Типові проблеми, з якими можуть зустрітися першокласники» «Вікові особливості дітей 6 років». |
Інформування, надання порад |
II тиждень |
Батьки учнів 1класу Учитель 1 класу |
Практичний психолог |
|
2.2 |
«Психологічна та функціональна готовність дитини до навчання в середній школі»; «Типові проблеми, з якими можуть зустрітися п’ятикласники». «Вікові особливості дітей 10-11 років». |
Інформування, надання рекомендацій |
III тиждень |
Батьки учнів 5 класу Учитель 5 класу |
Практичний психолог |
|
2.3 |
«Невпевненість у собі» (попередження суїцидальної поведінки) |
бесіда |
I тиждень |
Учні 7-10 класів |
Практичний психолог |
|
2.4 |
Інформаційний буклет щодо роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. |
Інформаційний буклет |
II тиждень |
Вчителі школи |
Практичний психолог |
|
3 |
Психодіагностична робота |
|||||
3.1 |
Діагностика готовності учнів 1 класу до навчання в школі. Методика «Графічний диктант» Д.Б. Ельконіна;Методика «Діагностика рівня функціональної готовності дитини до школи » Керна-Йірасика. |
діагностика |
IV тиждень |
Учні 1 класу |
Практичний психолог |
|
3.2 |
Контроль за процесом адаптації учнів 5 класу до навчання в середній школі. - Спостереження; - Анкетування батьків учнів; - Опитувальник для учителя «Визначення типу шкільної дезадаптації» Л.М.Ковальової. |
Спостереження анкетування |
IV тиждень |
Учні 5 класу, Батьки учнів Вчитель |
Практичний психолог |
|
3.3 |
Діагностика обізнаності учнів з проблеми торгівлі людьми. Тест на перевірку обізнаності учнів з проблеми торгівлі людьми. |
діагностика |
III тиждень |
Учні 9-11 класів |
Практичний психолог |
|
3.4 |
Виявлення учнів 1 класу, які виявили ознаки шкільної дезадаптації. |
спостереження |
IV тиждень |
Учні 1 класу |
Практичний психолог |
|
4 |
Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота |
|||||
4.1 |
Проведення розвивальних занять з учнями 1 класу, які виявили ознаки шкільної дезадаптації. |
заняття |
IV тиждень |
Учні 1 класу |
Практичний психолог |
|
4.2 |
Профорієнтаційне заняття «Я та мій вибір» |
заняття |
II тиждень |
Учні 9 класу |
Практичний психолог |
|
4.3 |
Проведення групових та індивідуальних занять для профілактики правопорушень серед неповнолітніх. |
заняття |
III тиждень |
Учні 9 класу |
Практичний психолог |
|
4.4 |
Корекційна програма «Розвиток мовлення». |
заняття |
III тиждень |
Учні з ООП |
Практичний психолог |
|
5 |
Консультаційна робота |
|||||
5.1 |
«Попередження насильства в сім’ї» |
консультація |
II тиждень |
Педколектив |
Практичний психолог |
|
5.2 |
Позитивний образ «Я». |
бесіда |
III тиждень |
ВПО |
Практичний психолог |
|
6 |
Зв’язки з громадськістю |
|||||
6.1 |
Співпраця з сільською бібліотекою з питань підбору літератури психологічного напрямку |
Робота з літературою |
Протягом місяця |
Бібліотекар |
Практичний психолог |
|
ЖОВТЕНЬ
№ з/п |
Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти |
Види та форми роботи |
Термін виконання |
Цільова аудиторія/ група |
Виконавці |
Відмітка про виконання (дата виконання або перенесення) |
1 |
Організаційно-методична робота |
|||||
1.1 |
Складання плану роботи на місяць. |
Робота з нормативно-правовими документами |
I тиждень |
|
Практичний психолог |
|
1.2 |
Забезпечення кабінету психолога необхідними матеріалами. |
Робота в інтернеті |
IIтиждень |
|
Практичний психолог |
|
1.3 |
Обробка діагностичного матеріалу. |
Робота з діагностичним матеріалом |
III тиждень |
|
Практичний психолог |
|
1.4 |
Підготовка та оновлення куточка шкільної психологічної служби |
Робота з літературою |
IV тиждень |
|
Практичний психолог |
|
2 |
Психологічна просвіта |
|||||
2.1 |
«Причини безпритульності та бездоглядності». |
бесіда |
I тиждень |
Учні 5-8 класів |
Практичний психолог |
|
2.2 |
Перевірка дезадаптованих дітей.
|
бесіда |
I тиждень |
Учні 1,5 класів |
Практичний психолог |
|
2.3 |
Правила, обов’язкові для всіх» |
бесіда |
IIтиждень |
Учні 5-11 класів |
Практичний Психолог |
|
2.4 |
«Чи є застосування сили засобом самоствердження?» |
дебати |
III тиждень |
Учні 7-8 класів |
Практичний Психолог |
|
3 |
Психодіагностична робота |
|||||
3.1 |
Проведення анкетування з метою виявлення суїцидальної поведінки. |
анкетування |
IV тиждень |
Учні 5-11 класів |
Практичний психолог |
|
3.2 |
Соціометрія Д. Морено Методика «Незакінчені речення» Вивчення рівня шкільної тривожності за тестом Філіпса. |
діагностика |
IIтиждень |
Учні 5 класу |
Практичний психолог |
|
3.3 |
Виявлення комунікативних та організаторських здібностей учнів за методикою «КОС-2» |
анкетування |
IIтиждень |
Учні 7-9 класів |
Практичний психолог |
|
4 |
Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота |
|||||
4.1 |
Корекційні заняття для профілактики суїцидальної поведінки |
заняття |
IV тиждень |
Учні школи |
Практичний психолог |
|
4.2 |
«Спілкування – це так легко!» |
заняття |
I тиждень |
Учні «групи ризику» |
Практичний психолог |
|
4.3 |
«Калейдоскоп професій» |
гра |
IV тиждень |
Учні 2-4 класів |
Практичний психолог |
|
4.4 |
«Пізнай себе і ти пізнаєш світ» |
заняття |
Протягом місяця |
Учні «групи ризику» |
Практичний психолог |
|
5 |
Консультаційна робота |
|||||
5.1 |
Консультування батьків з питань: -жорстокість та насильство в сімейному та дитячому середовищі; -професійний вибір. |
консультація |
II тиждень |
Батьки учнів школи |
Практичний психолог |
|
5.2 |
Консультування адміністрації школи «Профілактика конфліктних ситуацій». |
консультація |
III тиждень |
Адміністрація школи |
Практичний психолог |
|
ЛИСТОПАД
№ з/п |
Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти |
Види та форми роботи |
Термін виконання |
Цільова аудиторія/ група |
Виконавці |
Відмітка про виконання (дата виконання або перенесення) |
1 |
Організаційно-методична робота |
|||||
1.1 |
Складання плану роботи на місяць. |
Робота з нормативно-правовими документами |
I тиждень |
|
Практичний психолог |
|
1.2 |
Підготовка до лекції бесіди, тренінгу, занять. |
Робота з літературою |
IIтиждень |
|
Практичний психолог |
|
1.3 |
Ведення відповідної документації. |
Робота з документами |
III тиждень |
|
Практичний психолог |
|
1.4 |
Обробка діагностичного матеріалу |
Робота з діагностичним матеріалом |
IV тиждень |
|
Практичний психолог |
|
2 |
Психологічна просвіта |
|||||
2.1 |
«Незнайомі люди. Правила поведінки» |
бесіда |
Iтиждень |
Учні 1-4 класів |
Практичний психолог |
|
2.2 |
Інформаційна година для класних керівників «Суїцид-це?» |
Інформаційна година |
IIтиждень |
Класні керівники |
Практичний психолог |
|
2.3 |
Тиждень толерантності. |
Тематичний тиждень |
III тиждень |
Учні школи |
Психолог, соц.. педагог |
|
2.4 |
Акція «16 днів проти насилля» |
акція |
IV тиждень |
Вчителі, учні, батьки |
Психолог, соц.. педагог |
|
3 |
Психодіагностична робота |
|||||
3.1 |
Вивчення рівня пізнавальної активності (Б.К.Пашнєв). Опитувальник «Почуття в школі» |
анкетування |
III тиждень |
Учні 5 класу |
Практичний психолог |
|
3.2 |
Проведення анкетування з метою виявлення насилля. |
анкетування |
I тиждень |
Учні 5-11 класів |
Практичний психолог |
|
3.3 |
«Професійні нахили»
|
тестування |
II тиждень |
Учні 8 класу |
Практичний психолог |
|
3.4 |
Спостереження за учнем задля вивчення її індивідуальних особливостей,схильностей,інтересів та потреб. |
спостереження |
протягом місяця |
Дитина з ООП |
Практичний психолог |
|
3.5 |
«Сімейна розмова» |
анкетування |
протягом місяця |
Учні 7-9 класів |
Практичний психолог |
|
4 |
Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота |
|||||
4.1 |
«Молодь проти насильства» |
заняття з елементами тренінгу |
I тиждень |
Учні 5-11 класів |
Практичний психолог |
|
4.2 |
Профорієнтаційне заняття «Я та мій вибір» |
заняття |
II тиждень |
Учні 8 класу |
Практичний психолог |
|
5 |
Консультаційна робота |
|||||
5.1 |
«Профілактика шкідливих звичок серед учасників навчально-виховного процесу». |
консультація |
протягом місяця |
Учні, вчителі, батьки. |
. Практичний психолог |
|
ГРУДЕНЬ
№ з/п |
Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти |
Види та форми роботи |
Термін виконання |
Цільова аудиторія/ група |
Виконавці |
Відмітка про виконання (дата виконання або перенесення) |
1 |
Організаційно-методична робота |
|||||
1.1 |
Складання плану роботи на місяць. |
Робота з нормативно-правовими документами |
I тиждень |
|
Практичний психолог |
|
1.2 |
Оновлення банку даних талановитих і обдарованих дітей. |
Робота з документами |
IIтиждень |
|
Практичний психолог |
|
1.3 |
Підготовка до проведення діагностичної, корекційно-розвивальної, просвітницької роботи |
Робота з літературою |
III тиждень |
|
Практичний психолог |
|
2 |
Психологічна просвіта |
|||||
2.1 |
«Причини безпритульності та бездоглядності». |
бесіда |
IV тиждень |
Учні 9-11 класів |
Практичний психолог |
|
2.2 |
Виступ перед дітьми: «Торгівля людьми-це може трапитися з кожним» |
лекція |
I тиждень |
Учні 5-11 класів |
Практичний психолог |
|
2.3 |
«Ми за життя, ми проти СНІДУ». |
Інформаційна година |
I тиждень |
Учні 5-11 класів |
Практичний психолог |
|
2.4 |
Година спілкування: «Як виникає залежність до шкідливих звичок?” |
година спілкування |
I тиждень |
Учні 6-9 класів |
Практичний психолог |
|
3 |
Психодіагностична робота |
|||||
3.1 |
Вивчення особистісних рис за методикою «12 тварин» |
діагностика |
Протягом місяця |
Учні 1-4 класів |
Практичний психолог |
|
3.2 |
Вивчення агресивності учнів за методикою Басса-Даркі |
діагностика |
II тиждень |
ВПО |
Практичний психолог |
|
3.3 |
Вивчення інтересів, нахилів та здібностей учнів за картою інтересів А.Е.Голомштока |
анкетування |
Протягом місяця |
Учні 9-11 класів |
Практичний психолог |
|
4 |
Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота |
|||||
4.1 |
«Культура спілкування в конфліктній ситуації» |
Круглий стіл |
II тиждень |
Батьки 8-9 класів |
Практичний психолог |
|
4.2 |
«Справжній друг» |
Заняття з елементами тренінгу |
III тиждень |
ВПО , Учні 1- 4 класів |
Практичний психолог |
|
4.3 |
«Гендер – це цікаво!» |
заняття |
II тиждень |
Учні 6-7 класів |
Практичний психолог |
|
5 |
Консультаційна робота |
|||||
5.1 |
Психологічна допомога учням у професійному самовизначенні. |
надання порад |
протягом місяця |
Учні 9,11 класів |
Практичний психолог |
|
5.2 |
Групова консультація «Навчись відповідати за свої вчинки!» |
консультація |
IV тиждень |
Учні 7-9 класів |
Практичний психолог |
|
СІЧЕНЬ
№ з/п |
Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти |
Види та форми роботи |
Термін виконання |
Цільова аудиторія/ група |
Виконавці |
Відмітка про виконання (дата виконання або перенесення) |
1 |
Організаційно-методична робота |
|||||
1.1 |
Складання плану роботи на місяць. |
Робота з нормативно-правовими документами |
I тиждень |
|
Практичний психолог |
|
1.2 |
Підготовка діагностичного інструментарію |
Робота з літературою |
II тиждень |
|
Практичний психолог |
|
1.3 |
Підготовка до виступів на педрадах, батьківських зборах, семінарах. |
Робота з літературою |
III тиждень |
|
Практичний психолог |
|
2 |
Психологічна просвіта |
|||||
2.1 |
Виставка плакатів «Торгівля людьми-як цьому запобігти» |
виставка плакатів |
IIтиждень |
Учні 5-7 класів |
Практичний психолог Кл.керівники |
|
2.2 |
«Допомога дітям у підготовці до ЗНО». |
лекція |
II тиждень |
Вчителі школи |
Практичний психолог |
|
2.3 |
Лекція для батьків спрямована на профілактику насильницьких проявів виховання в сім’ї. |
лекція |
Протягом місяця |
Батьки учнів 1-11 класів |
Практичний психолог |
|
3 |
Психодіагностична робота |
|||||
3.1 |
Тест Векслера – визначення загального рівня розвитку дитини. |
діагностика |
III тиждень |
Дитина з ООП |
Практичний психолог |
|
3.2 |
"Логічні задачі" (О. Зак)
|
діагностика |
IIIтиждень |
Обдаровані учні |
Практичний психолог |
|
3.3 |
Дослідження рівня уваги за методикою Тулуз-П’єрона. |
діагностика |
IVтиждень |
Учні 3-4 класів |
Практичний психолог |
|
4 |
Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота |
|||||
4.1 |
« Як уникнути стресу» |
заняття |
III тиждень |
Учні 4,9,11 класів |
Практичний психолог |
|
4.2 |
« Намалюй свій настрій» « Автобус з почуттями» |
ігри |
IV тиждень |
Дитина з ООП |
Практичний психолог |
|
5 |
Консультаційна робота |
|||||
5.1 |
Консультація «ЗНО – реальний шанс для втілення мрій» |
консультація |
IV тиждень |
Учні 11 класу |
Практичний психолог |
|
6 |
Зв’язки з громадськістю |
|
||||
6.1 |
Зустрічі з психологами району, обмін досвідом. |
обмін досвідом |
за потреби |
Психологи району |
Практичний психолог |
|
6.2 |
Зустріч з працівниками служби у справах сім’ї, молоді та спорту |
|
Протягом року |
|
Практичний психолог |
|
ЛЮТИЙ
№ з/п |
Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти |
Види та форми роботи |
Термін виконання |
Цільова аудиторія/ група |
Виконавці |
Відмітка про виконання (дата виконання або перенесення) |
1 |
Організаційно-методична робота |
|||||
1.1 |
Складання плану роботи на місяць. |
Робота з нормативно-правовими документами |
I тиждень |
|
Практичний психолог |
|
1.2 |
Обробка діагностичного матеріалу. |
Робота з діагностичним матеріалом |
Протягом місяця |
|
Практичний психолог |
|
1.3 |
Забезпечення кабінету психолога необхідними матеріалами |
|
II тиждень |
|
Практичний психолог |
|
1.4 |
Підготовка психологічних куточків з проблемних питань |
Робота з літературою |
IV тиждень |
|
Практичний психолог |
|
2 |
Психологічна просвіта |
|||||
2.1 |
«Знати, діяти, жити (ВІЛ/СНІД)». |
Круглий стіл |
I тиждень |
Учні 7-11 класів |
Практичний психолог |
|
2.2 |
«Як захищені права дітей в Україні?» |
Інформаційні буклети |
III тиждень |
Батьки учнів 1-11 класів |
Практичний психолог |
|
2.3 |
Тиждень «За здоровий спосіб життя» |
Тематичний тиждень |
II тиждень |
Учні школи |
Психолог, соц.. педагог |
|
3 |
Психодіагностична робота |
|||||
3.1 |
Проведення анкетування з метою виявлення суїцидальної поведінки |
анкетування |
I тиждень |
Учні 5-11 класів |
Практичний психолог |
|
3.2 |
Анкетування батьків майбутніх першокласників. |
анкетування |
IV тиждень |
Батьки майбутніх першокласників |
Практичний психолог |
|
4 |
Корекційно -відновлювальна та розвивальна робота |
|||||
4.1 |
«Запобігання та обмеження проявів агресивної поведінки молодших школярів». |
заняття |
II тиждень |
Учні 1-4 класів |
Практичний психолог |
|
4.2 |
Проведення групових та індивідуальних занять для профілактики правопорушень серед неповнолітніх. |
заняття |
III тиждень |
Учні 5-9 класи |
Практичний психолог |
|
4.3 |
«Найбільше щастя – це здоров’я» |
заняття |
IV тиждень |
Учні 1-11 класів |
Практичний психолог |
|
5 |
Консультаційна робота |
|||||
5.1 |
Консультація «Суїцид: причини, мотиви та фактори ризику» |
Консультація |
III тиждень |
Педпрацівники |
Практичний психолог |
|
БЕРЕЗЕНЬ
№ з/п |
Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти |
Види та форми роботи |
Термін виконання |
Цільова аудиторія/ група |
Виконавці |
Відмітка про виконання (дата виконання або перенесення) |
1 |
Організаційно-методична робота |
|||||
1.1 |
Складання плану роботи на місяць. |
Робота з нормативно-правовими документами |
I тиждень |
|
Практичний психолог |
|
1.2 |
Ведення документації. Заповнення журналів, протоколів |
Робота з документами |
протягом місяця |
|
Практичний психолог |
|
1.3 |
Обробка діагностичного матеріалу. |
Робота з діагностичним матеріалом |
II тиждень |
|
Практичний психолог |
|
1.4 |
Підготовка до лекції бесіди, тренінгу, занять. |
Робота з літературою |
III тиждень |
|
Практичний психолог |
|
2 |
Психологічна просвіта |
|||||
2.1 |
«Захисти життя-зупини насильство» |
Інформаційний стенд |
I тиждень |
Учні школи |
Практичний психолог |
|
2.2 |
Перегляд відеоролику «Обережно кібербулінг» |
Перегляд відеоролику |
I тиждень |
Учні 7-9 класів |
Практичний психолог |
|
3 |
Психодіагностична робота |
|||||
3.1 |
Вивчення рівня тривожності підлітків (методика Кондаша) |
діагностика |
II тиждень |
ВПО |
Практичний психолог |
|
3.2 |
Вивчення особливостей сімейного виховання «Малюнок сім’ї». |
діагностика |
II тиждень |
Учні 1 класу |
Практичний психолог |
|
3.3 |
Виявлення комунікативних та організаторських здібностей учнів за методикою «КОС-2» |
анкетування |
III тиждень |
Учні школи |
Практичний психолог |
|
4 |
Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота |
|||||
4.1 |
Батьківський всеобуч «Запобігання насильству в сім’ї» |
Батьківський всеобуч |
III тиждень |
Батьки учнів школи |
Практичний психолог |
|
4.2 |
«Цінність життя». |
бесіда |
II тиждень |
ВПО |
Практичний психолог |
|
5 |
Консультаційна робота |
|||||
5.1 |
Консультація «Дитяча праця – основні законодавчі акти». |
Консультація |
I тиждень |
Учні 7-11 класи |
Практичний психолог |
|
КВІТЕНЬ
№ з/п |
Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти |
Види та форми роботи |
Термін виконання |
Цільова аудиторія/ група |
Виконавці |
Відмітка про виконання (дата виконання або перенесення) |
1 |
Організаційно-методична робота |
|||||
1.1 |
Складання плану роботи на місяць. |
Робота з нормативно-правовими документами |
I тиждень |
|
Практичний психолог |
|
1.2 |
Обробка діагностичного матеріалу. |
Робота з діагностичним матеріалом |
протягом місяця |
|
Практичний психолог |
|
1.3 |
Ведення документації. Заповнення журналів, протоколів |
Робота з документами |
протягом місяця |
|
Практичний психолог |
|
1.4 |
Підготовка до виступів на педрадах, батьківських зборах, семінарах. |
Робота з літературою |
I тиждень |
|
Практичний психолог |
|
2 |
Психологічна просвіта |
|||||
2.1 |
«Моя доля. В чиїх вона руках» Інформаційне повідомлення «Підготовка до ЗНО та ДПА» |
бесіда |
I тиждень |
Учні 9,11 класів |
Практичний психолог |
|
2.2 |
«Міфи про хлопчиків та дівчаток» (основи гендерного виховання) |
бесіда |
II тиждень |
Учні 1-4 класів |
Практичний психолог |
|
2.3 |
«Безпечний інтернет:правила поведінки» |
бесіда |
IIIтиждень |
Учні 5-11 класів |
Практичний психолог |
|
3 |
Психодіагностична робота |
|||||
3.1 |
Діагностика інтелектуального рівня дитини(«Логічні задачі» А.Зака) |
діагностика |
II тиждень |
Учні 2-3 класів |
Практичний психолог |
|
3.2 |
Анкетування вчителів(за потреби) |
анкетування |
|
Вчителі школи |
Практичний психолог |
|
4 |
Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота |
|||||
4.1 |
«Острів творчих скарбів» |
заняття з елементами тренінгу |
III тиждень |
Учні 2-4 класів |
Практичний психолог |
|
4.2 |
«Цінність в житті молодої людини» |
заняття з елементами тренінгу |
IV тиждень |
Учні 7-8 класів |
Практичний психолог |
|
4.3 |
«Хочу вже у 5 клас» |
заняття з елементами тренінгу |
IV тиждень |
Учні 4 класу |
Практичний психолог |
|
5 |
Консультаційна робота |
|||||
5.1 |
Консультування вчителів випускних класів. |
консультація |
II тиждень |
вчителі |
Практичний психолог |
|
ТРАВЕНЬ
№ з/п |
Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти |
Види та форми роботи |
Термін виконання |
Цільова аудиторія/ група |
Виконавці |
Відмітка про виконання (дата виконання або перенесення) |
1 |
Організаційно-методична робота |
|||||
1.1 |
Складання плану роботи на місяць. |
Робота з нормативно-правовими документами |
I тиждень |
|
Практичний психолог |
|
1.2 |
Складання аналітичного та статистичного звітів за навчальний рік. |
Робота з нормативно-правовими документами |
до10.05.19 |
|
Практичний психолог |
|
1.3 |
Ведення документації. Заповнення журналів, протоколів |
Робота з документами |
протягом місяця |
|
Практичний психолог |
|
2 |
Психологічна просвіта |
|||||
2.1 |
«Наслідки вживання легких наркотиків» |
бесіда |
I тиждень |
Учні 5-11 класів |
Практичний психолог |
|
2.2 |
Виступ на батьківських зборах «Інтернет і мобільний телефон: як не заплутатися у всесвітній павутині» |
виступ |
II тиждень |
Батьки. педколектив |
Практичний психолог |
|
3 |
Психодіагностична робота |
|||||
3.1 |
Вправа – проективний малюнок «Що мене обурює» |
вправа |
II тиждень |
Учні 9,11 класів |
Практичний психолог |
|
3.2 |
Діагностика готовності до переходу в середню ланку за методиками:Тест шкільної тривожності Філіпса, Анкета для оцінювання рівня шкільної мотивації й адаптації Н.Г. Лусканової |
діагностика |
II тиждень |
Учні 4 класу |
Практичний психолог |
|
3.3 |
Анкетування батьків(за потреби)
|
анкетування |
За запитом |
батьки |
Практичний психолог |
|
3.4 |
«Сімейна розмова» |
анкетування |
За запитом |
Учні 7-8 класів |
Практичний психолог |
|
4 |
Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота |
|||||
4.1 |
«Насилля: попередити та зупинити». |
заняття з елементами тренінгу |
I тиждень |
Учні 5-7 класів |
Практичний психолог |
|
4.2 |
Корекційно – відновлювальні вправи (рятування від емоційного потрясіння, способи розрядки) |
вправи |
II тиждень |
ВПО |
Практичний психолог |
|
5 |
Консультаційна робота |
|||||
5.1 |
Психологічна допомога учням у професійному самовизначенні. |
надання рекомендацій |
III тиждень |
Учні 9,11 класів |
Практичний психолог |
|
ЧЕРВЕНЬ
№ з/п |
Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти |
Види та форми роботи |
Термін виконання |
Цільова аудиторія/ група |
Виконавці |
Відмітка про виконання (дата виконання або перенесення) |
1 |
Організаційно-методична робота |
|||||
1.1 |
Складання плану роботи на місяць. |
Робота з нормативно-правовими документами |
I тиждень |
|
Практичний психолог |
|
1.2 |
Ведення документації. Заповнення журналів, протоколів |
Робота з документами |
протягом місяця |
|
Практичний психолог |
|
2 |
Психологічна просвіта |
|||||
2.1 |
«Сучасне рабство»
|
Інформаційна година |
I тиждень |
Учні 5-11 класів |
Практичний психолог |
|
2.2 |
«Торгівля людьми в Україні та світі». |
Виступ |
I тиждень |
Педколектив |
Практичний психолог |
|
3 |
Психодіагностична робота |
|||||
3.1 |
Методика вивчення схильності до суїцидальної поведінки.(М. Горська). |
діагностика |
I тиждень |
Учні 9-11 класів |
Практичний психолог |
|
4 |
Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота |
|||||
4.1 |
«Цінність в житті молодої людини» |
заняття |
I тиждень |
ВПО |
Практичний психолог |
|
СЕРПЕНЬ
№ з/п |
Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти |
Види та форми роботи |
Термін виконання |
Цільова аудиторія/ група |
Виконавці |
Відмітка про виконання (дата виконання або перенесення) |
1 |
Організаційно-методична робота |
|||||
1.1 |
Складання плану на рік. Заповнення відповідної документації. |
Робота з документами |
протягом місяця |
|
Практичний психолог |
|
2 |
Психологічна просвіта |
|||||
2.1 |
«Суїцид-це?» |
Інформаційна година |
I тиждень |
Педколектив |
Практичний психолог |
|
2.2 |
«Інтернет і мобільний телефон: як не заплутатися у всесвітній павутині» |
Виступ |
I тиждень |
Педколектив |
Практичний психолог |
|
3 |
Психодіагностична робота |
|||||
3.1 |
«Булінг в учнівському середовищі» |
анкетування |
I тиждень |
Педколектив |
Практичний психолог |
|