Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ранкової гімнастики без предмета (імітаційного характеру). Елементи акробатики: перекид вперед. Лазіння по горизонтальній гімнастичній лаві одной

Про матеріал
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ранкової гімнастики без предмета (імітаційного характеру). Елементи акробатики: перекид вперед. Лазіння по горизонтальній гімнастичній лаві однойменним та різнойменними способами (без допомоги ніг). Вправа на релаксацію «Метелик». Естафетні ігри.
Перегляд файлу

Заняття з фізкультури у 2- Б класі

 

Заняття     

Дата проведення:

 

Місце проведення: спортивний зала

 

Тема тижня: Спорт.

Тема: Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ранкової гімнастики без предмета (імітаційного характеру). Елементи акробатики: перекид вперед. Лазіння по горизонтальній гімнастичній лаві однойменним та різнойменними способами (без допомоги ніг). Вправа на релаксацію «Метелик». Естафетні ігри.

 

Завдання:  1. Закріпити вміння виконувати підготовчі вправи, вивчені на попередніх заняттях.

2. Сприяти розвитку кмітливості, швидкості, використовуючи різновиди ходьби та бігу.  

3. Комплекс ЗРВ для формування правильної постави та профілактики плоскостопості.

4. Вчити техніку виконання акробатичних вправ: перекид вперед.

5. Повторити лазіння по горизонтальній гімнастичній лаві однойменним та різнойменними способами

6. Виховувати стійкий інтерес до постійних занять фізичною культурою, навички культури поведінки ( дотримання правил, чесність у грі).

 

Інвентар: секундомір, гімнастичні лави, гімнастичні мати, обручі, м’ячі.

 

                   

Зміст навчального матеріалу, засоби

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина (12 хв)

1. Перехід  класу до спортивної зали.

 

2. Повідомлення завдань уроку. Вимірювання ЧСС.

 

- На інших заняттях цього тижня ви вже багато дізналися цікавого про спорт. На нашому занятті, як завжди, ми навчатимемось зміцнювати своє здоров’я  завдяки фізичним вправам, а також у процесі уроку згадаємо, які види спорту допомагають нам бути швидкими, сильними, спритними та надають величезний заряд бадьорості та енергії.

- Давайте сьогодні ми з вами уявимо себе на величезному Олімпійському стадіоні. Адже ви любите спорт, дехто з вас вже займається якимось видом спорту. І не виключено, що хтось із вас в майбутньому досягне великих спортивних успіхів. Спортивна зала поділена на певні сектори. Переходити з одного сектора в інший ми зможемо, виконавши певні види вправ. В кожному секторі будуть визначені переможці — ті діти, хто найкраще виконував завдання. Отже, вперед! 

 

 

 2. Різновиди ходьби (сектор ходьби)

За направляючим в обхід майданчика кроком руш!

Руки на пояс – став, на носках кроком – руш! (учитель демонструє зразок ходьби на носках)

Руки за спину – став, на п’ятках – руш!(учитель демонструє зразок ходьби на  п’ятках) 

Руки на пояс, на зовнішній стороні стопи – руш! (учитель демонструє зразок ходьби на зовнішній стороні стопи). Покладіть руки за спину в замочок і йдемо на зовнішній стороні стопи.

А далі знову покладіть руки на пояс, йдемо перемінним кроком, посміхаємось, настрій чудовий, адже перший сектор ми подолали.

 

 3. Різновиди бігу (сектор бігу):

- Біг звичайний (по залу повільним темпом);

- біг змійкою;

- приставним кроком правим боком уперед, руки на поясі;

- приставним кроком лівим боком уперед, руки на поясі ;

- перехід в ходьбу.

- Зараз звичайним кроком руш: 1, 2, 3, 4. Спину тримайте рівно, не опускайте голови.

 

 4. Вправи на розслаблення та дихальні вправи.

- Після занять у секторі бігу необхідно відновити дихання.  

- Руки вгору – зробіть вдих, опустіть вниз і скажіть голосно «видих».

- Звичайним кроком руш. Направляючий на місці стій! Раз, два!

 

 5. Перешикування з колони по одному в колону по два.

- Через середину кола по два кроком – руш! На місці стій! Раз, два! Ліворуч! 1, 2.

- Перша шеренга – крок вперед. Від направляючого вліво на витягнуті руки – розімкнись!

- Підрівняйтесь у колонах і шеренгах.

-Хто спортом займається, той сили набирається.

 

6. Комплекс загальнорозвивальних вправ без предметів з імітацією

1. «Лижники».                                                                     В. п.- стійка ноги нарізно, права рука спереду, ліва позаду, пальці стиснуті в кулаки. Маятникоподібні рухи з напівприсіданням. Дихання довільне.                               2. «Поличка».                                                                    В. п.- стійка ноги нарізно, руки перед грудьми.            1 – руки в сторони;                                                           2-3 – ривки руками назад;                                               4- в. п. – дихання довільне.

3. «Літак».                                                                         В. п. – стійка ноги нарізно, руки до плечей.                  1-2 – нахил уперед, руки в сторони, дивитись уперед  (видих); ноги не згинати, намагаючись прогнутись у попереку;                                                                           3-4 – в.п. (вдих).

  4. «Літак сідає».                                                              В.п. – о.с. , руки на поясі.                                                1-2 – присідання на носках, руки в сторони (видих);   3-4 – в.п. (вдих)

  5. «Будуємо будинок».                                                   В.п. – упор присівши.                                                      1-2 – випрямити ноги до упору стоячи, зігнувшись;    3-4- в.п.

  6. « Коник».                                                                   В.п. – руки на голові, пальці зчеплені. Ходьба на місці, високо піднімаючи коліна.

 

2 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв

 

 

 

 

 

 

 

1 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 хв

 

 

6-8 разів

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

6-8 разів

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

6-8разів

 

 

 

6-8 разів

 

Шикування біля бокової лінії.

 

 

Отримати зворотну інформацію про розуміння учнями завдань уроку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Під час виконання кожного завдання визначати найкращих та найстаранніших учнів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Спина рівна.

 

 

 

Ноги напружені, в колінах їх не згинаємо.

 

Формувати правильну поставу, уміння правильно дихати.

 

 

 

 

Фронтально-потоковий метод організації діяльності учнів.

Формування уміння правильно дихати під час бігу.

 

 

 

 

 

Глибокі вдихи та видихи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Темп виконання повільний.

 

 

 

 

Темп виконання повільний.

 

 

Темп виконання повільний.

 

 

 

 

 

Темп виконання повільний.

 

 

 

Присідаючи, коліна розвести, спину тримати вертикально, зберігати рівновагу.

Темп виконання повільний.

 

 

Основна частина (24 хв)

-Уявімо, що під час виконання наступних завдань, багато глядачів дивляться на вас і вболівають за вас. Тому рухи ваші мають бути правильними, точними, чіткими, красивими.

1. Лазіння по горизонтальній гімнастичній лаві однойменним та різнойменними способами

 

2. Елементи акробатики: перекати в групуванні, перекид вперед.

 

-А тепер вирушаємо до наступного сектора — сектора спортивних ігор.

 

3  Естафети

Перша естафета „Стрибуни!”

Стрибки з обруча в обруч.

Перед кожною командою лежать на певній відстані по 4 обручі. З кожної команди стрибають усі учні по одному.

 

Друга  естафета „Переправа!”

За сигналом перший гравець команди надягає обруч на другого і переправляє його на протилежний бік, тоді перший залишається, другий біжить і «переправляє» третього і т.д. Перемагає команда, яка швидше «переправиться» на другий берег.

 

 Третя  естафета „М’яч над головою!”

Учасники стають щільно в колону один за одним. Ноги широко. М´ячі передаються над головою від першого до останнього. Останній гравець швидко пропускає м´яч між ногами вперед.

 

4. Вправа на релаксацію "Метелик"
Уявіть собі теплий, літній день. Ваше обличчя засмагає, носик теж загоряє - підставте ніс сонцю, ротик напіввідкритий. Летить метелик, вибирає, на чий ніс сісти. Проганяючи метелика можна енергійно рухати носом. Метелик полетів.

 

5.Дидактична гра «Будь уважний»

Діти стають у три шеренги. Учитель тримає чотири різноко­льорові інтегрально-розвивальні м’ячі. Якщо вчитель піднімає зеле­ний м’яч — діти стрибають на двох ногах, якщо синій — біг на місці» якщо жовтий — присідають, на червоний — завмирають (рис. 20).

 

 

 

 

 

4 хв.

 

 

5 хв.

 

 

 

 

 

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 хв

2-3 рази.

 

 

 

 

 

 

7 хв

 

 

 

 

без допомоги ніг.

 

 

Дотримуватись правил гри та техніки безпеки.

 

 

 

 

Переможе та команда, яка швидше закінчить стрибки і повернеться на своє місце.

 

 

 

Виграє команда, яка закінчить естафету першою і без порушень.

 

 

 

 

Переможе та команда, учасник якої швидше отримає м´яч і стане рівно.

 

 

 

Зморщити ніс, підняти верхню губу догори, рот залишити напіввідкритим (затримка дихання). Розслабити м'язи губ і носа (на видосі).

 

 

 

Розвиток сили, уваги, швидкості реакції, уваги, сприйняття.

Заключна частина (4хв)

1. Вправи на відновлення дихання.

2. Вимірювання ЧСС.

3. Підбиття підсумку.

4. Організований перехід до класу.

1хв

10с

1хв

1 хв

Темп повільний.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
9 березня 2023
Переглядів
592
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку