Річний план роботи
асистента вчителя
Драчук Наталії Вікторівни
2022 /2023 н.р.
Дата |
Організаційна та навчально-корекційна робота |
Співпраця з учителями-«предметниками», практичним психологом, соціальним педагогом |
Робота з батьками та громадськістю |
Методична та самоосвітня робота |
Робота з документацією |
Примітки |
|
Формування логічного та образного мислення, уваги, уяви, пам’яті, дрібної моторики та координації рухів. Бесіда на тему: Поведінка в школі |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями –предметниками, психологом. |
Організаційна робота з батьками |
Ознайомлення з педагогічною літературою |
Оцінювання розвитку дітей. Створення журналу спостережень розвитку дітей з ООП |
|
|
Розвиток довільної та активної уваги, пам’яті, уяви, дрібної моторики. Бесіда про професії: вчитель, лікар, кухар, швачка |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками. психологом. |
Проведення анкетування батьків та учнів |
Адаптація завдань для дітей з ООП |
Складання річного плану роботи
|
|
|
Формування комунікативних навичок та навичок співпраці. |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками, психологом. |
Консультації для батьків |
Адаптація завдань для дітей з ООП |
Складання індивідуальної програми розвитку. Заповнення журналу спостереження |
|
|
Розвиток пізнавальних процесів. Бесіда до Всеукраїнського дня бібліотек |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками, психологом. |
Ознайомлення батьків з індивідуальною програмою розвитку |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи |
Складання індивідуальної програми розвитку |
|
|
Розвиток пізнавальних психічних процесів: пам’яті, уваги, мислення. Бесіда про українську писемність та мову |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками, психологом. |
Консультації для батьків |
Робота з методичною літературою, Інтернет ресурсами |
Створення портфоліо |
|
|
Формування уваги, сприймання, пам’яті. Бесіда про правила поведінки в їдальні. Бесіда про міжнародний День людей з особливими потребами |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками, психологом. |
Проведення анкетування батьків |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи, підготовка тестів, опрних карток для ООП |
Створення портфоліо |
|
|
Розвиток пам’яті. Активізація емоційної сфери. Бесіда про правила поводження на осінніх канікулах. Бесіда про захисників України . Бесіда про День Гідності і Свободи |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками, психологом. |
Організаційна робота з батьками |
Робота з методичною літературою, Інтернет джерелами |
Проведення тестувань |
|
|
Розвиток спостережливості, образного та словесно-логічного мислення. Бесіда до Дня пам’яті Голодомору |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками, психологом. |
Проведення занять з соціально-побутової орієнтації дітьми з ООП |
Адаптація завдань для дитини з ООП |
Оцінювання розвитку дітей, внесення нових даних до портфоліо |
|
|
Розвиток емоційно-вольової та когнітивної сфери. Бесіда до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом |
Співпраця на уроках із класним керівником,вчителями-предметниками, психологом. |
Залучення батьків до шкільного життя. |
Робота з методичною літературою, Інтернет джерелами з питань самоосвіти |
Аналіз результатів проведення індивідуальних занять |
|
|
Формування навичок співпраці та уміння працювати за зразком. Бесіда про День Збройних сил України |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками, психологом. |
Співпраця з батьками |
Адаптація тестів, опорних карток, флеш карт |
Внесення нових даних до ІПР |
|
|
Формування вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами. Бесіда «Я – бережу природу» |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками, психологом. |
Проведення бесід та консультацій з батьками |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури |
Внесення нових даних до портфоліо
|
|
|
Розвиток пізнавальних психічних процесів: уяви. Бесіда про правила поведінки на зимових канікулах |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками, психологом. |
Співпраця з батьками |
Робота з методичною літературою. Адаптація тестів, опорних карток, флеш карт |
Заповнення індивідуального навчального плану (кінець першого семестру), щоденника спостереження за учнями з ООП |
|
|
Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами. Бесіда про Хрещення Господнє |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками, психологом. |
Ознайомлення батьків з індивідуальним навчальним планом |
Вдосконалення індивідуальних навчальних планів |
Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП |
|
|
Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги. Бесіда про День Соборності України |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками, психологом. |
Організаційна робота з батьками |
Адаптація навчального плану |
Дослідження динаміки розвитку емоційно-вольової сфери. Заповнення щоденника спостереження за учнями з ООП |
|
|
Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда до Міжнародного дня жертв Голодомору |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками психологом. |
Проведення занять з соціально-побутової орієнтації з дітьми з ООП |
Адаптація тестів, опорних карток, флеш карт |
Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП |
|
|
Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Формування комунікативних навичок і вмінь, навичок взаємодії. Бесіда «Земля – твій дім» |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками психологом. |
Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей ( за можливості)
|
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури |
Оцінювання розвитку дітей |
|
|
Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда про професії майбутнього |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками психологом. |
Співпраця з батьками |
Робота з методичною літературою, Інтернет джерелами |
Внесення нових даних до портфоліо
|
|
|
Розвиток пам’яті, просторового сприйняття, мислення. Бесіда про Міжнародний день рідної мови |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками психологом. |
Співпраця з батьками |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури |
Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП |
|
|
Розвиток вміння погоджувати свої дії з іншими. Активізація емоційно-вольової сфери.Бесіда « Бути щасливим» |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками психологом. |
Консультації для батьків |
Адаптація тестів |
Дослідження динаміки розвитку пізнавальних психічних процесів, внесення результатів до ІНП |
|
|
Розвиток загальної та дрібної моторики, навичок працювання за зразком. Бесіда про відносини з однокласниками |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками психологом. |
Проведення занять з розвитку пізнавальних процесів з дітьми з ООП |
Аналіз та вдосконалення індивідуальних навчальних планів |
Внесення результатів проведених занять до ІНП |
|
|
Розвиток навичок співпраці та уміння працювати за зразком. Бесіда про Великдень. Бесіда про правила поводження на весняних канікулах |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками психологом. |
Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою |
Адаптація тестів |
Внесення нових даних до індивідуальної програми розвитку |
|
|
Розвиток пам’яті, залишкового слуху та усного мовлення. Розвиток пізнавальних процесів. Бесіда про Т.Г.Шевченка |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками психологом. |
Консультації для батьків |
Ознайомлення з новинками педагогічної та корекційної літератури |
Оцінювання розвитку дитини |
|
|
Розвиток загальної та дрібної моторики. Бесіда « Що таке дружба?» |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками психологом. |
Організаційна робота з батьками |
Самоосвітня робота |
Внесення результатів проведених занять до ІНП |
|
|
Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Формування комунікативних навичок і вмінь, навичок взаємодії. Бесіда « Відносини в родині» |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками психологом. |
Співпраця з батьками та громадськістю |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи |
Дослідження динаміки розвитку пізнавальних психічних процесів, внесення результатів до ІНП |
|
|
Розвиток пізнавальних процесів. Бесіда про свято Весни і Праці |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками психологом. |
Консультації для батьків |
Робота з методичною літературою, Інтернет ресурсами |
Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП |
|
|
Розвиток логічного та образного мислення, уваги, уяви, пам’яті. Бесіда про День пам`яті та примирення. День Перемоги. Бесіда «День Матері» |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками психологом. |
Ознайомлення батьків з індивідуальними навчальними планами |
Адаптація тестів |
Складення психолого-педагогічної характеристики |
|
|
Розвиток пам’яті, мислення, тактильних відчуттів. Бесіда про музеї України |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками, психологом. |
Проведення занять з соціально-побутової орієнтації з дітьми з ООП |
Вдосконалення індивідуальних навчальних планів |
Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП. Поповнення новими даними портфоліо учнів |
|
|
Розвиток пізнавальних психічних процесів: комунікативної сфери. Бесіда про День вишиванки |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками психологом. |
Співпраця з батьками |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури |
Оцінювання розвитку дітей |
|
|
Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами. Бесіда « Мальовничі куточки нашої країни» |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками психологом. |
Ознайомлення батьків з індивідуальним навчальним планом |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи |
Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП |
|
|
Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги, мислення, мовлення, дрібної моторики. Бесіда «Мої права та обов’язки» |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками психологом. |
Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей |
Самоосвітня робота |
Аналіз результатів проведення занять та внесення нових даних до ІНП |
|
|
Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда про правила поводження на літніх канікулах |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками психологом. |
Консультаційна робота з батьками |
Робота з методичною літературою |
Заповнення індивідуального навчального плану (кінець року, підсумкова фіксація даних), щоденника спостережень |
|