Різновиди мовленнєвого спілкування. Основні правила спілкування

Про матеріал
Спілкування -це обмін інформацією (думками, враженнями) за допомогою мовних засобів.   Адресат мовлення (той, кому адресоване  висловлювання, хто сприймає інформацію). Усне мовлення – це основний різновид мовлення, який є звуковим і який інші сприймають за допомогою слуху. Писемне мовлення – різновид мовного процесу, що дає змогу спілкуватися з відсутніми співрозмовниками як сучасникам того, хто пише, так і тим, які житимуть далі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Різновиди мовленнєвого спілкування. Основні правила спілкування. Підготувала вчитель Т. Наливайко

Номер слайду 2

Пірнай в купіль любові до рідної мови,пізнай її барвирізнокольорові. Найкраще у житті - любов до рідної землі. Емоційне налаштування

Номер слайду 3

Тема, мета спілкування і адресат мовлення. Мовлення монологічне і діалогічне, усне та писемне. Основні правила спілкування. Діалог, його розігрування. ПЕРЕГЛЯД ВІДЕО

Номер слайду 4

6 жовтня 2024 р.

Номер слайду 5

Поміркуйте Чи можливе існування людського суспільства без спілкування? Як на вашу думку, чи впливає спілкування на формування особистості? Поміркуйте, про що свідчить той факт, що із сотень тисяч земних істот тільки людина володіє звуковою мовою і може спілкуватися?Чому інколи людині треба побути наодинці?

Номер слайду 6

Спілкування -це обмін інформацією (думками, враженнями) за допомогою мовних засобів.  Адресат мовлення (той, кому адресоване  висловлювання, хто сприймає інформацію). Усне мовлення – це основний різновид мовлення, який є звуковим і який інші сприймають за допомогою слуху. Писемне мовлення – різновид мовного процесу, що дає змогу спілкуватися з відсутніми співрозмовниками як сучасникам того, хто пише, так і тим, які житимуть далі.

Номер слайду 7

Перегляд мультиплікаційного фільму

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Висловлювання обов’язково повинно мати тему (те, про що говориш). Виберіть для себе конкретну тему, не відхиляйтеся від неї, не перестрибуйте з однієї теми на іншу. Висловлювання має свою мету (навіщо, для чого говориш). Визначте чітко для себе мету і прагніть її досягти. Згадайте: Що таке діалог?Що таке монолог?Треба знати

Номер слайду 10

ЦІКАВА ТА КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯПроцес спілкування. За характером комунікантів у просторі та часі розрізняють спілкування: контактне дистантне. Поняття контактного спілкування зрозуміле: співрозмовники поряд. До видів дистантного спілкування належать такі, де комуніканти розділені простором і часом. Безпосереднє (пряме) — опосередковане (непряме) спілкування. За формою існування мови розрізняють спілкування усне — письмове. З погляду змінної — постійної позиції «я — мовця» і «ти — слухача» розрізняють спілкування:діалогічне та монологічне. За кількістю учасників розрізняють спілкуванняміжособистісне (особисте) масове. З погляду ситуації спілкування і взаємостосунків тих, хто спілкується, розрізняють спілкування:приватне офіційне.

Номер слайду 11

Номер слайду 12

РОЗІГРУВАННЯ ДІАЛОГІВ ВІДПОВІДНО ДО ЗАПРОПОНОВАНОЇ СИТУАЦІЇ СПІЛКУВАННЯ

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Творча робота. Складіть діалог “У школі”

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Дякую за роботу на уроці!

pptx
Пов’язані теми
Логопедія, Презентації
Інкл
Додано
13 листопада
Переглядів
51
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку