Різнорівневі тестові завдання з теми "Література Відродження"

Про матеріал
Різнорівневі тестові завдання для проведення контролю знань здобувачів освіти з теми "Література Відродження".
Перегляд файлу

Контрольна робота №4

Література Відродження

І варіант

І рівень

1. Батьківщиною доби Відродження стала:

а) Англія;

б) Франція;

в) Італія.

2. До плеяди гуманістів не входить:

а) Д.Аліг’єрі;

б) Дж.Бокаччо;

в) В.Шекспір.

3. Вершиною слави Петрарки стала збірка:

а) «Дні і ночі»;

б) «Сонети»;

в) «Книга пісень».

4. Які теми розробляються Петраркою у більшості творів?

а) політичні;

б) патріотичні;

в) кохання.

5. Які особливості опису краси коханої характерні для сонетів Шекспіра?

а) підкреслюється звичайність коханої;

б) стверджується, що її врода вражає всіх;

в) порівнюється з богинею.

6. Хто гине від руки Ромео?

а) Бенволіо;

б) Тібальт;

в) Паріс.

7. Хто дав Джульєтті снодійне, щоб врятувати від весілля з Парісом?

а) Князь;

б) Балтазар;

в) брат Лоренцо.

8. В чому полягає причина ворожнечі двох сімей?

а) причину ніхто не пам’ятає;

б) знайдений скарб;

в)  нерівний поділ землі.

9. «Премудрий гідальго Дон Кіхот з Ламанчі» - це роман:

а) утопія;

б) пародія;

в) фентезі.

10. Від чого збожеволів головний герой роману Сервантеса?

а) старості;

б) безтурботності;

в) читання лицарських романів.

11. Хто посвятив Дон Кіхота в лицарі?

а) святий отець;

б) корчмар;

в) погонич.

12. Про що мріяв Санчо Панса?

а) стати губернатором;

б) перемоги Дон Кіхота;

в) стати рицарем.

ІІ рівень

1. За поданою ілюстрацією встановіть твір, автора та героїв.

 

Картинки по запросу ілюстрації до твору ромео і джульєтта

 

2. Охарактеризуйте образ Дон Кіхота, покажіть його еволюцію.

ІІІ рівень

1. Встановіть відповідність між письменником, поетом, назвавши його, та героями творів за цитатами.

                   а                                              б                                                       в

Картинки по запросу фото вільяма шекспіра              Картинки по запросу фото мигеля сервантеса              Картинки по запросу фото петрарка франческо

 

1) «… ще дуже юна дівчина:

Моє дитя ще не знає життя;

Їй нема ще чотирнадцяти років;

Нехай помруть ще два пишних літа –

Тоді дружиною може стати вона.»

2) «Пора, година, край, містина мила,

Коли краса її очей сп’янила

Мене і став я бранцем їх повік.»

3) «Його уява переповнилась різними химерами, чарами та чварами, битвами та боями, викликами та ранами, зітханнями та коханнями, розлуками та муками і всякими такими штуками.»

4) «ЇЇ очей до сонця не рівняли,

Корал ніжніший за її уста,

На білосніжні пліч її овали,

Мов з дроту чорного коса густа.»

5) «Був то чоловік добрий, хоч добра мав, сердега, не гурт, але, як то кажуть, без олії в голові. Так він уже його вговоряв, так надив, такого йому наобіцяв, що бідний селюк згодився нарешті стати йому за зброєносця і з ним посполу в мандри піти.»

2. Дайте відповідь на запитання.

Які переконання Петрарки характеризують його як поета Відродження?

ІV рівень

Виконайте одне завдання на вибір.

1. Порівняйте теми й особливості їх розкриття в сонетах Данте і Петрарки.

2. Поміркуйте над тим, як виявляється зовнішній комізм і внутрішній трагізм у романі Сервантеса.

3. Напишіть твір на тему «Дон Кіхот – божевільний дивак чи трагічна особистість?»

4. Напишіть твір за романом В. Шекспіра на тему «Так ніхто не кохав, через тисячі літ лиш приходить подібне кохання.»

ІІ варіант

І рівень

1. В центрі уваги гуманістів:

а) розум;

б) ідеал земної людини;

в) досконалість природи.

2. Кому належить фраза: «Це лише здавалося, що я жив при князях, насправді ж князі жили при мені»?

а) Д. Аліг’єрі;

б) Ф.Петрарці;

в) В. Шекспіру.

3. Символом поетичної слави Петрарки стала збірка:

а) «Африка»;

б) «Книга пісень»;

в) «Листи без адреси».

4. Який поетичний жанр найуживаніший у творчості Петрарки?

а) канцони;

б) сонети;

в) балади.

5. Які особливості збірки сонетів Шекспіра?

а) присвячені невідомому другові;

б) присвячені «смаглявій леді»;

в) присвячені невідомому другові та «смаглявій леді».

6. Де познайомилися Ромео і Джульєтта?

а) в будинку Монтеккі;

б) на площі;

в) в будинку Капулетті.

7. Як помирає Ромео?

а) випив яд;

б) від ножового поранення;

в) від руки ворога.

8. Де відбувається фінальна сцена трагедії?

а) на вулиці Верони;

б) у келії брата Лоренцо;

в) у склепі.

9. Чому Дон Кіхот кинувся звільняти каторжан?

а) із жалощів;

б) через переконання, що Бог створив людину вільною;

в) прагнув довести свою рицарську майстерність.

10. «Якби навіть з того портрета ми побачили, що сеньйора ваша на одне око крива, а з другого їй ропа тече, то й тоді, аби вашеці догодити, ми ладні визнати за нею будь-які високі прикмети.» Про кого йдеться?

а) корчмарівну;

б) клюшницю;

в) Дульсінею Тобольську.

11. Як відбулася посвята Дон Кіхота в рицарі?

а) читанням урочистої молитви;

б) плазом меча;

в) на рицарському турнірі.

12. Якою мала бути винагорода для Санчо Панса за вірну службу?

а) повинен стати губернатором;                     б) князем;                             в) рицарем.

 

ІІ рівень

1. За поданою ілюстрацією встановіть твір, автора та героїв.

 

Картинки по запросу ілюстрації до роману дон кіхот

 

2. Поясніть, в чому особливості любовного конфлікту в трагедії В.Шекспіра «Ромео і Джульєтта».

ІІІ рівень

1. Встановіть відповідність між творцем, назвавши його, та цитатою з його твору.

 

                   а                                         б                                           в

Картинки по запросу фото петрарка франческо       Картинки по запросу фото вільяма шекспіра       Картинки по запросу фото мигеля сервантеса

 

1) «Тут один погонич, не дуже, бачиться, добромисний, почувши, як шпетить їх простягнений долі рицар, не стерпів і надумав замість відповіді полічити йому ребра. Він підбіг до нього, вхопив списа, поламав на цурки й заходився на бідоласі лати латати…»

2) «Троянд багато зустрічав я всюди,

Та на її обличчі не стрічав,

І дише так вона, як дишуть люди,-

А не конвалії між диких трав.»

3) «Моє лице ховає маска ночі,

Але на нім пала дівочий стид,

Що ти в цю ніч мої слова підслухав.

Хотіла б я пристойність зберегти.»

4) «Благословенні всі рази, коли я

Ім’я моєї пані називав,

Мої зітхання, порив, плач і мрія.»

5) «То слухай же, іди тепер додому,

Весела будь і згоду дай на шлюб.

А взавтра, в середу, влаштуй все так,

Щоб уночі самій зостатись в спальні.»

2. Спираючись на текст, поясніть, як Гамлет уявляє свою місію у злочинному світі.

ІV рівень

Виконайте одне завдання на вибір.

1. Порівняйте теми й особливості їх розкриття в сонетах Данте і Петрарки.

2. Поміркуйте над тим, як виявляється зовнішній комізм і внутрішній трагізм у романі Сервантеса.

3. Напишіть твір на тему «Дон Кіхот – божевільний дивак чи трагічна особистість?»

4. Напишіть твір за романом В. Шекспіра на тему «Так ніхто не кохав, через тисячі літ лиш приходить подібне кохання.»

 

 

 

docx
Додано
22 вересня 2023
Переглядів
464
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку