Різнорівнева контрольна робота з природознавства в 5 класі з теми №3"Земля-планета Сонячної системи"

Про матеріал

Різнорівнева контрольна робота з природознавства в 5 класі з теми №3 "Земля -планета Сонячної системи".З 4 рівневими завданнями різної складності.1-рівень тестові завдання.2-рівень з вибором декількох відповідей.3-рівень на встановлення співвідношень.4-рівень на обгрунтування своєї думки.

Перегляд файлу

Тестові завдання для 5 класу

З теми №1 «Вступ.Тіла.Речовини та явища навколо нас».

Варіант -2

1 –рівень(по 0.5 балів)

 Завдання з однією правильною відповіддю:

1.Астрономія вивчає:  а)живі організми;  б)небесні тіла;  в)поверхню планети Земля;  г)будову тіл.

2.Збільшуваним приладом є : а)мікроскоп;  б)лінійка;     в)терези;        г)термометр.

3.Оксиген і Карбон –це : а)молекули;  б)суміші; в)прості речовини;  г)хімічні елементи.

4. Властивістю води  у рідкому стані є:  а)збереження форми;  б)запах;   в) колір; г)  обєм.

5.Видатним українським вченим-натуралістом є:

а)Парацельс;  б)Ломоносов;  в)Вернадський;    г)Дарвін.

6.Найменшою неподільною частиною речовини є:  а)атоми;  б)молекули;  в)тіла;  г)іони.

7.Джерелом знань про природу є: а)енциклопедії;б)спостереження;в)експеремент;г)вимірювання.

8.У якому агрегатному стані перебуває копійка:    а)рідкому;  б)газоподібному;  в)твердому.

2-рівень (по 1,5 бала)    Завдання з кількома правильними відповіддями:

9.Якими методами  вивчення природи скористалися школярі розчиняючи цукор у воді:

а)спостереження;   б)вимірювання;   в)експеремент;       г)моделювання.

10.Виділіть явища дифузії: а)запах горілого пирога; б)склянка з фарбою; в)запах парфумів; г)вихлопні гази транспорту; д)опади; е)виверження вулкана;  є)запах матіол.

11.Виділіть ознаки тіл: а)форма;б)розміри;в)агрегатний стан;г)маса;д)ваги;е)обєм;є)циліндр.

3 –рівень(3,5 бали)    Завдання на встановлення відповідності:

12.Встановіть відповідність між термінами й визначеннями:

1.Природознавство ;             а)наука про тіла живої природи;

2.Біологія    ;                                 б)сукупність знань про природу;

3.Метод   ;                                    в) властивість рідких речовин;                                                                                                            

4.Текучість ;                                  г)спосіб пізнання чогось;

                                                         д)наука про будову і взаємодію тіл.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
15 жовтня 2018
Переглядів
6566
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку