Діагностування прогресу набуття учнями знань і компетентностей із зарубіжної літератури за темою «Слухаємо голоси природи»
5 клас
(різнорівневі завдання)
І рівень
3 бали ( 0.5 б. кожна відповідь)
а) «Казки просто так»; б) «Книга джунглів»; в) «Історія Англії»?
2. Твір Кіплінга «Мауглі» - це:
а) оповідання; б) повість; в) роман.
3. Хто дав хлопчику ім’я Мауглі:
а) Батько Вовк; б) Багіра; в) Мати Вовчиця?
4. Про кого з персонажів казки сказано, «…він тільки й знає, що нишпорить скрізь, робить різні капості, розносить плітки…»:
а) Табакі; б) Хаті; в) Шер-Хана.
5. Ернест Сетон – Томпсон писав про
а) людей; б) тварин; в) море; г) гори.
6. Яку винагороду давали за голову Лобо?
а) тисячу доларів; б) тисячу євро; в) тисячу гривень.
ІІ рівень
3 бали ( 1 б. кожна відповідь)
Повість -
3. Установити відповідність між героєм та його характеристикою ( «Лобо»):
1. Лобо а) Був чудово споряджений на полювання на вовків.
2. Вовки б) Вона обернулася і завила, її голос був сповнений
розпачу.
3. Техасець г) Усі місцеві скотарі та пастухи добре знали цього
хижака.
4. Бланка д) Свій вибір зупиняли на щойно зарізаній самими,
гладкій телиці, ласуючи лише найніжнішою
частиною.
ІІІ рівень
3 бали (1.5 б. кожна відповідь)
1. Установіть відповідність між країною та письменником:
1. Е. Сетон - Томпсон а) Індія;
2.Джон Кітс б) Англія;
3. Редьярд Кіплінг в) Канада.
2.Назвіть вчинки Лобо, які підтверджують кмітливість вовка. Як вони впливають на ставлення людини до супротивника?
ІV рівень
( 3 бали)
Написати листа улюбленому літературному героєві. Лист Мауглі або Лобо.