Загальний річний план роботи
учителя - логопеда
КЗ”Східненська загальноосвітня школа І—ІІІ ступенів Музиківської сільської ради Білозерського району Херсонської області”
Кивенко Валентини Сергіївни
за 2018-2019 н. р.
№ |
Зміст роботи
|
Термін виконання |
Примітки |
Обстеження усного та писемного мовлення учнів
|
|||
1. |
Провести попереднє обстеження учнів 1 класу на предмет виявлення учнів, яким потрібна логопедична допомога.
|
з 03. 09. 18 по 10. 09. 18 |
|
2. |
Провести повне обстеження усного та писемного мовлення учнів, яким потрібна логопедична допомога: –бесіда з батьками про мовленнєвий розвиток дитини; –обстеження стану артикуляційного апарату; –обстеження звуковимови; –обстеження фонематичного слуху; –обстеження звуко-буквенного аналізу слів; –обстеження словникового запасу; –обстеження граматичної будови слів; –обстеження письма; –обстеження читання.
|
з 10. 09. 18 по 24. 09. 18 |
|
3. |
Укомплектувати групи за видами мовних порушень учнів 1-х – 4-х класів. |
З 24. 09. 18 по 28. 09. 18 |
|
4. |
Скласти перспективний план роботи з групою.
|
до 28. 09. 18 |
|
5. |
Скласти розклад занять у логопедичній групі та ознайомити з цим розкладом учителів, батьків.
|
до 28. 09. 18 |
|
6. |
Заповнити мовленнєві картки на дітей, зарахованих до логопедичної групи.
|
до 28. 09. 18 |
|
7. |
Заповнити необхідну документацію логопедичного пункту та вести журнали обліку роботи з групою учнів.
|
На протязі року |
|
8. |
Провести повторне обстеження учнів з метою попереднього укомплектування груп учнів з порушеннями звуковимови на наступний навчальний рік.
|
травень
|
|
Спільна робота з батьками щодо корекції мовленнєвих недоліків у дітей
|
|||
9. |
Вести інформаційний куточок для батьків.
|
вересень |
|
10. |
Систематично доводити до відома батьків результати корекційного впливу на мовлення дітей.
|
постійно |
|
11. |
Систематично надавати консультації батькам стосовно усунення мовних вад.
|
постійно |
|
12. |
Надати рекомендації батькам, щодо закріплення правильної вимови звуків. |
травень |
|
Співпраця вчителя-логопеда з учителями початкових класів
|
|||
13. |
За результатами обстеження інформувати вчителів початкових класів про стан усного та писемного мовлення учнів 1-4 класів.
|
вересень |
|
14. |
Періодично інформувати вчителів про відвідування учнями логопедичних занять та результати корекційного впливу.
|
2 рази на семестр |
|
15. |
Систематично підтримувати зв’язок з вчителями і вихователями та надавати консультації стосовно мовленнєвих порушень.
|
на протязі року |
|
16. |
Підтримувати зв'язок з психологом та соціальним педагогом з метою знань закономірностей психологічного розвитку дитини та її соціального оточення |
постійно |
|
Самоосвіта
|
|||
17. |
Своєчасно поповнювати знання, знайомитися з інноваційними програмами та технологіями. Систематично знайомилась з новинками дефектологічної літератури.
|
постійно |
|
18. |
Приймати участь в районних методичних об’єднаннях та семінарах вчителів – логопедів. |
за планом
|
|
19. |
Скласти звіт про логопедичну роботу. |
за планом
|
|
Оснащеність логопедичного кабінету |
|||
20. |
Поповнювати кабінет новою науково-методичною літературою та посібниками.
|
на протязі року |
|
21. |
Підготувати дидактичний роздатковий матеріал
|
жовтень |
|
22. |
Поповнити кабінет новими логопедичними іграми.
|
постійно |
|