ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор Школи № _______________
|
ПОГОДЖУЮ
Методист РНМЦ
_______________
|
Річний план
роботи практичного психолога
Школи
м. Києва Дарницького району
Черняк Валерії Володимирівни
на 2020-2021 навчальний рік
Вступ
Склад психологічної служби школи № 160:
Нормативні документи, на яких ґрунтується діяльність практичного психолога
Аналітична частина
1. Аналіз досягнутих результатів
Виходячи із функціональних обов’язків та професійних можливостей практичних психологів закладів середньої освіти отримано наступні результати діяльності:
Надані поради вчителям, щодо створення умов успішної адаптації. А також, рекомендовані вправи:
2. Аналіз змісту діяльності (структурно-функціональний опис):
Загальна мета діяльності практичного психолога даного навчального закладу – сприяння розвиненню та становленню психічно здорової особистості дитини. Формування та розвиток індивідуальних особливостей кожної дитини, допомога їй у виробленні свідомого ставлення до майбутнього життя. Профілактика та подолання агресивної поведінки учнів.
Виходячи з даної мети та основних функцій діяльності практичного психолога в минулому навчальному році виконано наступні завдання:
Вказані види діяльності відповідають прогнозуванню діяльності психологічної служби школи.
Цілепокладаюча частина
7. Допомога батькам у свідомому вихованні дітей.
8. Співробітництво з адміністрацією і педагогічним колективом школи через педради, засідання, індивідуальні бесіди, бесіди-довідки тощо.
Змістова частина
1.ПСИХОДІАГНОСТИЧНА РОБОТА
№ |
Зміст роботи з учнями (дітьми), педпрацівниками, батьками, адміністрацією навчального закладу |
Термін проведення |
Де і з ким проводиться |
1. |
Первинне обстеження майбутніх першокласників до шкільного навчанняі.
|
Квітень-травень |
Майбутні першокласники |
2. |
Анкетування батьків майбутніх першокласників
|
Квітень - травень |
Батьки майбутніх першокласників |
3. |
Групове консультування батьків про вікові особливості першокласників та шляхи їх психологічної підтримки.
|
Червень, серпень |
батьки першокласників |
4. |
Контроль за адаптацією першокласників до школи:
|
Протягом року |
1 класи |
5. |
Виявлення причин що перешкоджають адаптації першокласника - психологічне дослідження індивідуальних особливостей першокласників: а) скринінг-діагностика О.Єжанової; б) проективна методика «Будинок, Дерево, Людина» - спостереження за поведінкою - бесіди з батьками про особливості сімейного виховання
|
Протягом року |
1 класи |
6. |
Психологічне супроводження дітей, які мають ознаки дезадаптації.
|
Протягом року |
1 класи |
7. |
Діагностика схильностей, інтересів першокласників які навчаються за програмою «Росток»: а) скринінг-діагностика О.Єжанової; б) проективна методика «Будинок, Дерево, Людина»
|
Вересень-листопад |
1А, 1Б класс |
8. |
Індивідуальне психологічне консультування молодших школярів |
На запит |
Молодші школяри |
9. |
Рівень готовності до навчання на новому ступені: - мотиваційної; - Розумової активності; - Емоційно-вольової; - соціальної А) Діагностика інтелектуального розвитку дитини здійснюється за допомогою тесту вербального розвитку на основі субтестів Амтхауера( 4 субтести); Б) окремий субтест «Числові ряди»; В) методика ДВОР
|
Березень-травень |
4 класи |
10. |
Контроль за адаптацією учнів 5-х класів до нових умов навчання:
Відвідування уроків з метою дослідження взаємодії вчителя з учнями |
Жовтень-грудень |
5 клас |
11. |
Психодіагностика учнів що опинились у складних життєвих ситуаціях |
На запит |
Всі учасники навчального процесу |
12. |
Діагностика інтересів професійного самовизначення учнів 9, 11 класів. Для діагностики професійного самовизначення використовують:
|
березень-квітень |
9,11класи |
13. |
Контроль за адаптацією учнів 10-х класів до нових умов навчання
|
Жовтень- листопад |
10 клас |
14. |
Запити з боку учнів, батьків, вчителів, адміністрації школи.
|
Протягом року |
|
15. |
Труднощі шкільної адаптації: - у навчальній діяльності; - порушення поведінки; - емоційна напруженість; - порушення здоров’я |
Листопад-грудень |
10 класи |
16. |
Дослідження особливостей розвитку особистості обдарованих дітей:
Емоційних станів(тривожноті, фрустрації) |
Протягом року |
Учні школи |
2.ПСИХОЛОГІЧНА ПРОСВІТА
№ |
Зміст роботи з учнями (дітьми), педпрацівниками, батьками, адміністрацією навчального закладу |
Термін проведення |
Де і з ким проводиться |
1. |
«Людина починається з добра»
|
Березень |
Учні молодшої школи |
2. |
«Культура спілкування з ровесниками»
|
Грудень |
Учні школи |
3. |
Протидія булінгу
|
Вересень |
Учні школи |
4. |
Виступ на батьківських зборах «адаптація учнів до навчання у 5-х класах»
|
Листопад |
Батьки |
5. |
Нарада: «адаптація учнів до навчання у 1-х,5-х класів»
|
Листопад |
Педагоги |
6. |
Батьківські збори: «адаптація майбутніх першокласників до навчання у першому класі»
|
Серпень |
Батьки |
3.ОРГАНІЗАЦІЙНО - МЕТОДИЧНА РОБОТА
№ |
Зміст роботи з учнями (дітьми), педпрацівниками, батьками, адміністрацією навчального закладу |
Термін проведення |
Де і з ким проводиться |
1. |
Складання річного плана роботи |
Вересень |
|
2. |
Аналітичний звіт |
Вересень
|
|
3. |
Статистичний звіт |
I півріччя II півріччя
|
|
4. |
Підготовка матеріалів для проведення: - діагностики; - тренінгів; - просвітницької роботи; - батьківських зборів; - педагогічних нарад. |
Згідно річного плану ЗНЗ
|
|
5. |
Робота в районній бібліотеці СШ №274
|
Постійно |
|
4. Самоосвіта.
№ |
Зміст роботи з учнями (дітьми), педпрацівниками, батьками, адміністрацією навчального закладу |
Термін проведення |
Де і з ким проводиться |
1. |
Міський центр сїм’ї «Родинний дім» |
Протягом року |
|
2. |
Центр практичної психології і соціальної работи ІППО ім. Грінченка
|
Протягом року |
|
3. |
Центр сім’ї Дарницького району
|
Протягом року |
|
4. |
Міська соціальна служба для дітей і молоді (Довженко 2)
|
Протягом року |
|
5. |
Центр по роботі з жінками (Мельнікова 20) |
Протягом року |
|
6. |
Дім вчителя |
Протягом року |
|
5. Робота з сім’ями яки опинилися у складних життєвих обставинах.
№ |
Зміст роботи з учнями (дітьми), педпрацівниками, батьками, адміністрацією навчального закладу |
Термін проведення |
Де і з ким проводиться |
1. |
Надання психологічної допомоги в адаптації до нових умов навчально-виховного процесу і встановлення нових соціальних зв’язків у навчальному закладі |
Протягом року |
За запитом |
2. |
Проведення: - спостереження; - просвітницької роботи; - консультацій; - розвивальної роботи; -діагностичної роботи.
|
Протягом року |
Учні та батьки |
3. |
Індивідуальний супровід шляхом впровадження психологічних ігор |
Протягом року |
За запитом |