№ з/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Примітка |
І. ДІАГНОСТИКО-ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ |
|||
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
|
Провести логопедичне обстеження дітей навчальних закладів, прикріплених до логопедичного пункту: Хорошівського ЦРД «Веселка», Дашинської філії Хорошів-ського ліцею №1, Дворищенської гімназії, Дворищенського ЗДО, Дашинського ЗДО Надати інформацію про результати обстеження керівникам навчальних закладів у письмовому вигляді. Провести зарахування дітей Хорошівської гімназії на логопедичний пункт. Скласти розклад занять на логопедичному пункті. Довести до відома учителів та батьків. Заповнити мовленнєві картки на дітей, зарахованих на логопедичний пункт. Річний план роботи, списки дітей та розклад занять здати у відділ освіти. Провести консультування батьків дітей, не зарахованих на логопункт згідно графіку. Оформити групові журнали ЗДО за результатами логопедичного обстеження. Здати звіт про обстеження у відділ освіти
|
до 27.09.19
до 27.09.19
01.10.19
до 27.09.19
до 01.11.19
до 01.10.19
протягом року до 15.10.19
до 01.10.19 |
|
ІІ. КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНА РОБОТА З ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ |
|||
1.
2.
3.
4.
5.
6. |
Скомплектувати логопедичні групи, відповідно до мовленнєвих недоліків, виявлених при обстеженні. Вести необхідну документацію логопедичного пункту у відповідності до вимог «Положення про логопедичні пункти» 1993р. : - журнал логопедичного обстеження дітей; - журнал обліку відвідування; - журнал обліку консультацій; - журнал обліку дітей з мовленнєвими вадами; - індивідуальні мовленнєві картки дітей, зарахованих на логопункт. Скласти перспективні групові плани логокорекційної роботи (1 клас) за складовими: - фонетико-фонематична складова; - лексична складова; - граматична складова; - зв’язне мовлення; - розвиток пізнавальних процесів. Скласти перспективні плани роботи для груп порушень читання та письма. За потребою провести перекомплектування груп. Провести повторне обстеження з метою підготовки інформації на підсумкову педагогічну раду та оформлення річного звіту. Здати річний звіт у відділ освіти.
|
до 20.09.19
протягом року
До 01.10.19
до 01.10.19
січень 2020
травень 2020
до 01.06.20 |
|
ІІІ. КОНСУЛЬТАТИВНО-МЕТОДИЧНА РОБОТА
|
|||
Робота з батьками
|
|||
1.
2.
3.
4.
5. 6.
7.
8.
|
Систематично надавати консультації батькам на логопедичному пункті. Надати консультативну допомогу батькам дітей прикріплених навчальних закладів. Провести бесіди з вихователями ЗДО та батьками з метою повідомлення результатів логопедичного обстеження та надання консультативної допомоги. Систематично доводити до відома батьків результати корекційної роботи. Вести зошити домашніх завдань. Регулярно змінювати консультативні матеріали на стенді «Логопед радить». Провести консультації: - «Поради батькам майбутніх першо-класників». - «Час звернутися до логопеда». - «Мовленнєве виховання дітей у сім'ї» - «Розвиток дрібної моторики у дітей молодшого шкільного віку». Заохочувати відвідування батьками корекційних занять з метою демонстрації прийомів постановки та корекції, вироблення єдиної стратегії подолання мовленнєвих недоліків.
|
протягом року вересень 2019 вересень 2019
протягом року
протягом року
протягом року
січень жовтень лютий
постійно |
|
Робота з вихователями ЗДО, учителями початкових класів, адміністрацією, учителями-логопедами
|
|||
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8. |
За результатами обстеження інформувати вчителів початкових класів про стан усного та писемного мовлення учнів. Надати рекомендації щодо усунення мовленнєвих недоліків. Надати практичні рекомендації та наочні матеріали вихователям ЗДО, прикріплених до логопедичного пункту. Надати письмову інформацію про результати обстеження директорам ЗДО та ЗОШ Провести консультацію для вчителів та вихователів на тему: - «Правила оформлення характеристик дітей на ІРЦ». Провести консультації: - «Вправи для підготовки до постановки звуків (Л, Р, шиплячі, свистячі звуки)» ЗДО -«Фонетична та оптична дисграфія. Відмінності та шляхи подолання». Скласти спільний план заходів з класоводами по роботі з дітьми-логопатами, не зарахованими на логопункт. Виступити на педагогічній раді на тему «Мовні статті в Законах «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту». Скласти план методичного обєднання учителів-логопедів ОТГ, провести засідання згідно плану.
|
вересень
вересень
вересень
вересень
грудень
вересень
лютий
січень 2020
до 01.10.19 протягом року |
|
ІV. ПІДВИЩЕННЯ ФАХОВОГО РІВНЯ |
|||
1.
2.
3.
4.
5.
|
Систематично знайомитися з новинками дефектологічної літератури. Опрацювати тему «Використання іноваційних технологій по подоланню порушень читання та письма» Взяти участь в роботі творчої групи з питань інклюзивного навчання. Виступити з творчим звітом про роботу на засіданні науково-методичної ради ліцею. Взяти участь у виставці «Освіта Хорошів-щини-2020»
|
протягом року листопад
протягом року березень 2020 грудень 2019 |
|
V. РОБОТА НАД УДОСКОНАЛЕННЯМ ОБЛАДНАННЯ ЛОГОПЕДИЧНОГО КАБІНЕТУ |
|||
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7. |
Забезпечувати оснащеність корекційного процесу. Упорядкувати папку «Читання за таблицями» Підібрати матеріали до папки «Читаємо за малюнками». Упорядкувати папку «Розвиток навичок звукового аналізу». Упорядкувати папку «Розвиток граматичних категорій, автоматизація звуків». Поповнити папку «Розвиваємо психічні процеси. Індивідуальна робота» Зробити косметичний ремонт кабінету. |
постійно
до 01.11.19
жовтень
до 01.02.19
до 01.12.19
до 01.02.20
червень 2020
|
|