Урок Української жестової мови "Спорт. Відпочинок"

Про матеріал

Тема: Спорт. Відпочинок. Види шкільних змагань.

Мета: Повторити та закріпити знання учнів з жестової лексики по даній темі, вміння відповідати на питання та читати текст жестовою мовою; розвивати комунікативно – мовленнєві уміння; вміння складати творчі схеми на зразок кросвордів; розвивати пам'ять, увагу; виховувати любов до спорту, здорового способу життя.

Обладнання: малюнки, комп'ютер, плакати, фотографії.

Тип уроку: узагальнення та систематизація знань.

Перегляд файлу

Тема: Спорт. Відпочинок. Види шкільних змагань.

Мета: Повторити та закріпити знання учнів з жестової лексики по даній темі, вміння відповідати на питання та читати текст жестовою мовою; розвивати комунікативно – мовленнєві уміння; вміння складати творчі схеми на зразок кросвордів; розвивати  пам'ять, увагу; виховувати любов до спорту, здорового способу життя.

Обладнання: малюнки, комп’ютер, плакати, фотографії.

Тип уроку: узагальнення та систематизація знань.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

1. Привітання.

2. Пальчикова гімнастика.

 

ІІ. Актуалізація опорних зганянь.

1. Виконання завдання учнями з дошки.

На дошці записане завдання: продактилювати та прочитати УЖМ слова і словосполучення.

Хокей, футбол, легка атлетика, стрибок, волейбол, плавання, лижний спорт, баскетбол, шахи.

 2. Жестовий диктант.

Теніс, футбол, хокей, шахи, лижний спорт, плавання.

(Діти почергово зачитують записані слова).

 

 ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

- Сьогодні ми закінчуємо вивчати велику тему «Спорт. Відпочинок.» і зробимо підсумок з цієї теми, повторивши, все, що вивчали. Будемо говорити про види шкільних змагань.

 

ІV. Систематизація знань.

  1. Вказати на відмінності у жестах (вивішую плакат).

Футбол --- міні --- футбол.

Стрибок у довжину --- стрибок у висоту.

Кікбоксинг --- бокс.

Карате --- допомога.

Душ --- сонце.

  1. Робота з комп’ютером.

Будьте уважними. Вам потрібно відповісти на питання, які для вас підготували старшокласники.

  • Які види змагань проводяться у школі ?
  • Хто входить у збірну команду школи по футболу ?
  • Хто з твого класу бере участь у змаганнях з волейболу ?
  • Чи проводяться в школі змагання з шахів ?
  • Які змагання входять в легку атлетику ?
  1. Читання тексту калькованою жестовою мовою

Футбольний матч

 У п’ятницю в школі відбувся футбольний матч між командами хлопців п’ятого та шостого класів.

 Суддею матчу був вчитель фізкультури Андрій Володимирович.

 Вболівати за команду п’ятого класу прийшли дівчата та вихователі.

 У першому таймі рахунок був 1:1. А в другому таймі хлопці п’ятого класу забили вирішальний гол. Матч закінчився з рахунком 2:1. Перемогла команда п’ятого класу.

  1. Переказ тексту «Футбольний матч» українською жестовою мовою.
  2. Фізкультхвилинка.
  • Стати рівно. Ноги розставили на ширину плечей. Руки покласти на талію. Корпусом повернути вліво, потім вправо. Повторити так 5 разів.
  • Стати рівно. Ноги розставили на ширину плечей. Закрити очі. Голову спокійно повернути праворуч, потім ліворуч, потім підняти вгору і опустити вниз. Повторити так 5 разів.
  1. Складання речень з даним жестом.
  • Назвіть жест і складіть з ним речення (розкладаю фотографії з жестами)
  1. Кросворд.
  • Тема нашого уроку складається з двох слів: «Спорт» і «Відпочинок». Однією з форм відпочинку є розгадування кросвордів. Розгадайте кросворд і прочитайте слова жестовою мовою.
  1. Робота з малюнками. Назви вид спорту жестовою мовою.

 

V. Підсумок.

- Яку тему ми вивчали ?

- Чи любите ви займатися спортом ?

- Запам’ятайте: «Спорт – це здоров’я !»

- Чи сподобався вам сьогоднішній урок ?  

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Розробки уроків
Інкл
Додано
12 грудня 2018
Переглядів
1261
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку