Річний план практичного психолога на 2018-2019 н.р.

Про матеріал

Річний план практичного психолога ДНЗ. Містить всі необхідні нормативно-правові документи, вступ, проблему над якою працює практичний психолог та розписані всі види робіт психолога у ДНЗ

Перегляд файлу

ЗАТВЕРДЖЕНО: ПОГОДЖЕНО:

Завідувач  Методист міського центру

 практичної психології і

 соціальної роботи

 

 

 

План роботи

психологічної служби

ДНЗ № _ «_______»

на 2018-2019 навчальний рік

________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Схвалено:

Протокол педагогічної ради

№ __ від _______________2018р.

 

 


Інформація про стан роботи психологічної служби

КЗ ДНЗ у 2018-2019 н.р.

Практичний психолог КЗ ДНЗ №__ _______ у своїй роботі керується такими нормативними документами:

  1.     Конституція України
  2.     Декларація прав людини
  3.     Конвенція про права дитини
  4.     Закон України «Про освіту»
  5.     Етичний кодекс психолога, прийнятого на І установчому з’їзді Товариства психологів України 20.12.1990 р. в м. Київ.
  6.     Закон України «Про загальну середню освіту» (Закон України «Про дошкільну освіту»).
  7.     Положення про психологічну службу системи освіти України, затверджене наказом МОНУ у новій редакції від 23.07.2009 р. №616
  8.     Положенням про психологічний кабінет дошкільних, загальноосвітніх та інших навчальних закладів системи загальної середньої освіти, затверджене наказом МОНУ № 691 від 19.10.2001 р.
  9.     Положення про експертизу психологічного і соціологічного інструментарію, що застосовується в навчальних закладах Міністерства освіти і науки України, затверджене наказом МОНУ від 20.01.2001 р № 330.
  10. Лист МОНУ від 27.08.2000 р. № 1/9-352 «Про планування діяльності, ведення документації, і звітності усіх ланок психологічної служби системи освіти України» / Інформаційний збірник МОНУ, № 20, 2000 р., с.3-16.
  11.  Лист ГУОН від 13.06.2002 р. № 1456 та лист МОНУ від 27.11.2000р. № 109 «Про тривалість робочого тижня практичних психологів (соціальних педагогів) дошкільних, усіх типів загальноосвітніх та інших навчальних закладів системи загальної середньої освіти.
  12.  Наказ МОНУ від 06.10.2010 р. № 930 «Про затвердження Типового положення про атестацію педагогічних працівників» 3
  13. Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту від 04.07.2012 р. №1/9-488 «Щодо організації та проведення «години психолога» у загальноосвітніх навчальних закладах»
  14.  Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту від 19.07.2012 р. №1/9-517 «Інструктивно-методичні рекомендації щодо діяльності працівників психологічної служби у 2012/2013 н.р.»
  15.  Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту від 26.07.2012 р. №1/9-529 «Психологічний і соціальний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання»
  16.  Лист Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації від 17.07.2013 № 04-13/3515 «Про використання в роботі методичних рекомендацій щодо діяльності психологічної служби у 2013/2014 навчальному році»
  17.  Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту від Від 08.07.13 № 1/9-479 «Про діяльність психологічної служби у 2013/2014 навчальному році»
  18.  Наказ МОНУ від від 6 серпня 2013 року № 1106 «Про затвердження Плану заходів Міністерства освіти і науки щодо розвитку психологічної служби на період до 2017 року»


Пріоритетними завданнями роботи практичного психолога на 2018-2019 навчальний рік є:

  1.     Продовжувати роботу над розвитком здоровязберігаючої компетентності дошкільників шляхом інтеграції валеологічних знань та основ безпеки життєдіяльності.
  2.     Удосконалювати роботу щодо підвищення мовної та мовленнєвої компетенції дітей шляхом упровадження сучасних технологій в освітній простір дошкільного закладу.
  3.     Продовження роботи з родинами по наданню фахової психолого-педагогічної допомоги у вихованні і розвитку дітей дошкільного віку.

 

Основні завдання психологічної служби на 2018-2019 н.р.

