Звідки прийшов «ікс»?До нас «ікс» прийшов від арабів. Невідоме число вони позначали словом «шей», тобто «ніщо», «щось». Потім замість слова писали його першу літеру «ш». Це позначення в арабів запозичили іспанці, тільки замість «ш» вони писали «х», а називали «ш». Від іспанців цей знак потрапив до французів. І тут нарешті «х» став називатись «іксом». А потім він і до нас перекинувся, значок і назва.
Фокус 1. Задумайте число, додайте до нього наступне за ним, додайте до результату 9, поділіть на 2, відніміть задумане. У вас завжди вийде 5. Фокус 2. Порядковий номер місяця, в якому народився учень, помножив на 100, додав до добутку число дня народження, суму подвоїв, до результату додав 8, це число помножив на 5, до добутку додав 4, помножив результат на 10, додав 4 і до знайденого числа додав свій вік (кількість років). Коли учень повідомляє вчителю свій кінцевий результат, останній віднімає від нього 444, різницю ділить на грані, справа наліво, по дві цифри в кожній і дістає день і місяць народження учня, а також його вік. Наприклад, коли він дістав число 41914, то, поділивши його на грані, матимемо: 4–19–14, тобто учень народився четвертого місяця, дев’ятнадцятого числа, а його вік чотирнадцять років.
Два автобуси виїжджають одночасно з автобусної станції. Один автобус робить свій рейс за дві години, а другий за три. Через скільки годин вдруге зустрінуться автобуси на станції?Відповідь. Потрібно знайти число, яке ділиться на 2 і 3 без остачі. Таким найменшим числом є 6. автобуси вдруге зустрінуться через 6 годин.
1. Як можна записати 8 5-ма п’ятірками?2. Як можна записати 7 5-ма двійками?3. Як можна записати 21 4-ма двійками?4. Як можна записати 27 6-ма чотвірками? 5 – ма п’ятірками?5. Коли цифра «2» означає «10»? 1. 5+(5+5+5):5=82. (2 * 2 * 2 – ( 2:2 ) = 7 3. (22 – 2 : 2) =21 4. А). (4 + 4 ) * 4 – ( 4 + 4 : 4 ) =27 Б). 5 * 5 + ( 5 + 5 ) : 5 = 275. На циферблаті цифра «2» відповідає «10 хвилин».