Річний план роботи асистента вчителя

Про матеріал

У річному плані роботи передбачають усі види робіт, визначені посадовою інструкцією. Їх можна поділити за розділами: організаційна та навчально-корекційна робота співпраця з учителями-«предметниками», вчителями-дефектологами, медичними працівниками, практичним психологом, соціальним педагогом робота з батьками та громадськістю методична та самоосвітня робота робота з документацією. У річному плані роботи асистент вчителя коротко описує зміст діяльності і терміни виконання.

Перегляд файлу

ПОГОДЖЕНО                                                                                                                                                                                              

Заступник директора з навчально-виховної роботи                                                                                                                                 

___________________

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор

___________________


 

 

Річний план роботи

асистента вчителя

Музики Лілії Михайлівни

у 2017/2018 н. р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

 

 

Організаційна та навчально-корекційна робота

Співпраця з учителями-«предметниками», вчителями-дефектологами, медичними працівниками, практичним психологом, соціальним педагогом

 

 

Робота з батьками та громадськістю

Методична та самоосвітня робота

 

 

Робота з документацією

 

 

Примітки

01.09.-

08.09.

2017р.

Формування логічного та образного мислення, уваги, уяви, пам’яті, дрібної моторики та координації рухів. Бесіда на тему поведінки за столом

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логогпедом.

Організаційна робота з батьками

Ознайомлення з новинками педагогічної   літератури

Оцінювання психофізичного розвитку дітей

 

11.09.-

15.09.

2017р.

Розвиток довільної та активної уваги, пам’яті, уяви, дрібної моторики. Бесіда про олімпійські ігри

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логогпедом.

Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей

Модифікація та адаптація завдань для дітей з порушенням слуху

Складення річного плану роботи

 

 

18.09.-

22.09.

2017р.

Розвиток емоційно-вольової сфери та загальних інтелектуальних здібностей дитини. Бесіда про Різдво Пресвятої Богородиці 

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логогпедом.

Проведення анкетування батьків та учнів

Модифікація та адаптація завдань для дітей з порушенням зору

Складення індивідуальної навчальної  програми

 

25.09.-29.09.

2017р.

Формування комунікативних навичок та навичок співпраці. Бесіда про туризм

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логогпедом.

Обстеження житлово-побутових умов та складання актів

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи

Складення індивідуальної  програми розвитку

 

02.10.-

06.10.

2017р.

Розвиток пізнавальних процесів. Бесіда про професії: вчитель

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логогпедом.

Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою

Робота з методичною літературою

Внесення нових даних до індивідуальної  програми розвитку

 

 

 

 

 

Дата

 

 

Організаційна та навчально-корекційна робота

Співпраця з учителями-«предметниками», вчителями-дефектологами, медичними працівниками, практичним психологом, соціальним педагогом

 

 

Робота з батьками та громадськістю

 

 

Методична та самоосвітня робота

 

 

Робота з документацією

Примітки

09.10.-

13.10.

2017р.

Формування комунікативних навичок і вмінь. Бесіда про захисників України

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логогпедом.

Співпраця з батьками та громадськістю

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури

Оцінювання психофізичного розвитку дитини

 

16.10-

20.10.

2017р.

Розвиток пізнавальних психічних процесів: пам’яті, уваги, мислення. Бесіда про професії: рятувальник

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логогпедом.

Консультації для батьків

Робота з методичною літературою

Дослідження динаміки розвитку пізнавальних психічних процесів, внесення результатів до ІНП

 

23.10.-27.10.

2017р.

Формування комунікативних вмінь та навичок, розвиток емоційної сфери.  Бесіда про правила поводження на канікулах

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логогпедом.

Організаційна робота з батьками

Модифікація та адаптація тестів

Проведення тестувань та внесення результатів до ІНП

 

06.11.-10.11.

2017р.

Формування уваги, сприймання, пам’яті. Бесіда про українську писемність та мову

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логогпедом.

Проведення анкетування батьків

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи

Збір додаткових даних, внесення до ІНП

 

13.11.-17.11.

2017р.

Активізація та розвиток пізнавальної діяльності

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом.

Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей

Робота з методичною літературою

Оцінювання психофізичного розвитку дитини, внесення нових даних до портфоліо

 

 

 

 

 

Дата

 

 

Організаційна та навчально-корекційна робота

Співпраця з учителями-«предметниками», вчителями-дефектологами, медичними працівниками, практичним психологом, соціальним педагогом

 

 

Робота з батьками та громадськістю

 

 

Методична та самоосвітня робота

 

 

Робота з документацією

Примітки

20.11.-24.11. 2017р.

Розвиток пам’яті. Активізація емоційної сфери.  Бесіда про  День гідності і свободи

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логогпедом.

Організаційна робота з батьками

Модифікація навчального плану

Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП

 

27.11.-01.12. 2017р.

Розвиток спостережливості, образного та словесно-логічного мислення. Бесіда про міжнародний день людей з особливими потребами

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логогпедом.

Проведення занять з соціально-побутової орієнтації (спільно з батьками та учнем)

Модифікація та адаптація завдань для дітей з порушенням слуху

 

 

04.12.-08.12.

2017р.

Розвиток емоційно-вольової та когнітивної сфери. Бесіда про День Збройних сил України

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логогпедом.

Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей

Самоосвітня робота

 

 

11.12.-

15.12.

2017р.

Формування навичок співпраці та уміння працювати за зразком

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логогпедом.

Співпраця з батьками та громадськістю

Робота з методичною літературою

Дослідження динаміки розвитку емоційно-вольової сфери. Внесення результатів до ІНП

 

18.12.-

22.12.

2017р.

Формування вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логогпедом.

Проведення бесід з батьками

Ознайомлення з новинками педагогічної  літератури

Внесення нових даних до індивідуальної  програми розвитку

 

 

 

 

 

Дата

 

 

Організаційна та навчально-корекційна робота

Співпраця з учителями-«предметниками», вчителями-дефектологами, медичними працівниками, практичним психологом, соціальним педагогом

 

 

Робота з батьками та громадськістю

 

 

Методична та самоосвітня робота

 

 

Робота з документацією

Примітки

25.12.-

29.12.

2017р.

Розвиток пізнавальних психічних процесів: уяви. Бесіда про правила поведінки на канікулах

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом

Співпраця з батьками та громадськістю

Робота з методичною літературою

Заповнення індивідуальних навчальних планів (кінець першого семестру)

 

15.01.-19.01.

2018р.

Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами. Бесіда про Хрещення Господнє

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом

Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою

Вдосконалення  індивідуальних навчальних планів

Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП

 

22.01.-26.01.

2018р.

Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги. Бесіда про  День Соборності України

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом

Організаційна робота з батьками

Модифікація навчального плану

Дослідження динаміки розвитку емоційно-вольової сфери

 

29.01.-

02.02.

2018р.

Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда про професії: лікар

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом

Проведення занять з соціально-побутової орієнтації (спільно з батьками та учнем)

Модифікація та адаптація тестів

Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП

 

05.02.-09.02.

2018р.

Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Формування комунікативних навичок і вмінь, навичок взаємодії

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом

Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей

Ознайомлення з новинками педагогічної  літератури

Оцінювання психофізичного розвитку дітей

 

 

 

 

Дата

 

 

Організаційна та навчально-корекційна робота

Співпраця з учителями-«предметниками», вчителями-дефектологами, медичними працівниками, практичним психологом, соціальним педагогом

 

 

Робота з батьками та громадськістю

 

 

Методична та самоосвітня робота

 

 

Робота з документацією

Примітки

12.02.-

16.02.

2018р.

Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда про професії майбутнього

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом

Співпраця з батьками та громадськістю

Робота з методичною літературою

Оцінювання психофізичного розвитку дітей

 

19.02.-

23.02.

2018р.

Розвиток  пам’яті, просторового сприйняття, мислення

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом

Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури

Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП

 

26.02.-02.03.

2018р.

Розвиток вміння погоджувати свої дії з іншими. Активізація емоційно-вольової сфери

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом

Консультації для батьків

Модифікація та адаптація тестів

Дослідження динаміки розвитку пізнавальних психічних процесів, внесення результатів до ІНП

 

05.03.-

09.03.

2018р.

Розвиток пізнавальних процесів. Бесіда про Т.Г.Шевченка

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом

Проведення занять з розвитку пізнавальних процесів (спільно з батьками та дітьми)

Аналіз та вдосконалення  індивідуальних навчальних планів

Внесення результатів проведених занять до ІНП

 

12.03.-

16.03.

2018р.

Розвиток навичок співпраці та уміння працювати за зразком

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом

Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою

Адаптація тестів для дітей з порушенням слуху

Внесення нових даних до індивідуальної  програми розвитку

 

 

 

 

Дата

 

 

Організаційна та навчально-корекційна робота

Співпраця з учителями-«предметниками», вчителями-дефектологами, медичними працівниками, практичним психологом, соціальним педагогом

 

 

Робота з батьками та громадськістю

 

 

Методична та самоосвітня робота

 

 

Робота з документацією

Примітки

19.03.-

23.03.

2018р.

Розвиток пам’яті, залишкового слуху та усного мовлення.  Бесіда про правила поводження на канікулах

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом

Консультації для батьків

Ознайомлення з новинками педагогічної та корекційної  літератури

Оцінювання психофізичного розвитку дітей

 

02.04.-

06.04.

2018р.

Розвиток загальної та дрібної моторики. Бесіда про Великодень

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом

Організаційна робота з батьками

Самоосвітня робота

Внесення результатів проведених занять до ІНП

 

09.04.-

13.04.

2018р.

Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Формування комунікативних навичок і вмінь, навичок взаємодії

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом

Співпраця з батьками та громадськістю

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи

Дослідження динаміки розвитку пізнавальних психічних процесів, внесення результатів до ІНП

 

16.04.-

20.04.

2018р.

Розвиток пізнавальних процесів

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом

Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей

Робота з методичною літературою

Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП

 

23.04.-

27.04.

2018р.

Розвиток логічного та образного мислення, уваги, уяви, пам’яті

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом

Ознайомлення батьків з індивідуальними навчальними планами

Модифікація та адаптація тестів

Складення психолого-педагогічної характеристики

 

30.04.-

04.05.

2018р.

Розвиток пам’яті, мислення, тактильних відчуттів. Бесіда про свято Весни і Праці

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом

Проведення занять з соціально-побутової орієнтації (спільно з батьками та учнем)

Вдосконалення  індивідуальних навчальних планів

Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП

 

 

 

Дата

 

 

Організаційна та навчально-корекційна робота

Співпраця з учителями-«предметниками», вчителями-дефектологами, медичними працівниками, практичним психологом, соціальним педагогом

 

 

Робота з батьками та громадськістю

 

 

Методична та самоосвітня робота

 

 

Робота з документацією

Примітки

07.05.-

11.05.

2018р.

Розвиток пізнавальних психічних процесів: комунікативної сфери. Бесіда про День Перемоги

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом

Співпраця з батьками та громадськістю

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури

Оцінювання психофізичного розвитку дітей

 

14.05.-

18.05.

2018р.

Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом

Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи

Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП

 

21.05.-

25.05.

2018р.

Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги, мислення, мовлення, дрібної моторики

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом

Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей

Самоосвітня робота

Аналіз результатів проведення занять та внесення нових даних до ІНП

 

28.05.-

31.05.

2018р.

Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда про правила поводження на канікулах

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом

Організаційна робота з батьками

Робота з методичною літературою

Заповнення індивідуальних навчальних планів (кінець року, підсумкова фіксація даних)

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.7
Відповідність темі
4.9
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 15
Оцінки та відгуки
  1. Інна Карпук
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Недоступ Лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Шаповалова Ольга Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Худякова Олена
    Величезне дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Литвиненко Маріанна Василівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
  6. Гуч Марія Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Ходаківська Оля
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Roshko Nadia
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Roshko Nadia
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Клименко Юлія Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Дрозд Катерина Сергіївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  12. плющ выктор
    Дуже гарна робота!
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  13. Крамар Ірина
    Дуже продуманий,змістовний матеріал.Дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  14. Крамар Ірина
    Дуже продуманий,змістовний матеріал.Дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  15. Дьєрі Беата
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 12 відгуків
docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Інкл
Додано
14 червня 2018
Переглядів
65521
Оцінка розробки
4.9 (15 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку