Різнорівнева контрольна робота з природознавства в 5 класі з теми №3 "Земля -планета Сонячної системи".З 4 рівневими завданнями різної складності.1-рівень тестові завдання.2-рівень з вибором декількох відповідей.3-рівень на встановлення співвідношень.4-рівень на обгрунтування своєї думки.
Тестові завдання для 5 класу
З теми №1 «Вступ.Тіла.Речовини та явища навколо нас».
Варіант -2
1 –рівень(по 0.5 балів)
Завдання з однією правильною відповіддю:
1.Астрономія вивчає: а)живі організми; б)небесні тіла; в)поверхню планети Земля; г)будову тіл.
2.Збільшуваним приладом є : а)мікроскоп; б)лінійка; в)терези; г)термометр.
3.Оксиген і Карбон –це : а)молекули; б)суміші; в)прості речовини; г)хімічні елементи.
4. Властивістю води у рідкому стані є: а)збереження форми; б)запах; в) колір; г) об’єм.
5.Видатним українським вченим-натуралістом є:
а)Парацельс; б)Ломоносов; в)Вернадський; г)Дарвін.
6.Найменшою неподільною частиною речовини є: а)атоми; б)молекули; в)тіла; г)іони.
7.Джерелом знань про природу є: а)енциклопедії;б)спостереження;в)експеремент;г)вимірювання.
8.У якому агрегатному стані перебуває копійка: а)рідкому; б)газоподібному; в)твердому.
2-рівень (по 1,5 бала) Завдання з кількома правильними відповіддями:
9.Якими методами вивчення природи скористалися школярі розчиняючи цукор у воді:
а)спостереження; б)вимірювання; в)експеремент; г)моделювання.
10.Виділіть явища дифузії: а)запах горілого пирога; б)склянка з фарбою; в)запах парфумів; г)вихлопні гази транспорту; д)опади; е)виверження вулкана; є)запах матіол.
11.Виділіть ознаки тіл: а)форма;б)розміри;в)агрегатний стан;г)маса;д)ваги;е)об’єм;є)циліндр.
3 –рівень(3,5 бали) Завдання на встановлення відповідності:
12.Встановіть відповідність між термінами й визначеннями:
1.Природознавство ; а)наука про тіла живої природи;
2.Біологія ; б)сукупність знань про природу;
3.Метод ; в) властивість рідких речовин;
4.Текучість ; г)спосіб пізнання чогось;
д)наука про будову і взаємодію тіл.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|