Робоча картка учня. Тема: Національні та загальнолюдські проблеми, поєднання особистісного, виражального начала з публіцистикою у «Щоденнику» О.Довженка

Про матеріал
Робочу картку учня з теми: "Національні та загальнолюдські проблеми, поєднання особистісного, виражального начала з публіцистикою у «Щоденнику» О.Довженка" можна використати на уроці як в очному, так і в дистанційному форматі. Містить різноманітні завдання творчого і пошукового характеру.
Перегляд файлу

Робоча картка учня

Тема:  Національні та загальнолюдські проблеми, поєднання особистісного, виражального начала з публіцистикою у «Щоденнику»   О.Довженка

Сьогодні на уроці

Опрацювавши подану тему, ви:

  • Зможете зрозуміти, що саме «Щоденник» О.Довженка є джерелом вивчення його біографії в контексті доби;
  • Зрозумієте, як митець сприймав історію власного народу та визначав національні проблеми
  • З’ясуєте термін «публіцистичність»

При цьому: удосконалите вміння знаходити необхідну інформацію і творчо, компетентно її використовувати

Важливо: усвідомлювати себе часткою великого народу, до якого належав і О.Довженко

Допишіть власні цілі на урок:____________________________________________________________

Проблемне запитання. Чи дійсно «Щоденник» О.Довженка є свідченням його любові до рідної землі?

Результат пошуку зображень за запитом "писать картинка"Згадаймо!

 

 

 

 

 

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "писать картинка"

 Коментуймо! ПРОЧИТАТЕ ВИСЛОВИ  О.Довженка.  СПРОБУЙТЕ ПРОКОМЕНТУВАТИ ЇХ.

  • „Непошана до старовини, до свого минулого, до історії народу є ознакою нікчемності правителів, шкідлива і ворожа інтересам народу…”
  • „Коли ти дивишся – то це ще не значить, що ти бачиш”
  • „Прекрасна людина в бою за Батьківщину. Прекрасна вона в стражданнях і в смерті за неї. Але найсвітліша краса її в труді”.
  • „Життя таке коротке. Поспішайте творити добро”.
  • „Велике діло – добре слово…”
  • „Людина родиться для щастя й для радості, і бореться вона і діє во імя щастя. І розцвітає людина в щасті, а не в журбі, в світлі, а не в темряві й незнайстві, в сімї, а не в розлуці, і ніколи не в неволі”.

Результат пошуку зображень за запитом "писать картинка"

Працюймо у групі! Доберіть з «Щоденника» О.Довженка цитати для  ілюстрування та пояснення  таких проблемних питань.

1. Національна свідомість і гідність українців.

           2. Гнила система керівництва Червоної Армії та звинувачення тоталітарного режиму Сталіна у масовому винищенні українського народу.

           3. Повоєнна Україна. Мрії та сподівання митця.

Результат пошуку зображень за запитом "писать картинка"

Закріплюймо творчо. Створіть сенкан  « Щоденник О.Довженка» за алгоритмом:

1. Іменник (тема).
          2. Два прикметники (яке воно?)
          3. Три дієслова (що воно робить?)
          4. Фраза-висновок з чотирьох слів.
          5. Іменник-синонім до теми ( висновок, асоціація ).

До наступного уроку. Прочитати кіноповість О.Довженка «Зачарована Десна»

docx
До підручника
Українська література (рівень стандарту, академічний) 11 клас (Авраменко О.М., Пахаренко В.І., Мовчан Р.В.)
Додано
26 червня 2022
Переглядів
322
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку