Про матеріал
Планування роботи соціально-психологічної служби здійснюється на підставі таких документів і принципів:
Аналізу соціально-психологічного стану учнівського колективу – визначення проблемних питань, потреб та ризиків, з якими стикаються учні, для подальшого планування роботи.
Законодавчих актів України – зокрема, Законів України "Про освіту", "Про охорону дитинства", "Про соціальні послуги" та інших нормативно-правових актів, що регламентують діяльність соціально-психологічної служби.
Стратегічних завдань освітнього закладу – урахування цілей та завдань, визначених адміністрацією навчального закладу.
Методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України – це включає стандарти, рекомендації та накази щодо роботи соціально-психологічної служби в навчальних закладах.
Етичного кодексу соціального педагога та психолога – принципи етики та професійної поведінки, які мають бути відображені в плануванні діяльності.
Річного плану роботи навчального закладу – робота соціально-психологічної служби інтегрується в загальний план діяльності закладу освіти.
Запитів від учасників освітнього процесу – врахування звернень від учнів, батьків, вчителів, а також адміністрації закладу щодо надання допомоги або підтримки.
Результатів попередньої діяльності – аналіз результативності заходів, проведених раніше, для коригування плану роботи на новий період.
Ці основи дозволяють соціально-психологічній службі ефективно планувати свою роботу, враховуючи специфіку освітнього закладу і потреби учнів та педагогічного колективу.