У річному плані роботи передбачають усі види робіт, визначені посадовою інструкцією. Їх можна поділити за розділами:
організаційна;
навчально-корекційна робота;
співпраця з учителями-«предметниками», вчителями-дефектологами, медичними працівниками, практичним психологом, соціальним педагогом;
робота з батьками та громадськістю;
методична та самоосвітня робота ;
робота з документацією.
У річному плані роботи асистент вчителя коротко описує зміст діяльності і терміни виконання. Додатком до річного плану роботи може бути таблиця, у якій визначено: особливості взаємодії з учителями інклюзивного класу, у якому працює асистент учителя розподіл функцій між педагогами.
Даний план може змінюватись на розсуд вчителя
ПОГОДЖЕНО: ЗАТВЕРДЖЕНО:
Заст. директора з Н.Р. директор Каїрського ЗСО
___________О.М.Пшебицька ____________А.В.Бєліков
« » _____________ 2018 року « » ____________ 2018 року
Річний план роботи
асистента вчителя
Фарини Ірини Олександрівни
2018-2019 н.р.
Дата |
Організаційна та навчально-корекційна робота |
Співпраця з учителями-«предметниками», вчителями-дефектологами, медичними працівниками, практичним психологом, соціальним педагогом |
Робота з батьками та громадськістю |
Методична та самоосвітня робота |
Робота з документацією |
Примітки |
01.10.- 05.10. 2018 р. |
Формування логічного та образного мислення, уваги, уяви, пам’яті, дрібної моторики та координації рухів. Бесіда на тему: Поведінка в школі |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом. |
Організаційна робота з батьками |
Ознайомлення з педагогічною літературою |
Оцінювання психофізичного розвитку дітей. Створення щоденників спостережень розвитку дитини з ООП |
|
08.10.- 12.10. 2018 р. |
Розвиток довільної та активної уваги, пам’яті, уяви, дрібної моторики. Бесіда про професії: вчитель |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом. |
Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей |
Модифікація та адаптація завдань для дітей із помірним порушенням інтелектуальної сфери |
Складання річного плану роботи
|
|
16.10.-19.10. 2018 р. |
Формування комунікативних навичок та навичок співпраці. Бесіда про захисників України |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом. |
Проведення анкетування батьків та учнів |
Модифікація та адаптація завдань для дітей з атиповим аутизмом |
Складання індивідуальної навчальної програми. Заповнення щоденників спостереження за учнями з ООП |
|
22.10.- 26.10. 2018 р. |
Розвиток пізнавальних процесів. Бесіда про правила поводження на осінніх канікулах |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом. |
Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи |
Складання індивідуальної програми розвитку |
|
05.11.- 09.11. 2018 р. |
Розвиток пізнавальних психічних процесів: пам’яті, уваги, мислення. Бесіда про українську писемність та мову |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом. |
Консультації для батьків |
Робота з методичною літературою |
Створення портфоліо Данищука Д. та Ващенко М. |
|
12.11.- 16.11. 2018 р. |
Формування уваги, сприймання, пам’яті. Бесіда про правила поведінки в столові |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом. |
Проведення анкетування батьків |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи, підготовка тестів для учнів |
Створення портфоліо Обідця В. та Суслової Ю. |
|
19.11.- 23.11. 2018 р. |
Розвиток пам’яті. Активізація емоційної сфери. Бесіда про День гідності і свободи |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом. |
Організаційна робота з батьками |
Робота з методичною літературою |
Проведення тестувань та внесення результатів до ІНП |
|
26.11.- 30.11. 2018 р. |
Розвиток спостережливості, образного та словесно-логічного мислення. Бесіда про міжнародний День людей з особливими потребами |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом. |
Проведення занять з соціально-побутової орієнтації (спільно з батьками та учнем) |
Модифікація та адаптація завдань для дітей з помірним порушенням інтелектуальної сфери |
Оцінювання психофізичного розвитку дитини, внесення нових даних до портфоліо |
|
03.12.- 07.12. 2018 р. |
Розвиток емоційно-вольової та когнітивної сфери. Бесіда про День Збройних сил України |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом. |
Залучення батьків до шкільного життя. |
Робота з методичною літературою з питань самоосвіти |
Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП |
|
10.12.- 14.12. 2018 р. |
Формування навичок співпраці та уміння працювати за зразком |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом. |
Співпраця з батьками та громадськістю |
Модифікація та адаптація завдань для дітей з атиповим аутизмом
|
Внесення нових даних до ІПР |
|
17.12.- 21.12. 2018 р. |
Формування вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом. |
Проведення бесід та консультацій з батьками |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури |
Внесення нових даних до портфоліо
|
|
24.12.- 28.12. 2018 р. |
Розвиток пізнавальних психічних процесів: уяви. Бесіда про правила поведінки на зимових канікулах |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Проведення спільних заходів для дітей. Співпраця з громадськістю |
Робота з методичною літературою |
Заповнення індивідуальних навчальних планів (кінець першого семестру), щоденників спостереження за учнями з ООП |
|
|
Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами. Бесіда про Хрещення Господнє |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою |
Вдосконалення індивідуальних навчальних планів |
Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП |
|
|
Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги. Бесіда про День Соборності України |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Організаційна робота з батьками |
Модифікація навчального плану |
Дослідження динаміки розвитку емоційно-вольової сфери. Заповнення щоденників спостереження за учнями з ООП |
|
|
Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда про професії: лікар |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Проведення занять з соціально-побутової орієнтації (спільно з батьками та учнем) |
Модифікація та адаптація тестів |
Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП |
|
|
Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Формування комунікативних навичок і вмінь, навичок взаємодії |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей
|
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури |
Оцінювання психофізичного розвитку дітей |
|
|
Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда про професії майбутнього |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Співпраця з батьками та громадськістю |
Робота з методичною літературою |
Внесення нових даних до портфоліо
|
|
|
Розвиток пам’яті, просторового сприйняття, мислення |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури |
Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП |
|
|
Розвиток вміння погоджувати свої дії з іншими. Активізація емоційно-вольової сфери |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Консультації для батьків |
Модифікація та адаптація тестів |
Дослідження динаміки розвитку пізнавальних психічних процесів, внесення результатів до ІНП |
|
|
Розвиток пізнавальних процесів. Бесіда про Т.Г.Шевченка |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Проведення занять з розвитку пізнавальних процесів (спільно з батьками та дітьми) |
Аналіз та вдосконалення індивідуальних навчальних планів |
Внесення результатів проведених занять до ІНП |
|
|
Розвиток навичок співпраці та уміння працювати за зразком |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою |
Адаптація тестів для дітей з порушенням слуху |
Внесення нових даних до індивідуальної програми розвитку |
|
|
Розвиток пам’яті, залишкового слуху та усного мовлення. Бесіда про правила поводження на весняних канікулах |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Консультації для батьків |
Ознайомлення з новинками педагогічної та корекційної літератури |
Оцінювання психофізичного розвитку дітей |
|
|
Розвиток загальної та дрібної моторики. Бесіда про Великодень |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Організаційна робота з батьками |
Самоосвітня робота |
Внесення результатів проведених занять до ІНП |
|
|
Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Формування комунікативних навичок і вмінь, навичок взаємодії. Бесіда «День Матері» |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Співпраця з батьками та громадськістю |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи |
Дослідження динаміки розвитку пізнавальних психічних процесів, внесення результатів до ІНП |
|
|
Розвиток пізнавальних процесів |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей
|
Робота з методичною літературою |
Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП |
|
|
Розвиток логічного та образного мислення, уваги, уяви, пам’яті |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Ознайомлення батьків з індивідуальними навчальними планами |
Модифікація та тестів |
Складення психолого-педагогічної характеристики |
|
|
Розвиток пам’яті, мислення, тактильних відчуттів. Бесіда про свято Весни і Праці |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Проведення занять з соціально-побутової орієнтації (спільно з батьками та учнем) |
Вдосконалення індивідуальних навчальних планів |
Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП. Поповнення новими даними портфоліо учнів |
|
|
Розвиток пізнавальних психічних процесів: комунікативної сфери. Бесіда про День пам`яті та примирення; День Перемоги |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Співпраця з батьками та громадськістю |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури |
Оцінювання психофізичного розвитку дітей |
|
|
Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи |
Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП |
|
|
Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги, мислення, мовлення, дрібної моторики |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей |
Самоосвітня робота |
Аналіз результатів проведення занять та внесення нових даних до ІНП |
|
|
Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда про правила поводження на літніх канікулах |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Консультаційна робота з батьками |
Робота з методичною літературою |
Заповнення індивідуальних навчальних планів (кінець року, підсумкова фіксація даних), щоденників спостереження за учнями з ООП |
|