Річний план роботи учителя - логопеда

Про матеріал
Річний логопедичний план роботи на 2018-2019 навчальний рік для дітей початкової та середньої школи.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

Загальний  річний  план роботи

                                 учителя - логопеда

КЗ”Східненська загальноосвітня школа І—ІІІ ступенів Музиківської сільської ради Білозерського району Херсонської області”

Кивенко Валентини Сергіївни

за 2018-2019  н. р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зміст роботи

 

Термін виконання

Примітки

 

Обстеження усного та писемного мовлення учнів

 

 

1.

 

Провести  попереднє  обстеження  учнів  1 класу  на  предмет  виявлення  учнів,  яким потрібна  логопедична  допомога.

 

 

з  03. 09. 18

по  10. 09. 18

 

 

2.

 

Провести  повне  обстеження  усного  та писемного  мовлення  учнів,  яким  потрібна логопедична  допомога:

бесіда  з  батьками  про  мовленнєвий   розвиток  дитини;

обстеження  стану  артикуляційного  апарату;

обстеження  звуковимови;

обстеження  фонематичного  слуху;

обстеження  звуко-буквенного  аналізу  слів;

обстеження  словникового  запасу;

 обстеження  граматичної   будови  слів;

обстеження  письма;

обстеження  читання.

 

 

з  10. 09. 18

по 24. 09. 18

 

 

3.   

 

Укомплектувати  групи  за  видами  мовних порушень учнів  1-х – 4-х  класів.

 

З  24. 09. 18 по  28. 09. 18

 

 

4.

 

Скласти  перспективний  план  роботи  з групою.

 

 

до  28. 09. 18

 

 

5.

Скласти  розклад  занять  у  логопедичній групі та ознайомити  з  цим  розкладом учителів,  батьків.

 

 

до  28. 09. 18

 

 

6.

 

Заповнити  мовленнєві  картки  на  дітей, зарахованих  до логопедичної  групи.

 

 

 

 

до  28. 09. 18

 

 

7.

Заповнити  необхідну  документацію логопедичного  пункту  та  вести  журнали  обліку  роботи  з  групою учнів.

 

 

 

На протязі року

 

 

8.

 

Провести  повторне  обстеження  учнів  з метою  попереднього  укомплектування  груп  учнів  з  порушеннями  звуковимови  на  наступний  навчальний  рік.

 

 

травень

 

 

 

Спільна  робота  з  батьками  щодо  корекції  мовленнєвих

недоліків  у  дітей

 

 

9.

 

Вести  інформаційний  куточок  для  батьків.

 

 

вересень

 

 

10.

 

Систематично  доводити  до  відома  батьків результати  корекційного  впливу  на  мовлення дітей.

 

 

постійно

 

 

11.

 

Систематично  надавати  консультації  батькам стосовно  усунення  мовних  вад.

 

 

постійно

 

 

12.

 

Надати  рекомендації  батькам,  щодо  закріплення  правильної  вимови  звуків.

 

травень

 

 

 

 

 

 

Співпраця  вчителя-логопеда  з  учителями                            початкових  класів

 

 

13.

 

За  результатами  обстеження  інформувати вчителів  початкових  класів  про  стан  усного  та писемного  мовлення  учнів  1-4  класів.

 

 

 

вересень

 

 

14.

 

Періодично  інформувати  вчителів  про відвідування  учнями  логопедичних  занять  та результати  корекційного  впливу.

 

 

2 рази  на семестр

 

 

15.

 

Систематично  підтримувати  звязок  з вчителями  і  вихователями  та  надавати консультації  стосовно  мовленнєвих  порушень.

 

 

на  протязі року

 

 

16.

Підтримувати  зв'язок  з  психологом  та соціальним  педагогом  з  метою  знань закономірностей  психологічного  розвитку дитини  та  її  соціального  оточення

 

постійно

 

 

Самоосвіта

 

 

17.

Своєчасно  поповнювати  знання,  знайомитися

з інноваційними  програмами  та  технологіями. Систематично  знайомилась  з  новинками

дефектологічної  літератури.

 

 

постійно

 

 

18.

Приймати  участь  в  районних  методичних обєднаннях  та  семінарах  вчителів – логопедів.

за планом

 

 

 

19.

Скласти звіт про логопедичну роботу.

за планом

 

 

 

 

Оснащеність  логопедичного   кабінету

 

20.

Поповнювати  кабінет  новою  науково-методичною  літературою  та  посібниками.

 

 

 

на протязі року

 

 

21.

Підготувати  дидактичний   роздатковий матеріал

 

 

 

жовтень

 

 

22.

Поповнити  кабінет  новими  логопедичними іграми.

 

 

постійно

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Кошмата Юлія Сергіївна
    Як можна з Вами зв"язатися? Потрібна консультація
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Слащова Дар'я
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Ласовецька Наталія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Логопедія, Планування
Додано
26 березня 2019
Переглядів
13334
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку