Різноманітні завдання

Про матеріал
Пропоную логічні завдання з математики для учнів 5 - 8 класів на розвиток математичної логіки. Завдання для логіки та у скарбничку вчителя. Мета завдань - зацікавити дітей та розвинути математичні здібності. Звідки прийшов «ікс», математичні фокуси, логічні задачі, скільки фігур на малюнку...
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Різноманітні завдання

Номер слайду 2

Звідки прийшов «ікс»?До нас «ікс» прийшов від арабів. Невідоме число вони позначали словом «шей», тобто «ніщо», «щось». Потім замість слова писали його першу літеру «ш». Це позначення в арабів запозичили іспанці, тільки замість «ш» вони писали «х», а називали «ш». Від іспанців цей знак потрапив до французів. І тут нарешті «х» став називатись «іксом». А потім він і до нас перекинувся, значок і назва.

Номер слайду 3

Фокус 1. Задумайте число, додайте до нього наступне за ним, додайте до результату 9, поділіть на 2, відніміть задумане. У вас завжди вийде 5. Фокус 2. Порядковий номер місяця, в якому народився учень, помножив на 100, додав до добутку число дня народження, суму подвоїв, до результату додав 8, це число помножив на 5, до добутку додав 4, помножив результат на 10, додав 4 і до знайденого числа додав свій вік (кількість років). Коли учень повідомляє вчителю свій кінцевий результат, останній віднімає від нього 444, різницю ділить на грані, справа наліво, по дві цифри в кожній і дістає день і місяць народження учня, а також його вік. Наприклад, коли він дістав число 41914, то, поділивши його на грані, матимемо: 4–19–14, тобто учень народився четвертого місяця, дев’ятнадцятого числа, а його вік чотирнадцять років.

Номер слайду 4

Поставте ліворуч від знаків рівностей між числами знаки плюс і мінус так, щоб рівності були правильними:2 6 3 4 5 8 = 129 8 1 3 5 2 = 12

Номер слайду 5

Постав знаки дій між цифрами так, щоб рівність стала правильною. А) 3 3 3 3 = 30 Б) 3 3 3 3 3 = 30 В) 3 3 3 3 3 3 = 30 Розв’язання. А) 3 * 3 * 3 + 3 = 30 Б) 33 – 3 + 3 – 3 = 30

Номер слайду 6

Два автобуси виїжджають одночасно з автобусної станції. Один автобус робить свій рейс за дві години, а другий за три. Через скільки годин вдруге зустрінуться автобуси на станції?Відповідь. Потрібно знайти число, яке ділиться на 2 і 3 без остачі. Таким найменшим числом є 6. автобуси вдруге зустрінуться через 6 годин.

Номер слайду 7

Скільки летіло качок?Летіла група качок. Одна попереду, дві позаду; одна позаду і дві попереду; одна між двома і три в ряд. Скільки летіло качок?Відповідь. Летіли одна за одною три качки.

Номер слайду 8

Чи можна поділити яблука?У кошику лежать 5 яблук. Чи можна поділити їх порівну між 5 товаришами так, щоб одне яблуко залишилося в кошику?Відповідь. Можна. Одному з товаришів дають яблуко з кошиком.

Номер слайду 9

Запитання на засипку: Яке чоловіче ім'я можна однаково прочитати з обох боків?Пилип

Номер слайду 10

А) Паліндромом є дата 13 лютого 2031 року, бо це можна записати як 13.02.2031. Створи дату-паліндром для 17 грудня. Це минулий чи майбутній час?Б) У який день 3002 рік створить дату-паліндром? Розв’язання. А) 17.12.2171. Майбутній час. Б) 20. 03.3002

Номер слайду 11

 1. Як можна записати 8 5-ма п’ятірками?2. Як можна записати 7 5-ма двійками?3. Як можна записати 21 4-ма двійками?4. Як можна записати 27 6-ма чотвірками? 5 – ма п’ятірками?5. Коли цифра «2» означає «10»?  1. 5+(5+5+5):5=82. (2 * 2 * 2 – ( 2:2 ) = 7 3. (22 – 2 : 2) =21  4. А). (4 + 4 ) * 4 – ( 4 + 4 : 4 ) =27 Б). 5 * 5 + ( 5 + 5 ) : 5 = 275. На циферблаті цифра «2» відповідає «10 хвилин».

Номер слайду 12

Розставити числа 1, 2, 3, 4, 5, 6 у кружечки так, щоб сума чисел уздовж кожної прямої дорівнювала 12.513624

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Скільки трикутників на цьому малюнку?

Номер слайду 15

Скільки різних трикутників?Відповідь. 47 трикутників. Відповідь. 32 трикутники

Номер слайду 16

Двома прямими лініями розділи прямокутник на:- два трикутники і два п’ятикутники;- два трикутники, чотирикутник і п’ятикутник.

Номер слайду 17

Перейдіть за покликанням https://formula.co.ua/uk/game/14.html. П'ятнашки. Мета гри — переміщаючи квадрати добитися впорядковування їх по номерах, бажано зробивши якомога менше переміщень. П'ятна́шки (п'ятнадцять) — популярна головоломка, придумана у 1878 році Ноєм Чепменом.

pptx
Додано
4 листопада 2021
Переглядів
737
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку