Планування роботи - невід`ємна її частина.
До Вашої уваги запропоновано річний план роботи соціального педагога гімназії (з розрахунку на 1,0 ставку). План складений по-місячно і включає в себе основні напрямки роботи спеціаліста психологічної служби, а саме: організаційно-методична робота, прогностична і соціально-перетворювальна діяльність, діагностична, консультативна і профілактична робота, а також зв'язки з громадськістю.
ВЕРЕСЕНЬ |
||
Вид діяльності |
Зміст роботи |
Цільова група |
Організаційно-методична |
Планування роботи на 2018-2019 н.р.
Організація пільгового гарячого харчування.
Соціальна паспортизація гімназії. Поповнення банку діагностичних анкет, методик соціально-педагогічної роботи. Ведення обов’язкової документації соціального педагога. Консультації в НМЦ та РМЦ, участь у нарадах для працівників психологічної служби. Підготовка тематики профілактичних бесід.
Складання планів індивідуальної роботи з учнями пільгових категорій та дітьми, що потребують особливої педагогічної уваги.
Аналіз відвідування учнями гімназії.
Підбір матеріалів для оновлення інформаційних стендів, пам`яток.
Оновлення списків, банку даних дітей пільгових та соціально-незахищених категорій.
Підведення підсумків літнього оздоровлення учнів гімназії за 2017-2018 н.р. |
Учні пільгових та соціально-незахищених категорій
Учні гімназії. Учні пільгових категорій, діти, які потребують особливої педагогічної уваги, їх батьки.
Учні гімназії
Учні, батьки.
Учні пільгових та соціально-незахищених категорій Учні гімназії |
Діагностична |
Виявлення та облік дітей, що потребують посиленої уваги з боку педагогічного колективу (діти-сироти, діти з неповних, малозабезпечених та багатодітних сімей). Виявлення учнів, що потребують організації безоплатного гарячого харчування. Спостереження за учнями під час навчальних занять та в позаурочний час з метою виявлення учнів із проблемами у поведінці, дезадаптованих учнів. Вивчення соціально-побутових умов життя дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей-сиріт, малозабезпечених сімей та сімей, що опинилися в складних життєвих умовах. Вивчення соціально-культурного характеру мікрорайону, в якому знаходиться гімназія:
Оновлення банку даних на обдарованих та здібних дітей (за типами обдарованості). |
Діти, які потребують особливої педагогічної уваги. Діти пільгових категорій Учні гімназії
Учні соціально-незахищених категорій та їх сім’ї.
Обдаровані учні гімназії 5-11 кл. |
Консультативна |
Індивідуальні та групові консультації батьків з питань соціальної адаптації дітей до школи, до нових умов навчання. Індивідуальні консультації за запитом.
Консультації для батьків учнів 1 класу на тему “Адаптація до шкільного життя. Як допомогти дитині”. Консультування дітей груп соціального ризику. Консультації опікунів з питань захисту і охорони прав дитини (за потребою). |
Батьки учнів
Батьки, вчителі, учні гімназії Батьки першокласників
Учні гімназії
Опікуни учнів |
Прогностична |
Групові заняття з учнями 1-х класів «Школа і шкільні правила». |
Учні-першокласники |
Соціально-перетворювальна |
Соціально-педагогічний патронаж соціально-незахищених категорій дітей (згідно з обліком).
Сприяння залученню учнів до гурткової роботи в гімназії та позашкільної діяльності. Допомога новоприбулим дітям в адаптації до класного колективу. |
Учні, що належать до соціально-незахищених категорій Учні гімназії
Новоприбулі учні |
Профілактична |
Підбір матеріалів та оновлення стендів з питань профілактики виникнення залежностей.
Заняття з елементами тренінгу «Булінг та кібербулінг – реальна проблема сьогодення» |
Учні гімназії
Учні 6-8 класів |
Захисна діяльність (зв’язки з громадськістю)
|
Відвідування учнів вдома, бесіди з батьками. Обстеження житлово-побутових умов проживання учнів пільгових та соціально-незахищених категорій. Складання відповідних актів.
