Організаційна та корекційно-освітня робота |
|||
№ п\п
|
Зміст роботи |
Термін виконання |
Примітка |
1. |
Разом із вчителями класів виконувати навчальні, виховні, соціально-адаптаційні заходи. |
|
|
2. |
Запровадження ефективних форм проведення навчально-виховних, соціально-адаптаційних заходів |
|
|
3. |
Розробити плануючу документацію на навчальний рік. |
|
|
4. |
Надання допомоги учням з особливими освітніми потребами в організації робочого місця за якими здійснюється соціально-педагогічний супровід асистента вчителя. |
|
|
5. |
Допомога дітям у виконанні навчальних завдань, залучення учнів до різних видів навчальної діяльності. |
|
|
6. |
Спостерігати за поведінкою та емоційним станом дитини з метою виявлення причин труднощів та типу порушень, за якими здійснюється соціально-педагогічний супровід асистента вчителя. |
|
|
7. |
Проводити спостереження за дітьми з метою вивчення їх індивідуальних особливостей, схильностей, інтересів та потреб. |
|
|
8. |
Допомога при концентруванні уваги, сприяння формуванню саморегуляції та самоконтролю учнів, за якими здійснюється соціально-педагогічний супровід асистента вчителя. |
|
|
9. |
Співпраця з фахівцями, які безпосередньо працюють з дитиною з особливими освітніми потребами та приймають участь у розробленні індивідуальної програми розвитку |
|
|
10. |
Забезпечення, разом з іншими працівниками, здорових та безпечних умов навчання, виховання та праці дитини з ООП. |
|
|
11. |
Залучення учнів з особливими освітніми потребами у позаурочну діяльність. |
|
|
12. |
Надання онлайн- консультацій щодо роз'яснення і виконання домашніх завдань. |
|
|
13. |
Організація підключення дітей з ООП до освітньої платформи Human під час дистанційного навчання. |
|
|
14. |
Організаційна та емоційна підтримка у випадку сигналу “Повітряна допомога” до укриття. |
|
|
1