Дана публікація дає рекомендації батькам учнів відносно домашнього контролю та організації відповідного розпорядку дня, в обладнанні куточка для занять, дотримання учнями режиму дня
План роботи
з батькам учнів, що не встигають та учнів схильних до правопорушень
|
План
роботи з учнями, що не встигають та схильними до правопорушень
№ з/п |
Зміст і методи роботи |
Термін виконання |
Відмітки про виконання |
1 |
Вивчити індивідуальні особливості |
Протягом року |
|
2 |
Визначити коло друзів, а також вплив його на кожного з них |
Протягом І семестру |
|
3 |
Відвідати сім'ї, вивчити пізнавальні інтереси школярів |
Вересень |
|
4 |
Ознайомити учнів з вимогами у школі: не порушувати дисципліну; не запізнюватися на уроки; не пропускати заняття; не сперечатися із дорослими вдома: * своєчасно виходити до школи; повертатися після уроків; дбайливо ставитися до одягу; бути охайним |
Протягом першого тижня |
|
5 |
Організувати допомогу кращих учнів класу щодо ліквідації проблем та прогалин у знаннях . Допомогти учням повірити у власні сили та здібності |
Протягом року. |
|
7 |
Провести роботу щодо активізації пізнавальної діяльності школярів, а саме: 1) опитувати лише той матеріал, який школяр знає; 2) надавати консультації з предметів; 3) давати на уроках індивідуальні завдання відповідного рівня знань |
Протягом року |
|
8 |
Встановити зв'язки школярів за місцем проживання, визначити їх характер з метою нейтралізувати негативний вплив оточення |
Вересень — жовтень |
|
10 |
Зацікавити суспільно-корисною працею, враховуючи інтереси підлітків |
По можливості |
|
11 |
Провести анкетування з теми «Причини неуспішності в навчанні, ставлення до навчання. Наслідки поганої освіти» |
Жовтень |
|
12 |
Бесіда «Профілактика шкідливих звичок» |
Січень |
|
13 |
Провести анкетування: 1 . «Твоя життєва позиція». 2. «Твоя майбутня професія» |
Грудень |
|
14 |
Провести бесіду з учнями про профілактику правопорушень |
Листопад |
|
15 |
Провести зі школярами бесіди: 1) «Чи потрібно дотримуватися правил поведінки у школі?» |
Грудень |
|
|
2) «Твій вільний час» |
Жовтень |
|
|
3) «Про культуру поведінки» |
Квітень |
|
|
4) «Про дружбу та товаришів» |
Квітень |
|
|
5) «Про книги, які ти прочитав» |
Лютий |
|
|
6) «Культура поведінки — основа життя в суспільстві» |
Березень |
|
16 |
Діалог на тему «Твоє інтелектуально-естетичне хобі: читання, колекціонування, декоративне мистецтво, майстрування і т. ін.» |
Лютий |
|
17 |
Мозкова атака «Твоя самодисципліна, воля, саморозвиток» |
Березень |
|
18 |
Тренінг «Твоє життя — твій вибір», «Знаємо та реалізуємо свої права»
|
Грудень, березень |
|
19 |
Бесіда про відпочинок на канікулах |
Жовтень, березень, травень |
|