Організація благодійної акції «Простягни руку допомоги» (співпраця з «Червоним хрестом») |
Учні, що належать до соціально-незахищених категорій
Учні гімназії, їх батьки, вчителі |
ЖОВТЕНЬ |
||
Вид діяльності |
Зміст роботи |
Цільова група |
Організаційно-методична |
Поповнення банку анкет, інструментарію для соціально-педагогічної діагностики. Ведення обов’язкової документації соціального педагога. Підготовка до профілактичних, корекційних та розвивальних занять з учнями. Участь у роботі ШМО, педагогічних нарадах, консиліумах (за планом роботи гімназії). Вивчення психолого-педагогічної літератури, робота з інтернет-ресурсами. Опрацювання, поповнення і оновлення літературної бази по соціальній педагогіці та психології, нормативно-правової бази. |
|
Діагностична |
Спостереження під час занять та перерв за учнями з метою виявлення дітей, які мають труднощі соціальної адаптації.
Вивчення умов родинного виховання учнів, соціально-професійного складу батьків. |
Учні 1,5,10-х класів.
Учні гімназії, їх батьки |
Консультативна |
Індивідуальні та групові консультації батьків з питань соціальної адаптації дітей до школи, до нових умов навчання.
Індивідуальні консультації за запитом.
Консультування дітей груп соціального ризику. Консультації опікунів з питань захисту і охорони прав дитини (за потребою). |
Батьки учнів
Батьки, вчителі, учні гімназії
Учні гімназії Опікуни учнів |
Прогностична |
Індивідуальна та групова корекція відхилень у поведінці школярів (за запитом класних керівників, батьків). Групові заняття «Гендер і стать»
На основі дослідження соціальних характеристик родин, здійснити прогнозування соціального супроводу дітей з девіантною поведінкою та надати рекомендації для спільної роботи з класним керівником, вчителями. |
Учні гімназії
Учні 8-11 класів
Батьки, вчителі |
Соціально-перетворювальна |
Соціально-педагогічний патронаж дітей, позбавлених батьківського піклування та дітей-сиріт.
Соціально-педагогічний супровід дітей та підлітків схильних до конфліктної поведінки.
Сприяння залученню учнів до гурткової роботи в гімназії та позашкільної діяльності. |
Діти – сироти та діти, позбавлені батьківського піклування.
Учні з проявами конфліктної поведінки, їх сім’ї Учні гімназії |
Профілактична |
Профілактика проявів стійкої соціальної дезадаптації учнів 1,5,10 класів.
Проведення превентивних занять «Корисні навички» щодо розвитку навичок безконфліктного спілкування та ведення здорового способу життя. |
Учні 1,5,10-х класів
Учні 1, 2 класів
|
Захисна діяльність (зв’язки з громадськістю)
|
Проінформувати службу у справах дітей, кримінальну міліцію, щодо наявності дітей девіантної поведінки, схильних до правопорушень, дітей, що виховуються в неблагополучних сім’ях (за запитом).
Представлення інтересів дітей у різних інстанціях (суд, кримінальна міліція у справах дітей, служба у справах дітей тощо) (за потребою) |
Органи виконавчої влади |
ЛИСТОПАД |
||
Вид діяльності |
Зміст роботи |
Цільова група |
Організаційно-методична |
Робота з документацією, написання аналітичних довідок, заповнення протоколів за результатами досліджень. Консультації в навчально-методичних та наукових центрах (закладах), участь у нарадах для працівників психологічної служби. Участь у психолого-педагогічному консиліумі з проблеми соціальної адаптації п’ятикласників до нових умов навчання. Вивчення психолого-педагогічної літератури, робота в бібліотеці. Опрацювання і поповнення літературної бази по соціальній педагогіці та психології, нормативно-правової бази. |
Педагогічний колектив |
Діагностична |
Анкетування учнів 9, 11-х класів з питань професійного самовизначення.
Опитування учнів старшої ланки «Проблема національної толерантності»
|
Учні 9,11-х класів
Учні старшої ланки гімназії |
Консультативна |
Індивідуальні та групові консультації з питань професійної спрямованості та подальшого навчання у закладах освіти
Індивідуальні консультації за запитом.
Індивідуальні консультації обдарованих учнів.
Підготовка та поширення методичних матеріалів на допомогу класному керівникові початкової школи: «Безпечне і здорове життя»
|
Учні 9-11-х класів, батьки
Учні, батьки, педагоги
Обдаровані та здібні учні.
Класні керівники 1-4 класів |
Прогностична |
Продовжити групову та індивідуальну корекцію відхилень у поведінці школярів. Групові заняття спрямовані на розвиток критичного мислення учнів. |
Учні 1-11 класів Учні гімназії |
Соціально-перетворювальна |
Продовжувати здійснювати соціально-педагогічний патронаж дітей, позбавлених батьківського піклування та дітей-сиріт, а також здійснювати супровід дітей з малозабезпечених сімей та тих, які потрапили у складні життєві обставини.
Сприяння професійному самовизначенню учнів 9,11-х класів (індивідуальні і групові бесіди, розробка пам’яток та рекомендацій, профорієнтаційні ігри та анкетування).
Індивідуальні бесіди на тему: “Вчинки та наслідки” з учнями, які мають негативне ставлення до навчання, з метою формування успішної стратегії поведінки. |
Учні, соціально-вразливих та пільгових категорій
Учні 9,11-х класів
Учні гімназії |
Профілактична |
Проведення превентивних занять «Корисні навички» спрямованих на розвиток самоповаги, вміння взаємодіяти з оточуючими, вести здоровий спосіб життя тощо.
|
Учні 3-4 класів |
Захисна діяльність (зв’язки з громадськістю)
|
Відвідування батьків учнів, що пропускають шкільні заняття без поважних причин (за необхідністю).
Щорічна благодійна акція «Гімназія – шпиталь» |
Батьки учнів
Учні, батьки, педагоги |
ГРУДЕНЬ |
||
Вид діяльності |
Зміст роботи |
Цільова група |
Організаційно-методична |
Консультації в навчально-методичних та наукових центрах, участь у нарадах для працівників психологічної служби. Робота з документацією, заповнення протоколів за результатами проведених досліджень. Участь у психолого-педагогічному консиліумі з питань адаптації першокласників до шкільного життя. |
Педагогічний колектив |
Діагностична |
Діагностичне обстеження учнів «Дослідження моральних якостей особистості дитини» (виявлення моральних уявлень учнів).
Виявлення учнів, схильних до девіантної та адитивної (залежної) поведінки шляхом психолого-педагогічного аналізу, бесід з вчителями тощо.
Соціально-педагогічні дослідження за запитом адміністрації. |
Учні 6х класів
Учні середньої та старшої ланки
Учні, педагоги, батьки |
Консультативна |
Консультування старшокласників з приводу професійної спрямованості, відповідних здібностей та нахилів; з питань вибору майбутньої професії та вступу до ВНЗ.
Виступи на батьківських зборах (тематика за запитом класних керівників, адміністрації). |
Учні 9-11-х класів
Батьки учнів
|
Прогностична |
Продовжувати групову та індивідуальну роботу, спрямовану на корекцію відхилень у поведінці школярів, стійке порушення дисципліни та правил шкільної поведінки. Заняття з елементами тренінгу з учнями на тему: «Мій вибір. Складові успіху» Виявлення учнів «групи ризику» відносно яких можна прогнозувати зниження успішності та прояви дезадаптації. |
Учні гімназії
Учні 9, 11-хкласів
Учні 1-11 класів |
Соціально-перетворювальна |
Продовжувати здійснювати соціально-педагогічний патронаж дітей, позбавлених батьківського піклування та дітей - сиріт, а також інших соціально-вразливих категорій дітей.
Сприяння професійному самовизначенню учнів 9,11-х класів (індивідуальні і групові бесіди, розробка пам’яток та рекомендацій, профорієнтаційні ігри та анкетування). |
Учні, що належать до соціально-вразливих категорій
Учні 9,11-х класів. |
Профілактична |
Заняття (бесіди, ігри, тренінгові вправи, диспути тощо) щодо формування толерантного ставлення до людей з особливими потребами, дітей-переселенців тощо. Профілактика проявів ксенофобії в учнівському середовищі «Ми – різні, але ми – рівні!» Превентивні заняття «ПАР: міфи і реальність» із залученням спеціалістів КДМ |
Учні гімназії
Учні 8-10 класів |
Захисна діяльність (зв’язки з громадськістю)
|
Відвідування учнів, які пропускають заняття у школі без поважних причин. Інформування батьків про відсутність дітей на заняттях. Роз'яснювальна робота серед неповнолітніх з питань соціального захисту (за запитом) Співпраця зі спеціалістами Клініки дружньої до молоді |
Учні гімназії, їх сім`ї
Учні |
СІЧЕНЬ |
||
Вид діяльності |
Зміст роботи |
Цільова група |
Організаційно-методична
|
Консультації в навчально-методичних та наукових центрах. Підготовка матеріалів на інформаційні стенди. Робота з документацією, обробка результатів досліджень, написання аналітичних довідок. Виступ на педагогічній раді за річним планом роботи гімназії. |
Батьки, учні, вчителі. Класні керівники
Педагогічний колектив
|
Діагностична |
Соціально-педагогічні дослідження за запитом Продовжити діагностичне обстеження учнів «Дослідження моральних якостей особистості дитини» (виявлення моральних уявлень учнів).
|
Учні 5-8 класів |
Консультативна |
Індивідуальні консультації за запитом.
Індивідуальні консультації для вчителів, батьків на тему “Підліток: ще не дорослий, вже не дитина”.
Надання адресних рекомендацій батькам обдарованих та здібних учнів «Як потрібно та як не варто поводити себе батькам з обдарованою дитиною», «Як розвити творчий потенціал дитини».
|
Педагоги, батьки, учні
Батьки, вчителі
Батьки обдарованих учнів
|
Прогностична |
Спрогнозувати можливі причини виникнення труднощів у дітей «групи ризику» у взаєминах з однолітками та дорослими, провести необхідну роботу з уникнення цих труднощів. Розвивальне заняття з елементами тренінгу «Зони твоєї відповідальності» |
Учні гімназії
Учні 6 класів |
Соціально-перетворювальна |
Продовжувати здійснювати соціально-педагогічний патронаж дітей, позбавлених батьківського піклування та дітей-сиріт, а також дітей з малозабезпечених сімей, дітей-інвалідів та тих, чиї сім’ї опинилися у скрутних життєвих обставинах.
Продовжувати сприяти професійному самовизначенню учнів 9,11-х класів (індивідуальні і групові бесіди, розробка пам’яток та рекомендацій, профорієнтаційні ігри, дискусії, заняття з елементами тренінгу тощо).
Здійснювати соціально-педагогічний супровід дітей та підлітків схильних до девіантної, адиктивної (залежної) поведінки. |
Учні, що належать до пільгових та соціально-незахищених категорій
Учні 9, 11-х класів.
Учні з проявами девіантної поведінки, їх сім’ї |
Профілактична |
Проведення попереджувальних заходів щодо проблеми ВІЛ/СНІДу, формування толерантного ставлення до людей, які живуть із ВІЛ (інформаційно-профілактичні бесіди, тренінгові вправи тощо)
Проведення превентивних занять (класних годин) щодо проявів адиктивної поведінки.
|
Учні 8-11-х класів
Учні гімназії |
Захисна діяльність (зв’язки з громадськістю)
|
Відвідування учнів вдома, бесіди з батьками. Обстеження житлово-побутових умов проживання учнів пільгових та соціально-незахищених категорій.
Співпраця зі спеціалістами Запорізького Центру Здорової Молоді. |
Учні, що належать до соціально-незахищених категорій
|
ЛЮТИЙ |
||
Вид діяльності |
Зміст роботи |
Цільова група |
Організаційно-методична |
Ведення обов’язкової документації соціального педагога. Обробка результатів соціально-педагогічних досліджень, оформлення аналітичних довідок. Вивчення психолого-педагогічної літератури, робота з інтернет-ресурсами. Підготовка до групових занять з учнями. |
|
Діагностична |
Соціально-педагогічні дослідження за запитом адміністрації, педагогів гімназії. Анкетування «Прояви агресивної поведінки» |
Учні, батьки, вчителі Учні 6-10 класів |
Консультативна |
Індивідуальні консультації з питань професійного визначення особистості. Індивідуальне консультування учнів «групи ризику», важковиховуваних учнів.
Індивідуальні консультації для вчителів, батьків на тему “Підліток: ще не дорослий, вже не дитина”.
Проведення індивідуальних та групових консультацій для вчителів «Як підтримати дитину при підготовці до конкурсів та олімпіад»
|
Учні 9-11-х класів, їх батьки Учні «групи ризику» Батьки, вчителі
Вчителі, що працюють із талановитими та обдарованими дітьми
|
Прогностична |
Індивідуальні та групові заняття з дітьми та підлітками щодо розвитку соціальних навичок, вибору конструктивної моделі поведінки «Я та оточуючі». Виявлення учнів, які не визначилися з майбутньою професією з метою надання консультативної допомоги в цьому питанні. |
Учні гімназії
Випускники |
Соціально-перетворювальна |
Продовжувати здійснювати соціально-педагогічний патронаж дітей, позбавлених батьківського піклування та дітей сиріт, а також інших соціально-вразливих категорій дітей.
Соціально-педагогічний супровід дітей та підлітків з проявами девіантної поведінки. Соціально-педагогічний патронаж дітей та підлітків з неповних сімей та сімей, що знаходяться у стані розлучення Провести рольову гру “ Ввічливе спілкування” з метою формування культури поведінки у підлітків. |
Учні, що належать до соціально-незахищених категорій
Учні з девіантною поведінкою, їх сім’ї Учні гімназії
Учні 5 класів |
Профілактична |
Заняття щодо підвищення обізнаності підлітків з проблеми торгівлі людьми.
Оновлення інформаційних стендів з питань профілактики негативних явищ в учнівському середовищі. |
Учні 9-11 класів
Учні гімназії |
Захисна діяльність (зв’язки з громадськістю)
|
Благодійної акції «Від серця до серця»
Співпраця зі спеціалістами Обласної організації Червоного хреста України |
Учні, вчителі, батьки
|
БЕРЕЗЕНЬ |
||
Вид діяльності |
Зміст роботи |
Цільова група |
Організаційно-методична |
Консультації в навчально-методичних та наукових центрах, участь у нарадах для працівників психологічної служби. Обробка результатів соціально-педагогічних досліджень, складання аналітичних довідок. Робота з документами. Підготовка матеріалів для проведення профілактичної та консультативної роботи. Участь у засіданнях, педагогічних нарадах (за планом роботи гімназії). |
|
Діагностична |
Анкетування «Прояви агресивної поведінки» |
учні 6-10 класів
|
Консультативна |
Індивідуальне консультування учнів «групи ризику», важковиховуваних учнів, дітей з відхиленнями у поведінці.
Індивідуальні консультації за запитом. Індивідуальне консультування батьків «Вибір стилю та методів сімейного виховання». |
Учні «групи ризику»
Учні, батьки, вчителі
Батьки учнів
|
Прогностична |
Індивідуальні та групові заняття з дітьми та підлітками за запитом. На основі результатів соціально-педагогічної діагностики спрогнозувати кількість учнів, що схильні до шкідливих звичок. Організувати заняття з елементами дискусії «Права та відповідальність дитини в Україні» |
Учні гімназії |
Соціально-перетворювальна |
Соціально-педагогічний патронаж соціально-вразливих категорій дітей (діти з неповних сімей та сімей, що знаходяться у стані розлучення).
Соціально-педагогічний супровід дітей та підлітків з проявами девіантної поведінки.
Провести рольову гру “ Точка відліку ” з метою формування толерантної поведінки підлітків. |
Учні, що належать до соціально-вразливих категорій Учні з проявами асоціальної поведінки, їх сім’ї Учні 8-9 класів |
Профілактична |
Проведення превентивних занять (класних годин) «Бути здоровим – здорово!». Превентивні заняття «ПАР: міфи і реальність» із залученням спеціалістів КДМ |
Учні 7-9 класів |
Захисна діяльність (зв’язки з громадськістю)
|
Благодійна акції на допомогу воїнам та ветеранам АТО «Солдатська масляна»
Співпраця зі спеціалістами Запорізького Центру Здорової Молоді |
Учні гімназії, вчителі, батьки |
КВІТЕНЬ |
||
Вид діяльності |
Зміст роботи |
Цільова група |
Організаційно-методична |
Обробка результатів соціально-педагогічних досліджень, оформлення аналітичних довідок. Поповнення банку відеотеки з проблем профілактики негативних проявів у молодіжному середовищі. |
|
Діагностична |
Опитування батьків, класних керівників з метою виявлення дітей з числа пільгових категорій, неблагонадійних сімей та дітей девіантної поведінки, у яких не організовано дозвілля влітку.
Спостереження за учнями під час навчальних занять та в позаурочний час з метою виявлення та оцінки особливостей діяльності і розвитку учнів гімназії наприкінці навчального року. |
Класні керівники, батьки
Учні 11-х класів
Учні гімназії |
Консультативна |
Індивідуальне консультування учнів «групи ризику», важковиховуваних учнів, дітей з відхиленнями у поведінці. Індивідуальні консультації обдарованих учнів.
Виступи на батьківських зборах (за запитом класних керівників, адміністрації).
Індивідуальне консультування батьків з питань вибору стилю та методів сімейного виховання. |
Учні «групи ризику»
Здібні та обдаровані діти Батьки учнів
Батьки учнів |
Прогностична |
Спрогнозувати кількість дітей пільгових категорій та обдарованих учнів, що потребують організації літнього відпочинку та оздоровлення
Розвивальне заняття з елементами тренінгу «Зони твоєї відповідальності» |
Учні гімназії
Учні 7-8 класів |
Соціально-перетворювальна |
Соціально-педагогічний патронаж соціально-вразливих категорій дітей (діти з неповних сімей та сімей, що знаходяться у стані розлучення).
Соціально-перетворювальна робота з учнями, які мають негативне ставлення до навчання. |
Учні, що належать до соціально-вразливих категорій
Учні гімназії |
Профілактична |
Ознайомлення дітей з їх соціальними правами та обов’язками.
Проведення превентивних занять (класних годин) «Здоров`я мати – щасливим зростати!». |
Учні гімназії
Учні 5-6 класів |
Захисна діяльність (зв’язки з громадськістю)
|
Відвідування учнів вдома, бесіди з батьками. Обстеження житлово-побутових умов проживання учнів пільгових та соціально-незахищених категорій.
Благодійна акція «Великодній кошик солдату» |
Учні, що належать до соціально-незахищених категорій
Учні, батьки, вчителі |
ТРАВЕНЬ |
||
Вид діяльності |
Зміст роботи |
Цільова група |
Організаційно-методична |
Організація літнього відпочинку та оздоровлення дітей пільгових категорій, обдарованих та талановитих учнів на пришкільних майданчиках та в дитячих оздоровчих центрах (таборах). Ведення обов’язкової документації соціального педагога. Консультації в навчально-методичних та наукових центрах, участь у нарадах для працівників психологічної служби. Складання аналітичних довідок за результатами проведених соціально-педагогічних досліджень. Написання аналітичного і статистичного звітів за 2018-2019 навчальний рік |
Учні пільгових категорій, обдаровані та талановиті учні |
Діагностична |
Спостереження за учнями під час навчальних занять та в позаурочний час з метою виявлення та оцінки особливостей діяльності і розвитку учнів «групи ризику» наприкінці навчального року.
За допомогою опитування батьків і класних керівників виявити дітей із числа пільгових категорій, неблагонадійних сімей та дітей девіантної поведінки, у яких не організовано дозвілля влітку. |
Учні «групи ризику»
Батьки, класні керівники |
Консультативна |
Консультування батьків з питань літнього відпочинку та оздоровлення дітей, допомога в оформленні необхідних документів. Індивідуальне консультування учнів «групи ризику», важковиховуваних учнів, дітей з відхиленнями у поведінці. Індивідуальні консультації за запитом. Надання рекомендацій для батьків щодо організації відпочинку та оздоровлення дітей в літній період. |
Батьки учнів
Учні «групи ризику»
Учні, батьки, вчителі Батьки |
Прогностична |
Продовжити індивідуальні та групові заняття з дітьми та підлітками щодо корекції негативних проявів у поведінці. |
Учні гімназії |
Соціально-перетворювальна |
Продовжувати здійснення соціально-педагогічного патронажу пільгових та соціально-незахищених категорій дітей
Соціально-педагогічний супровід дітей та підлітків схильних до конфліктної поведінки. Соціально-педагогічний патронаж соціально-вразливих категорій дітей (діти з неповних сімей та сімей, що знаходяться у стані розлучення). |
Учні, що належать до пільгових соціально-незахищених категорій
Учні з проявами конфліктної поведінки, їх сім’ї Учні, що належать до соціально-вразливих категорій |
Профілактична |
Профілактична робота з учнями щодо протидії торгівлі людьми згідно до цільової державної програми (тренінгові вправи, обговорення ситуацій).
Ознайомлення дітей з їх соціальними правами та обов’язками.
|
Учні старшої ланки
Учні гімназії
|
Захисна діяльність (зв’язки з громадськістю)
|
Запрошення на зустріч ветеранів Великої Вітчизняної Війни.
Відвідування мітингу на честь Дня перемоги у Великій Вітчизняній Війні.
Проінформувати службу у справах дітей, кримінальну міліцію, щодо організації нагляду за учнями девіантної поведінки, неблагополучними сім’ями під час літніх канікул. |
Учні гімназії
Учні 9-11-х класів
Органи виконавчої влади |