Річний план роботи асистента вчителя в інклюзивному класі

Про матеріал

У річному плані роботи передбачають усі види робіт, визначені посадовою інструкцією. Їх можна поділити за розділами:

організаційна;

навчально-корекційна робота;

співпраця з учителями-«предметниками», вчителями-дефектологами, медичними працівниками, практичним психологом, соціальним педагогом;

робота з батьками та громадськістю;

методична та самоосвітня робота ;

робота з документацією.

У річному плані роботи асистент вчителя коротко описує зміст діяльності і терміни виконання. Додатком до річного плану роботи може бути таблиця, у якій визначено: особливості взаємодії з учителями інклюзивного класу, у якому працює асистент учителя розподіл функцій між педагогами.

Даний план може змінюватись на розсуд вчителя

Перегляд файлу

           ПОГОДЖЕНО:                                                                                            ЗАТВЕРДЖЕНО:

           Заст. директора з Н.Р.                                                                                   директор Каїрського ЗСО

           ___________О.М.Пшебицька                                                                      ____________А.В.Бєліков

 

D:\Р О Б О Т А\РАМОЧКИ\klipart-simvoli-ukrayini-fon-prapor-kviti.png           «      »  _____________  2018 року                                                                «      »  ____________ 2018 року

 

 

 

 

Річний план роботи

асистента вчителя

Фарини  Ірини  Олександрівни

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2018-2019 н.р.

 

 

Дата

 

 

Організаційна та навчально-корекційна робота

Співпраця з учителями-«предметниками», вчителями-дефектологами, медичними працівниками, практичним психологом, соціальним педагогом

 

 

Робота з батьками та громадськістю

Методична та самоосвітня робота

 

 

Робота з документацією

 

 

Примітки

01.10.-

05.10.

2018 р.

Формування логічного та образного мислення, уваги, уяви, пам’яті, дрібної моторики та координації рухів. Бесіда на тему: Поведінка в школі

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом.

Організаційна робота з батьками

Ознайомлення з педагогічною   літературою

Оцінювання психофізичного розвитку дітей. Створення щоденників спостережень розвитку дитини з ООП

 

08.10.-

12.10.

2018 р.

Розвиток довільної та активної уваги, пам’яті, уяви, дрібної моторики. Бесіда про професії: вчитель

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом.

Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей

Модифікація та адаптація завдань для дітей із помірним порушенням інтелектуальної сфери

Складання річного плану роботи

 

 

16.10.-19.10.

2018 р.

Формування комунікативних навичок та навичок співпраці. Бесіда про захисників України

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом.

Проведення анкетування батьків та учнів

Модифікація та адаптація завдань для дітей з атиповим аутизмом

Складання індивідуальної навчальної  програми. Заповнення щоденників спостереження за учнями з ООП

 

22.10.-

26.10.

2018 р.

Розвиток пізнавальних процесів. Бесіда про правила поводження на осінніх канікулах

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом.

Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи

Складання індивідуальної  програми розвитку

 

05.11.-

09.11.

2018 р.

Розвиток пізнавальних психічних процесів: пам’яті, уваги, мислення. Бесіда про українську писемність та мову

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом.

Консультації для батьків

Робота з методичною літературою

Створення портфоліо Данищука Д. та Ващенко М.

 

12.11.-

16.11.

2018 р.

Формування уваги, сприймання, пам’яті. Бесіда про правила поведінки в столові

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом.

Проведення анкетування батьків

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи, підготовка тестів для учнів

Створення портфоліо Обідця В. та Суслової Ю.

 

19.11.-

23.11.

2018 р.

Розвиток пам’яті. Активізація емоційної сфери.  Бесіда про  День гідності і свободи

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом.

Організаційна робота з батьками

Робота з методичною літературою

Проведення тестувань та внесення результатів до ІНП

 

26.11.-

30.11.

2018 р.

Розвиток спостережливості, образного та словесно-логічного мислення. Бесіда про міжнародний День людей з особливими потребами

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом.

Проведення занять з соціально-побутової орієнтації (спільно з батьками та учнем)

Модифікація та адаптація завдань для дітей з помірним порушенням інтелектуальної сфери

Оцінювання психофізичного розвитку дитини, внесення нових даних до портфоліо

 

03.12.-

07.12.

2018 р.

Розвиток емоційно-вольової та когнітивної сфери. Бесіда про День Збройних сил України

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом.

Залучення батьків до шкільного життя.

Робота з методичною літературою з питань самоосвіти

Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП

 

10.12.-

14.12.

2018 р.

Формування навичок співпраці та уміння працювати за зразком

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом.

Співпраця з батьками та громадськістю

Модифікація та адаптація завдань для дітей з атиповим аутизмом

 

Внесення нових даних  до ІПР

 

17.12.-

21.12.

2018 р.

Формування вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом.

Проведення бесід та консультацій з батьками

Ознайомлення з новинками педагогічної  літератури

Внесення нових даних  до портфоліо

 

 

 

24.12.-

28.12.

2018 р.

Розвиток пізнавальних психічних процесів: уяви. Бесіда про правила поведінки на зимових  канікулах

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Проведення спільних заходів для дітей. Співпраця з громадськістю

Робота з методичною літературою

Заповнення індивідуальних навчальних планів (кінець першого семестру), щоденників спостереження за учнями з ООП

 

 

Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами. Бесіда про Хрещення Господнє

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою

Вдосконалення  індивідуальних навчальних планів

Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП

 

 

Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги. Бесіда про  День Соборності України

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Організаційна робота з батьками

Модифікація навчального плану

Дослідження динаміки розвитку емоційно-вольової сфери. Заповнення щоденників спостереження за учнями з ООП

 

 

Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда про професії: лікар

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Проведення занять з соціально-побутової орієнтації (спільно з батьками та учнем)

Модифікація та адаптація  тестів

Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП

 

 

Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Формування комунікативних навичок і вмінь, навичок взаємодії

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей

 

Ознайомлення з новинками педагогічної  літератури

Оцінювання психофізичного розвитку дітей

 

 

Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда про професії майбутнього

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Співпраця з батьками та громадськістю

Робота з методичною літературою

Внесення нових даних  до портфоліо

 

 

 

Розвиток  пам’яті, просторового сприйняття, мислення

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури

Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП

 

 

Розвиток вміння погоджувати свої дії з іншими. Активізація емоційно-вольової сфери

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Консультації для батьків

Модифікація та адаптація тестів

Дослідження динаміки розвитку пізнавальних психічних процесів, внесення результатів до ІНП

 

 

Розвиток пізнавальних процесів. Бесіда про Т.Г.Шевченка

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Проведення занять з розвитку пізнавальних процесів (спільно з батьками та дітьми)

Аналіз та вдосконалення  індивідуальних навчальних планів

Внесення результатів проведених занять до ІНП

 

 

Розвиток навичок співпраці та уміння працювати за зразком

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою

Адаптація тестів для дітей з порушенням слуху

Внесення нових даних до індивідуальної  програми розвитку

 

 

Розвиток пам’яті, залишкового слуху та усного мовлення.  Бесіда про правила поводження на весняних канікулах

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Консультації для батьків

Ознайомлення з новинками педагогічної та корекційної  літератури

Оцінювання психофізичного розвитку дітей

 

 

Розвиток загальної та дрібної моторики. Бесіда про Великодень

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Організаційна робота з батьками

Самоосвітня робота

Внесення результатів проведених занять до ІНП

 

 

Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Формування комунікативних навичок і вмінь, навичок взаємодії. Бесіда «День Матері»

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Співпраця з батьками та громадськістю

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи

Дослідження динаміки розвитку пізнавальних психічних процесів, внесення результатів до ІНП

 

 

Розвиток пізнавальних процесів

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей

 

Робота з методичною літературою

Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП

 

 

Розвиток логічного та образного мислення, уваги, уяви, пам’яті

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Ознайомлення батьків з індивідуальними навчальними планами

Модифікація та тестів

Складення психолого-педагогічної характеристики

 

 

Розвиток пам’яті, мислення, тактильних відчуттів. Бесіда про свято Весни і Праці

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Проведення занять з соціально-побутової орієнтації (спільно з батьками та учнем)

Вдосконалення  індивідуальних навчальних планів

Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП. Поповнення новими  даними портфоліо учнів

 

 

Розвиток пізнавальних психічних процесів: комунікативної сфери. Бесіда про День пам`яті та примирення;  День Перемоги

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Співпраця з батьками та громадськістю

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури

Оцінювання психофізичного розвитку дітей

 

 

Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи

Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП

 

 

Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги, мислення, мовлення, дрібної моторики

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей

Самоосвітня робота

Аналіз результатів проведення занять та внесення нових даних до ІНП

 

 

Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда про правила поводження на літніх канікулах

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Консультаційна  робота з батьками

Робота з методичною літературою

Заповнення індивідуальних навчальних планів (кінець року, підсумкова фіксація даних), щоденників спостереження за учнями з ООП

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 8
Оцінки та відгуки
  1. Поцілуйко Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Navarchuk Svitlana
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Коробка Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. ШАМАНОВСЬКА ВІРА
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. каплин саша
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Шаповалова Ольга Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Пучкова Людмила Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Томинець Альона Костянтинівна
    Щиро дякую. Це той розділ, в якому кожному з нас необхідно ще вдосконалюватись
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 5 відгуків
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Інкл
Додано
10 грудня 2018
Переглядів
84531
Оцінка розробки
5.0 (8 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку