Річний план практичного психолога ДНЗ. Містить всі необхідні нормативно-правові документи, вступ, проблему над якою працює практичний психолог та розписані всі види робіт психолога у ДНЗ
ЗАТВЕРДЖЕНО: ПОГОДЖЕНО:
Завідувач Методист міського центру
практичної психології і
соціальної роботи
План роботи
психологічної служби
ДНЗ № _ «_______»
на 2018-2019 навчальний рік
________________________________
Схвалено:
Протокол педагогічної ради
№ __ від _______________2018р.
Інформація про стан роботи психологічної служби
КЗ ДНЗ у 2018-2019 н.р.
Практичний психолог КЗ ДНЗ №__ _______ у своїй роботі керується такими нормативними документами:
Пріоритетними завданнями роботи практичного психолога на 2018-2019 навчальний рік є:
Основні завдання психологічної служби на 2018-2019 н.р.
Напрямки роботи психологічної служби у 2018-2019 н.р.:
ВЕРЕСЕНЬ |
|||
№ п/п |
Зміст роботи |
Термін проведення |
Цільова аудиторія |
1. |
Психодіагностична робота |
|
|
|
*Вивчення рівня адаптації дітей раннього та молодшого дошкільного віку до умов навчального закладу.
*Вивчення індивідуальних особливостей дітей, їх здібностей до різних видів діяльності з метою виявлення обдарованих дітей
|
Вересень
ІІІ-ІУ тиждень |
діти І мол та ІІ мол. груп
діти середнього та старшого віку |
2. |
Консультаційна робота |
|
|
|
*Організація інформаційних куточків для батьків згідно тем консультацій. * «Таємниці адаптації. Поради батькам»//кн. «Таємниці адаптації»/автор: О.С. Нурєєва, стор. 11; *Консультативна діяльність за запитом
|
І тиждень
ІІ тиждень
вересень |
батьки мол.груп батьки та педагоги |
3. |
Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота |
|
|
|
*Практикум для педагогів «Адаптація дитини до умов дошкільного закладу»//кн. «Таємниці адаптації» /автор: О.С. Нурєєва. *Адаптація дітей 1 та ІІ мол груп до умов ДНЗ (заняття)
|
ІІІ тиждень
вересень |
педагоги мол груп
діти мол.груп |
4. |
Психологічна просвіта |
|
|
|
* Виступи на батьківських зборах
*Консультації: -Адаптація до дитячого садка (мод_нетка) -Якщо у дитини енурез (сайт психолога))
|
вересень (за планом)
ІІІ тиждень ІІ тиждень |
батьки усіх груп
батьки батьки |
5. |
Навчальна діяльність |
|
|
|
|
|
|
6. |
Організаційно-методична робота |
|
|
|
*Розробка психологічного міні-проекту на міський конкурс проектів *Обробка результатів обстеження дітей, оформлення документації *Вивчення психологічної літератури, самопідготовка, самонавчання. *Узгодження річного плану роботи практичного психолога.
|
вересень
вересень
протягом року
5.09.2018 |
|
7. |
Зв’язки з громадськістю |
|
|
|
*Соціологічне обстеження сімей вихованців
|
ІІ тиждень |
батьки |
ЖОВТЕНЬ
№ п/п |
Зміст роботи |
Термін проведення |
Цільова аудиторія |
1. |
Психодіагностична робота |
|
|
|
* Вивчення рівня адаптації дітей раннього віку до умов навчального закладу. *Дослідження умов сімейного виховання (за Т.Репіною) СОЦ
*Проведення проективного тесту «Малюнок родини»
*Поглиблена діагностика дітей з проблемами у розвитку, виявлених скрінінговою діагностикою |
жовтень
І тиждень
ІІ тиждень ІІІ тиждень жовтень |
діти мол.груп
батьки (середні групи) батьки (старші групи) діти |
2. |
Консультаційна робота |
|
|
|
*Консультування за результатами скрінінгової діагностики дітей дошкільного віку *Консультативна діяльність за запитом |
жовтень
жовтень
|
батьки
батьки, педагоги |
3. |
Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота |
|
|
|
*Реалізація психологічного міні-проекту *Психологічний супровід вихованців закладу під час підготовки та проведення міського конкурсу «Барвограй» * Адаптація дітей мол груп до умов ДНЗ (заняття) * Заняття з корекції пізнавального розвитку |
жовтень жовтень
жовтень
жовтень |
діти діти
діти мол.гр
ст.гр |
4. |
Психологічна просвіта |
|
|
|
*Виступи на групових батьківськіх зборах * Організація бібліотеки для педагогів та батьків на тему розвитку пізнавальної сфери дошкільнят. .*Лекція-диспут «Психологічні проблеми харчування у дітей»//Психологічне здоров'я дошкільників/уклад. Т.І. прищепа, стор. 198. *Консультації: «Психологічний комфорт як запорука розвитку дитини»//Психолог дошкілля №3, 2011р, стор. 41.
|
Жовтень ІІ тиждень
ІІІ тиждень
І тиждень
|
Батьки
Батьки
педагоги
|
5. |
Навчальна діяльність |
|
|
|
* Навчальні заняття в мол.групі * Навчальні заняття в середній групі * Навчальні заняття в старшій групі |
Жовтень Жовтень жовтень |
діти діти діти |
6. |
Організаційно-методична робота |
|
|
|
*Розробка рекомендацій для вихователів з проблем, що виникають у ході роботи з дітьми. * Поповнення банку розвиваючих ігор на розвиток творчої уяви *Участь в роботі атестаційної комісії *Обробка результатів обстеження дітей, оформлення документації *.Складання індивідуальних програм по розвитку здібностей обдарованих дітей |
жовтень
жовтень
жовтень жовтень
жовтень |
|
7. |
Зв’язки з громадськістю |
|
|
|
Робота над персональним сайтом |
Жовтень |
|
ЛИСТОПАД
№ п/п |
Зміст роботи |
Термін проведення |
Цільова аудиторія |
1. |
Психодіагностична робота |
|
|
|
*Дослідження статусу дитини в групі (соціометричний тест) *Діагностика психомоторних здібностей дітей мол.груп *Тест емоційного благополуччя дитини в групі М. Люшер «Колірний тест»). *Поглиблене обстеження дітей на міській ПМПК |
І –ІІ тиждень ІІІ тиждень
ІУ тиждень
листопад
|
ст..гр мол.гр
середні гр.
діти |
2. |
Консультаційна робота |
|
|
|
*Консультування по ходу та за результатами корекційного процесу *Консультативна діяльність за запитом |
листопад
листопад |
батьки
педагоги, батьки |
3. |
Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота |
|
|
|
*Реалізація психологічного міні-проекту *Індивідуальна корекційна робота за результатами діагностування * Заняття з корекції пізнавального розвитку *Корекційні заняття з дітьми раннього віку * Корекційні заняття з дітьми середнього віку (пізнав.процеси) |
листопад листопад
листопад листопад листопад |
діти діти
ст..гр мол.гр серед гр. |
4. |
Психологічна просвіта |
|
|
|
*Друк буклетів: - «Если ваш ребенок агрессивный…» - «Если ваш ребенок гиперактивный…» (мод_нетка) *Пам’ятка «Як берегти своє здоров’я» (поради для дорослих)//Психологічне здоров'я дошкільників/уклад. Т.І. Прищепа, стор. 207 |
ІІІ тиждень
ІУ тиждень |
педагоги |
5. |
Навчальна діяльність |
|
|
|
* Навчальні заняття в мол.групі * Навчальні заняття в середній групі * Навчальні заняття в старшій групі |
листопад листопад листопад |
діти діти діти |
6. |
Організаційно-методична робота |
|
|
|
*Узагальнення системи роботи з агресивними дітьми *Поповнення банку корекційно-розвивальних ігор на зняття психофізичного напруження. *Складання психологічних портретів груп. Розробка рекомендацій для вихователів, щодо роботи з дітьми, які займають різний соціальний статус в групі однолітків. *Підготовка до проведення занять, спецкурсів, факультативу, гуртка
|
листопад |
|
7. |
Зв’язки з громадськістю |
|
|
|
*Відвідування дітей вдома, бесіди з батьками, оформлення документації
|
листопад |
|
ГРУДЕНЬ
№ п/п |
Зміст роботи |
Термін проведення |
Цільова аудиторія |
1. |
Психодіагностична робота |
|
|
|
*психодіагностика професійно важливих якостей педагогів, що атестуються, складання професіограми * дослідження рівня психосоціальної зрілості ( С.Банкова) |
І тиждень
ІІ тиждень |
педагоги
діти ст..гр |
2. |
Консультаційна робота |
|
|
|
*Психологічний супровід та участь у підготовці та проведенні засідання Ради з освіти *Консультативна діяльність за запитом
|
грудень
грудень |
адміністрація
педагоги, батьки |
3. |
Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота |
|
|
|
*Індивідуальна корекційна робота за результатами діагностування * Заняття з корекції пізнавального розвитку *Корекційні заняття з дітьми раннього віку * Корекційні заняття з дітьми середнього віку (пізнав.процеси)
|
грудень
грудень грудень грудень |
діти ст..груп мол.гр діти серед гр. |
4. |
Психологічна просвіта |
|
|
|
*«Аутизм:вимушена самотність» (сайт) *Семінар «Статус дитини в групі» СОЦ *Консультація.«Психічні особливості дітей дошкільного віку»//Психолог дошкілля №2, 2011р, стор. 14.
|
грудень |
батьки педагоги батьки |
5. |
Навчальна діяльність |
|
|
|
* Навчальні заняття в мол.групі * Навчальні заняття в середній групі * Навчальні заняття в старших групах
|
грудень грудень грудень |
діти діти діти ст..гр |
6. |
Організаційно-методична робота |
|
|
|
*Складання статистичного звіту *.Поповнення банку корекційно-розвивальних ігор.
|
|
|
7. |
Зв’язки з громадськістю |
|
|
|
Наступність в роботі ДНЗ та початкової ланки ЗОШ №1
|
грудень |
пр..психолог ЗОШ №1 |
СІЧЕНЬ
№ п/п |
Зміст роботи |
Термін проведення |
Цільова аудиторія |
1. |
Психодіагностична робота |
|
|
|
*Вивчення взаємин між педагогами і дітьми Психолого-педагогічне обстеження «Готовність дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі» за Н.Семаго, М. Семаго |
січень січень |
мол.гр ст..гр |
2. |
Консультаційна робота |
|
|
|
*Консультування по ходу та за результатами корекційного процесу *Консультативна діяльність за запитом
|
січень
січень |
батьки
педагоги, батьки |
3. |
Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота |
|
|
|
*Індивідуальна корекційна робота *Корекційні заняття з дітьми раннього віку * Корекційні заняття з дітьми середнього віку *Корекційні заняття з дітьми старшого віку (група ризику)
|
січень |
яслі серед.гр ст..вік |
4. |
Психологічна просвіта |
|
|
|
Консультації: *Таємниці для бабусь ПД 1-10 *«Насилля в дитячому садку. Шляхи запобігання» СОЦ *«Як спілкуватися з дітьми7» »//Психолог дошкілля № 2, 2011, стор. 44. *«Виховання самостійної особистості засобами філіо-арт-терапії»//Психолог дошкілля № 3, 2011 |
січень |
батьки педагоги батьки
педагоги |
5. |
Навчальна діяльність |
|
|
|
Навчальні заняття по підготовці до школи |
січень |
ст..гр |
6. |
Організаційно-методична робота |
|
|
|
*Ведення:
*Підготовка до проведення занять, спецкурсів, факультативу, гуртка
*Підготовка до проведення міського інтелектуального конкурсу «Маленький ерудит»
|
|
|
7. |
Зв’язки з громадськістю |
|
|
|
Робота над персональним сайтом
|
січень |
|
ЛЮТИЙ
№ п/п |
Зміст роботи |
Термін проведення |
Цільова аудиторія |
1. |
Психодіагностична робота |
|
|
|
*Анкетування «Педагог очима колег» (вихователі, що атестуються) *Тест «Психологічна атмосфера в педагогічному колективі» А.Ф. Фідера// Формування колективу в ДНЗ/ упоряд. Л.А. Швайка, стор. 108. *Психодіагностика за запитом |
лютий
лютий
лютий |
педагоги
педагоги
діти |
2. |
Консультаційна робота |
|
|
|
*Консультування по ходу та за результатами корекційного процесу *Консультативна діяльність за запитом
|
лютий |
|
3. |
Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота |
|
|
|
*Проведення міського інтелектуального конкурсу «Ерудит» *Психологічний супровід вихованців закладу під час підготовки та проведення міського конкурсу «Маленький ерудит» *Індивідуальна корекційна робота * Корекційні заняття з дітьми середнього віку *Корекційні заняття з дітьми старшого віку (група ризику)
|
лютий лютий
|
діти учасники
середня гр ст.вік
|
4. |
Психологічна просвіта |
|
|
|
*Консультації Що малює ваша дитина (мод_нетка) *Диспут «Якщо ви виховуєте «маленького живчика»?» //Психолог дошкілля № 3, 2011, стор. 48.
*Педагогічна рада «Виховання дітей дошкільного віку в ігровій діяльності».
*.Пам’ятка «Профілактики ВІЛ-інфекції»
|
лютий І тиждень ІІ тиждень
ІІІ тиждень
ІУ тиждень |
|
5. |
Навчальна діяльність |
|
|
|
Навчальні заняття по підготовці до школи
|
лютий |
ст. гр. |
6. |
Організаційно-методична робота |
|
|
|
*Поповнення банку корекційно-розвивальних ігор.
|
лютий |
|
7. |
Зв’язки з громадськістю |
|
|
|
*Відвідування дітей вдома, оформлення документації на родини «групи ризику» |
лютий |
|
БЕРЕЗЕНЬ
№ п/п |
Зміст роботи |
Термін проведення |
Цільова аудиторія |
1. |
Психодіагностична робота |
|
|
|
*Психодіагностика за запитом * Відвідування занять та режимних моментів – спостереження за дітьми
|
Березень березень |
Діти діти |
2. |
Консультаційна робота |
|
|
|
*Консультування по ходу та за результатами корекційного процесу *Консультативна діяльність за запитом
|
березень
березень |
батьки
педагоги, батьки |
3. |
Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота |
|
|
|
*Індивідуальна корекційна робота за результатами діагностування *Корекційні заняття з дітьми середнього віку *Корекційні заняття з дітьми старшого віку (група ризику)
|
березень
березень березень |
серед.гр ст..вік |
4. |
Психологічна просвіта |
|
|
|
*Презентація буклетів: «Статеве виховання дошкільників», «Насильство в сім’ї та шляхи запобігання», «Ні» - наркотичним речовинам, «Так» – здоровому способу життя » *Консультації 1.«Що нам заважає слухати дитину?» //Психолог дошкілля № 2, 2011, стор. 47. 2.«Корисне знайомство із власним страхом» //Психолог дошкілля № 3, 2011, стор. 18.
|
березень |
батьки
батьки
батьки |
5. |
Навчальна діяльність |
|
|
|
Навчальні заняття по підготовці до школи
|
березень |
ст..гр. |
6. |
Організаційно-методична робота |
|
|
|
*Участь в роботі атестаційної комісії *Підготовка до проведення занять, спецкурсів, факультативу, гуртка *Поповнення банку корекційно-розвивальних ігор. *Оформлення вистави методичної літератури та наочних посібників: «Бібліотечка для батьків». *. Підготовка бланкової продукції для проведення виявлення рівня готовності дітей до школи.
|
|
|
7. |
Зв’язки з громадськістю |
|
|
КВІТЕНЬ
№ п/п |
Зміст роботи |
Термін проведення |
Цільова аудиторія |
1. |
Психодіагностична робота |
|
|
|
*Психодіагностика за запитом * Відвідування занять та режимних моментів – спостереження за дітьми
|
квітень квітень |
діти діти |
2. |
Консультаційна робота |
|
|
|
*Консультування по ходу та за результатами корекційного процесу *Консультативна діяльність за запитом
|
квітень
квітень |
батьки
педагоги, батьки |
3. |
Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота |
|
|
|
*Індивідуальна корекційна робота за результатами діагностування *Консультування батьків дітей, що йдуть до школи (за індивідуальним запитом). *Консультування педпрацівників за запитом
|
квітень
квітень
квітень |
діти
батьки |
4. |
Психологічна просвіта |
|
|
|
*Дитячі страхи»//Соціалізація дошкільників в умовах ДНЗ/ упоряд. Т.І. Прищепа, стор. 135. *Друк буклета: - «Если ваш ребенок тревожный…»
|
квітень
квітень |
батьки
батьки |
5. |
Навчальна діяльність |
|
|
|
Навчальні заняття по підготовці до школи
|
квітень |
ст..гр |
6. |
Організаційно-методична робота |
|
|
|
*Підготовка до проведення занять, спецкурсів, факультативу, гуртка *Підготовка до батьківських зборів. *Організація роботи з діагностичними картками. *Обробка результатів обстеження дітей, оформлення документації *Вивчення психологічної літератури, самопідготовка, самонавчання.
|
квітень |
|
7. |
Зв’язки з громадськістю |
|
|
|
*Обслуговування сайту
|
квітень |
|
ТРАВЕНЬ
№ п/п |
Зміст роботи |
Термін проведення |
Цільова аудиторія |
1. |
Психодіагностична робота |
|
|
|
*Психолого-педагогічне обстеження «Готовність дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі» за Н.Семаго, М. Семаго *Вихідна діагностика дітей, охоплених корекційно-відновлюваною та розвивально. роботою
|
травень
травень |
ст..гр
діти |
2. |
Консультаційна робота |
|
|
|
*Консультування по ходу та за результатами корекційного процесу *Консультативна діяльність за запитом
*.Консультування батьків дітей, що йдуть до школи (за індивідуальним запитом).
*Консультування педпрацівників за запитом
|
травень
травень
травень
травень |
Батьки
Педагоги, батьки Батьки
|
3. |
Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота |
|
|
|
*Психологічний супровід вихованців закладу під час підготовки та проведення Спартакіади дошкільників *Індивідуальна корекційна робота за результатами діагностування
|
травень
травень |
учасники
діти |
4. |
Психологічна просвіта |
|
|
|
*Консультація «Ігри з піском-розвиваємо творчість дошкільника» * Педрада «Підсумки роботи ДНЗ»
|
травень
травень |
батьки
педагоги |
5. |
Навчальна діяльність |
|
|
|
|
|
|
6. |
Організаційно-методична робота |
|
|
|
*Підсумкове оформлення психологічної документації: Написання аналізу роботи Заповнення індивідуальних карток |
|
|
7. |
Зв’язки з громадськістю |
|
|
|
|
|
|