  1.                                                                                                                                                                                              Захист психічного здоровя всіх учасників навчально-виховного процесу
  2.                                                                                                                                                                                              Збереження і зміцнення психічного і фізичного здоровя, створенн умов, що забезпечують емоційно-ообистісний розвиток кожної дитини
  3.                                                                                                                                                                                              Підвищення психологічної культури педагогів, батьків, дошкільників
  4.                                                                                                                                                                                              Проведення роботи з молодими спеціалістами щодо підвищення власної психологічної культури, розвитку професійної особистості і формування психологічної компетентності
  5.                                                                                                                                                                                              Профілактика явищ жорстокості та насильства в сімї, правове виховання учасників освітньо-виховного процесу
  6.                                                                                                                                                                                              Здійснення психологічного супроводу особистості дитини

 

Напрямки роботи психологічної служби у 2018-2019 н.р.:

  1. Психологічний супровід адаптації дітей до умов ДНЗ
  2. Діагностика розумового розвитку дітей
  3. Діагностика психічних процесів вихованців ДНЗ
  4. Діагностика соціально-психологічної готовності дитини до школи
  5. Робота з обдарованими дітьми
  6. Робота з дітьми пільгового контингенту. Робота з дітьми-переселенцями з Донецької та Луганської області
  7. Групова та індивідуальна корекційно-розвивальна робота з дітьми
  8. Консультативно-просвітницька робота з батьками та вихователями

 

ВЕРЕСЕНЬ

п/п

  Зміст роботи

Термін

проведення

Цільова аудиторія

1.

Психодіагностична робота

 

 

 

*Вивчення рівня адаптації дітей раннього  та молодшого дошкільного віку до умов навчального закладу.

 

*Вивчення індивідуальних особливостей дітей, їх здібностей до різних видів діяльності з метою виявлення обдарованих дітей

 

 

Вересень

 

 

ІІІ-ІУ тиждень

діти І мол та ІІ мол. груп

 

діти середнього та старшого віку

2.

Консультаційна робота

 

 

 

*Організація інформаційних куточків

для батьків згідно тем консультацій.

* «Таємниці адаптації. Поради батькам»//кн. «Таємниці адаптації»/автор: О.С. Нурєєва, стор. 11;

*Консультативна діяльність за запитом

 

І тиждень

 

ІІ тиждень

 

вересень

 

 

батьки  мол.груп

батьки та педагоги

3.

Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота

 

 

 

*Практикум для педагогів «Адаптація дитини до умов дошкільного закладу»//кн. «Таємниці  адаптації» /автор: О.С. Нурєєва.

*Адаптація дітей 1 та ІІ мол груп до умов ДНЗ (заняття)

 

ІІІ тиждень

 

 

вересень

педагоги  мол груп

 

діти  мол.груп

4.

Психологічна просвіта

 

 

 

* Виступи на батьківських зборах

 

*Консультації:

-Адаптація до дитячого садка (мод_нетка)

-Якщо у дитини енурез (сайт психолога))

 

вересень (за планом)

 

ІІІ тиждень

ІІ тиждень

батьки усіх груп

 

батьки

батьки

5.

Навчальна діяльність

 

 

 

 

 

 

6.

Організаційно-методична робота

 

 

 

*Розробка психологічного  міні-проекту  на міський конкурс проектів

*Обробка результатів обстеження дітей, оформлення документації

*Вивчення психологічної літератури, самопідготовка, самонавчання.

*Узгодження річного плану роботи практичного психолога.

 

вересень

 

вересень

 

протягом року

 

5.09.2018

 

7.

Зв’язки з громадськістю

 

 

 

*Соціологічне обстеження сімей вихованців

 

 

ІІ тиждень

батьки

 


ЖОВТЕНЬ

п/п

Зміст роботи

Термін

проведення

Цільова аудиторія

1.

Психодіагностична робота

 

 

 

* Вивчення рівня адаптації дітей раннього  віку до умов навчального закладу.

*Дослідження умов сімейного виховання (за Т.Репіною) СОЦ 

 

*Проведення проективного тесту «Малюнок родини»

 

*Поглиблена діагностика дітей з проблемами у розвитку, виявлених скрінінговою діагностикою

жовтень

 

І тиждень

 

ІІ тиждень

ІІІ тиждень

жовтень

діти  мол.груп

 

батьки (середні групи)

батьки (старші групи)

діти

2.

Консультаційна робота

 

 

 

*Консультування за результатами скрінінгової діагностики дітей дошкільного віку

*Консультативна діяльність за запитом

жовтень

 

жовтень

 

батьки

 

батьки, педагоги

3.

Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота

 

 

 

*Реалізація психологічного міні-проекту

*Психологічний супровід вихованців закладу під час підготовки та проведення міського  конкурсу «Барвограй»

* Адаптація дітей мол груп до умов ДНЗ (заняття)

* Заняття з корекції пізнавального розвитку

жовтень

жовтень

 

жовтень

 

жовтень

діти

діти

 

діти  мол.гр

 

ст.гр

4.

Психологічна просвіта

 

 

 

*Виступи  на групових батьківськіх зборах

* Організація бібліотеки для педагогів та батьків на тему розвитку пізнавальної сфери дошкільнят.

.*Лекція-диспут «Психологічні проблеми харчування у дітей»//Психологічне здоров'я дошкільників/уклад. Т.І. прищепа, стор. 198.

*Консультації:

«Психологічний комфорт як запорука розвитку дитини»//Психолог дошкілля №3, 2011р, стор. 41.

 

Жовтень

ІІ тиждень

 

ІІІ тиждень

 

 

 

        І тиждень

 

 

Батьки

 

 

Батьки

 

 

 

педагоги

 

 

5.

Навчальна діяльність

 

 

 

* Навчальні заняття в мол.групі

* Навчальні заняття в середній групі 

* Навчальні заняття в старшій групі 

Жовтень

Жовтень

жовтень

діти

діти

діти

6.

Організаційно-методична робота

 

 

 

*Розробка рекомендацій для вихователів з проблем, що виникають у ході роботи з дітьми.

* Поповнення банку розвиваючих ігор на розвиток творчої уяви

*Участь в роботі атестаційної комісії

*Обробка результатів обстеження дітей, оформлення документації

*.Складання індивідуальних програм по розвитку здібностей обдарованих дітей

жовтень

 

жовтень

 

жовтень

жовтень

 

жовтень

 

7.

Зв’язки з громадськістю

 

 

 

Робота над  персональним сайтом

Жовтень

 

 


ЛИСТОПАД

п/п

Зміст роботи

Термін

проведення

Цільова

аудиторія

1.

Психодіагностична робота

 

 

 

*Дослідження статусу дитини в групі (соціометричний тест)

*Діагностика психомоторних здібностей дітей мол.груп

*Тест емоційного благополуччя дитини в групі М. Люшер «Колірний тест»).

*Поглиблене обстеження дітей на міській ПМПК

І –ІІ тиждень

ІІІ тиждень

 

ІУ тиждень

 

листопад

 

ст..гр

мол.гр

 

середні гр.

 

діти

2.

Консультаційна робота

 

 

 

*Консультування  по ходу та за результатами корекційного процесу

*Консультативна діяльність за запитом

листопад

 

листопад

батьки

 

педагоги, батьки

3.

Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота

 

 

 

*Реалізація психологічного міні-проекту

*Індивідуальна корекційна робота за результатами діагностування

* Заняття з корекції пізнавального розвитку

*Корекційні заняття з дітьми раннього віку

* Корекційні заняття з дітьми середнього  віку (пізнав.процеси)

листопад

листопад

 

листопад

листопад

листопад

діти

діти

 

ст..гр

      мол.гр

серед гр.

4.

Психологічна просвіта

 

 

 

*Друк  буклетів:

- «Если ваш ребенок агрессивный…»

- «Если ваш ребенок гиперактивный…»  (мод_нетка)

*Пам’ятка «Як берегти своє здоров’я» (поради для дорослих)//Психологічне здоров'я дошкільників/уклад. Т.І. Прищепа, стор. 207

ІІІ тиждень

 

 

ІУ тиждень

 

 

 

педагоги

5.

Навчальна діяльність

 

 

 

* Навчальні заняття в  мол.групі

* Навчальні заняття в середній групі 

* Навчальні заняття в старшій групі 

листопад

листопад

листопад

діти

діти

діти

6.

Організаційно-методична робота

 

 

 

*Узагальнення системи роботи  з агресивними дітьми

*Поповнення банку корекційно-розвивальних ігор на зняття психофізичного напруження.

*Складання психологічних портретів груп. Розробка рекомендацій для вихователів, щодо роботи з дітьми, які займають різний соціальний статус в групі однолітків.

*Підготовка до проведення занять, спецкурсів, факультативу, гуртка

 

листопад

 

7.

Зв’язки з громадськістю

 

 

 

*Відвідування дітей вдома, бесіди з батьками, оформлення документації

 

 

 

листопад

 

 


ГРУДЕНЬ

п/п

Зміст роботи

Термін

проведення

Цільова аудиторія

1.

Психодіагностична робота

 

 

 

*психодіагностика професійно важливих якостей педагогів, що атестуються, складання професіограми

* дослідження рівня психосоціальної зрілості ( С.Банкова)

І тиждень

 

ІІ тиждень

педагоги

 

діти ст..гр

2.

Консультаційна робота

 

 

 

*Психологічний супровід та участь у підготовці та проведенні засідання Ради з освіти

*Консультативна діяльність за запитом

 

грудень

 

грудень

адміністрація

 

педагоги, батьки

3.

Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота

 

 

 

*Індивідуальна корекційна робота за результатами діагностування

* Заняття з корекції пізнавального розвитку

*Корекційні заняття з дітьми раннього віку

* Корекційні заняття з дітьми середнього  віку (пізнав.процеси)

 

грудень

 

грудень

грудень

грудень

 

 

діти ст..груп

  мол.гр

діти серед гр.

4.

Психологічна просвіта

 

 

 

*«Аутизм:вимушена самотність»  (сайт)

*Семінар «Статус  дитини в групі» СОЦ

*Консультація.«Психічні особливості дітей дошкільного віку»//Психолог дошкілля №2, 2011р, стор. 14.

 

грудень

батьки

педагоги

батьки

5.

Навчальна діяльність

 

 

 

* Навчальні заняття в мол.групі

* Навчальні заняття в середній групі 

* Навчальні заняття в старших групах

 

грудень

грудень

грудень

діти

діти

діти ст..гр

6.

Організаційно-методична робота

 

 

 

*Складання статистичного звіту

*.Поповнення банку корекційно-розвивальних ігор.

 

 

 

 

 

 

 

7.

Зв’язки з громадськістю

 

 

 

Наступність в роботі ДНЗ та початкової ланки ЗОШ №1

 

 

 

грудень

пр..психолог ЗОШ №1

 

 


СІЧЕНЬ

п/п

Зміст роботи

Термін

проведення

Цільова

аудиторія

1.

Психодіагностична робота

 

 

 

*Вивчення взаємин між педагогами і дітьми

Психолого-педагогічне обстеження «Готовність дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі» за Н.Семаго, М. Семаго

січень

січень

мол.гр

ст..гр

2.

Консультаційна робота

 

 

 

*Консультування  по ходу та за результатами корекційного процесу

*Консультативна діяльність за запитом

 

січень

 

 

січень

батьки

 

 

педагоги, батьки

3.

Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота

 

 

 

*Індивідуальна корекційна робота

*Корекційні заняття з дітьми раннього віку

* Корекційні заняття з дітьми середнього віку

*Корекційні заняття з дітьми старшого віку (група ризику)

 

січень

 

яслі

серед.гр

ст..вік

4.

Психологічна просвіта

 

 

 

Консультації:

*Таємниці для бабусь ПД 1-10

*«Насилля в дитячому садку.  Шляхи запобігання» СОЦ

*«Як спілкуватися з дітьми7» »//Психолог дошкілля № 2, 2011, стор. 44.

*«Виховання самостійної особистості засобами філіо-арт-терапії»//Психолог дошкілля № 3, 2011

січень

 

батьки

педагоги

батьки

 

 

педагоги

5.

Навчальна діяльність

 

 

 

Навчальні заняття по підготовці до школи

січень

ст..гр

6.

Організаційно-методична робота

 

 

 

*Ведення:

  • паспортів психофізичного розвитку дітей старшого дошкільного віку;
  • протоколів визначення ППР дітей;
  • індивідуальних карток психолого-педагогічного діагностування

 

 *Підготовка до проведення занять, спецкурсів, факультативу, гуртка

 

*Підготовка до проведення міського інтелектуального конкурсу «Маленький ерудит»

 

 

 

 

7.

Зв’язки з громадськістю

 

 

 

 

Робота над персональним сайтом

 

 

січень

 

 


ЛЮТИЙ

п/п

Зміст роботи

Термін

проведення

Цільова аудиторія

1.

Психодіагностична робота

 

 

 

*Анкетування «Педагог очима колег» (вихователі, що атестуються)

*Тест «Психологічна атмосфера в педагогічному колективі» А.Ф. Фідера// Формування колективу в ДНЗ/ упоряд. Л.А. Швайка, стор. 108.

*Психодіагностика за запитом

лютий

 

лютий

 

 

лютий

педагоги

 

педагоги

 

 

діти

2.

Консультаційна робота

 

 

 

*Консультування  по ходу та за результатами    корекційного процесу

*Консультативна діяльність за запитом

 

 

 

лютий

 

3.

Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота

 

 

 

*Проведення міського інтелектуального конкурсу «Ерудит»

*Психологічний супровід вихованців закладу під час підготовки та проведення міського конкурсу «Маленький ерудит»

*Індивідуальна корекційна робота

* Корекційні заняття з дітьми середнього віку

*Корекційні заняття з дітьми старшого віку (група ризику)

 

лютий

лютий

 

 

діти

учасники

 

 

 

середня гр

ст.вік

 

4.

Психологічна просвіта

 

 

 

*Консультації

     Що малює ваша дитина (мод_нетка)

*Диспут «Якщо ви виховуєте «маленького живчика»?» //Психолог дошкілля № 3, 2011, стор. 48.

 

*Педагогічна рада «Виховання дітей дошкільного віку в ігровій діяльності».

 

*.Пам’ятка «Профілактики ВІЛ-інфекції»

 

лютий

І тиждень

ІІ тиждень

 

 

ІІІ тиждень

 

 

ІУ тиждень

 

5.

Навчальна діяльність

 

 

 

Навчальні заняття по підготовці до школи

 

 

лютий

ст. гр.

6.

Організаційно-методична робота

 

 

 

*Поповнення банку корекційно-розвивальних ігор.

 

лютий

 

7.

Зв’язки з громадськістю

 

 

 

*Відвідування дітей вдома, оформлення документації на родини «групи ризику»

лютий

 

 


БЕРЕЗЕНЬ

п/п

Зміст роботи

Термін

проведення

Цільова аудиторія

1.

Психодіагностична робота

 

 

 

*Психодіагностика за запитом

* Відвідування занять та режимних моментів – спостереження за дітьми

 

 

Березень

березень

Діти

діти

2.

Консультаційна робота

 

 

 

*Консультування  по ходу та за результатами    корекційного процесу

*Консультативна діяльність за запитом

 

 

березень

 

березень

батьки

 

педагоги, батьки

3.

Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота

 

 

 

*Індивідуальна корекційна робота за результатами діагностування

*Корекційні заняття з дітьми середнього віку

*Корекційні заняття з дітьми старшого віку (група ризику)

 

 

березень

 

березень

березень

 

 

серед.гр

ст..вік

4.

Психологічна просвіта

 

 

 

*Презентація буклетів:

«Статеве виховання дошкільників»,

«Насильство в сім’ї та шляхи запобігання»,

«Ні» - наркотичним речовинам, «Так» – здоровому способу життя »

*Консультації

1.«Що нам заважає слухати дитину?» //Психолог дошкілля № 2, 2011, стор. 47.

 2.«Корисне знайомство із власним страхом» //Психолог дошкілля № 3, 2011, стор. 18.

 

 

березень

батьки

 

 

 

 

 

батьки

 

батьки

5.

Навчальна діяльність

 

 

 

Навчальні заняття по підготовці до школи

 

 

березень

ст..гр.

6.

Організаційно-методична робота

 

 

 

*Участь в роботі атестаційної комісії

*Підготовка до проведення занять, спецкурсів, факультативу, гуртка

*Поповнення банку корекційно-розвивальних ігор.

*Оформлення вистави методичної літератури та наочних посібників: «Бібліотечка для батьків».

*. Підготовка бланкової продукції для проведення виявлення рівня готовності дітей до школи.

 

 

 

7.

Зв’язки з громадськістю

 

 

 


КВІТЕНЬ

п/п

Зміст роботи

Термін

проведення

Цільова аудиторія

1.

Психодіагностична робота

 

 

 

*Психодіагностика за запитом

* Відвідування занять та режимних моментів – спостереження за дітьми

 

 

квітень

квітень

діти

діти

2.

Консультаційна робота

 

 

 

*Консультування  по ходу та за результатами    корекційного процесу

*Консультативна діяльність за запитом

 

квітень

 

квітень

батьки

 

педагоги, батьки

3.

Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота

 

 

 

*Індивідуальна корекційна робота за результатами діагностування

*Консультування батьків дітей, що йдуть до школи (за індивідуальним запитом).

*Консультування педпрацівників за запитом

 

квітень

 

квітень

 

квітень

діти

 

батьки

4.

Психологічна просвіта

 

 

 

*Дитячі страхи»//Соціалізація дошкільників в умовах ДНЗ/ упоряд. Т.І. Прищепа, стор. 135.

*Друк  буклета:

- «Если ваш ребенок тревожный…»

 

 

квітень

 

квітень

батьки

 

батьки

5.

Навчальна діяльність

 

 

 

Навчальні заняття по підготовці до школи

 

 

 

квітень

ст..гр

6.

Організаційно-методична робота

 

 

 

*Підготовка до проведення занять, спецкурсів, факультативу, гуртка

*Підготовка до батьківських зборів.

*Організація роботи з діагностичними картками.

*Обробка результатів обстеження дітей, оформлення документації

*Вивчення психологічної літератури, самопідготовка, самонавчання.

 

 

 

квітень

 

7.

Зв’язки з громадськістю

 

 

 

*Обслуговування сайту

 

квітень

 

 

 


ТРАВЕНЬ

п/п

Зміст роботи

Термін

проведення

Цільова аудиторія

1.

Психодіагностична робота

 

 

 

*Психолого-педагогічне обстеження «Готовність дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі» за Н.Семаго, М. Семаго

*Вихідна діагностика дітей, охоплених корекційно-відновлюваною та розвивально. роботою

 

 

 

травень

 

 

травень

ст..гр

 

 

діти

2.

Консультаційна робота

 

 

 

 

*Консультування  по ходу та за результатами корекційного процесу

*Консультативна діяльність за запитом

 

*.Консультування батьків дітей, що йдуть до школи (за індивідуальним запитом).

 

*Консультування педпрацівників за запитом

 

 

 

травень

 

травень

 

травень

 

 

травень

 

Батьки

 

Педагоги, батьки

Батьки

 

 

 

3.

Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота

 

 

 

 

*Психологічний супровід вихованців закладу під час підготовки та проведення Спартакіади дошкільників

*Індивідуальна корекційна робота за результатами діагностування

 

 

 

травень

 

 

травень

учасники

 

 

діти

4.

Психологічна просвіта

 

 

 

*Консультація «Ігри з піском-розвиваємо творчість дошкільника»

* Педрада «Підсумки роботи ДНЗ»

 

 

травень

 

травень

батьки

 

педагоги

5.

Навчальна діяльність

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

Організаційно-методична робота

 

 

 

*Підсумкове оформлення психологічної документації:

Написання аналізу роботи

Заповнення індивідуальних карток

 

 

7.

Зв’язки з громадськістю

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 8
Оцінки та відгуки
  1. немикіна ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Пуліна Марина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Брич Елена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Оріщак Надія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Луценко Альона
    Дякую за матеріал!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6.  Valeria
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Байрак Наталья
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Ивановна Майя
    Дуже вдячна за матеріал.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 5 відгуків
doc
Пов’язані теми
Психологія, Планування
Додано
28 серпня 2018
Переглядів
32295
Оцінка розробки
5.0 (8 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку