Що має бути у плані практичного психолога закладу? Зразок оформлення річного плану роботи практичного психолога у загальноосвітньому навчальному закладі на 2018-2019 навчальний рік.
Погоджено
Затверджено
роботи практичного психолога
______________________________________________________
______________________________________________________
на 2018 -2019 навчальний рік
№ з/п |
Зміст роботи з учнями (дітьми), педпрацівниками, батьками, адміністрацією навчального закладу |
Термін проведення |
Де і з ким проводиться |
1. |
Психодіагностична робота |
||
|
Вивчення учнів 1, 5 та 10 класів під час адаптаційного періоду до нових умов навчання |
Вересень-жовтень грудень |
1, 5 та 10 класи |
Психологічна діагностика педпрацівників, які атестуються |
Листопад |
Педагоги, які атестуються |
|
Анкетування з метою оцінки обізнаності учнів щодо ВІЛ та СНІДу. Анкета «Моє ставлення до ВІЛ-інфекції» (автор Вільнянський) |
Грудень |
10-11 класи |
|
Профорієнтаційне опитування, методика «Ваша майбутня професія» (автор Борвский А.Б.) |
Січень |
9-11 класи |
|
Визначення рівня знань учнів групи ризику в правовому вихованні Анкета «Як я знаю свої права» (автор Козачко Т.А.) |
Лютий |
Учні «групи ризику» |
|
Визначення стану емоційного вигорання серед педагогічного колективу |
Березень |
Педагоги |
|
Вивчення рівня психологічної готовності учнів 4-х класів до навчання в школі ІІ ступеня. |
Квітень |
Учні 4-го класу |
|
|
|
|
|
2. |
Консультативна робота |
||
Надання рекомендацій вчителям у вивченні новоприбулих учнів. |
Протягом навчального року (за потребою) |
Педагоги |
|
Консультування батьків та вчителів з питань адаптації учнів до нових умов навчання. |
Вересень-листопад |
Батьки |
|
Консультації для вчителів з питань психологічного клімату в учнівському колективі |
Протягом навчального року
|
Педагоги |
|
Індивідуальне консультування учнів з питань навчання, розвитку особистості, взаємовідношень, бесіди з учнями «девіантної поведінки» тощо. |
За потребою |
За списком |
|
Консультування щодо результатів проведеної діагностики, надання рекомендацій, психологічної підтримки усім учасникам навчально-виховного процесу |
Протягом навчального року
|
Педагоги та учні
|
|
Консультування учнів з питань запобігання депресивних станів та думок з суїцидальних нахилом |
Листопад |
Учні |
|
Індивідуальні та групові консультації щодо профілактики запобігання ВІЛ/СНІД |
Грудень |
Учні |
|
Профконсультація «Престижні професії сучасної країни». Ознайомлення учнів з результатами анкетування |
Січень |
9,11 класи |
|
Консультація з актуальних проблем навчально- виховного процесу. |
Протягом навчального року (за потребою) |
Класні керівники, вчителі-предметники, батьки |
|
Консультування учнів з метою надання рекомендацій як справлятися з можливими стресами під час іспитів та ЗНО |
Квітень |
11 клас |
|
|
Консультування учнів щодо розвитку їх здібностей |
Протягом навчального року |
Учні |
3. |
Корекційно-розвивальна робота
|
||
Корекційна робота спрямована на сприяння підвищення рівня розвитку пізнавальних процесів (пам’ять, увага, мислення, уява) |
Протягом навчального року (за окремим планом) |
Учні, які цього потребують |
|
Корекційна робота спрямована на сприяння зменшення проявів відхилень поведінки, а саме: зниження рівня агресії, підвищення рівня відповідальності та самооцінки, розвитку позитивних якостей (доброта, чуйність, співчуття і т.д.) |
Протягом навчального року (за окремим планом) |
Учні «групи ризику» та учні за запитом педагогічного колективу |
|
Корекційна робота спрямована на розвиток комунікативних навичок |
Протягом навчального року (за окремим планом) |
Учні |
|
Корекційна робота спрямована на формування особистісних якостей соціально адаптованої особистості (співчуття, толерантність, позитивне сприйняття, доброта, вміння піклуватись про оточуючих) |
Протягом навчального року (за окремим планом) |
Учні |
|
Колективний малюнок «Здоров’я – це життя» |
Вересень |
5-6 клас |
|
4. |
Психологічна просвіта
|
||
Тренінгове заняття «7 запорук здоров’я» |
Вересень |
8 клас |
|
Тренінг для батьків «На шляху до взаємодії» |
Жовтень |
Батьки |
|
Мозковий штурм «Віртуальний світ – міфи та реальність» |
Листопад |
7-9 клас |
|
Тренінг для вчителів «Повір у себе» |
Листопад |
Педагоги |
|
Арт-терапія «Світ рівний для кожного» |
Грудень |
Діти з ООП |
|
Просвітницька гра «Абетка професій» |
Січень |
1-4 класи |
|
Віртуальна екскурсія «Мандрівка у світ нових професій» |
Лютий |
5-6 класи |
|
Проведення соціально-психологічного тренінгу «Патріотизм – як я його розумію» |
Травень |
3-4 класи |
|
5. |
Навчальна діяльність |
||
Факультатив «Сімейна розмова» |
Протягом навчального року |
7-8 класи |
|
6. |
Організаційно-методична робота |
||
Складання плану роботи - на рік |
Травень |
Психолог |
|
- на місяць |
Щомісяця |
Психолог |
|
Оформлення робочого кабінету до нового навчального року. |
Серпень |
Психолог |
|
Участь у роботі настановчого психолого-педагогічного семінару |
Серпень-вересень |
Психолог |
|
Виготовлення та розповсюдження соціальної реклами «Стоп насильство» |
Жовтень |
Учні, педагоги |
|
Самоосвіта. Опрацювання нормативно-правової бази |
Протягом навчального року |
Психолог |
|
Участь в обласних заходах та заходах відділу освіти |
Протягом навчального року |
Психолог |
|
Участь в конкурсах |
Протягом навчального року |
Психолог |
|
Участь в інтернет-вебінарах та дистанційних курсах |
Протягом навчального року |
Психолог |
|
Підготовка необхідного психодіагностичного інструментарію (анкет, бланків для тестів) |
Протягом навчального року |
Психолог |
|
Робота в бібліотеці, самопідготовка: а) підготовка до виступів на педрадах, нарадах при директору (додаток до плану); б) підготовка до проведення виховних годин з дітьми; в) навчання в дистанційних курсах |
Протягом навчального року |
Психолог |
|
Оформлення інформаційного стенду в кабінеті психолога. |
Протягом навчального року |
Психолог
|
|
Складання психолого – педагогічних характеристик учнів |
За запитом |
Психолог |
|
Обробка діагностичного матеріалу |
За графіком діагностич. обстежень |
Психолог |
|
Підготовка дидактичних матеріалів для діагностичних обстежень, просвітницьких занять. |
Щотижня |
Психолог |
|
Ведення індивідуальних карток дітей «групи ризику» |
Протягом навчального року |
Психолог |
|
Забезпечення кабінету психолога необхідними матеріалами |
Щотижня |
Психолог |
|
7. |
Зв’язки з громадськістю
|
||
Відвудування учнів та батьків за місцем роботи та вдома |
Протягом року (за потребою) |
Психолог, адміністрація |
|
Співпраця з правоохоронними органами |
За потребою |
Психолог, адміністрація |
|
Співпраця з ЦСССДМ |
За потребою |
Психолог, адміністрація |
|
Співпраця з відділом культури, туризму, спорту, молоді та питань захисту прав дітей Білозірської сільської ради |
За потребою |
Психолог, адміністрація |