Річний план роботи
асистента вчителя 5-А класу
Яковенка М.М. на 2024-2025 н. р.
№ |
Зміст роботи
|
Термін виконання |
Примітки Відмітки про виконання |
1 |
Підготовка до роботи:
н. р.
|
Серпень |
|
2 |
Робота з документацією:
|
Вересень |
|
3 |
Вести спостереження та здійснювати педагогічний супровід дітей з ООП. Складання портфоліо дітей з ООП. Ведення документації асистента вчителя відповідно до посадових обов’язків |
Упродовж року |
|
4 |
Співпраця на уроках з учителями класу. Допомога класному керівникові в організації навчально-виховного процесу. Адаптація та модифікація змісту та методів навчання за можливостями і потребами дітей з ООП. Участь в позакласних заходах |
Упродовж року |
|
5 |
Співпраця з практичним психологом |
Упродовж року |
|
6 |
Співпраця логопедом та дефектологом |
Упродовж року |
|
7 |
Співпраця з соціальним педагогом |
Упродовж року |
|
8 |
Співпраця з працівниками ІРЦ |
Упродовж року |
|
9 |
Спільно з учителями класу вести моніторинг знань дітей з ООП Заповнення моніторингу знань учнів з ООП |
Упродовж року
Кінець 1та 2 семестру |
|
10 |
Участь у засіданні команди супроводу |
Упродовж року (вересень, грудень та за необхідністю) |
|
11 |
Співпраця з батьками дітей з ООП. Надання консультацій батькам. Участь у батьківських зборах та позакласних заходах |
Упродовж року |
|
12 |
Підвищення фахового рівня: курси в ДАНО, участь в педагогічних радах школи,методичних заходах гімназії, в засіданнях спільноти асистентів учителів. Ознайомлення з фаховою літературою. Робота над темою самоосвіти. |
Упродовж року |
|
13 |
Складання аналітичного звіту роботи асистента вчителя |
Кінець року |
|