У річному плані роботи передбачають усі види робіт, визначені посадовою інструкцією. Їх можна поділити за розділами: організаційна та навчально-корекційна робота співпраця з учителями-«предметниками», вчителями-дефектологами, медичними працівниками, практичним психологом, соціальним педагогом робота з батьками та громадськістю методична та самоосвітня робота робота з документацією. У річному плані роботи асистент вчителя коротко описує зміст діяльності і терміни виконання.
ПОГОДЖЕНО
Заступник директора з навчально-виховної роботи
___________________
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор
___________________
Річний план роботи
асистента вчителя
Музики Лілії Михайлівни
у 2017/2018 н. р.
Дата |
Організаційна та навчально-корекційна робота |
Співпраця з учителями-«предметниками», вчителями-дефектологами, медичними працівниками, практичним психологом, соціальним педагогом |
Робота з батьками та громадськістю |
Методична та самоосвітня робота |
Робота з документацією |
Примітки |
01.09.- 08.09. 2017р. |
Формування логічного та образного мислення, уваги, уяви, пам’яті, дрібної моторики та координації рухів. Бесіда на тему поведінки за столом |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логогпедом. |
Організаційна робота з батьками |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури |
Оцінювання психофізичного розвитку дітей |
|
11.09.- 15.09. 2017р. |
Розвиток довільної та активної уваги, пам’яті, уяви, дрібної моторики. Бесіда про олімпійські ігри |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логогпедом. |
Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей |
Модифікація та адаптація завдань для дітей з порушенням слуху |
Складення річного плану роботи
|
|
18.09.- 22.09. 2017р. |
Розвиток емоційно-вольової сфери та загальних інтелектуальних здібностей дитини. Бесіда про Різдво Пресвятої Богородиці |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логогпедом. |
Проведення анкетування батьків та учнів |
Модифікація та адаптація завдань для дітей з порушенням зору |
Складення індивідуальної навчальної програми |
|
25.09.-29.09. 2017р. |
Формування комунікативних навичок та навичок співпраці. Бесіда про туризм |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логогпедом. |
Обстеження житлово-побутових умов та складання актів |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи |
Складення індивідуальної програми розвитку |
|
02.10.- 06.10. 2017р. |
Розвиток пізнавальних процесів. Бесіда про професії: вчитель |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логогпедом. |
Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою |
Робота з методичною літературою |
Внесення нових даних до індивідуальної програми розвитку |
|
Дата |
Організаційна та навчально-корекційна робота |
Співпраця з учителями-«предметниками», вчителями-дефектологами, медичними працівниками, практичним психологом, соціальним педагогом |
Робота з батьками та громадськістю |
Методична та самоосвітня робота |
Робота з документацією |
Примітки |
09.10.- 13.10. 2017р. |
Формування комунікативних навичок і вмінь. Бесіда про захисників України |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логогпедом. |
Співпраця з батьками та громадськістю |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури |
Оцінювання психофізичного розвитку дитини |
|
16.10- 20.10. 2017р. |
Розвиток пізнавальних психічних процесів: пам’яті, уваги, мислення. Бесіда про професії: рятувальник |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логогпедом. |
Консультації для батьків |
Робота з методичною літературою |
Дослідження динаміки розвитку пізнавальних психічних процесів, внесення результатів до ІНП |
|
23.10.-27.10. 2017р. |
Формування комунікативних вмінь та навичок, розвиток емоційної сфери. Бесіда про правила поводження на канікулах |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логогпедом. |
Організаційна робота з батьками |
Модифікація та адаптація тестів |
Проведення тестувань та внесення результатів до ІНП |
|
06.11.-10.11. 2017р. |
Формування уваги, сприймання, пам’яті. Бесіда про українську писемність та мову |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логогпедом. |
Проведення анкетування батьків |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи |
Збір додаткових даних, внесення до ІНП |
|
13.11.-17.11. 2017р. |
Активізація та розвиток пізнавальної діяльності |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом. |
Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей |
Робота з методичною літературою |
Оцінювання психофізичного розвитку дитини, внесення нових даних до портфоліо |
|
Дата |
Організаційна та навчально-корекційна робота |
Співпраця з учителями-«предметниками», вчителями-дефектологами, медичними працівниками, практичним психологом, соціальним педагогом |
Робота з батьками та громадськістю |
Методична та самоосвітня робота |
Робота з документацією |
Примітки |
20.11.-24.11. 2017р. |
Розвиток пам’яті. Активізація емоційної сфери. Бесіда про День гідності і свободи |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логогпедом. |
Організаційна робота з батьками |
Модифікація навчального плану |
Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП |
|
27.11.-01.12. 2017р. |
Розвиток спостережливості, образного та словесно-логічного мислення. Бесіда про міжнародний день людей з особливими потребами |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логогпедом. |
Проведення занять з соціально-побутової орієнтації (спільно з батьками та учнем) |
Модифікація та адаптація завдань для дітей з порушенням слуху |
|
|
04.12.-08.12. 2017р. |
Розвиток емоційно-вольової та когнітивної сфери. Бесіда про День Збройних сил України |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логогпедом. |
Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей |
Самоосвітня робота |
|
|
11.12.- 15.12. 2017р. |
Формування навичок співпраці та уміння працювати за зразком |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логогпедом. |
Співпраця з батьками та громадськістю |
Робота з методичною літературою |
Дослідження динаміки розвитку емоційно-вольової сфери. Внесення результатів до ІНП |
|
18.12.- 22.12. 2017р. |
Формування вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логогпедом. |
Проведення бесід з батьками |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури |
Внесення нових даних до індивідуальної програми розвитку |
|
Дата |
Організаційна та навчально-корекційна робота |
Співпраця з учителями-«предметниками», вчителями-дефектологами, медичними працівниками, практичним психологом, соціальним педагогом |
Робота з батьками та громадськістю |
Методична та самоосвітня робота |
Робота з документацією |
Примітки |
25.12.- 29.12. 2017р. |
Розвиток пізнавальних психічних процесів: уяви. Бесіда про правила поведінки на канікулах |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом |
Співпраця з батьками та громадськістю |
Робота з методичною літературою |
Заповнення індивідуальних навчальних планів (кінець першого семестру) |
|
15.01.-19.01. 2018р. |
Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами. Бесіда про Хрещення Господнє |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом |
Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою |
Вдосконалення індивідуальних навчальних планів |
Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП |
|
22.01.-26.01. 2018р. |
Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги. Бесіда про День Соборності України |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом |
Організаційна робота з батьками |
Модифікація навчального плану |
Дослідження динаміки розвитку емоційно-вольової сфери |
|
29.01.- 02.02. 2018р. |
Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда про професії: лікар |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом |
Проведення занять з соціально-побутової орієнтації (спільно з батьками та учнем) |
Модифікація та адаптація тестів |
Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП |
|
05.02.-09.02. 2018р. |
Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Формування комунікативних навичок і вмінь, навичок взаємодії |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом |
Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури |
Оцінювання психофізичного розвитку дітей |
|
Дата |
Організаційна та навчально-корекційна робота |
Співпраця з учителями-«предметниками», вчителями-дефектологами, медичними працівниками, практичним психологом, соціальним педагогом |
Робота з батьками та громадськістю |
Методична та самоосвітня робота |
Робота з документацією |
Примітки |
12.02.- 16.02. 2018р. |
Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда про професії майбутнього |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом |
Співпраця з батьками та громадськістю |
Робота з методичною літературою |
Оцінювання психофізичного розвитку дітей |
|
19.02.- 23.02. 2018р. |
Розвиток пам’яті, просторового сприйняття, мислення |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом |
Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури |
Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП |
|
26.02.-02.03. 2018р. |
Розвиток вміння погоджувати свої дії з іншими. Активізація емоційно-вольової сфери |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом |
Консультації для батьків |
Модифікація та адаптація тестів |
Дослідження динаміки розвитку пізнавальних психічних процесів, внесення результатів до ІНП |
|
05.03.- 09.03. 2018р. |
Розвиток пізнавальних процесів. Бесіда про Т.Г.Шевченка |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом |
Проведення занять з розвитку пізнавальних процесів (спільно з батьками та дітьми) |
Аналіз та вдосконалення індивідуальних навчальних планів |
Внесення результатів проведених занять до ІНП |
|
12.03.- 16.03. 2018р. |
Розвиток навичок співпраці та уміння працювати за зразком |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом |
Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою |
Адаптація тестів для дітей з порушенням слуху |
Внесення нових даних до індивідуальної програми розвитку |
|
Дата |
Організаційна та навчально-корекційна робота |
Співпраця з учителями-«предметниками», вчителями-дефектологами, медичними працівниками, практичним психологом, соціальним педагогом |
Робота з батьками та громадськістю |
Методична та самоосвітня робота |
Робота з документацією |
Примітки |
|
19.03.- 23.03. 2018р. |
Розвиток пам’яті, залишкового слуху та усного мовлення. Бесіда про правила поводження на канікулах |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом |
Консультації для батьків |
Ознайомлення з новинками педагогічної та корекційної літератури |
Оцінювання психофізичного розвитку дітей |
|
|
02.04.- 06.04. 2018р. |
Розвиток загальної та дрібної моторики. Бесіда про Великодень |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом |
Організаційна робота з батьками |
Самоосвітня робота |
Внесення результатів проведених занять до ІНП |
|
|
09.04.- 13.04. 2018р. |
Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Формування комунікативних навичок і вмінь, навичок взаємодії |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом |
Співпраця з батьками та громадськістю |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи |
Дослідження динаміки розвитку пізнавальних психічних процесів, внесення результатів до ІНП |
|
|
16.04.- 20.04. 2018р. |
Розвиток пізнавальних процесів |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом |
Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей |
Робота з методичною літературою |
Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП |
|
|
23.04.- 27.04. 2018р. |
Розвиток логічного та образного мислення, уваги, уяви, пам’яті |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом |
Ознайомлення батьків з індивідуальними навчальними планами |
Модифікація та адаптація тестів |
Складення психолого-педагогічної характеристики |
|
|
30.04.- 04.05. 2018р. |
Розвиток пам’яті, мислення, тактильних відчуттів. Бесіда про свято Весни і Праці |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом |
Проведення занять з соціально-побутової орієнтації (спільно з батьками та учнем) |
Вдосконалення індивідуальних навчальних планів |
Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП |
|
|
Дата |
Організаційна та навчально-корекційна робота |
Співпраця з учителями-«предметниками», вчителями-дефектологами, медичними працівниками, практичним психологом, соціальним педагогом |
Робота з батьками та громадськістю |
Методична та самоосвітня робота |
Робота з документацією |
Примітки |
|
07.05.- 11.05. 2018р. |
Розвиток пізнавальних психічних процесів: комунікативної сфери. Бесіда про День Перемоги |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом |
Співпраця з батьками та громадськістю |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури |
Оцінювання психофізичного розвитку дітей |
|
|
14.05.- 18.05. 2018р. |
Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом |
Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи |
Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП |
|
|
21.05.- 25.05. 2018р. |
Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги, мислення, мовлення, дрібної моторики |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом |
Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей |
Самоосвітня робота |
Аналіз результатів проведення занять та внесення нових даних до ІНП |
|
|
28.05.- 31.05. 2018р. |
Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда про правила поводження на канікулах |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом |
Організаційна робота з батьками |
Робота з методичною літературою |
Заповнення індивідуальних навчальних планів (кінець року, підсумкова фіксація даних) |
|
|
|
|||||||