Використання інноваційних педагогічних технологій в початковій школі

Про матеріал

Під педагогічними інноваційними технологіями розуміється якісно нова сукупність форм, методів і засобів навчання, культ самостійності і нестандартності думок.

Перегляд файлу

Лубенськазагальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3

Лубенськоїміської ради Полтавськоїобласті

 

 

 

 

Використання інноваційних педагогічних технологій

у початковій школі

 

 

 

 

 

 

Лубни, 2018р.

 

З розвитком цивілізації (продукуванням нових знань, створенням нових технологій, систем комунікацій, ускладненням соціальних зв´язків) постійно оновлюються вимоги до якості освіти, одним із найважливіших засобів забезпечення якої є інноваційність освітнього пошуку.Під педагогічними інноваційними технологіями розуміється якісно нова сукупність форм, методів і засобів навчання, виховання й управління, яка приносить суттєві зміни у результат педагогічного процесу.

Нині у початковихкласах ми змінюємопріоритетицілейнавчання: на перший план ставимойогорозвиваючуфункцію, культ самостійності і нестандартності думок.  Найголовнішезавданнявчителя в будь-якійситуації–створититворчу атмосферу, більше того, педагог повинен розумітипсихологічнусутністьцьогопроцесу. Ценасамперед не насильненавчання, а заохочення до пізнання, повагаінтелектуальноїсилидитини.

      Основні свої завдання вбачаємо у:

 

  • вивченні та використанні новітніх інноваційних технології навчання;

 

  • урізноманітненні форм і методів навчання;

 

  • розвитку творчих здібностей школярів;

 

  • створенні сприятливих умов для розвитку творчого потенціалу дитини;

 

  • особистісно – орієнтованому навчанні;

poschatkova.jpg

  • розвитку учнів через гру.

         У своїй роботі вчителі початкової школи (Федченко Т. В.,  Шепель О. В., Бабенко В. Л., Слісаренко Н. М., Любарець Л. М., Яриновська Н. Є.)залежно від мети уроку, форм організації навчальної діяльності використовують такі інноваційні технології:

  • інтерактивні технології кооперативного навчання,  
  • технології колективно-групового навчання,
  • технології ситуативного моделювання,
  • технології опрацювання дискусійних питань.
    • Інтерактивні технології кооперативного навчання:
  • C:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\Федченко Т.В\DSC_0651.JPGробота в парах;
  • два—чотири—всі разом;
  • карусель;
  • робота в малих групах;
  • акваріум;
  • коло ідей.

 

 

 

  • Технології колективно-групового навчання:
  • незакінчені речення;
  • мікрофон;
  • мозковий штурм;
  • навчаючи — вчусь;
  • аналіз ситуації;
  • дерево рішень.

 

 

 

D:\1-а\Фото0226.jpg

 

 

 

  • Технології ситуативного моделювання:
  • імітації;
  • спрощене судовеслухання;
  • розігрування ситуації за ролями.
    • Технології опрацювання дискусійних питань:
  • дискусія;
  • дискусія в стилі телевізійного ток-шоу.

 

 

 

 

 

 

Інтерактивні технології (авт. О.Пометун, Л. Пироженко),  ідея якої полягає в тому, що процес пізнання відбувається за умови  активної взаємодії всіх учнів, постійно використовують в своїй діяльностіФедченко Т. В., Шепель О. В., Бабенко В. Л., Любарець Л. М., Яриновська Н. Є.

C:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\Бабенко В.Л\DSC_0592.JPG

 

 

 

 

 

 

 

Технологічний концепт проектних технологій(авт. Баханов К., Гузєєв В., Єрмаков І., Пєхота О.)  орієнтує на дієвий спосіб здобуття  нових знань у контексті конкретної ситуації та їх використання на практиці. Метод проектів застосовують в своїй діяльності Федченко Т. В., Шепель О. В., Любарець Л. М.

D:\любарец\TAM_0613.JPG

 

 

 

Технологія особистісно орієнтованого навчання(авт. Якимська І., Савченко О., Подмазін С.) полягає у створенні  оптимальних умов для розвитку й становлення особистості як суб’єкта діяльності, є найпоширенішою в роботі вчителів нашої школи.

 

 

 

 

 

C:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\Федченко Т.В\DSC_0682.JPGІнформаційні технології навчання  надають доступ учням до нетрадиційних джерел інформації. В своїй роботФедченко Т. В.,  Любарець Л. М., Бабенко В. Л., Яриновська Н. Є.  створюють можливості для творчої діяльності учнів за допомогою  інформаційно-комунікативних технологій.

D:\Второклашка\фото\DSC_0542.JPG

 

 

Пізнати і навчити дитину у цій складній справі немає готових рецептів. Але вважаю, що насамперед треба зрозуміти дитину як особистість, розгледіти її індивідуальні особливості. "Прив'язуючи" навчальні завдання до життєвого досвіду дитини, використовуючи сучасні технології досягаю поставленої мети самореалізації кожної дитини.

Завданням для вчителя є зробитипроцеснавчання та вихованнязахоплюючим та радісним. І тут важливе все: посмішка, доброзичливий тон, мистецтвоспілкування, почуттягумору.

 

АЛЕ НАЙВАЖЛИВІШИМ  Є  ЛЮБОВ ДО ДИТИНИ!

docx
Додано
11 грудня 2018
Переглядів
747
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку