Робочий лист до уроку «Періодизація історії людства»

Про матеріал
Робочий лист учня за темою уроку: «Історична періодизація: світ і Україна» інтегрованого курсу «Історія України. Всесвітня історія» у 6 класі.
Перегляд файлу

РОБОЧИЙ ЛИСТ УЧНЯ

 

Тема: «Історична періодизація: світ і Україна»

 

Знаю:

• історичну та археологічну періодизації людства;

• хронологічні межі історії Стародавнього світу.

Розумію:

• періодизацію як спосіб упорядкування історії, критерії, які використовуються для періодизації історії.

Умію:

Коментувати зайняту позицію

Історія - це наука тому, що вивчає минулі події, покладаючись на письмові та матеріальні свідчення минулих подій, теоретичні та практичні знання людства. 

Історія - це мистецтво тому, що займається вивченням соціальних явищ і  відображає дійсність у конкретно-чуттєвих образах (тому для одних певне історичне явище - радість, а для інших - сум).

Давати визначення розміщених словосполучень хмаринки слів

Історичний час - часова характеристика історичного процесу.

Історичний факт - реальна, невигадана історична подія, що відбулася в певний час і в певному місці.

Історичне явище — комплекс історичних фактів або ознак, які зберігалися протягом певного часу та в певному просторі.

Історичний простір- події, які відбуваються в певний час і в певному місці.

Група 1.

 

Розташовувати історичні періоди в хронологічній послідовності

  1. Палеоліт
  2. Мезоліт
  3. Неоліт
  4. Енеоліт
  5. Бронзовий вік
  6. Залізний вік 

https://lh7-us.googleusercontent.com/igqR_50IIiUg7kBejfXwMnebThsIqAnbWant43cz9aNke2u0UhdJ-xKKRjBFplHO0ToXzru_Gt7Jm1vyDRAfa3Ul46cDtlfTgYsPxiLeSXtQUBmaZGR8fcIfpc3V0hfdaZTxKw8LXUM5

Група 2. 

Складати таблицю, де потрібно розмістити події відповідно до певного періоду історії

 

Первісне суспільство

Античність

Середньовіччя

Новий і новітній час

1.Поява людини на теренах України

2.Існування Трипільської археологічної культури на українських землях

1.Заснування грецьких полісів у Пн. Причорномор’ї

 

1. Хрещення Русі-України

2. Коронація Данила Галицького

1. Виникнення козацтва

2. Революція гідності

3. Голодомор

https://lh7-us.googleusercontent.com/UQa1YvZuQXhavv-ThXKUrDbnbyzh-cz7MYKIjITgTT5moDzkgXRP7RkTgMRDguzHhNPvdGN-IV7EPrf9WB-pcLaQHTQpogkxAsgwPim_jFfkP5X9vjExTHu1uRpxcRQT78sp1saBk_H6

Встановлювати хронологічні межі історії Стародавнього світу

1) Історія Стародавнього світу вивчає життя людей у первісні часи, а також культуру Давнього Єгипту, Індії, Китаю, Стародавньої Греції та Стародавнього Риму. А ще - які племена і народи населяли територію нашої держави в давнину.

2) Хронологічні межі історії Стародавнього світу - від виникнення людської спільноти - до кінця V ст. н. е. (тобто 476 року).

Опрацьовувати крилатий вислів і складати коротку промову 

“Історія – вчителька життя” (Цицерон)

Кожен живе так, як вважає за потрібне, але все ж усвідомлює – без минулого немає майбутнього. А що ж для нас є минулим? Це - досвід. Досвід батьків, дідів, народу. Тому ми маємо знати свою історію, цікавитися минулим рідного краю, країни, міста, селища…

 

docx
Додав(-ла)
Sitsinska Marina
Додано
12 січня
Переглядів
488
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку