РОБОЧИЙ ЛИСТ УЧНЯ
Тема: «Історична періодизація: світ і Україна»
Знаю: |
|||||||||
• історичну та археологічну періодизації людства; • хронологічні межі історії Стародавнього світу. |
|||||||||
Розумію: |
|||||||||
• періодизацію як спосіб упорядкування історії, критерії, які використовуються для періодизації історії. |
|||||||||
Умію: |
|||||||||
Коментувати зайняту позицію |
Історія - це наука тому, що вивчає минулі події, покладаючись на письмові та матеріальні свідчення минулих подій, теоретичні та практичні знання людства. Історія - це мистецтво тому, що займається вивченням соціальних явищ і відображає дійсність у конкретно-чуттєвих образах (тому для одних певне історичне явище - радість, а для інших - сум). |
||||||||
Давати визначення розміщених словосполучень хмаринки слів |
Історичний час - часова характеристика історичного процесу. Історичний факт - реальна, невигадана історична подія, що відбулася в певний час і в певному місці. Історичне явище — комплекс історичних фактів або ознак, які зберігалися протягом певного часу та в певному просторі. Історичний простір- події, які відбуваються в певний час і в певному місці. |
||||||||
Група 1.
Розташовувати історичні періоди в хронологічній послідовності |
|
||||||||
Група 2. Складати таблицю, де потрібно розмістити події відповідно до певного періоду історії |
|
||||||||
Встановлювати хронологічні межі історії Стародавнього світу |
1) Історія Стародавнього світу вивчає життя людей у первісні часи, а також культуру Давнього Єгипту, Індії, Китаю, Стародавньої Греції та Стародавнього Риму. А ще - які племена і народи населяли територію нашої держави в давнину. 2) Хронологічні межі історії Стародавнього світу - від виникнення людської спільноти - до кінця V ст. н. е. (тобто 476 року). |
||||||||
Опрацьовувати крилатий вислів і складати коротку промову |
“Історія – вчителька життя” (Цицерон) Кожен живе так, як вважає за потрібне, але все ж усвідомлює – без минулого немає майбутнього. А що ж для нас є минулим? Це - досвід. Досвід батьків, дідів, народу. Тому ми маємо знати свою історію, цікавитися минулим рідного краю, країни, міста, селища… |