Річний план роботи асистента вчителя - Організаційна та корекційно-освітня робота

Про матеріал
Річний план асистента вчителя передбачає організаційну та навчально-корекційну роботу. Асистент вчителя є асистентом саме вчителя, а не дитини. Асистент вчителя допомагає іншому педагогічному працівникові при організації і реалізації навчального процесу, підтримує самостійність і активне залучення учня до усіх видів роботи, які здійснюються у закладі під час навчального процесу. Це означає, що він не прив’язаний до однієї чи кількох дітей, а працює з усім класом, звісно дитині з особливими освітніми потребами необхідно приділити більше часу, щоб, наприклад, пояснити завдання, але асистент вчителя так само може пояснити матеріал й іншим учням за потреби, відповідно до вимоги вчителя. Тобто для надання дітям підтримки, зокрема у формі додаткового часу чи місця, інструкцій чи матеріалів для навчання, асистент працює суто під керівництвом педагога.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Організаційна та  корекційно-освітня робота

п\п

 

Зміст роботи

Термін виконання

Примітка

1.

Разом із вчителями класів виконувати навчальні, виховні, соціально-адаптаційні заходи.

 

 

2.

Запровадження ефективних форм проведення навчально-виховних, соціально-адаптаційних заходів

 

 

3.

Розробити плануючу документацію на навчальний рік.

 

 

4.

Надання допомоги учням з особливими освітніми потребами в організації робочого місця за якими здійснюється соціально-педагогічний супровід асистента вчителя.

 

 

5.

Допомога дітям у виконанні навчальних завдань, залучення учнів до різних видів навчальної діяльності.

 

 

6.

Спостерігати  за поведінкою та емоційним станом дитини  з метою виявлення причин труднощів  та типу порушень, за якими здійснюється соціально-педагогічний супровід асистента вчителя.

 

 

7.

Проводити спостереження за дітьми з метою вивчення їх індивідуальних особливостей, схильностей, інтересів та потреб.

 

 

8.

Допомога при концентруванні уваги, сприяння формуванню саморегуляції та самоконтролю учнів,  за якими здійснюється соціально-педагогічний супровід асистента вчителя.

 

 

9.

Співпраця з фахівцями, які безпосередньо працюють з дитиною з особливими освітніми потребами та приймають участь у розробленні індивідуальної програми розвитку

 

 

10.

Забезпечення, разом з іншими працівниками, здорових та безпечних умов навчання, виховання та праці дитини з ООП.

 

 

11.

Залучення учнів з особливими освітніми потребами у позаурочну діяльність.

 

 

12.

Надання онлайн- консультацій щодо роз'яснення і виконання домашніх завдань.

 

 

13.

Організація підключення дітей з ООП до освітньої платформи Human під час дистанційного навчання.

 

 

14.

Організаційна та емоційна підтримка у випадку сигналу “Повітряна допомога” до укриття.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Інкл
Додано
2 грудня 2022
Переглядів
1002
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку