Річний план роботи асистента вчителя для дітей з ООП 6 клас

Про матеріал
Річний план роботи асистента вчителя в інклюзивному класі для дітей з особливими освітніми потребами (ЗПР) 6 клас
Перегляд файлу

                                                                                                    

Річний план роботи

асистента вчителя

Драчук Наталії Вікторівни

 

2022 /2023 н.р.

 

 

 

 

Дата

 

 

Організаційна та навчально-корекційна робота

Співпраця з учителями-«предметниками», практичним психологом, соціальним педагогом

 

 

Робота з батьками та громадськістю

Методична та самоосвітня робота

 

 

Робота з документацією

 

 

Примітки

 

Формування логічного та образного мислення, уваги, уяви, пам’яті, дрібної моторики та координації рухів. Бесіда на тему: Поведінка в школі

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями –предметниками, психологом.

Організаційна робота з батьками

Ознайомлення з педагогічною   літературою

Оцінювання  розвитку дітей. Створення журналу спостережень розвитку дітей з ООП

 

 

Розвиток довільної та активної уваги, пам’яті, уяви, дрібної моторики. Бесіда про професії: вчитель, лікар, кухар, швачка

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками. психологом.

Проведення анкетування батьків та учнів

Адаптація завдань для дітей з ООП

Складання річного плану роботи

 

 

 

Формування комунікативних навичок та навичок співпраці.

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками, психологом.

Консультації для батьків

Адаптація завдань для дітей  з ООП

Складання індивідуальної  програми розвитку. Заповнення журналу спостереження

 

 

Розвиток пізнавальних процесів. Бесіда до Всеукраїнського дня бібліотек

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками, психологом.

Ознайомлення батьків з індивідуальною програмою розвитку

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи

Складання індивідуальної  програми розвитку

 

 

Розвиток пізнавальних психічних процесів: пам’яті, уваги, мислення. Бесіда про українську писемність та мову

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками, психологом.

Консультації для батьків

Робота з методичною літературою, Інтернет ресурсами

Створення портфоліо

 

 

Формування уваги, сприймання, пам’яті. Бесіда про правила поведінки в їдальні. Бесіда про міжнародний День людей з особливими потребами

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками, психологом.

Проведення анкетування батьків

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи, підготовка тестів, опрних карток для ООП

Створення портфоліо

 

 

Розвиток пам’яті. Активізація емоційної сфери. Бесіда про правила поводження на осінніх канікулах. Бесіда про захисників України . Бесіда про  День Гідності і Свободи

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками, психологом.

Організаційна робота з батьками

Робота з методичною літературою, Інтернет джерелами

Проведення тестувань

 

 

Розвиток спостережливості, образного та словесно-логічного мислення. Бесіда до Дня пам’яті Голодомору

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками, психологом.

Проведення занять з соціально-побутової орієнтації  дітьми з ООП

Адаптація завдань для дитини з ООП

Оцінювання  розвитку дітей, внесення нових даних до портфоліо

 

 

Розвиток емоційно-вольової та когнітивної сфери. Бесіда до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом

Співпраця на уроках із класним керівником,вчителями-предметниками, психологом.

Залучення батьків до шкільного життя.

Робота з методичною літературою, Інтернет джерелами  з питань самоосвіти

Аналіз результатів проведення індивідуальних занять

 

 

Формування навичок співпраці та уміння працювати за зразком. Бесіда про День Збройних сил України

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками, психологом.

Співпраця з батьками

Адаптація  тестів, опорних карток, флеш карт

Внесення нових даних  до ІПР

 

 

Формування вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами. Бесіда «Я – бережу природу»

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками, психологом.

Проведення бесід та консультацій з батьками

Ознайомлення з новинками педагогічної  літератури

Внесення нових даних  до портфоліо

 

 

 

 

Розвиток пізнавальних психічних процесів: уяви. Бесіда про правила поведінки на зимових  канікулах

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками, психологом.

 Співпраця з батьками

Робота з методичною літературою. Адаптація  тестів, опорних карток, флеш карт

Заповнення індивідуального навчального плану (кінець першого семестру), щоденника спостереження за учнями з ООП

 

 

Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами. Бесіда про Хрещення Господнє

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками, психологом.

Ознайомлення батьків з індивідуальним навчальним планом

Вдосконалення  індивідуальних навчальних планів

Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП

 

 

Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги. Бесіда про  День Соборності України

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками, психологом.

Організаційна робота з батьками

Адаптація навчального плану

Дослідження динаміки розвитку емоційно-вольової сфери. Заповнення щоденника спостереження за учнями  з ООП

 

 

Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда до Міжнародного дня жертв Голодомору

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками психологом.

Проведення занять з соціально-побутової орієнтації з дітьми з ООП

Адаптація  тестів, опорних карток, флеш карт

Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП

 

 

Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Формування комунікативних навичок і вмінь, навичок взаємодії. Бесіда «Земля – твій дім»

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками психологом.

Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей ( за можливості)

 

Ознайомлення з новинками педагогічної  літератури

Оцінювання  розвитку дітей

 

 

Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда про професії майбутнього

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками психологом.

Співпраця з батьками

Робота з методичною літературою, Інтернет джерелами

Внесення нових даних  до портфоліо

 

 

 

Розвиток  пам’яті, просторового сприйняття, мислення. Бесіда про Міжнародний день рідної мови

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками психологом.

Співпраця з батьками

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури

Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП

 

 

Розвиток вміння погоджувати свої дії з іншими. Активізація емоційно-вольової сфери.Бесіда « Бути щасливим»

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками психологом.

Консультації для батьків

Адаптація тестів

Дослідження динаміки розвитку пізнавальних психічних процесів, внесення результатів до ІНП

 

 

Розвиток загальної та дрібної моторики, навичок працювання за зразком. Бесіда про відносини з однокласниками

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками психологом.

Проведення занять з розвитку пізнавальних процесів з дітьми з ООП

Аналіз та вдосконалення  індивідуальних навчальних планів

Внесення результатів проведених занять до ІНП

 

 

Розвиток навичок співпраці та уміння працювати за зразком. Бесіда про Великдень. Бесіда про правила поводження на весняних канікулах

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками психологом.

Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою

Адаптація тестів

Внесення нових даних до індивідуальної  програми розвитку

 

 

Розвиток пам’яті, залишкового слуху та усного мовлення.  Розвиток пізнавальних процесів. Бесіда про Т.Г.Шевченка

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками психологом.

Консультації для батьків

Ознайомлення з новинками педагогічної та корекційної  літератури

Оцінювання розвитку дитини

 

 

Розвиток загальної та дрібної моторики. Бесіда « Що таке дружба?»

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками психологом.

Організаційна робота з батьками

Самоосвітня робота

Внесення результатів проведених занять до ІНП

 

 

Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Формування комунікативних навичок і вмінь, навичок взаємодії. Бесіда « Відносини в родині»

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками психологом.

Співпраця з батьками та громадськістю

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи

Дослідження динаміки розвитку пізнавальних психічних процесів, внесення результатів до ІНП

 

 

Розвиток пізнавальних процесів. Бесіда про свято Весни і Праці

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками психологом.

Консультації для батьків

Робота з методичною літературою, Інтернет ресурсами

Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП

 

 

Розвиток логічного та образного мислення, уваги, уяви, пам’яті. Бесіда про День пам`яті та примирення. День Перемоги. Бесіда «День Матері»

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками психологом.

Ознайомлення батьків з індивідуальними навчальними планами

Адаптація тестів

Складення психолого-педагогічної характеристики

 

 

Розвиток пам’яті, мислення, тактильних відчуттів. Бесіда про музеї України

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками, психологом.

Проведення занять з соціально-побутової орієнтації з дітьми з ООП

Вдосконалення  індивідуальних навчальних планів

Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП. Поповнення новими  даними портфоліо учнів

 

 

Розвиток пізнавальних психічних процесів: комунікативної сфери. Бесіда про День вишиванки

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками психологом.

Співпраця з батьками

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури

Оцінювання  розвитку дітей

 

 

Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами. Бесіда « Мальовничі куточки нашої країни»

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками психологом.

Ознайомлення батьків з індивідуальним навчальним планом

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи

Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП

 

 

Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги, мислення, мовлення, дрібної моторики. Бесіда «Мої права та обов’язки»

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками психологом.

Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей

Самоосвітня робота

Аналіз результатів проведення занять та внесення нових даних до ІНП

 

 

Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда про правила поводження на літніх канікулах

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками психологом.

Консультаційна  робота з батьками

Робота з методичною літературою

Заповнення індивідуального навчального плану (кінець року, підсумкова фіксація даних), щоденника спостережень

 

 

 

docx
Додано
19 жовтня 2022
Переглядів
3335
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку